Ja da's sneller!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:29 schreef mefke79 het volgende:
O, wearababy zegt twee tot drie weken, dat valt me mee. Dan haal ik het nog wel, zelfs als ik de postvertraging meereken.
Hebbe hebbe hebbe hebbequote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Net gekocht... Niet de bedoeling nog, maar ik vond hem zo mooi..
Oh die is inderdaad echt heul tof! Waar kan je van die toffe met printjes eigenlijk vinden?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Net gekocht... Niet de bedoeling nog, maar ik vond hem zo mooi..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Op de Becosite staan ze allebei vanaf 3,5 kg maar loopt de Butterfly door tot 30 kg, terwijl de Gemini maar tot 16 zou kunnen.quote:Ukje een tikje groter maar <7 maanden: Ergo, Manduca, Marsupi, Beco Butterfly, Boba Wrap, Boba, Tula Wrap, Tula, tricotti.
Ukje ouder dan 7 maanden: alles.
Peuters: Ergo, Patapum Peuter, Beco Gemini, Boba
Dat probleem had ik met Lotte dus ook, vandaar dat ik hem nu verkocht hadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:14 schreef mefke79 het volgende:
ik heb even een manduca in huis, geleend van een vriendinnetje zodat mijn zusje em kan proberen. Heb net even peuter erin gedaan, maar dat past dus niet meer. Die wordt absoluut niet van knieholte tot knieholte ondersteund. Jammer, want ik vond em met dreumes erin wel lekker zitten.
Is die zoveel duurder dan andere carriers dan? Onze Beco was volgens mij bijna 140.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:48 schreef mefke79 het volgende:
zucht...lastig hoor. Ik vind die wompats echt heel gaaf, maar stiekem toch ook wel heel duur.
Hoe letterlijk moet je de knieholtes nemen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:19 schreef Macka66 het volgende:
De Boba heeft voetsteuntjes om te zorgen dat de knietjes hoger kunnen dan het achterwerk. (Van knieholte tot knieholte bedekt is ook om dat te bereiken.)
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:52 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal ergonomisch goede dragers, da's de overeenkomst.
- Bondolino is zonder klikgespen maar met klittenband en knopen. Kan vanaf maat 62 t/m 2 a 3 jaar.
- Beco is met klikgespen. Zijn twee soorten van, de Butterfly en de Gemini. Gemini kan vanaf maat 62 t/m 2 a 3 jaar. Butterfly kan vanaf ongeveer 3 a 4 maanden (als kind zelf hoofd omhoog kan houden) t/m 4 jaar.
- Manduca heeft ook klikgespen, kan vanaf ongeveer 3 a 4 maanden (als kind zelf hoofd omhoog kan houden) t/m 4 jaar, en heeft een verstelbaar rugpand. Manduca is de meest verstelbare van de vier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |