Je vind het zelf vervelend als er niet op je posts wordt gereageerd, maar je reageert zelf ook niet als iemand op jou reageert. Maar dat terzijde, de manier waarop je jou advies brengt komt heel erg denigrerend over, alsof je hem veroordeeld. Je hebt op veel punten in mijn ogen wel gelijk maar door de manier waarop je het zegt breng je hem (bijna) in de positie dat hij zich moet verdedigen. Ik kan je aanraden je advies anders te formuleren, dan komt je boodschap beter over.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef wolkenkrabber het volgende:
Ik probeer je niet de grond in te trappen laat dat even duidelijk zijn.. Ik probeer je wat duidelijk te maken.
Ik zeg alleen als jij die "nerds" niet goed genoeg vind moet je niet klagen dat die "coole" mensen jouw niet goed genoeg vinden.. Want daar waar jij et hebt over zolderkamertjes hebben hun et over werken voor je geld..
En wat ik al de hele tijd probeer duidelijk te maken is als je dingen wilt bereiken moet je er wat voor doen.. Als het in babystapjes moet doe je het in babystapjes..
Je gebruikt een chronisch tekort van 175 euro in de maand heel vaak als smoes.. Maar daarentegen heb je wel een abbo voor je telefoon en voor internet en eet je elke dag uit de snackbar..
Jouw oplossing 1 was studeren en geld lenen om je schulden af te betalen.. Oplossing 2 is maatschappelijk werkster..
Je vind het belachelijk dat je geen 1500 euro krijgt voor het inrichten van je huis??
Als je het egt zo graag wilt maar ik bedoel echt dan zou je zegen ah fuck it dat idee van dat blikje rijst en mais is ook wel slim en goedkoper en op de langere termijn zou je veel goedkoper kunnen leven... Voor die 20/30 in de maand had je eerst kunnen sparen voor een.koelkast waardoor je eten kan bewaren en dus ook weer goedkopere dingen kan maken ... Op de langere termijn had jij je die abbonement wel kunnen veroorloven..
Ik zie een heleboel punten waar je serieus aan moet timmeren.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:40 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel zo. Niet geheel ondenkbaar als je alles een beetje meeleest denk ik zo?
Als je dat gevoel hebt, kun je daar 2 dingen mee doen. Kom kijken, mag je mn huis zien, mn afschriften, mn dagbesteding allesquote:Op maandag 28 mei 2012 23:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn wolkenkrabber en ik nou de enige die doorhebben dat dit verhaal rammelt aan alle kanten? Als iemand iets nuttigs roept wordt er niet op gereageerd omdat het hem niet past op die manier. Klinkt mij niet als iemand die echt hulp nodig heeft. Heb een tijd niet gereageerd omdat je dat vroeg. Vaak op het punt gestaan je weer advies te geven.. Maar waarom zou ik? De vorige keren reageerde je er ook maar half op.
Een ander weet het altijd beterquote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef wolkenkrabber het volgende:
Ik probeer je niet de grond in te trappen laat dat even duidelijk zijn.. Ik probeer je wat duidelijk te maken.
Ik zeg alleen als jij die "nerds" niet goed genoeg vind moet je niet klagen dat die "coole" mensen jouw niet goed genoeg vinden.. Want daar waar jij et hebt over zolderkamertjes hebben hun et over werken voor je geld..
En wat ik al de hele tijd probeer duidelijk te maken is als je dingen wilt bereiken moet je er wat voor doen.. Als het in babystapjes moet doe je het in babystapjes..
Je gebruikt een chronisch tekort van 175 euro in de maand heel vaak als smoes.. Maar daarentegen heb je wel een abbo voor je telefoon en voor internet en eet je elke dag uit de snackbar..
Jouw oplossing 1 was studeren en geld lenen om je schulden af te betalen.. Oplossing 2 is maatschappelijk werkster..
Je vind het belachelijk dat je geen 1500 euro krijgt voor het inrichten van je huis??
Als je het egt zo graag wilt maar ik bedoel echt dan zou je zegen ah fuck it dat idee van dat blikje rijst en mais is ook wel slim en goedkoper en op de langere termijn zou je veel goedkoper kunnen leven... Voor die 20/30 in de maand had je eerst kunnen sparen voor een.koelkast waardoor je eten kan bewaren en dus ook weer goedkopere dingen kan maken ... Op de langere termijn had jij je die abbonement wel kunnen veroorloven..
Ik wil graag geloven dat het waar is.. Ook al hoop ik voor jou van niet... Maar waarom reageer je dan zo enorm selectief?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:19 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Als je dat gevoel hebt, kun je daar 2 dingen mee doen. Kom kijken, mag je mn huis zien, mn afschriften, mn dagbesteding alles
of
Laat ik het maar bij dat eerste houden.
Heb je gezien op hoeveel posts we inmiddels al zitten?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wil graag geloven dat het waar is.. Ook al hoop ik voor jou van niet... Maar waarom reageer je dan zo enorm selectief?
Ja maar je reageert ook weleens maar op halve berichten. Waarom de andere helft dan niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Heb je gezien op hoeveel posts we inmiddels al zitten?
check pmquote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar je reageert ook weleens maar op halve berichten. Waarom de andere helft dan niet?
Ik zeg het alleen maar: zo help je de rest van de wantrouwers niet bepaald gemoedsrust te krijgenquote:
En waarom zou hij zich daar druk om moeten maken?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen maar: zo help je de rest van de wantrouwers niet bepaald gemoedsrust te krijgen
Waarom hij dat zou moeten? Geen idee. Maar hij maakt zich er overduidelijk wél druk over, dus dan kan het helpen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
En waarom zou hij zich daar druk om moeten maken?
Geen enkele reden, blijkbaar lopen de dingen goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
En waarom zou hij zich daar druk om moeten maken?
Lees eerst is goed, voor je reageert..quote:Op maandag 28 mei 2012 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen enkele reden, blijkbaar lopen de dingen goed.
Voor degenen die nieuwschierig zijn: Dit heb ik gestuurd:quote:Op maandag 28 mei 2012 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen maar: zo help je de rest van de wantrouwers niet bepaald gemoedsrust te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |