Kan dit kankerdebieltje zonder enige toevoeging aan dit topic deze discussie het leven zijn gezin DEquote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Gebruik niet zullke faggoery woorden
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat GGMM versterking nodig heeft
Is allemaal niet nodig, stevenmac26 is de nieuwe VBL mod.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
GGMM ik help hem in tijden van nood ondanks dat ik geen mod ben dusja
Wind je nou niet zo op man, djeez.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan dit kankerdebieltje zonder enige toevoeging aan dit topic deze discussie het leven zijn gezin DE
MENSHEID even gebanned worden?
Hahhahahaha wat ben jij nou weer voor een autist danquote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan dit kankerdebieltje zonder enige toevoeging aan dit topic deze discussie het leven zijn gezin DE
hee doe eens niet zo fucking populair de hele tijd je werkt op mn zenuwenquote:
Lekker inconsequent. "niemand mag moorden op straffe van een sanctie, behalve als me mattie mrstylo het doet dan zie ik het door de vingers"quote:Op zondag 20 mei 2012 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals gezegd; ik heb al aangegeven dat we dit niet meer gaan doen. Doe jij, of wie dan ook, het toch, ga ik verwijderen.
Verder zei je het een aantal posts geleden goed; dit was een gentleman-agreement. Vanaf nu is het een regel.
Je bent lekker bezig deze avond, mooi man.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En wat denk je dat je zelf bent?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er lopen hier wel grote frikandellen rond zeg
Maar goed er lopen ook chille madafukkas rond dus dat compenseert
Je vat m'n post verkeerd op. Maakt niet uit, vanaf volgend topic heb je je zinquote:Op zondag 20 mei 2012 02:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker inconsequent. "niemand mag moorden op straffe van een sanctie, behalve als me mattie mrstylo het doet dan zie ik het door de vingers"
ik zie paralellen met Bouterse.
Dat is morgen pas.quote:
Donder op kehbaquote:Op zondag 20 mei 2012 02:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie is deze nolife. Reïncarnatie van de kromme Ofzo.
Voeg eens wat toe aan dit topic, ipv goede mods aan te spreken, randieus figuurquote:Op zondag 20 mei 2012 02:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker inconsequent. "niemand mag moorden op straffe van een sanctie, behalve als me mattie mrstylo het doet dan zie ik het door de vingers"
ik zie paralellen met Bouterse.
Super Mario moest Heat redden, fucking Wade ging ruzie maken met zijn coach.. Gaat niet goed zo!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is morgen pas.
Maar tering wat valt Heat tegen.
Ik denk 422quote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar goed... van wie ben je nou een kloon dan?
Niemand man, ik ben gewoon een chill persoonquote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar goed... van wie ben je nou een kloon dan?
Of Cole.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Super Mario moest Heat redden, fucking Wade ging ruzie maken met zijn coach.. Gaat niet goed zo!
Ik geloof jequote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niemand man, ik ben gewoon een chill persoon
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niemand man, ik ben gewoon een chill persoon
Ik vat helemaal niets verkeerd op. Leuk de nieuwe regel, geef gelijk het goede voorbeeld door in dit topic al postuum de wijziging te doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vat m'n post verkeerd op. Maakt niet uit, vanaf volgend topic heb je je zin
Mochten ze met een wonder nog langs de Pacers komen, dan worden ze toch hard gepakt door Celtics of daarna door de Spurs of Thunderquote:
422 wil zelf juist graag de OP hebben.quote:
Jouw bouterse referentie is plagiaat van derde ranks kfc voedsel diploma pathetisch doekosquote:Op zondag 20 mei 2012 02:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vat helemaal niets verkeerd op. Leuk de nieuwe regel, geef gelijk het goede voorbeeld door in dit topic al postuum de wijziging te doen.
Anders blijft mijn Bouterse referentie staan als een huis.
De kromme is een toffe gast vergeleken met Pisveers.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie is deze nolife. Reïncarnatie van de kromme Ofzo.
Heat heeft het weer verpest voor zichzelf. Ze waren goed bezig en na winst op de Bulls alleen maar slecht gegaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mochten ze met een wonder nog langs de Pacers komen, dan worden ze toch hard gepakt door Celtics of daarna door de Spurs of Thunder
Als Bosh er was, dan was het beter gegaan. Maar die bench is zo fucking slecht aka Battier, Miller etcquote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heat heeft het weer verpest voor zichzelf. Ze waren goed bezig en na winst op de Bulls alleen maar slecht gegaan.
Post nou eens wat inhoudelijks .., mongooltje..,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil iets lekkers maken maar ik weet niet wat.
Ik heb ei, knoflooksaus, gehakt, kaas, ham, brood, melk.
Wat nu?
[ afbeelding ]
flikker op joh imbiciel. Wat weet jij nou van fok.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Voeg eens wat toe aan dit topic, ipv goede mods aan te spreken, randieus figuur
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Post nou eens wat inhoudelijks .., mongooltje..,
ga je nog antwoorden?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je al gevonden wie ik nou een ban heb aangenakt?
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb een vraag man. Wat zal ik maken?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad.,quote:
Is er iemand die netjes doet, is het ook weer niet goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bosh redde nog Heat bij vorig jaar PO. Hij is ook de enige die tegen wat druk kan. Maar ze kunnen ook niets aan die bench doen, omdat ze te veel salaris geven aan de grote drie.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Bosh er was, dan was het beter gegaan. Maar die bench is zo fucking slecht aka Battier, Miller etc
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb een vraag man. Wat zal ik maken?
[ afbeelding ]
Neuh, was het normaal gegaan, via een TR, of een normaal bericht in feedback/deze slowchat, had ik dat zeker gedaan. In plaats daarvan stelt iedereen zich aan alsof we een stel kleine kinderen zijn hier. Godverdomme zeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vat helemaal niets verkeerd op. Leuk de nieuwe regel, geef gelijk het goede voorbeeld door in dit topic al postuum de wijziging te doen.
Anders blijft mijn Bouterse referentie staan als een huis.
Je hebt mij een ban genakt..,quote:
Wie denk jij Dat dit mongooltje is Mikey?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jouw bouterse referentie is plagiaat van derde ranks kfc voedsel diploma pathetisch doekos
Ben jij skitzo ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
flikker op joh imbiciel. Wat weet jij nou van fok.
GGMM is me mattie en ik ben blij met het nieuwe beleid van deze baas. Desondanks vind ik m nog steeds een ei door de OP niet te veranderen.
Ga lekker een ander pijpen engerd.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, was het normaal gegaan, via een TR, of een normaal bericht in feedback/deze slowchat, had ik dat zeker gedaan. In plaats daarvan stelt iedereen zich aan alsof we een stel kleine kinderen zijn hier. Godverdomme zeg.
Tjah, het was een grote risico.. 3 toppers, met de kans op een blessure dat je het dan niet kan opvangen. Hoewel het wel goed ging zonder Dwadequote:Op zondag 20 mei 2012 02:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bosh redde nog Heat bij vorig jaar PO. Hij is ook de enige die tegen wat druk kan. Maar ze kunnen ook niets aan die bench doen, omdat ze te veel salaris geven aan de grote drie.
+ 1quote:Op zondag 20 mei 2012 02:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, was het normaal gegaan, via een TR, of een normaal bericht in feedback/deze slowchat, had ik dat zeker gedaan. In plaats daarvan stelt iedereen zich aan alsof we een stel kleine kinderen zijn hier. Godverdomme zeg.
quote:
Is ook Inzanity.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie denk jij Dat dit mongooltje is Mikey?
Ik gok Inzanity.
TR"en kan niet op mobiel en FB kon ik niet vindenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
En mede door jou en je pisvee vriendjes heb ik sinds jaar en dag morpheus in me nek hijgen.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer dan![]()
Kan het me niet 123 herrineren
Ok en nu opzouten, niemand mag jequote:Op zondag 20 mei 2012 02:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
TR"en kan niet op mobiel en FB kon ik niet vinden
Daarnaast drank in de man verstand op het grasveld dus is de discussie hier logisch. EEN edit en je had al dit geouwehoer niet gehad.
Veel makkelijker dan zo raar stellig te
Gaan doen.
Goed planquote:Op zondag 20 mei 2012 02:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het maar gevuld is
[ afbeelding ]
Maar wat me opviel was dat Dwade en LBJ gewoon niet echt samen kunnen spelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, het was een grote risico.. 3 toppers, met de kans op een blessure dat je het dan niet kan opvangen. Hoewel het wel goed ging zonder Dwade
beter praat je zo tegen die kneusjes hier .,quote:
post een link ofzo van het topicquote:Op zondag 20 mei 2012 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En mede door jou en je pisvee vriendjes heb ik sinds jaar en dag morpheus in me nek hijgen.,
InZanity met een Barca naam en UI?quote:
Als Isaac een moslim is is dat voor hem genoeg.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
InZanity met een Barca naam en UI?
Komt door de soas opgelopen door het neuken van je moeder.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ben jij skitzo ofzo?
Wat ben jij raar zeg..
Dat gaat niet meer gebeuren, Orlando moet gewoon Howard traden voor DWadequote:Op zondag 20 mei 2012 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat me opviel was dat Dwade en LBJ gewoon niet echt samen kunnen spelen.
Natuurlijk ze maken mooie doelpunten samen met vaak Dwade die een mooie bal geeft, maar je ziet ook dat LBJ veel meer punten maakt zonder hem. Daarom is gewoon beter dat LBJ terug gaat naar Cleveland en gaat spelen met Rookie of the Year.
Ff serieus, ben jij 1 van josef mengele's experimenten zijn nakomelingen ?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt door de soas opgelopen door het neuken van je moeder.
Tasten mijn brein aan als narcotica
Ja ja
Doe het dan probeer het dan
Je hoofd ligt op de rails opengesplasht
Anus ogen dik vet vel ruikend naar kots en rottende mensengeur
Wat is dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt door de soas opgelopen door het neuken van je moeder.
Tasten mijn brein aan als narcotica
Ja ja
Doe het dan probeer het dan
Je hoofd ligt op de rails opengesplasht
Anus ogen dik vet vel ruikend naar kots en rottende mensengeur
Kanker op joh teringimbicieltje wie de FUCK ben je dan kom hier en ik eet je als de kut van je opa.quote:
Inzatity was tenminste tegen onrecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Isaac een moslim is is dat voor hem genoeg.,
verder ben ik de enige die Inzanity wel tof vond.,
Dwade zal nooit weg gaan bij Heat.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebeuren, Orlando moet gewoon Howard traden voor DWade
Dan domineert HEAT alles!! Lebron is dan gewoon vrij in alles..
dusquote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker op joh teringimbicieltje wie de FUCK ben je dan kom hier en ik eet je als de kut van je opa.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker op joh teringimbicieltje wie de FUCK ben je dan kom hier en ik eet je als de kut van je opa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |