Na zo'n nacht zou ik het even helemaal niet doen, denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
als het herstel van de laatste 2 uur doorzet kan ik vanavond misschien wel een rondje van 5km.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zo, terug van mijn lange duurloop, uitgezweten en gedouched...zeer tevreden!!
vanachter het glas leek het kouder dan het was, dus een beetje te warm gekleed maar kwam later tegenwind goed van pasik krijg het al koud als ik naar je kijk en dan lig ik nog lekker in bed ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de eerste 5km ging absoluut niet lekker en pas na 10km begon het te draaien....niet lang daarna kreeg ik the mother of all runners' highs en ging het 10km vanzelf....en steeds sneller.
de laatste 5km begon het onderstel wat te verzuren maar wist toch het tempo aan te houden wat ik als doelstelling had
http://connect.garmin.com(...)T7hQYxQd_50.facebookPuike afstand wel!
Ja doei.
Yup! Meestal is 'ie heel snel, maar soms duurt het ook wel een halfuur (vanochtend bijvoorbeeld). Ik leg hem in het open raam, ga me omkleden en daarna eventueel ook nog wat anders doen. Of ik ga alvast een stukje wandelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:24 schreef STING het volgende:
Vanavond, als het weer een beetje mee zit, weer eens gaan lopen met m'n horloge.
Tot nu toe nog maar 1 keer gebruikt, omdat het gebruik ervan tegenviel.
Vooral de GPS fix duurt vrij lang. Andere mensen ook die ervaring met Garmin?
De Forerunner 405.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yup! Meestal is 'ie heel snel, maar soms duurt het ook wel een halfuur (vanochtend bijvoorbeeld). Ik leg hem in het open raam, ga me omkleden en daarna eventueel ook nog wat anders doen. Of ik ga alvast een stukje wandelen.
Welke Garmin heb je?
Ah. Ik heb de 205, dus het ligt niet aan het type. Kan er wel mee leven, eigenlijk, als het niet elke keer zo is iigquote:Op zondag 20 mei 2012 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
De Forerunner 405.
Tijd voor een 'QuickGPSFix', zoals TomTom dat heeft
Net even van de bank af gekomen om te douchen en dat was al een uitdaging. Dus nee... gaat 'm niet worden vrees ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na zo'n nacht zou ik het even helemaal niet doen, denk ik.
Netjes!quote:Op zondag 20 mei 2012 11:09 schreef egelhond het volgende:
Net 2 lessen van Evy overgeslagen. Dacht die 5 km haal ik makkelijk in een half uur. Dus net Evy 29 gelopen en ja hoor. 5 km in 28 min en 35 seconden. Waarvan 1 min gewandeld. Nu wel kapotEn het is benauwd pff!!
heb je ook gemerkt dat je veel meer passen maakt dan dat je op normale schoenen zou doen?quote:Op zondag 20 mei 2012 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Zo, gehobbeld op m'n Nike Frees.
Wat een gekke loopervaring! Was bang dat ik automatisch toch op m'n hak zou landen, maar ik landde echt steeds op m'n voorvoet/middenvoet en vaak raakte m'n hak de grond niet eens. Kan me niet voorstellen dat ik op deze manier uiteindelijk heel snel ga lopen, maar goed. Oefening baart kunst. Volgende week een paar minuten erbij
.
Ja, en dat mijn voeten echt onder mijn lijf zaten (klinkt misschien een beetje raar, maar je weet vast wel wat ik bedoelquote:Op zondag 20 mei 2012 11:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
heb je ook gemerkt dat je veel meer passen maakt dan dat je op normale schoenen zou doen?
Ligt ook wel aan het model maar ook de omgeving... heb de 610 en dat valt alleszins mee...quote:Op zondag 20 mei 2012 10:24 schreef STING het volgende:
Vanavond, als het weer een beetje mee zit, weer eens gaan lopen met m'n horloge.
Tot nu toe nog maar 1 keer gebruikt, omdat het gebruik ervan tegenviel.
Vooral de GPS fix duurt vrij lang. Andere mensen ook die ervaring met Garmin?
Ik leg hem meestal in het open raam. Toch duurt het de ene keer een halfuur en de andere keer een paar minuten. Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:55 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ligt ook wel aan het model maar ook de omgeving... heb de 610 en dat valt alleszins mee...
in de 610 zit een nieuwere satelliet ontvanger...quote:Op zondag 20 mei 2012 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik leg hem meestal in het open raam. Toch duurt het de ene keer een halfuur en de andere keer een paar minuten. Hoe kan dat dan?. Ik denk soms dat het ermee te maken heeft of er veel bewolking is. Zou dat kunnen?
Ik heb ze al een tijdje, maar tot nu toe nog niet uitgeprobeerd. Ik ga in training voor de HM niet ineens op nieuwe schoenen lopen, dus ik wil het inderdaad gaan afwisselen en zodra ik iets geks voel stop ik er meteen weer mee. Dan gaat het experiment na de HM verder. Vandaag 5 minuten gedaan na mijn herstelloop, volgende week eens 10 minuten proberen, daarna een kwartiertje en daarna durf ik er misschien wel een hele herstelloop op te doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:56 schreef uniekhoorn het volgende:
VIk, heb je nieuwe Nikes? Wat gek dat je dan zo land? Lijkt mij inderdaad heel vreemd aanvoelen.
Ga je ze nou steeds wisselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |