quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 10:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb ik mooi eerst en tweede helft CL finale opgenomen. Vergeet ik dat er ook verlengt kan worden en penals. Ff zoeken op internet straks.
Welgeteld 3 minuten extra tijd stond er nog net op.quote:
strakke planning hou jij erop naquote:Op zondag 20 mei 2012 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welgeteld 3 minuten extra tijd stond er nog net op.
Hehe. Gisteravond dacht ik al van kut verlenging neemt ie niet op. En dat klopte.quote:
dat zijn we zeker, straks weer richting de Hoevequote:
Nee. Volledig naar de klote.quote:
ik ben wonderwel onmeunig goed te passequote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Volledig naar de klote.
Maar wat een avond!
ja, ik dus ook; ongeloofeloosquote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben wonderwel onmeunig goed te passe
Knap. Hier te veel bier, geen slaap en 2 moshpits.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben wonderwel onmeunig goed te passe
nu door naar de hoeve
Jij liever dan ik..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo zie je ze niet, en zo heb je 2 meikevers op je kamer
Tijd om te douchen vriendquote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een schijtbeesten zijn dat zegquote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gisteravond ineens enorme bult lawaai achter m'n scherm, dus ik haalde even het rolgordijn omhoog, kwam er zo eentje binnenkruipen via m'n kiepraamquote:
Boomknuffelaar aan t worden??quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gisteravond ineens enorme bult lawaai achter m'n scherm, dus ik haalde even het rolgordijn omhoog, kwam er zo eentje binnenkruipen via m'n kiepraamEven opgepakt, bekeken, gezegd dat ie tof is en weer naar buiten geflikkerd
Ik werd vanmorgen wakker, trek dat rolgordijn weer omhoog en daar lag er nog eentje op z'n rug te spartelen
Nee, meikevers zijn gewoon tofquote:
Griezels zijn het. Vorig jaar ben ik flink para van geworden. Zag overal dikke meikevers op het donkere tapijt liggen wat natuurlijk niet zo was.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Griezels zijn het. Vorig jaar ben ik flink para van geworden. Zag overal dikke meikevers op het donkere tapijt liggen wat natuurlijk niet zo was.
Om 1 meikever had ik een teiltje gezet verzwaard met boeken zodat ie niet stiekem eronder weg kon kruipen. En wat denk je? Volgende dag was ie weg! Had de kat ermee lopen spelen.
Donderdag gewoon in tshirt gelopen en 1x ingesmeerd.. maar de armen en gezicht gewoon verbrand.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja daar zul je wel snel last van hebben. Heb het zelf ook snel. Snel verbranden en vervellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |