duidelijk laten merken eroverheen te willen,op een respectloze manier.Geen oprechte interessequote:
Dat laatste is volgens mijn meer wat knaagt of niet ??quote:Op zondag 20 mei 2012 02:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
duidelijk laten merken eroverheen te willen,op een respectloze manier.Geen oprechte interesse
jaquote:Op zondag 20 mei 2012 02:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat laatste is volgens mijn meer wat knaagt of niet ??
Troost je, ik heb vanavond van 5 verschillende vrouwen complimenten gehad en er niets uitgehaald. Erger dan mij kan het niet zijnquote:
Te lang wachten met aanspreken van een meid.. Ze stond daar steeds zo alleen en constant te kijken. En wat doe ik.. Ik wacht te lang, aanhang weg en ik ga mee.. Maar! Ik weet wel d'r naam, omdat ze vrienden van mij weer kent.. Dus ws kan ik het nog redden via facebook ofzo..quote:Op zondag 20 mei 2012 05:08 schreef kipknots het volgende:
[..]
Troost je, ik heb vanavond van 5 verschillende vrouwen complimenten gehad en er niets uitgehaald. Erger dan mij kan het niet zijn
Zonde Joofquote:Op zondag 20 mei 2012 05:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te lang wachten met aanspreken van een meid.. Ze stond daar steeds zo alleen en constant te kijken. En wat doe ik.. Ik wacht te lang, aanhang weg en ik ga mee.. Maar! Ik weet wel d'r naam, omdat ze vrienden van mij weer kent.. Dus ws kan ik het nog redden via facebook ofzo..
Ja, nogal.. Ik moet echt meer lef kweken.. Heb nu met grote moeite een bericht durven sturen op fb.. We zullen zien...quote:
hoiquote:
Als die het leuk vind om bij je te zijn is het meestal een goed teken. Vooral als ze meer willen dan alleen 24/7 neuken.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:51 schreef system_overload het volgende:
hoe weet je of een man je leuk vind of aan ht BS'sen is
Geen flauw idee. Dat weet je pas als je hem kent, denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:51 schreef system_overload het volgende:
hoe weet je of een man je leuk vind of aan ht BS'sen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |