Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Lam met kaneel? Klinkt geen goede combi.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
mmh klinkt als een lekkere lamsrack
Ken ik niet.quote:
maar je moest toch weg?quote:
maar ik sla goedquote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat dus al snel mis!!
Plastic bekers enz want die kunnen niet breken. Zodra de eerste gaat kotsen van de drank is het al een aflopende zaak wat betreft de tuin opgeruimd houden
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het succes van elke meet bepaald.
Is het arrogant om mezelf in het lijstje te hebben staan?![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef screwloose het volgende:
Ik ruik echt naar aangereden bunzing!
Ff onder de showerrrrr
schelden helpt niet hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]Kerel.
Denken dat je mij kunt inschatten met je aspergerhersentjes.
Niet weten dat er elke meet speciaal mensen komen voor mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Myraela het volgende:
Minimale aanwezigheid:
c_a
Faye
Monopoly
Ik.
Dan volgt de rest namelijk vanzelf wel.
EN TWI ZONDER KONTquote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
En mur zijn kontje is ook een echte publiekstrekker, dus die moet ook aanwezig zijn.
True story.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
En mur zijn kontje is ook een echte publiekstrekker, dus die moet ook aanwezig zijn.
ik besnuffel mezelf als een malle.. 'nuf saidquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lam met kaneel? Klinkt geen goede combi.
[..]
Ken ik niet.
Praat gewoon mee ipv dat gekanker van je telkensquote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
schelden helpt niet hoor
Had je het nog niet door dat ik me daardoor niet laat wegjagen?
Er zijn er meerdere geweest die dat wel deden hier, ja zelfs in het half jaartje dat ik hier nu mee lees.
Grove taal gebruiken? waarvoor eigenlijk?
Denk je dat het helpt?
Daarom staat Faye er in. Als Faye komt, kom jij ook sowieso wel als je tijd/geld hebt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet weten dat er elke meet speciaal mensen komen voor mij.
ik hou wel van experimenteren..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ken ik niet.
kloptquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je moest toch weg?
[..]
maar ik sla goed
en kotsen van de drank vind ik wel erg 16 jaar
Ja mee eensquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Myraela het volgende:
Minimale aanwezigheid:
c_a
Faye
Monopoly
Ik.
Wie of wat is ze dan? Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef Murdera het volgende: [..] S_O hoeft het ook niet te proberen hoor.
![]()
serieus gaan we weer?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
schelden helpt niet hoor
Had je het nog niet door dat ik me daardoor niet laat wegjagen?
Er zijn er meerdere geweest die dat wel deden hier, ja zelfs in het half jaartje dat ik hier nu mee lees.
Grove taal gebruiken? waarvoor eigenlijk?
Denk je dat het helpt?
Er zijn dit weekend echt dingen bekend geworden waardoor ik me gewoon maar nooit meer bij meets aan moet meldenquote:
laatste jaquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Myraela het volgende:
Minimale aanwezigheid:
c_a
Faye
Monopoly
Ik.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom staat Faye er in. Als Faye komt, kom jij ook sowieso wel als je tijd/geld hebt.
Minimale aanwezigheid:
c_a
Faye
Monopoly
Ik.
dank je.. normaal care ik niet, maar ik word er nu best wel moe vanquote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Praat gewoon mee ipv dat gekanker van je telkens
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn dit weekend echt dingen bekend geworden waardoor ik me gewoon maar nooit meer bij meets aan moet melden
Strawberry hillquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie of wat is ze dan? Heb ik wat gemist?
goede plek! maar ik weet niet of je dan wel een leuke gast bent hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klopt
maar ik neem je wel mee en verstop je onder de tafel
Minimale aanwezigheid:
c_a
Faye
Monopoly
Ik.
EN JOYSAquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
Maar eigenlijk moet Snarf, Huppel en Samzz er ook in
dat is niet ergquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goede plek! maar ik weet niet of je dan wel een leuke gast bent hoorwant ik ga je afleiden
Alles is lekker tijdens een romantisch diner met kaneel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laptop + wijn + zonquote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ga even in het zonnetje zitten
Met een briertje
gewoon.... omdat het kan
That's hawt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik besnuffel mezelf als een malle.. 'nuf said
Moet je maar niet halfnakend 3 uur voor de cam liggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn dit weekend echt dingen bekend geworden waardoor ik me gewoon maar nooit meer bij meets aan moet melden
Toch fijn dat je het even wil melden.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef dawg het volgende:
ik kom natuurlijk niet. dat leek me wel duidelijk.
Ik wilde hier nu een heel verhaal neerzetten, maar je hebt gelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Praat gewoon mee ipv dat gekanker van je telkens
Ben ik alleen daar goed voor?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom staat Faye er in. Als Faye komt, kom jij ook sowieso wel als je tijd/geld hebt.
Goed punt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben de vrouwelijke kreequote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie of wat is ze dan? Heb ik wat gemist?
quote:
Helemaal super.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ben de vrouwelijke kree
[..]the feeling is mutual
Laptop in schaduw, ikzelf in zonquote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik nooit wat op het scherm
dacht ik zoquote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
That's hawt.
[..]
Moet je maar niet halfnakend 3 uur voor de cam liggen.
ik kom ook niet, vermeld het ook maar ffdan :$quote:
Ik dacht het toch wel rokjuhhhquote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dacht ik zo
[..]
ik kom ook niet, vermeld het ook maar ffdan :$
Gast je bent niet eens welkom. Is die plaat voor je kop nou echt zo dik?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
laatste ja
Maar ik vergeef het je.
En snarf dan, misschien dat ik er dan nog eens over ga nadenken.
Ik heb eens duif gegeten tijdens Valentijn. Dat was niet lekker.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles is lekker tijdens een romantisch diner met kaneel.
Daar heb jij niets over te zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef dawg het volgende:
ik kom natuurlijk niet. dat leek me wel duidelijk.
ik kom wel gewoon zo eens naar jouquote:
Er is nog iemand op fok waar van de ouders met valentijn duif gingen eten !quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eens duif gegeten tijdens Valentijn. Dat was niet lekker.![]()
Maar toen had ik me hier nog niet aangemeld.
Als Rokje er niet is, kom ik ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dacht ik zo
[..]
oke waar moet ik heen?quote:
Komt goed.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij mag bij mij slapen op de bank.
Omdat je tof bent!
Ik zie iets moois bloeienquote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef ook_gek het volgende:
Geen idee wie je bent. Ben je boven de 18? Dan mag je naast me in bed kruipen. De bank is al bezet
Romantisch wel. Witte duifjes aan komen laten vliegen, Katana van je rug af trekken en klaarmaken die handel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eens duif gegeten tijdens Valentijn. Dat was niet lekker.![]()
Maar toen had ik me hier nog niet aangemeld.
Ik ben wel welkom.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast je bent niet eens welkom. Is die plaat voor je kop nou echt zo dik?
Ik ook, zolang het nog kan..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ga even in het zonnetje zitten
Met een briertje
gewoon.... omdat het kan
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Rokje er niet is, kom ik ook niet.
je weet t station toch?quote:
Het is dus net zo cliché als ik dacht.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er is nog iemand op fok waar van de ouders met valentijn duif gingen eten !Ik weet alleen nie tmeer wie :")
Dan zou ik mijn katana's moeten slijpen. Of ik leen die van Roy wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Romantisch wel. Witte duifjes aan komen laten vliegen, Katana van je rug af trekken en klaarmaken die handel.
Ja, eigenlijk vind ik je gewoon een vervelend meisje. Maarja, als jij mensen kan hosselen ben je wel welkom op de meet.quote:
Hoe kan je die twee zinnen samen laten gaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben wel welkom.
Nouja maar kom wel niet jullie haten me toch wel
Wij worden mooier.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen beginnen te verleppen na hun 25e, hebben wji geen last van.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk vind ik je gewoon een vervelend meisje. Maarja, als jij mensen kan hosselen ben je wel welkom op de meet.
En nee, ik heb gewoon alle toffe mensen die ik aanwezig wil hebben beperkt tot een paar waarvan ik weet dat als die komen, dan komen er sowieso meer.
Zei ik plek in mijn bed? Shit dat houd in dat ik nog dronken ben!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ben de vrouwelijke kree
[..]the feeling is mutual
Myr heeft zelf gezegd.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kan je die twee zinnen samen laten gaan?
Gewoon patatkippen met patat eten.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Romantisch wel. Witte duifjes aan komen laten vliegen, Katana van je rug af trekken en klaarmaken die handel.
doet me denken aan een 'vriendin' die haarzelf eens ging uitnodigen toen ik naar 2 andere vriendinnen toe ging.. dat was awkwardquote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kan je die twee zinnen samen laten gaan?
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
Myr heeft zelf gezegd.
Op een meet begin je blanco ongeacht je posts duuuuuuuuuuus
Het is me al eerder opgevallen maar jij bent wel erg goed in dit soort laag bij de grondse opmerkingen is het niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast je bent niet eens welkom. Is die plaat voor je kop nou echt zo dik?
Misschien komen zij wel als ik er benquote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij komt als faye en monopoly er zijn, leek mij zo.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is me al eerder opgevallen maar jij bent wel erg goed in dit soort laag bij de grondse opmerkingen is het niet?
Ga ook over hem huilen bij de mods.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is me al eerder opgevallen maar jij bent wel erg goed in dit soort laag bij de grondse opmerkingen is het niet?
Twi zit al op zijn hoogtepunt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat het bijvoorbeeld bij twi ijdele hoop is. en bij tijn ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |