Geen idee....Weet niet eens hoe zo'n ding werkt. zal eens kijken op youtubequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:04 schreef Regenboogjes het volgende:
PE, is een ringsling dan niet handig voor je? Ik zweer erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortere doek erbij kopen zodat de staarten niet op de grond hangenquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:05 schreef Kyara het volgende:
Pfff, naast de auto knopen vind ik nu nog geen optie. Eerst maar eens wat meer handigheid er in krijgen. Zeker met die meters stof die dan ook nog een niet op de grond mogen vallen.
Voor in de bakfiets gebruik ik een oude maxi cosi uit de kringloopwinkel. Voor 10 euro heb je een andere, moest hij verdwijnen... En ik leg het zeil er ook wel over, meestal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:25 schreef Bleie het volgende:
PE: ik herken je probleem wel hoor, ik worstel daar ook altijd mee. Hoewel mijn grootste probleem eigenlijk is: als ik op de fiets ga (en dat moet wel, we hebben geen auto), en ik neem hem dan ter plekke in de doek,wat doe ik dan met de mc? Meenemen is eigenlijk geen optie, maar in de bakfiets laten zitten vind ik ook niet ideaal. Voorlopig draag ik dus vooral binnenshuis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan past ie niet meer om mij en mijn kind heen dus dat is geen optie....quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:32 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kortere doek erbij kopen zodat de staarten niet op de grond hangen
Dat heb ik nu alquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:53 schreef NotTheSame het volgende:
Wat waren ze toen nog echt klein! Ik kan me het al bijna niet meer voorstellen!
OMGquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Dat heb ik nu alEn dan is cristel 'pas' 6 weken...
Wordt hoog tijd voor nog een baby![]()
Als je een RS w gaan kopen, wil je Mss de mijne hebben?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Geen idee....Weet niet eens hoe zo'n ding werkt. zal eens kijken op youtube![]()
En daarna op ebay.de
Voor kortere doeken bestaan ook weer andere knopenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
dan past ie niet meer om mij en mijn kind heen dus dat is geen optie....
maar ik ga het wel een keer gewoon proberen
Mooie foto's van de kindjes in de doek
Nop, das nog steeds m'n ouwe trouwe Girasolletje! Ik sta on-hold in het Draagdoek-op-reistopic voor de Paisley Liberty van Wickie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:48 schreef bitterend het volgende:
De RS van Davinia is echt super mooi! als het een grotere maat was dan wist ik het wel![]()
Oh NTS wat een lieffieis het een paisley?
Poezebeest
Klopt, alleen is bij babybij het meeste steeds uitgeleend. Misschien maar eens naar een inloopochtend gaan en dingen uitproberen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:53 schreef Kyara het volgende:
je kan ook draagdoeken lenen Poezebeest. Via fok of via babybij. Dan kun je proberen wat het beste bij je past.
Een collega van me leent ook uit, http://draagdoeklenen.nl/quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:53 schreef Kyara het volgende:
je kan ook draagdoeken lenen Poezebeest. Via fok of via babybij. Dan kun je proberen wat het beste bij je past.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:03 schreef PureEvil het volgende:
yes! net de andere amazonas doek binnengekregen.Grappig, je twee Amazonassen zijn dezelfde kleurstelling (Mango) maar in een andere weving. Links is kruiskeper (Carry Sling) en rechts is een andere, grove weving (do Brasil). Die grove weving hebben ze laatst uit het assortiment gehaald, werd veel minder gewaardeerd dan de kruiskeper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Het zijn allemaal ergonomisch goede dragers, da's de overeenkomst.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:09 schreef Poezebeest het volgende:
De beco lijkt me ook een fijne drager, hier iemand die hem heeft toevallig? Wat is het verschil met manduca of bondolino? Of is het allemaal hetzelfde en alleen een ander merk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
oh vast, maar zo bedreven ben ik nog niet. Eerst maar eens de tip van NTS opvolgen. Denk dat ik toch een beetje te weinig draag voor nog een doek er bij. Dan eerder zo'n kant en klaar draagding (ja sorry, weet nog niet hoe alles precies heet....)quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:40 schreef texelonia het volgende:
[..]
Voor kortere doeken bestaan ook weer andere knopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |