Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Je wou toch geen oefenpop zijn voor een puber?quote:
Wat sh wil is een raadsel, ze wil een man maar die man mag zich niet seksueel aangetrokken voelen tot haar.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wou toch geen oefenpop zijn voor een puber?
nee ik wist niet dat jij het vroegquote:Op zondag 20 mei 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Bwhehe, daar lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat sh wil is een raadsel, ze wil een man maar die man mag zich niet seksueel aangetrokken voelen tot haar.
'oefenpop'quote:Op zondag 20 mei 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
nee ik wist niet dat jij het vroeg
mijn vriend wel mijn mannelijke vrienden nietquote:Op zondag 20 mei 2012 01:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat sh wil is een raadsel, ze wil een man maar die man mag zich niet seksueel aangetrokken voelen tot haar.
Dus wij zouden in theorie vrienden kunnen zijn?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
die man wel mijn mannelijke vrienden niet
ja ,onze karakters matchen redelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus wij zouden in theorie vrienden kunnen zijn?
Dan begrijp ik de klaagzang niet van mannen en overheen gaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
mijn vriend wel mijn mannelijke vrienden niet
dat zijn mannen waar ik mijn hond vanaf zou schoppen(als ik een hond had)quote:Op zondag 20 mei 2012 01:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan begrijp ik de klaagzang niet van mannen en overheen gaan.
Dus de klaagzang ging eigenlijk alleen maar om jouw mannelijke vrienden???quote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat zijn mannen waar ik mijn hond vanaf zou schoppen
ik heb geen vriendenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dus de klaagzang ging eigenlijk alleen maar om jouw mannelijke vrienden???
ja die mannen zijn geen vriendenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:50 schreef heloef het volgende:
De klacht was toch dat alle mannen die interesse in haar tonen er alleen even overheen willen?
Dan snap ik het.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
ja die mannen zijn geen vrienden
Dacht het ook, maar dit bleek niet geval te zijn het ging uitsluitend om haar mannelijke vrienden. Om vervolgens te zeggen dat ze geen mannelijke vrienden heeft. Dus eigenlijk is er geen probleem.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:50 schreef heloef het volgende:
De klacht was toch dat alle mannen die interesse in haar tonen er alleen even overheen willen?
Oh geen probleem, dat is fijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dacht het ook, maar dit bleek niet geval te zijn het ging uitsluitend om haar mannelijke vrienden. Om vervolgens te zeggen dat ze geen mannelijke vrienden heeft. Dus eigenlijk is er geen probleem.
het is geen probleem het is irritant dat mannen die je niet kent stoer komen doenquote:
Oplossing: negeren. Meer kan je er niet aan doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
het is geen probleem het is irritant dat mannen die je niet kent stoer komen doen
Stoer doen in welke zin?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
het is geen probleem het is irritant dat mannen die je niet kent stoer komen doen
duidelijk laten merken eroverheen te willen,op een respectloze manier.Geen oprechte interessequote:
Dat laatste is volgens mijn meer wat knaagt of niet ??quote:Op zondag 20 mei 2012 02:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
duidelijk laten merken eroverheen te willen,op een respectloze manier.Geen oprechte interesse
jaquote:Op zondag 20 mei 2012 02:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat laatste is volgens mijn meer wat knaagt of niet ??
Troost je, ik heb vanavond van 5 verschillende vrouwen complimenten gehad en er niets uitgehaald. Erger dan mij kan het niet zijnquote:
Te lang wachten met aanspreken van een meid.. Ze stond daar steeds zo alleen en constant te kijken. En wat doe ik.. Ik wacht te lang, aanhang weg en ik ga mee.. Maar! Ik weet wel d'r naam, omdat ze vrienden van mij weer kent.. Dus ws kan ik het nog redden via facebook ofzo..quote:Op zondag 20 mei 2012 05:08 schreef kipknots het volgende:
[..]
Troost je, ik heb vanavond van 5 verschillende vrouwen complimenten gehad en er niets uitgehaald. Erger dan mij kan het niet zijn
Zonde Joofquote:Op zondag 20 mei 2012 05:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te lang wachten met aanspreken van een meid.. Ze stond daar steeds zo alleen en constant te kijken. En wat doe ik.. Ik wacht te lang, aanhang weg en ik ga mee.. Maar! Ik weet wel d'r naam, omdat ze vrienden van mij weer kent.. Dus ws kan ik het nog redden via facebook ofzo..
Ja, nogal.. Ik moet echt meer lef kweken.. Heb nu met grote moeite een bericht durven sturen op fb.. We zullen zien...quote:
hoiquote:
Als die het leuk vind om bij je te zijn is het meestal een goed teken. Vooral als ze meer willen dan alleen 24/7 neuken.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:51 schreef system_overload het volgende:
hoe weet je of een man je leuk vind of aan ht BS'sen is
Geen flauw idee. Dat weet je pas als je hem kent, denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:51 schreef system_overload het volgende:
hoe weet je of een man je leuk vind of aan ht BS'sen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |