SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Goede tt.
Ik zit bij een healthcity en vorige week was er een enquête onder de leden om de opstelling van het krachthonk te veranderen. Daarin had ik dus ingevuld dat er een squatrack nodig was en binnen een paar dagen was die er dan ook.Positief verrast.
Vandaag zag ik er iemand in squatten die bij elke keer dat hij omhoog kwam, op zijn tenen ging staan. Was wel apart om iemand te zien squatten op z'n tenen.Wilde er bijna iets van zeggen, maar ben zelf ook maar een newb
![]()
Ik klaag niet meer over het niveau sinds ik de topics in deze reeks van 8-9 jaar oud terug heb gelezen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:23 schreef DeRakker. het volgende:
De reeks is veranderd van whey smaken naar kijk is naar mij hoeveel ik en andere op me geilen...![]()
En als iedereen op Panzertje wil geilen, so be it
mij hoor je er niet meer over
Trouwens; single arm dumbbell snatch![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet alleen panzertje...quote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik klaag niet meer over het niveau sinds ik de topics in deze reeks van 8-9 jaar oud terug heb gelezen.![]()
En als iedereen op Panzertje wil geilen, so be it
mij hoor je er niet meer over
Trouwens; single arm dumbbell snatch![]()
![]()
Soms is het wel grappig maar om het elke dag te lezen...![]()
Nee ik snap wel wat je bedoelt. Laatst ook met die foto van XLarge ofzo; gast is skinny as fuck maar wordt hier neergezet als een monster. Dat zegt meer over het kwijlende ecto publiek dan over de users die zelf foto's posten. (no offense bro)quote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het is niet alleen panzertje...
Soms is het wel grappig maar om het elke dag te lezen...
isthisreallife.jpg
Maar goed, genoeg gekibbel![]()
![]()
Dan zit ze sowieso op FOK! en dan bail ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet als ze erachter komt dat je jullie gesprekken publiceert.Yeh, dat wel. Het zijn een beetje dezelfde soort meisjes die je aantrekt. Leuk koppie, goed lijfje, leuke praatjes, maar voor de rest moet je nog maar zien. Wel veel jelly-vriendinnen die je frusti-mode gaan cockblocken als je eentje teveel aandacht geeft, nog niet eerder zo meegemaakt. Duivels gewoon.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
Is ze lekker Panzer? Want dat is een naam .. dat 90/95% van de wijven met die naam echt lelijk zijnWas ik haar kwijtgeraakt, jammer dan, volgende, hangt ze een halfuur later ineens weer om mijn nek en shirt terwijl ik al met een ander meisje aan het praten was. 'ja sorry mijn vriendin vertrouwde je niet en ze wil nu naar huis en is boos maar hier ben ik weer'.
Waanzin, kan niet gezond zijn voor mijn ego dit.
Moet kunnen voor een keer, het is weer eens wat anders. Kan nu wel weer ontopic.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:23 schreef DeRakker. het volgende:
De reeks is veranderd van whey smaken naar kijk is naar mij hoeveel ik en andere op me geilen...
Wat Weissman zegt klopt wel. Vergeleken met anderen die een beetje serieus trainen stel je al vaak niet veel meer voor, maar in het gewone uitgaanspubliek en voor de postbode, tja, die hebben een heel ander beeld van wat 'gewoon' is.![]()
![]()
Net naar de gym geweest. Like a SOLDIER.
Best wel kut eigenlijk. De gym sluit om 13.30 en ik kwam daar aan om 12.30 om even op mijn gemakje een full body af te werken. Was het gewoon hartstikke druk..
+ mensen die je gaan vragen of ze even tussendoor mogen. Zeg ik dat ik nog 1 set moet, blijft die gozert me strak aankijken terwijl ik mijn set doe. Wat is er mis met sommige mensen..
+ toch weer 3 a 4 mensen gezien die de hele ganse tijd staan te curlen voor de spiegel en dan trots naar de biceps zitent te kijken met gekreun en al.![]()
+skinny as fuck mofo's die een uur lang op de loopband aan het rennen zijn.![]()
![]()
Jammer genoeg heeft niet iedereen die kennisquote:Op zondag 20 mei 2012 14:39 schreef kevin_ het volgende:
Net naar de gym geweest. Like a SOLDIER.
Best wel kut eigenlijk. De gym sluit om 13.30 en ik kwam daar aan om 12.30 om even op mijn gemakje een full body af te werken. Was het gewoon hartstikke druk..
+ mensen die je gaan vragen of ze even
tussendoor mogen. Zeg ik dat ik nog 1 set moet, blijft die gozert me strak aankijken terwijl ik mijn set doe. Wat is er mis met sommige mensen..
+ toch weer 3 a 4 mensen gezien die de hele ganse tijd staan te curlen voor de spiegel en dan trots naar de biceps zitent te kijken met gekreun en al.![]()
+skinny as fuck mofo's die een uur lang op de loopband aan het rennen zijn.![]()
Maar ik ga altijd 's middags, dan zijn er alleen mensen van 50+ die cardio en apparaten doen, dus heb ik de hele vrije gewichtenhoek voor mezelf![]()
![]()
Laat die mensen gewoon hun ding doen. Je bent niet elite omdat je andere doelen hebt in de gym of simpelweg meer kennis.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:39 schreef kevin_ het volgende:
+skinny as fuck mofo's die een uur lang op de loopband aan het rennen zijn.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:39 schreef kevin_ het volgende:
![]()
Echt he.quote:Mensen belachelijk maken die voor compleet andere doeleinden in de gym zijn te vinden.
![]()
Ja, misschien traint die gast wel voor een marathon, je weet het niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Laat die mensen gewoon hun ding doen. Je bent niet elite omdat je andere doelen hebt in de gym of simpelweg meer kennis.![]()
Dan loopt ie niet op een loopband me thinks...quote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, misschien traint die gast wel voor een marathon, je weet het niet.
Over hardlopen gesproken, vandaag het tofste gedaan in m'n hardloopcarierre tot nu toe:
http://www.marathoneindhoven.nl/nl/Bereid_je_voor/Army_Urban_Run
8.5km hardlopen, hindernissen, tijgeren, klimmen, slootjes, blubber, mul zand, steigingspercentages van 16/15%. Zwaar, maar ZOO leuk. Toch leuk dat m'n krachttraining op die manier ook useful is. Ga het vaker doen.
/hardlopen in een BB topic.
Morgen misschien even naar de sportschool, al is dat afhankelijk van de hoeveelheid spierpijn die ik morgen heb.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Panzer, als jij rowt of chins doet, voel je dan ook je biceps 'branden'? Of geeft je rug het het eerst op?![]()
Daarom ook je weet het nietquote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan loopt ie niet op een loopband me thinks...
Over hardlopen gesproken, vandaag het tofste gedaan in m'n hardloopcarierre tot nu toe:
http://www.marathoneindhoven.nl/nl/Bereid_je_voor/Army_Urban_Run
8.5km hardlopen, hindernissen, tijgeren, klimmen, slootjes, blubber, mul zand, steigingspercentages van 16/15%. Zwaar, maar ZOO leuk. Toch leuk dat m'n krachttraining op die manier ook useful is. Ga het vaker doen.
/hardlopen in een BB topic.
Morgen misschien even naar de sportschool, al is dat afhankelijk van de hoeveelheid spierpijn die ik morgen heb.
Maar vet hoor,lijkt me hartstikke leuk om te doen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Bendoe op 20-05-2012 15:19:50 ]![]()
Ja mss traint hij zijn benen wel op die manier.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Echt he.Mensen belachelijk maken die voor compleet andere doeleinden in de gym zijn te vinden.
![]()
not sure if sarcasmquote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, misschien traint die gast wel voor een marathon, je weet het niet.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Waarom vraag je dit specifiek aan Panzer?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef Bendoe het volgende:
Panzer, als jij rowt of chins doet, voel je dan ook je biceps 'branden'? Of geeft je rug het het eerst op?![]()
Die hebben geen succesverhalen zoals Panzer die wel heeftquote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef seto het volgende:
Nee, maar er zijn toch wel meer mensen in dit topic die chins en rows doen.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Omdat ik alleen van hem heb onthouden dat hij SS doet en geen isolatie. Maar toch build biceps en dat moet dus wel door die compounds komen.quote:![]()
Omdat Panzer het levende bewijs is dat zijn training en voeding werkt. Ik geloof de rest hier ook niet meer.This isn't even my final form.![]()
Een uur lang curlen en op jezelf geilen voor de spiegel is gewoon irritant en dom. Je staat andere mensen in de weg en je doet teveel isolatiesets voor je biceps. Verder niks mis met curlen, ik doe het zelf ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Laat die mensen gewoon hun ding doen. Je bent niet elite omdat je andere doelen hebt in de gym of simpelweg meer kennis.De meeste mensen gaan echt niet wekelijks voor hun gezondheid een uur intensief op de loopband rennen in de gym. Die gozer wil kennelijk afvallen, maar hij snapt niet dat hij beter eerst met gewichten kan beginnen. Zo zie je er best wel veel. En ik weet het, ik was er zelf ook zo een.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Echt he.Mensen belachelijk maken die voor compleet andere doeleinden in de gym zijn te vinden.
![]()
![]()
Hmm, nog niet eerder zo bij nagedacht en kan me ook moeilijk een voorstelling ervan maken nu. Zal er eens op letten. Als ik lang genoeg doorga dan branden ze zeker ja, vooral door de chins.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef Bendoe het volgende:
Panzer, als jij rowt of chins doet, voel je dan ook je biceps 'branden'? Of geeft je rug het het eerst op?
Maar wanneer ik op failure kom dan is dat eigenlijk altijd omdat mijn rug niet meer wil en ik halverwege de rep 'vastloop'. Vind het dan ook fijn om aan het einde van mijn training even rust te nemen en dan nog één laatste set BW chins tot failure te doen. Dan pas branden ze echt. Anders heb ik het gevoel dat mijn armen tekort komen en dat vind ik zonde.Dan zijn ze aan het einde ook echt keihard en voelt mijn rug helemaal 'volgelopen' met uitgezette 'zachte' lats. Baseball jack aan en naar huis. Ja, dan ben ik met mijn lengte best wel een propje.
Vreemd trouwens, van pullups en chinups lopen mijn traps/pecs ook vol. Mooi effect.![]()
apart dat het bij je brandt...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, nog niet eerder zo bij nagedacht en kan me ook moeilijk een voorstelling ervan maken nu. Zal er eens op letten. Als ik lang genoeg doorga dan branden ze zeker ja, vooral door de chins.
Maar wanneer ik op failure kom dan is dat eigenlijk altijd omdat mijn rug niet meer wil en ik halverwege de rep 'vastloop'. Vind het dan ook fijn om aan het einde van mijn training even rust te nemen en dan nog één laatste set BW chins tot failure te doen. Dan pas branden ze echt. Anders heb ik het gevoel dat mijn armen tekort komen en dat vind ik zonde.Dan zijn ze aan het einde ook echt keihard en voelt mijn rug helemaal 'volgelopen' met uitgezette 'zachte' lats. Baseball jack aan en naar huis. Ja, dan ben ik met mijn lengte best wel een propje.
Vreemd trouwens, van pullups en chinups lopen mijn traps/pecs ook vol. Mooi effect.
Ik voel het nooit branden maar bij mij verlies ik gewoon kracht in mijn armen.
Hoeveel reps doe je? ik zit meer rond de 6-8... chins altijd tot fail behalve de 1e set.![]()
Yep, ik heb dat ook hoor. Dan willen ze aan het einde van alles gewoon niet meer samentrekken, maar branden ze nog niet. Dus dan ga ik mijn flesje vullen en wat tegen andere mensen praten, en dan pas na 5 minuten doe ik nog 1 laatste set tot failure op BW chins. Kom vaak dan nog wel tot 8 ofzo, en dan branden ze pas.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
apart dat het bij je brandt...
Ik voel het nooit branden maar bij mij verlies ik gewoon kracht in mijn armen.
Hoeveel reps doe je? ik zit meer rond de 6-8... chins altijd tot fail behalve de 1e set.Dus gewoon even goed rust nemen. Dat branden geeft ook meer voldoening dan 'ze zijn op'.
Doe die reps op chins en pullups eigenlijk op gevoel nu. Op het moment met 20 kg extra gewicht. Ik doe chinups (2x) en pullups (2x) om en om, en nooit meer dan 10 reps. 10, 8, 9, 10 komt ook voor.![]()
![]()
Ja dat is bij elke oefening... hoe langere pauze je neemt hoe meer kracht je weer hebt.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, ik heb dat ook hoor. Dan willen ze aan het einde van alles gewoon niet meer samentrekken, maar branden ze nog niet. Dus dan ga ik mijn flesje vullen en wat tegen andere mensen praten, en dan pas na 5 minuten doe ik nog 1 laatste set tot failure op BW chins. Kom vaak dan nog wel tot 8 ofzo, en dan branden ze pas.Dus gewoon even goed rust nemen. Dat branden geeft ook meer voldoening dan 'ze zijn op'.
Je begint met chin ups eerst 12x en op t laatst heb je moeite met 5...
Een brandend gevoel heb ik eigenlijk bijna nooit.. denk dat ik dan hoger moet met reps zoals 8-12...
Ik zit vaak max 6 reps op het laatst.
Ik train opbouwend dus steeds hoger gewicht en steeds lagere reps.
Ook doe ik nu fullbody dus het gevoel van branden gaat toch niet lukken, boeit me ook niet echt...![]()
![]()
Trouwens echt chill om chin ups 3sets en daarna pull ups 3sets te doen...
Na dit schema er sowieso weer in doen.![]()
![]()
Thanks manquote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, nog niet eerder zo bij nagedacht en kan me ook moeilijk een voorstelling ervan maken nu. Zal er eens op letten. Als ik lang genoeg doorga dan branden ze zeker ja, vooral door de chins.
Vreemd trouwens, van pullups en chinups lopen mijn traps/pecs ook vol. Mooi effect.Ik denk dat ik behalve calve raises al m'n isolatie eruit ga gooien (zijn toch alleen wat biceps en onderarmen
) en me totaal op de compounds ga richten, en er miss nog een paar toevoegen
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: