quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 10:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb ik mooi eerst en tweede helft CL finale opgenomen. Vergeet ik dat er ook verlengt kan worden en penals. Ff zoeken op internet straks.
Welgeteld 3 minuten extra tijd stond er nog net op.quote:
strakke planning hou jij erop naquote:Op zondag 20 mei 2012 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welgeteld 3 minuten extra tijd stond er nog net op.
Hehe. Gisteravond dacht ik al van kut verlenging neemt ie niet op. En dat klopte.quote:
dat zijn we zeker, straks weer richting de Hoevequote:
Nee. Volledig naar de klote.quote:
ik ben wonderwel onmeunig goed te passequote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Volledig naar de klote.
Maar wat een avond!
ja, ik dus ook; ongeloofeloosquote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben wonderwel onmeunig goed te passe
Knap. Hier te veel bier, geen slaap en 2 moshpits.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben wonderwel onmeunig goed te passe
nu door naar de hoeve
Jij liever dan ik..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo zie je ze niet, en zo heb je 2 meikevers op je kamer
Tijd om te douchen vriendquote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een schijtbeesten zijn dat zegquote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gisteravond ineens enorme bult lawaai achter m'n scherm, dus ik haalde even het rolgordijn omhoog, kwam er zo eentje binnenkruipen via m'n kiepraamquote:
Boomknuffelaar aan t worden??quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gisteravond ineens enorme bult lawaai achter m'n scherm, dus ik haalde even het rolgordijn omhoog, kwam er zo eentje binnenkruipen via m'n kiepraamEven opgepakt, bekeken, gezegd dat ie tof is en weer naar buiten geflikkerd
Ik werd vanmorgen wakker, trek dat rolgordijn weer omhoog en daar lag er nog eentje op z'n rug te spartelen
Nee, meikevers zijn gewoon tofquote:
Griezels zijn het. Vorig jaar ben ik flink para van geworden. Zag overal dikke meikevers op het donkere tapijt liggen wat natuurlijk niet zo was.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Griezels zijn het. Vorig jaar ben ik flink para van geworden. Zag overal dikke meikevers op het donkere tapijt liggen wat natuurlijk niet zo was.
Om 1 meikever had ik een teiltje gezet verzwaard met boeken zodat ie niet stiekem eronder weg kon kruipen. En wat denk je? Volgende dag was ie weg! Had de kat ermee lopen spelen.
Donderdag gewoon in tshirt gelopen en 1x ingesmeerd.. maar de armen en gezicht gewoon verbrand.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja daar zul je wel snel last van hebben. Heb het zelf ook snel. Snel verbranden en vervellen.
Hoge hakken moet je ook niet aandoen in een moshpitquote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Lonaa het volgende:
Pffff. Ik heb zo'n pijn in mijn lijf.
Hoge hakken + bier op de grond + moshpit = keihard op je bek gaan. Een keer of 3.
Ik had de moshpit niet verwacht.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoge hakken moet je ook niet aandoen in een moshpit
Dan weet je dat er dingen gebeuren die je niet wilt
Gaat wel weer overquote:Op zondag 20 mei 2012 20:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had de moshpit niet verwacht.
Wel dikke pret gehad. Maar overal auw. En blauwe plekken.
Ja.quote:
Blijf je toch gewoon 36u in je nest liggen?!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Morgen nog meer pijn, want ik heb nog niet geslapen, en dan daarna wordt het minder.
Niks gebroken, dus dat is goed.
Belangrijkst is dat je t mooi hebt gehad, heb ook nog wel uitnodiging gekregen om naar de hoeve te gaan..quote:Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
en kameraden waren na de cross al naar huis, daarom ook zo vroeg thuis...
maar morgen weer werken, dus wellicht wel verstandig
donderdagavond, zaterdagavond, zondagmiddag + begin van de avond; mijn Hemelvaartweekend was primaquote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Belangrijkst is dat je t mooi hebt gehad, heb ook nog wel uitnodiging gekregen om naar de hoeve te gaan..
Ook??quote:Op zondag 20 mei 2012 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fucking noodweer hier, blijkt m'n dak ook te lekken![]()
Ja, dat het raam niet 100% sluit wist ik al, nu druppelt er ook water tussen de isolatie doorquote:
Aha, al zullen ze er wel weinig meer aan doen als er volgend jaar gesloopt gaan worden, maar blijft klotequote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat het raam niet 100% sluit wist ik al, nu druppelt er ook water tussen de isolatie door![]()
Emmer eronder en morgen maar even bellen.
Mja.. Inmiddels is het droog, maar wat is het nat buitenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aha, al zullen ze er wel weinig meer aan doen als er volgend jaar gesloopt gaan worden, maar blijft klote
Kruidenwijk en Noetsele ging 't nog gekker. Wij zaten net tussen 2 dikke buien in.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fucking noodweer hier, blijkt m'n dak ook te lekken![]()
Jawel, gelukkig.quote:
Ja, goed geslapen. Is denk ik 2 liter ofzo door het dak naar binnen gekomen. Net even gebeld met de woningstichting, ze willen even komen kijkenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jawel, gelukkig.
Maar bloedheet toen ik wakker werd, en zoals verwacht erg veel pijn.
Jij? Ondanks lekkend dak?
Heel fijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, goed geslapen. Is denk ik 2 liter ofzo door het dak naar binnen gekomen. Net even gebeld met de woningstichting, ze willen even komen kijken
4 boterhammen, 2 krentenbollen, een pak wafels en wat koppen koffiequote:Op maandag 21 mei 2012 11:53 schreef Redbaron het volgende:
Haha zijn jullie op dieet ofwat?
Ik al 6boterhammen, 2appels en 2eieren op.
Zo met de lunch nog eens 6bammetjes en halve liter melk
Blut? nee ik probeer 4 a 6 boterhammen op een dag te eten, en vaak nog iets van soepjes enzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:53 schreef Redbaron het volgende:
Haha zijn jullie op dieet ofwat?
Ik al 6boterhammen, 2appels en 2eieren op.
Zo met de lunch nog eens 6bammetjes en halve liter melk
Heeft me bijna geen geld gekost.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je maar niet zoveel moeten zuipen vrijdag
hotel.nlquote:Op maandag 21 mei 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt gebietst?
owja die zijn altijd leuk![]()
Wat me doet denken, ik moet nog een slaapplaats regelen voor aankomend weekend!
onderdebrug.nlquote:Op maandag 21 mei 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt gebietst?
Daar zou ik gegarandeerd een slaapplaats hebben als het nodig wasquote:
Heb er een verjaardag. En heb even geWA't of er nog een plekje op de bank over isquote:Op maandag 21 mei 2012 12:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daar zou ik gegarandeerd een slaapplaats hebben als het nodig wasDenk niet dat m'n pa een wildvreemde er laat logeren
Handig jaquote:Op maandag 21 mei 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb er een verjaardag. En heb even geWA't of er nog een plekje op de bank over is
Niks gebietst. Wel gekregen. En er stond nog wat op m'n kaartje.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt gebietst?
Vandaag komt iig de zorgtoeslagquote:
Hoeveel zorgtoeslag krijg je wel niet als datquote:Op maandag 21 mei 2012 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaag komt iig de zorgtoeslag
En de rest komt woensdag. Dus geen problemen hier.
Als je t niet zo breed hebt, ben je overal blij mee.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeveel zorgtoeslag krijg je wel niet als datis?
Oh.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:
Ja ik krijg iets van 12 euro.. dus dat is net een glimlach ofzo
Vandaag ook 26 hoor.. korte broek+tshirt+airco=winquote:Op maandag 21 mei 2012 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen bijna 30 graden, doe ff normaal ofzo
Lange, zware werkbroek, zware werkschoenen en een truiquote:Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vandaag ook 26 hoor.. korte broek+tshirt+airco=win
I feel you bro..quote:Op maandag 21 mei 2012 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lange, zware werkbroek, zware werkschoenen en een trui
Wooptie-motherfucking-doo
Mag bij bepaalde stoffen wel, bij andere nietquote:Op maandag 21 mei 2012 13:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
I feel you bro..
Mag je geen tshirt aan?
Ik rij lekker op sokken.. straks ff lossen met klompen aan en dan vlug auto weer in met airco
Wat een kutbaan heb jij dan!quote:Op maandag 21 mei 2012 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag bij bepaalde stoffen wel, bij andere niet
Het wordt in ieder geval hel
Waar zie je dat dan weer staan.. ik zie 20 met 55% kans op regenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen bijna 30 graden, doe ff normaal ofzo
Gaf m'n telefoon aanquote:Op maandag 21 mei 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan weer staan.. ik zie 20 met 55% kans op regen
Da's gekkenwerk idd, ik werd al half ziek toen ik steeds de vriezer van de Edah in- en uit moest om te helpen lossenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Moet er niet aan denken om nou bij de Ola aan 't werk te zijn. Koelcel in -25 en dan weer naar buiten +25.
Tot nu toe nog geen regen gezien.. 15% zegt hetweer.. 65% zegt buienradar.. Dus ben benieuwdquote:Op maandag 21 mei 2012 14:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wellus!
http://buienradar.nl/weer(...)&lat=6.9&lon=52.2167
Ach scheelt maar 1 streepje verticaal door de -quote:Op maandag 21 mei 2012 13:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Moet er niet aan denken om nou bij de Ola aan 't werk te zijn. Koelcel in -25 en dan weer naar buiten +25.
quote:
Wel een leuk weekend gehad dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
slecht. nog steeds aan het nagenieten
hoe is het met jou?
het weekend was hardstikke leukquote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel een leuk weekend gehad dan?
Met mij gaat het prima, alleen ontzettend moe. Mooi op tijd naar bed vanavond!
Oh shitquote:Op maandag 21 mei 2012 21:22 schreef Oldenzaal het volgende:
Mien pa wordt binnenkort 50, ik ga hem waarschijnlijk een parachutespringen geven en dan zelf ook mee springen!Ben benieuwd of hij dat durft!!
Dat wil ik ook nog eens doenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:22 schreef Oldenzaal het volgende:
Mien pa wordt binnenkort 50, ik ga hem waarschijnlijk een parachutespringensprong geven en dan zelf ook mee springen!Ben benieuwd of hij dat durft!!
Welkom.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:37 schreef xSouL het volgende:
[..]
Zit er wel dik in![]()
Oh btw, ben nieuw in dit topic.
Geinig, Tukkers op FOK!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:37 schreef xSouL het volgende:
[..]
Zit er wel dik in![]()
Oh btw, ben nieuw in dit topic.
Geinig, Tukkers op FOK!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:49 schreef xSouL het volgende:
Woon zelf in Oldenzaal.
Maar ben vooral te vinden in de omgeving van Enschede en Hengelo i.v.m. vrienden, familie en school.
Mwoah, tegenwoordig op een heel laag pitje. Maar speel allebeiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:21 schreef xSouL het volgende:
Ey GuitaristJij speelt gitaar neem ik aan... Elektrisch of Akoestisch?
Nee, met de heftruckquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
David \m/
Vandaag weer werken met lange mouw?
Leef met je mee manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goed geroggeld!
Ik weer tzelfde saaie ritje als gister
Vet, ja ik speel ook beide alleen de laatste maanden meer Elektrischquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, tegenwoordig op een heel laag pitje. Maar speel allebei
mooi rondpruttl'nquote:
Wat speel je dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:28 schreef xSouL het volgende:
[..]
Vet, ja ik speel ook beide alleen de laatste maanden meer Elektrisch
Openquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:30 schreef Under_Score het volgende:
is het zo'n open heftruck, of een dichte?
Haha een beetje kleur heb ik ook welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar een beetje kleur is wel goed
Hmmm, heeeeeel gevarieerd.quote:
Melkflessen heb ik ook niet, de knieen zijn iets gekleurd doordat ik voetbal he, maar kan deze week mooi in korte broek lopenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
tjah, melk flessen zijn ook zo wit en doet natuurlijk pijn aan de ogen
Zeur niet, het is erger als je dat zomers moet doen van 12 tot 12. Met de frituur ernaast en daarnaast de grillquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:42 schreef xSouL het volgende:
Mot vandaag ook weer lekker werken in de Italiaanse Restaurant van mijn oom.
Lekker hele dag bij die pizzaoven staan bakken met dit weer.
Wat ga je eten dan?quote:
denk dat ik een eitje ga bakken ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat ga je eten dan?
Ik ga zo broodjes maken met een plakje ham, een plakje kaas, plakjes tomaat en een snufje zout en peper
Haha vermaak oe!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:54 schreef Under_Score het volgende:
[..]
denk dat ik een eitje ga bakken ofzo
nu eerst bulletstorm spelen! pew pew!
Fender Stratquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:36 schreef xSouL het volgende:
[..]
Hmmm, heeeeeel gevarieerd.
Toen ik 15 was kocht ik een elektrisch gitaar om lekker power chords te strummen en een beetje punk-rock / hard-rock achtige riffs te spelen.
Daarna een jaar of twee Akoestisch gespeeld.
maar de laatste jaren is het meer heel veel Blues / Soul beetje richting Jimi Hendrix / John mayer / Stevie Ray Vaughan etc. op mijn Fender Strat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OLDENZAAAALquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:49 schreef xSouL het volgende:
Woon zelf in Oldenzaal.
Maar ben vooral te vinden in de omgeving van Enschede en Hengelo i.v.m. vrienden, familie en school.
Pizzaoven staat ingesteld op 270 graden en toevallig staat de frituur paal naast de pizzaoven voor de aardappel wedges. Geloof mij maar, is warm genoeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zeur niet, het is erger als je dat zomers moet doen van 12 tot 12. Met de frituur ernaast en daarnaast de grill
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gewoon omdat het kanDoe dan wat goede muziek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
En als ik dan mijn armen naast die van jou hou, ben ik een lijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Haha een beetje kleur heb ik ook welMaar als we de armen naast elkaar houden ben ik alsnog wit ben ik bang
Ben jij zó wit dan? Of nog geen tijd gehad voor de zon?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En als ik dan mijn armen naast die van jou hou, ben ik een lijk.
Vast niet witter dan mijn armenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En als ik dan mijn armen naast die van jou hou, ben ik een lijk.
Nee, ik ben gewoon zo'n kut gingerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Allemaal mensen die nooit buiten komen hier
NO SOUL!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon zo'n kut ginger
Je weet wat ze zeggen he? Voor elke ziel die een rooie steelt krijgt 'ie een sproetjequote:
Dat klinkt niet best! Beterschap enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi vanuit het ziekenhuis. Vanmiddag met spoed opgenomen ivm vocht achter de longen. Er is al 2 liter afgevoerd via een drain en het einde is nog niet in zicht. Over twee dagen mag ik hopelijk naar huis.
Damnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi vanuit het ziekenhuis. Vanmiddag met spoed opgenomen ivm vocht achter de longen. Er is al 2 liter afgevoerd via een drain en het einde is nog niet in zicht. Over twee dagen mag ik hopelijk naar huis.
Gatdamme! Beterschap schoonheidquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Spannondquote:Enschede - De politie is op dit moment ter plaatse aan de Wederiklaan met meerdere eenheden. Volgens getuigen is de politie op dit moment in de buurt aan het zoeken. De politie heeft zojuist kogelwerende vesten aangetrokken. Er zouden volgen getuigen twee mannen beide een kant op zijn gevlucht. Het zou gaan om twee mannen met een zwart T-shirt en spijkerbroeken. Nadere informatie volgt.
Ben benieuwd.quote:
Toen lag ik al dood te gaan van de hitte in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:47 schreef Lonaa het volgende:
Ja, om een uur o 11 gisterenavond.
grafische rekenmachine heb ik tijde ngeleden verkocht.
Ik zoek nog wel een sprookjesboek een een triangel.
Toen was ik op weg naar een fijn, koud biertje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Toen lag ik al dood te gaan van de hitte in de slaapkamer.
Damnit, en whut?
Een specifiek sprookjesboek, of een sprookjesboek?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Toen was ik op weg naar een fijn, koud biertje.
En sorry
En ja, serieus. Een sprookjesboek en een triangel.
Niks specifieks.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Een specifiek sprookjesboek, of een sprookjesboek?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gevoel alsof ik flauw ga vallen, wat fucking draaien die wereld
Ga ff zitten en drink een groot glas (niet te koud) water.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gevoel alsof ik flauw ga vallen, wat fucking draaien die wereld
Heb 11 glazen water gedronken, zit bomvol. Ben spontaan gestopt net zweten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ga ff zitten en drink een groot glas (niet te koud) water.
En hou even je polsen onder de koude kraan.
Ok, dat is zat water.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb 11 glazen water gedronken, zit bomvol. Ben spontaan gestopt net zweten.
Beterschap!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
leg een natte/vochtige handdoek in je nekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb 11 glazen water gedronken, zit bomvol. Ben spontaan gestopt net zweten.
hmm, beterschapquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik heb d'r nog wel ergens 1 liggen ja. hoezo?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Orly? niets van meegekregen..
Btw, iemand een grafische rekenmachine nog ergens op zolder liggen oid? x.x
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alletyfus, half 12 en nog 26 graden buiten
Zweet me dood
Nu mooi in onderbroek door huis paraderen
Ach, hier is het ook maar 27 graden om 10:00quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:03 schreef norich het volgende:
Mogge.
Hier in het zuiden is het helemaal niet warm
Jij hebt groot gelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga vanmiddag maar eens mooi langs het water zitten hier!
Hier maar zo'n 15.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, hier is het ook maar 27 graden om 10:00
Overdrijven is ook een vak..quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, hier is het ook maar 27 graden om 10:00
Volgens Nu.nl en buienradar is het in het oosten 22 graden op dit moment. 22 graden is lekker.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens Nu.nl en buienradar is het in het oosten 22 graden op dit moment. 22 graden is lekker.
Altijd het laatste woord hebben he.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thermometer hier geeft 25.3 aan
Davidquote:
Pfff, wat een kutsituatie.. Heel veel sterkte en beterschapquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
DavidIk kan weer ademen maar heb nu telkens steken in mn borst. Longarts is net langsgeweest en kwam met de verklaring dat het door de drain kwam en schuring van het hartzakje. Ben er niet gerust op dus. Durf niet eens mn bed uit te gaan om te plassen. Ik krijg dan krampen en ben bang dat ik een hartaanval krijg. Nu lig ik 'comfortabel' (kutdrain doet zeer) met een morfinepilletje op te chillen en te FOKken.
Dankjequote:Op woensdag 23 mei 2012 10:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pfff, wat een kutsituatie.. Heel veel sterkte en beterschap![]()
![]()
Kwaaltjes komen met de jaren hé Selma? Gewoon ouderdom.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
DavidIk kan weer ademen maar heb nu telkens steken in mn borst. Longarts is net langsgeweest en kwam met de verklaring dat het door de drain kwam en schuring van het hartzakje. Ben er niet gerust op dus. Durf niet eens mn bed uit te gaan om te plassen. Ik krijg dan krampen en ben bang dat ik een hartaanval krijg. Nu lig ik 'comfortabel' (kutdrain doet zeer) met een morfinepilletje op te chillen en te FOKken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Woow, sinds wanneer heb je dit?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat vocht achter haar longen komt door het waterpijpenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:29 schreef Redbaron het volgende:
Ook weer thuis![]()
Sel, weten ze al hoe dit komt? Lijkt me niet dat er zomaar vocht achter je longen komt en de rest vd klachten..
Beterschap en als je bezoek nodig hebt moet je maar ff een gil geven, ik zit toch dichtbij
Ik ben zo blij dat we het Hulsbeek hebben hé!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef xSouL het volgende:
Zo richting het Hulsbeek een balletje trappen met wat kameraden.
Nee joh, da's wijn. Witte wijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat vocht achter haar longen komt door het waterpijpen
Haha!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee joh, da's wijn. Witte wijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |