Dat dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef tech4u het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOH LUCKY BASTARDS BIJ CHELSEA
beter laten ze Pranjic de corners nemenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef franske19 het volgende:
Waarom nemen ze bij Bayern indraaiende corners? Geen wonder dat er nauwelijks gevaar uit komt.
engelse en pingelsquote:
Interview gister bij NOS duurte te lang.quote:
TORRESquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef genster het volgende:
Ik zie Chelsea overigens nog wel in de laatste minuut blessuretijd scoren.
Dan ga je en pis je die hele pot onder omdat je zo snel moet.quote:
Hij is ook niet zooo goed.quote:
pis tijdens pingelsquote:
wie nietquote:
Squirt over je bank of stoel. Past wel in het thema van deze wedstrijd, één grote squirtpartij. Man man man.quote:
Dan wordt het de loterij van de cloche-roulette penalty's.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
En dan gaat straks de afgrijselijke toeter
Als je een man was zou ik zeggen, ff vlug in de gootsteen als je keuken zich in de woonkamer bevindtquote:
Waar is je Topchef-UIquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan wordt het de cloche-roulette. En da's een loterij.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan wordt het de cloche-roulette. En da's een loterij.
Nee joh, Robben hoort gewoon op links, voorzetjes geven op Huntelaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop dat Robben nog een beetje op niveau komt tijdens het EK, als hij speels zoals vandaag kunnen we beter met Afellay in de basis beginnen.
quote:
Nederland - Italiëquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat statistieken over gemiste penalty's tijdens de wedstrijd en het al dan niet behalen van winst in pingels na speeltijd. Naar mijn idee winnen ploegen het meest als de tegenstander een pingel had gemist tijdens de wedstrijd.
EK2000quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat statistieken over gemiste penalty's tijdens de wedstrijd en het al dan niet behalen van winst in pingels na speeltijd. Naar mijn idee winnen ploegen het meest als de tegenstander een pingel had gemist tijdens de wedstrijd.
Neenee, daar komt RvP al.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee joh, Robben hoort gewoon op links, voorzetjes geven op Huntelaar.
Denk het ook.. zeker nu Terry niet meedoet dit keer.quote:
Zou Bert zo'n idioot zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees hetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:14 schreef Shreyas het volgende:
Chelsea begint de penaltyserie met een mentale voorsprong van 3-0 ofzo, dus die hebben ze in de tas zitten
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zou Bert zo'n idioot zijn?Die man die kan dat toch nooit verkopen, als hij of een Bundesliga of een Premier League topscorer op de bank zet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-nee-
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:14 schreef Knaller het volgende:
[..]
Denk het ook.. zeker nu Terry niet meedoet dit keer.
Zou goed kunnen, als je beste strafschopnemer hem al mist, dan is de kans groot dat de andere ploeg beter is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:13 schreef Marsenal het volgende:
quote:
Zien het falen van Robben live?quote:
god verhoede hetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef Knaller het volgende:
Zou mooi zijn als Robben de 5de en beslissende penalty mag nemen.
uhm.. Ibi en de Stroot zijn Robben al voorbij hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:17 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Bayern München zowel de belangrijke wedstrijd tegen Dortmund als de CL finale niet weet te winnen door Robben. En dat moet dan de ''beste'' speler van Nederland voorstellen. Triest eigenlijk.
zo hard gefrustreerd aan robben vandaag , altijd naar links midden dribbelen om dan te schieten. zo voorspelbaar en zo zinloos , als het na 20 keer niet lukt stop er dan mee!quote:
Zie jij liever Van Buyten nemen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Welke debiel laat Robben straks nou weer een pingel nemen
Dan moet de trainer hem op links zetten, klaar...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:17 schreef sausagin het volgende:
[..]
zo hard gefrustreerd aan robben vandaag , altijd naar links midden dribbelen om dan te schieten. zo voorspelbaar en zo zinloos , als het na 20 keer niet lukt stop er dan mee!
Hij probeert tegenwoordig ook niet eens meer op doel te schieten, maar hij kijkt of hij hem het stadion uit krijgt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:17 schreef sausagin het volgende:
[..]
zo hard gefrustreerd aan robben vandaag , altijd naar links midden dribbelen om dan te schieten. zo voorspelbaar en zo zinloos , als het na 20 keer niet lukt stop er dan mee!
Zoals Highlander! There can be only one!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als robben die pingel had gemaakt was hij nu onsterfelijk
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:17 schreef Marsenal het volgende:
Heeft iedereen z'n loten bij de hand?
Laat de ballen maar vallen!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
Robben heeft zich nu ook onsterfelijk gemaakt anders.
Onsterfelijk belachelijk![]()
Debiel. Het is. "WE LOVE CHELSEA, WE DO. LOVE CHELSEA. WE DO. WE LOVE CHELSEA, WE DO, OH CHELSEA WE LOVE YOU"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef Doublepain het volgende:
CHELSEA WE DO! OH CHELSEA WE DO! OH CHELSEA WE LOVE YOU!
Dat was altijd mijn regel.quote:
Ik wou al zeggen. Engelsen hebben pas echt een complex met penalties. Je moet je natuurlijk wel afvragen of je Chelsea nog een echt Engels team kunt noemen.quote:
En als het de 21e keer lukt lopen iedereen te geilen op die kwaliteit van Robbenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:17 schreef sausagin het volgende:
[..]
Jonge ik ben net 1 dag Chelsea supporterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Debiel. Het is. "WE LOVE CHELSEA, WE DO. LOVE CHELSEA. WE DO. WE LOVE CHELSEA, WE DO, OH CHELSEA WE LOVE YOU"
Hij moet z'n fout toch goed kunnen maken.quote:
Het blijven wel Duitsers he, daarom is dat ook wel genietenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef vruchtensapje het volgende:
heerlijk verliezen met penalties recht voor het publiek van bayern
quote:
Hebben ze wel al een blauwe grasmat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef Darkestrah het volgende:
Even een vraagje tussendoor: Waarom hebben ze geen elektronische reclameborden?
Hij schoot niet eens in een hoek, slecht genomen penalty.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef tech4u het volgende:
Zo dom dat Robben de rechterhoek koos. De laatste 2 schoot hij links. Iedereen wist dat hij naar rechts zou schieten nu.
Hij schoot hem niet echt in de rechterhoek, maar eerder slechts 1 meter rechts van het midden, elke keeper had die kunnen houdenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef tech4u het volgende:
Zo dom dat Robben de rechterhoek koos. De laatste 2 schoot hij links. Iedereen wist dat hij naar rechts zou schieten nu.
Niet als de keeper de andere kant op dook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij schoot hem niet echt in de rechterhoek, maar eerder slechts 1 meter rechts van het midden, elke keeper had die kunnen houden
Moet geluk brengen ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef tech4u het volgende:
Waarom heeft Robben het shirt van zijn zoontje aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |