Kan dit kankerdebieltje zonder enige toevoeging aan dit topic deze discussie het leven zijn gezin DEquote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Gebruik niet zullke faggoery woorden
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat GGMM versterking nodig heeft
Is allemaal niet nodig, stevenmac26 is de nieuwe VBL mod.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
GGMM ik help hem in tijden van nood ondanks dat ik geen mod ben dusja
Wind je nou niet zo op man, djeez.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan dit kankerdebieltje zonder enige toevoeging aan dit topic deze discussie het leven zijn gezin DE
MENSHEID even gebanned worden?
Hahhahahaha wat ben jij nou weer voor een autist danquote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan dit kankerdebieltje zonder enige toevoeging aan dit topic deze discussie het leven zijn gezin DE
hee doe eens niet zo fucking populair de hele tijd je werkt op mn zenuwenquote:
Lekker inconsequent. "niemand mag moorden op straffe van een sanctie, behalve als me mattie mrstylo het doet dan zie ik het door de vingers"quote:Op zondag 20 mei 2012 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals gezegd; ik heb al aangegeven dat we dit niet meer gaan doen. Doe jij, of wie dan ook, het toch, ga ik verwijderen.
Verder zei je het een aantal posts geleden goed; dit was een gentleman-agreement. Vanaf nu is het een regel.
Je bent lekker bezig deze avond, mooi man.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En wat denk je dat je zelf bent?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er lopen hier wel grote frikandellen rond zeg
Maar goed er lopen ook chille madafukkas rond dus dat compenseert
Je vat m'n post verkeerd op. Maakt niet uit, vanaf volgend topic heb je je zinquote:Op zondag 20 mei 2012 02:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker inconsequent. "niemand mag moorden op straffe van een sanctie, behalve als me mattie mrstylo het doet dan zie ik het door de vingers"
ik zie paralellen met Bouterse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |