wie nietquote:
Squirt over je bank of stoel. Past wel in het thema van deze wedstrijd, één grote squirtpartij. Man man man.quote:
Dan wordt het de loterij van de cloche-roulette penalty's.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
En dan gaat straks de afgrijselijke toeter
Als je een man was zou ik zeggen, ff vlug in de gootsteen als je keuken zich in de woonkamer bevindtquote:
Waar is je Topchef-UIquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan wordt het de cloche-roulette. En da's een loterij.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan wordt het de cloche-roulette. En da's een loterij.
Nee joh, Robben hoort gewoon op links, voorzetjes geven op Huntelaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop dat Robben nog een beetje op niveau komt tijdens het EK, als hij speels zoals vandaag kunnen we beter met Afellay in de basis beginnen.
quote:
Nederland - Italiëquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat statistieken over gemiste penalty's tijdens de wedstrijd en het al dan niet behalen van winst in pingels na speeltijd. Naar mijn idee winnen ploegen het meest als de tegenstander een pingel had gemist tijdens de wedstrijd.
EK2000quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat statistieken over gemiste penalty's tijdens de wedstrijd en het al dan niet behalen van winst in pingels na speeltijd. Naar mijn idee winnen ploegen het meest als de tegenstander een pingel had gemist tijdens de wedstrijd.
Neenee, daar komt RvP al.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee joh, Robben hoort gewoon op links, voorzetjes geven op Huntelaar.
Denk het ook.. zeker nu Terry niet meedoet dit keer.quote:
Zou Bert zo'n idioot zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |