Het enige juiste antwoord op de vraag inderdaad.quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef dropjeflopje het volgende:
maak me zorgen over hem.. de relatie duurt zon 3 jaar.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef dropjeflopje het volgende:
maak me zorgen over hem.. de relatie duurt zon 3 jaar.
Nep.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:26 schreef dropjeflopje het volgende:
beetje flauwe reacties...
Ik bedoel denk je dan ook maanden half jaar of langer?
Je geeft namelijk enorm weinig informatie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:26 schreef dropjeflopje het volgende:
beetje flauwe reacties...
Ik bedoel denk je dan ook maanden half jaar of langer?
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je geeft namelijk enorm weinig informatie.
Hier kunnen we niks mee.
Ik gaf een serieus antwoordquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
Hoe langer hij wacht, hoe meer de kinderen aan hem gehecht raken, dus ik zou zelf zeggen: zo snel mogelijk.
Waarom wil je dat hij zijn relatie beëindigt? Je kunt hem aansporen om met haar te praten, bijvoorbeeld. Maar dat zul je niet gedaan hebben omdat je meer dan ons weet. Jij weet vast waarom hij in een slechte relatie zit (waarom is de relatie slecht?) en waarom hij ongelukkig is (waarom is hij ongelukkig?). Dat weten wij niet, dus we kunnen er ook echt helemaal niets nuttigs over zeggen.quote:
als je daar nog een boek voor nodig hebt weet je niet waar je over praatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:50 schreef Mirjam het volgende:
godsamme zeg, wat verwacht je nou, dat iemand z'n handboek 'hoelang het duurt voordat m'n zoon uit een slechte relatie stapt' er ff bijpakt?...
Nergens voor nodig, het juiste antwoord op zijn vraag is al gegeven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:51 schreef Re het volgende:
dus... mag er iets meer achtergrond komen, hoe wat waar, hoelang wanneer waarom en met wie?
zou je jezelf erbuiten willen houden, grapjurkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:54 schreef Kola het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, het juiste antwoord op zijn vraag is al gegeven.
Is dat een compliment?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef Re het volgende:
[..]
zou je jezelf erbuiten willen houden, grapjurk
don't overplay your hand cowboyquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit is een trol, ik ben aan het trollen jongens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |