abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2012 @ 22:01:59 #276
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_112144405
Ik probeer je niet de grond in te trappen laat dat even duidelijk zijn.. Ik probeer je wat duidelijk te maken.
Ik zeg alleen als jij die "nerds" niet goed genoeg vind moet je niet klagen dat die "coole" mensen jouw niet goed genoeg vinden.. Want daar waar jij et hebt over zolderkamertjes hebben hun et over werken voor je geld..
En wat ik al de hele tijd probeer duidelijk te maken is als je dingen wilt bereiken moet je er wat voor doen.. Als het in babystapjes moet doe je het in babystapjes..

Je gebruikt een chronisch tekort van 175 euro in de maand heel vaak als smoes.. Maar daarentegen heb je wel een abbo voor je telefoon en voor internet en eet je elke dag uit de snackbar..
Jouw oplossing 1 was studeren en geld lenen om je schulden af te betalen.. Oplossing 2 is maatschappelijk werkster..
Je vind het belachelijk dat je geen 1500 euro krijgt voor het inrichten van je huis??
Als je het egt zo graag wilt maar ik bedoel echt dan zou je zegen ah fuck it dat idee van dat blikje rijst en mais is ook wel slim en goedkoper en op de langere termijn zou je veel goedkoper kunnen leven... Voor die 20/30 in de maand had je eerst kunnen sparen voor een.koelkast waardoor je eten kan bewaren en dus ook weer goedkopere dingen kan maken ... Op de langere termijn had jij je die abbonement wel kunnen veroorloven..
Scratch
pi_112144590
Even kort, ik zal komende paar uur even niet reageren, waarom dat zo is leg ik straks uit als ik terug ben. Wil wel vast 1 ding verklappen: Goed nieuws! :)
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
  maandag 28 mei 2012 @ 22:06:30 #278
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_112144680
Ik ben benieuwd!
pi_112144717
benieuwd! :)
pi_112145233
je maakt ons wel nieuwsgierig :D
In life, every ending is a new beginning..
pi_112145296
Jemig, ik kijk voor het eerst in dit topic en ik voel me meteen depressief ;(
Verder vind ik het wel zielig voor TS :X
pi_112146142
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef wolkenkrabber het volgende:
Ik probeer je niet de grond in te trappen laat dat even duidelijk zijn.. Ik probeer je wat duidelijk te maken.
Ik zeg alleen als jij die "nerds" niet goed genoeg vind moet je niet klagen dat die "coole" mensen jouw niet goed genoeg vinden.. Want daar waar jij et hebt over zolderkamertjes hebben hun et over werken voor je geld..
En wat ik al de hele tijd probeer duidelijk te maken is als je dingen wilt bereiken moet je er wat voor doen.. Als het in babystapjes moet doe je het in babystapjes..

Je gebruikt een chronisch tekort van 175 euro in de maand heel vaak als smoes.. Maar daarentegen heb je wel een abbo voor je telefoon en voor internet en eet je elke dag uit de snackbar..
Jouw oplossing 1 was studeren en geld lenen om je schulden af te betalen.. Oplossing 2 is maatschappelijk werkster..
Je vind het belachelijk dat je geen 1500 euro krijgt voor het inrichten van je huis??
Als je het egt zo graag wilt maar ik bedoel echt dan zou je zegen ah fuck it dat idee van dat blikje rijst en mais is ook wel slim en goedkoper en op de langere termijn zou je veel goedkoper kunnen leven... Voor die 20/30 in de maand had je eerst kunnen sparen voor een.koelkast waardoor je eten kan bewaren en dus ook weer goedkopere dingen kan maken ... Op de langere termijn had jij je die abbonement wel kunnen veroorloven..
Je vind het zelf vervelend als er niet op je posts wordt gereageerd, maar je reageert zelf ook niet als iemand op jou reageert. Maar dat terzijde, de manier waarop je jou advies brengt komt heel erg denigrerend over, alsof je hem veroordeeld. Je hebt op veel punten in mijn ogen wel gelijk maar door de manier waarop je het zegt breng je hem (bijna) in de positie dat hij zich moet verdedigen. Ik kan je aanraden je advies anders te formuleren, dan komt je boodschap beter over.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_112147728
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:40 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Misschien is dat ook wel zo. Niet geheel ondenkbaar als je alles een beetje meeleest denk ik zo?
Ik zie een heleboel punten waar je serieus aan moet timmeren.
  maandag 28 mei 2012 @ 23:14:40 #284
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112148958
Zijn wolkenkrabber en ik nou de enige die doorhebben dat dit verhaal rammelt aan alle kanten? Als iemand iets nuttigs roept wordt er niet op gereageerd omdat het hem niet past op die manier. Klinkt mij niet als iemand die echt hulp nodig heeft. Heb een tijd niet gereageerd omdat je dat vroeg. Vaak op het punt gestaan je weer advies te geven.. Maar waarom zou ik? De vorige keren reageerde je er ook maar half op.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112148978
Okee mensen, ben ik weer! Of beter gezegd, nog steeds. Ik kreeg namelijk eerder vanavond van een user hier (zal zn naam nog even niet noemen, dat komt wel :) ) een priveberichtje. Een heel positief berichtje, want, hij bood me aan om te helpen. Financieel. Omdat ik het niet kon geloven, vroeg ik of hij het meende. Hij wil me namelijk een (nog niet te noemen) geldbedrag overmaken. Omdat ik zei dat het misschien beter uitkwam om het contant te overhandigen (ivm extra inkomsten -> sociale dienst) leek het me beter als we ergens zouden afspreken. We hadden dus al een punt afgesproken en ik zou iemand proberen te regelen om te rijden. Uiteindelijk iemand bereid gevonden die ik al dik een half jaar niet meer gezien heb, dus ik ging mn huis vast afsluiten omdat diegene direct hiernaartoe zou komen.

Half uur later ongeveer, toen ik nog steeds niemand zag (afstand is 10 min met de auto) besloot ik te bellen naar mn "vervoerder". Die zat nog steeds thuis. "Ja ik kan je niet helpen man" kreeg ik te horen. "WTF?" dacht ik, laat me dan ook niet in de waan dat je me helpt! Anyway, ik die user gebeld en verteld dat het wat later kon zijn maar dat ik mn best deed om er aan te komen. Dat was goed zei die. Heb iedereen uit mn telefoonlijst gebeld (inclusief verhuisde buren van mn vorige huis) en OF ze hadden een drankje op, OF ze waren zelf al weg, bla bla bla :(

Nu heb ik hem op whatsapp toegevoegd en spreken we morgen af, als hij klaar is met werken.
Klein beetje anticlimax, maar als alles rond is vertel ik meer details als de user het daar mee eens is. (vind wel dat die jongen de eer verdiend heeft, laten we het daar voorlopig maar op houden) :)
pi_112149237
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn wolkenkrabber en ik nou de enige die doorhebben dat dit verhaal rammelt aan alle kanten? Als iemand iets nuttigs roept wordt er niet op gereageerd omdat het hem niet past op die manier. Klinkt mij niet als iemand die echt hulp nodig heeft. Heb een tijd niet gereageerd omdat je dat vroeg. Vaak op het punt gestaan je weer advies te geven.. Maar waarom zou ik? De vorige keren reageerde je er ook maar half op.
Als je dat gevoel hebt, kun je daar 2 dingen mee doen. Kom kijken, mag je mn huis zien, mn afschriften, mn dagbesteding alles

of

Laat ik het maar bij dat eerste houden.
  maandag 28 mei 2012 @ 23:20:03 #287
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_112149302
Niet waar er werd gezegt dat ik het aardiger moet brengen en dat probeer ik ook.. Ik heb er alleen een beetje moeite mee omdat ik het niet anders weet te formuleren.. Ik snap dat het overkomt als een aanval.. Maar je kan het ook zo zien, daar waar anderen dachten ik geef het op deze kerel verandert toch ga ik door tot me punt doorkomt.. En ik geloof persoonlijk niet dat aaw wat erg voor je helpt..
Scratch
pi_112149345
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef wolkenkrabber het volgende:

Een ander weet het altijd beter :*
pi_112149404
Ik zie nog meer punten waar je aan moet timmeren.
  maandag 28 mei 2012 @ 23:23:25 #290
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112149529
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:19 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Als je dat gevoel hebt, kun je daar 2 dingen mee doen. Kom kijken, mag je mn huis zien, mn afschriften, mn dagbesteding alles

of

Laat ik het maar bij dat eerste houden.
Ik wil graag geloven dat het waar is.. Ook al hoop ik voor jou van niet... Maar waarom reageer je dan zo enorm selectief?
pi_112149597
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik wil graag geloven dat het waar is.. Ook al hoop ik voor jou van niet... Maar waarom reageer je dan zo enorm selectief?
Heb je gezien op hoeveel posts we inmiddels al zitten?
  maandag 28 mei 2012 @ 23:25:11 #292
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112149665
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Heb je gezien op hoeveel posts we inmiddels al zitten?
Ja maar je reageert ook weleens maar op halve berichten. Waarom de andere helft dan niet?
pi_112149836
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja maar je reageert ook weleens maar op halve berichten. Waarom de andere helft dan niet?
check pm
pi_112149962
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef billie1985 het volgende:

[..]

check pm
Ik zeg het alleen maar: zo help je de rest van de wantrouwers niet bepaald gemoedsrust te krijgen
pi_112150052
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zeg het alleen maar: zo help je de rest van de wantrouwers niet bepaald gemoedsrust te krijgen
En waarom zou hij zich daar druk om moeten maken?
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_112150170
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Waarom hij dat zou moeten? Geen idee. Maar hij maakt zich er overduidelijk wél druk over, dus dan kan het helpen.
pi_112150274
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Geen enkele reden, blijkbaar lopen de dingen goed.
pi_112150857
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Geen enkele reden, blijkbaar lopen de dingen goed.
Lees eerst is goed, voor je reageert.. }:|
  maandag 28 mei 2012 @ 23:46:57 #299
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_112151190
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Een ander weet het altijd beter :*
serieus??
Scratch
pi_112151278
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Voor degenen die nieuwschierig zijn: Dit heb ik gestuurd:

Onderwerp: Laten we het eens via PM proberen
Bericht: Volgens mij ben je niet zo vervelend als je je doet voorkomen :*

Mag een admin/mod bevestigen maar kan dit wantrouwerige gedoe aub stoppen? begint behoorlijk vermoeiend te worden om mezelf steeds maar weer te moeten verdedigen, heb ik think pinkk ook al verteld :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')