Hier dezelfde ervaring gehad!quote:Op zondag 20 mei 2012 08:17 schreef Oksel het volgende:
Gisteren de 130 gefietst van de Tecklenburg Rundfahrt.. de 160 werd me te zwaar! Helemaal kapot gegaan op een stuk of 20 klimmen (heb er 5 gemist doordat ik de 160 niet deed). Geen pauze genomen, dat was 't probleem denk ik. Voor elke klim stond een bord met daarop het gemiddelde stijgingspercentage, het maximum percentage en de lengte van de klim. Waren een paar hele, hele vieze bij.
Verder m'n fiets weer superstrak gemaakt. Gepoetst, nieuwe onderdelen, etc.
Hiermee moet je er wel uitkomen denk ik...quote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Als ik achter in de lichtste rijdt dan tikt mijn derailleur tegen mijn spaken. Wat kan ik er aan doen om dit te voorkomen?
Het was erg druk ofniet? Ik ging zwemmen in de Ooij en onderweg wel 50 fietsers gezien.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef nodisch18 het volgende:
Klimmen is fantastisch! ik klim dan wel net zo snel een bult op als een corpulente 65+-er op een stadsfiets (zonder elektromotor). Maar toch klimmen is geweldig.
Vandaag 75 km (+/- 700 hm) rondom groesbeek gefietst, blijft mooi daar. Oja...., Zomer!![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef the_critic het volgende:
Heb in Teckelenburg zelfs Joost Posthuma voorbij zien vliegen en een renner van Skil-Argos bij de pauzeplaatst gezien.. dus zelfs Pro's rijden dit rondje al training. Geeft wel aan dat het niet misselijk was..
Was inderdaad in mijn ogen zwaarder dan de AGR, damn zeg haha Geen moment even vlak. Ging of omhoog, of omlaag.. Soms even vals plat omhoog of omlaag, maar altijd op en neer. Wel erg leuk, die Bordjes. Geeft wel een beetje idee wat je te wachten stond. (hoewel inderdaad vaak voor mijn gevoel toch anders was dan op bordje stond. Maar je wist in ieder geval de lengte haha)
Nergens hoeven lopen, maar wel afgezien als een paard
Kun je wel stellen. Heb het niet eerder zo druk gezien. Volgens mij liepen er ook een stuk of 3 richten door het gebied.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef No-P het volgende:
[..]
Het was erg druk ofniet? Ik ging zwemmen in de Ooij en onderweg wel 50 fietsers gezien.
Leuk filmpje... even lekker training zegt ie. Tis nie eerlijk!quote:
Kon het plaatje nog kleiner?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:58 schreef the_critic het volgende:
[ afbeelding ]
Okkie.. volgens mij ben jij dit blijhoofd toch?!
Dankje, hier moet het zeker mee lukkenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hiermee moet je er wel uitkomen denk ik...
http://www.parktool.com/b(...)justments-derailleur
Hehe leuk dat je er over begint. Mijn vriendin fietst ook regelmatig, in de zomer en hield altijd vast aan haar Giant racefiets opgebouwd naar recht stuur (dus soort hybride). Nu was ze gisteren middag op eigen initiatief alleen naar de FM geweest om informatie over nieuwe fietsenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef Narcotical het volgende:
M'n vriendin wil misschien ook een tweedehandsje kopen om ook te gaan fietsen. Heb een beetje op marktplaats zitten kijken en dit leek me wel een oke-fiets om mee te beginnen, iemand hier nog iets zinnigs te melden over deze fiets wat ik misschien over het hoofd heb gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |