quote:
Hehe idd. Leuk trouwens dat Muller eruit gehaald is, lekkere beslissing van Joepiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:58 schreef TLC het volgende:
Contento, Tymoshuk, van Buyten in een CL finale.... als je dat aan het begin van het seizoen had gezegd zou je worden weggebracht in een wit busje met een dwangvest aan
Die ligt te krikken met Truusquote:
Ik las dat Louis nog een miljoen euro krijgt als Bayern wint. Ik wil graag het telefoonnummer van zijn zaakwaarnemer.quote:
Gekkiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een voetbal liefhebber die de CL finale kijkt? Doe niet zo gek.
Kwestie van vraag en aanbod. Denk niet dat hij de Burger King zo ver krijgt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik las dat Louis nog een miljoen euro krijgt als Bayern wint. Ik wil graag het telefoonnummer van zijn zaakwaarnemer.
De Beukering kan dat ook helemaal niet betalen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwestie van vraag en aanbod. Denk niet dat hij de Burger King zo ver krijgt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Slobeend het volgende:
Mijn schoonzus vraagt net: "Die Torres, dat is toch een Zweed?"
dat vrouwen en voetbal een ongelukkige combinatie is had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Slobeend het volgende:
Daar gleed hij over een bananenschilquote:
Ook echt een zweedse naam natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Slobeend het volgende:
robbenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk krijgen we pingels en mist Robben weer.
Hij is wel blond.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Slobeend het volgende:
Als het blond is met dikke tetten dan mag datquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Slobeend het volgende:
Liever dat ie het nu heeft gedaan, als over een paar weekies in de finalequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Bombshell het volgende:
ik voorzie een ek finale waarin robben de beslissnede penal mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |