Inzanity?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef Daarnaast het volgende:
Hoezo kwam net de israelische vlag in beeld?
FIFA ILLUMINATI !EINZquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef Daarnaast het volgende:
Hoezo kwam net de israelische vlag in beeld?
jones heeft dit gedaan?quote:
quote:
Bogarde.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Breng Boudewijn Zenden er nu maar in dan
Van Persie zal nooit van z'n leven een CL-finale halen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Huntelaar![]()
V Persie zou gaan huilen en thuis blijven.
Pics van je ballen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef Kola het volgende:
JEZUS MIJN BALLEN ZIJN ZELFS GROTER. Dit is geen voetbal mensen, dit is badminton op zijn nichterig.
Wel netjes dat ze tegen hem nederlands praten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
"Jongen ik sla je zo fucking hard dat je straks op Huntelaar lijkt"
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
"Jongen ik sla je zo fucking hard dat je straks op HuntelaarRibery lijkt"
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef ShaoliN het volgende:
Ook gewoon achterlijk om een NLer een beslissende pingel te laten nemen...
2006...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Van Persie zal nooit van z'n leven een CL-finale halen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
"Jongen ik sla je zo fucking hard dat je straks op Strootman lijkt"
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef TheGOAT het volgende:
Waarom neemt Robben nog steeds pingels eigenlijk, na die misser tegen Borussia, en die bijna-misser in Madrid? Heeft er eerder in het seizoen nog één gemist dacht ik
Ja toen ging Beckenbauer zeikenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef TheGOAT het volgende:
Waarom neemt Robben nog steeds pingels eigenlijk, na die misser tegen Borussia, en die bijna-misser in Madrid? Heeft er eerder in het seizoen nog één gemist dacht ik
hij speelde eens nietquote:
Met die onterechte rode kaart.quote:
Heeft wel een pingel tegen casillas gemaakt en bij de serie zijn verantwoordelijkheid genomen en gezegd dat het onverstandig was hem er nog één te laten nemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef TheGOAT het volgende:
strootmanquote:
kloptquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef beantherio het volgende:
Ik hoor dat ze een Nederlander een penalty hebben laten nemen?![]()
![]()
nee was toen lang geblesseerd geweest geloof ik, maar zo ver weg is het dus niet.quote:
Vindt hij veiligerquote:
80quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Geen idee, 90 gram extra is niet niks
80 toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die actie heeft Cole van De Vrij gezien.
80 gramquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
omdat barcaquote:
Carrol is ook beter.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Daarom heeft Liverpool hem ook verkocht
ik moet lachenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Daarom heeft Liverpool hem ook verkocht
Z'n hoofd?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die dikke bobbel in de nek van Lampard?
Heskey is beterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Torres wel aardig spelen altijd als hij invalt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Shreyas het volgende:
Robben's hele carrière bestaat straks uit: veel geblesseerd zijn en altijd net niet scoren in de belangrijkste beslissingswedstrijden waardoor hij altijd naast de prijzen greep
sowiesoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Torres wel aardig spelen altijd als hij invalt.
Het is de schuld van de KNJBquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af hoe in Godsnaam Bayern en Chelsea Real en Barca wisten uit te schakelen als je dit spel vanavond ziet.
Maar hij krijgt wel elk jaar een kerstkaartje van Dick van Toorn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Shreyas het volgende:
Robben's hele carrière bestaat straks uit: veel geblesseerd zijn en altijd net niet scoren in de belangrijkste beslissingswedstrijden waardoor hij altijd naast de prijzen greep
`quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af hoe in Godsnaam Bayern en Chelsea Real en Barca wisten uit te schakelen als je dit spel vanavond ziet.
3 landskampioenschappen met 3 verschillende teams disagreequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef TLC het volgende:
Het spel is rustig, maar zeker wel van een goed niveauquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef TLC het volgende:
liever nietquote:
Omdat Messi en C. Ronaldo geen penalties kunnen scoren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef TLC het volgende:
quote:
quote:
Hehe idd. Leuk trouwens dat Muller eruit gehaald is, lekkere beslissing van Joepiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:58 schreef TLC het volgende:
Contento, Tymoshuk, van Buyten in een CL finale.... als je dat aan het begin van het seizoen had gezegd zou je worden weggebracht in een wit busje met een dwangvest aan
Die ligt te krikken met Truusquote:
Ik las dat Louis nog een miljoen euro krijgt als Bayern wint. Ik wil graag het telefoonnummer van zijn zaakwaarnemer.quote:
Gekkiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een voetbal liefhebber die de CL finale kijkt? Doe niet zo gek.
Kwestie van vraag en aanbod. Denk niet dat hij de Burger King zo ver krijgt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik las dat Louis nog een miljoen euro krijgt als Bayern wint. Ik wil graag het telefoonnummer van zijn zaakwaarnemer.
De Beukering kan dat ook helemaal niet betalen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwestie van vraag en aanbod. Denk niet dat hij de Burger King zo ver krijgt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Slobeend het volgende:
Mijn schoonzus vraagt net: "Die Torres, dat is toch een Zweed?"
dat vrouwen en voetbal een ongelukkige combinatie is had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Slobeend het volgende:
Daar gleed hij over een bananenschilquote:
Ook echt een zweedse naam natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Slobeend het volgende:
robbenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk krijgen we pingels en mist Robben weer.
Hij is wel blond.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Slobeend het volgende:
Als het blond is met dikke tetten dan mag datquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Slobeend het volgende:
Liever dat ie het nu heeft gedaan, als over een paar weekies in de finalequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Bombshell het volgende:
ik voorzie een ek finale waarin robben de beslissnede penal mist
Die video'squote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
foto's van de kleedkamer straks
[ afbeelding ]
Robben deed dat best goed. Ooit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef NLGooner het volgende:
Ze moeten bij Bayern wat meer gaan oefenen op corners.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
foto's van de kleedkamer straks
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waar is die lekkere dokter van Chelsea?
Nog geen 1x in beeld geweest
quote:
Hallo daar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
http://www.voetbal.be/files/voetbal_be/images/carn6_1.jpg
Ik zie Gomes niet spelen? Neuer en Cech staan in de goalquote:
Forum Opties | |
---|---|