quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 10:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb ik mooi eerst en tweede helft CL finale opgenomen. Vergeet ik dat er ook verlengt kan worden en penals. Ff zoeken op internet straks.
Welgeteld 3 minuten extra tijd stond er nog net op.quote:
strakke planning hou jij erop naquote:Op zondag 20 mei 2012 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welgeteld 3 minuten extra tijd stond er nog net op.
Hehe. Gisteravond dacht ik al van kut verlenging neemt ie niet op. En dat klopte.quote:
dat zijn we zeker, straks weer richting de Hoevequote:
Nee. Volledig naar de klote.quote:
ik ben wonderwel onmeunig goed te passequote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Volledig naar de klote.
Maar wat een avond!
ja, ik dus ook; ongeloofeloosquote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben wonderwel onmeunig goed te passe
Knap. Hier te veel bier, geen slaap en 2 moshpits.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben wonderwel onmeunig goed te passe
nu door naar de hoeve
Jij liever dan ik..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo zie je ze niet, en zo heb je 2 meikevers op je kamer
Tijd om te douchen vriendquote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een schijtbeesten zijn dat zegquote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gisteravond ineens enorme bult lawaai achter m'n scherm, dus ik haalde even het rolgordijn omhoog, kwam er zo eentje binnenkruipen via m'n kiepraamquote:
Boomknuffelaar aan t worden??quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gisteravond ineens enorme bult lawaai achter m'n scherm, dus ik haalde even het rolgordijn omhoog, kwam er zo eentje binnenkruipen via m'n kiepraamEven opgepakt, bekeken, gezegd dat ie tof is en weer naar buiten geflikkerd
Ik werd vanmorgen wakker, trek dat rolgordijn weer omhoog en daar lag er nog eentje op z'n rug te spartelen
Nee, meikevers zijn gewoon tofquote:
Griezels zijn het. Vorig jaar ben ik flink para van geworden. Zag overal dikke meikevers op het donkere tapijt liggen wat natuurlijk niet zo was.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Griezels zijn het. Vorig jaar ben ik flink para van geworden. Zag overal dikke meikevers op het donkere tapijt liggen wat natuurlijk niet zo was.
Om 1 meikever had ik een teiltje gezet verzwaard met boeken zodat ie niet stiekem eronder weg kon kruipen. En wat denk je? Volgende dag was ie weg! Had de kat ermee lopen spelen.
Donderdag gewoon in tshirt gelopen en 1x ingesmeerd.. maar de armen en gezicht gewoon verbrand.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja daar zul je wel snel last van hebben. Heb het zelf ook snel. Snel verbranden en vervellen.
Hoge hakken moet je ook niet aandoen in een moshpitquote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Lonaa het volgende:
Pffff. Ik heb zo'n pijn in mijn lijf.
Hoge hakken + bier op de grond + moshpit = keihard op je bek gaan. Een keer of 3.
Ik had de moshpit niet verwacht.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoge hakken moet je ook niet aandoen in een moshpit
Dan weet je dat er dingen gebeuren die je niet wilt
Gaat wel weer overquote:Op zondag 20 mei 2012 20:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had de moshpit niet verwacht.
Wel dikke pret gehad. Maar overal auw. En blauwe plekken.
Ja.quote:
Blijf je toch gewoon 36u in je nest liggen?!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Morgen nog meer pijn, want ik heb nog niet geslapen, en dan daarna wordt het minder.
Niks gebroken, dus dat is goed.
Belangrijkst is dat je t mooi hebt gehad, heb ook nog wel uitnodiging gekregen om naar de hoeve te gaan..quote:Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
en kameraden waren na de cross al naar huis, daarom ook zo vroeg thuis...
maar morgen weer werken, dus wellicht wel verstandig
donderdagavond, zaterdagavond, zondagmiddag + begin van de avond; mijn Hemelvaartweekend was primaquote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Belangrijkst is dat je t mooi hebt gehad, heb ook nog wel uitnodiging gekregen om naar de hoeve te gaan..
Ook??quote:Op zondag 20 mei 2012 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fucking noodweer hier, blijkt m'n dak ook te lekken![]()
Ja, dat het raam niet 100% sluit wist ik al, nu druppelt er ook water tussen de isolatie doorquote:
Aha, al zullen ze er wel weinig meer aan doen als er volgend jaar gesloopt gaan worden, maar blijft klotequote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat het raam niet 100% sluit wist ik al, nu druppelt er ook water tussen de isolatie door![]()
Emmer eronder en morgen maar even bellen.
Mja.. Inmiddels is het droog, maar wat is het nat buitenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aha, al zullen ze er wel weinig meer aan doen als er volgend jaar gesloopt gaan worden, maar blijft klote
Kruidenwijk en Noetsele ging 't nog gekker. Wij zaten net tussen 2 dikke buien in.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fucking noodweer hier, blijkt m'n dak ook te lekken![]()
Jawel, gelukkig.quote:
Ja, goed geslapen. Is denk ik 2 liter ofzo door het dak naar binnen gekomen. Net even gebeld met de woningstichting, ze willen even komen kijkenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jawel, gelukkig.
Maar bloedheet toen ik wakker werd, en zoals verwacht erg veel pijn.
Jij? Ondanks lekkend dak?
Heel fijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, goed geslapen. Is denk ik 2 liter ofzo door het dak naar binnen gekomen. Net even gebeld met de woningstichting, ze willen even komen kijken
4 boterhammen, 2 krentenbollen, een pak wafels en wat koppen koffiequote:Op maandag 21 mei 2012 11:53 schreef Redbaron het volgende:
Haha zijn jullie op dieet ofwat?
Ik al 6boterhammen, 2appels en 2eieren op.
Zo met de lunch nog eens 6bammetjes en halve liter melk
Blut? nee ik probeer 4 a 6 boterhammen op een dag te eten, en vaak nog iets van soepjes enzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:53 schreef Redbaron het volgende:
Haha zijn jullie op dieet ofwat?
Ik al 6boterhammen, 2appels en 2eieren op.
Zo met de lunch nog eens 6bammetjes en halve liter melk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |