Met Messi, Persie, Robben, Huntelaar, Benzema, Narsi, Kaka, Schweinsteiger, Villa, Xavi, Forlan, Suarez, Beckham enz?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Reclame adidas online bij HT.
Wat ik weet is dat Messi, RVP, Xavi en Kaka er sowieso inzitten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Messi, Persie, Robben, Huntelaar, Benzema, Narsi, Kaka, Schweinsteiger, Villa, Xavi, Forlan, Suarez, Beckham enz?
Geen Robben?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat Messi, RVP, Xavi en Kaka er sowieso inzitten.
als je scoort, of als je actie slaagt, dan heb je in de voetbalwereld altijd gelijkquote:
Wedstrijd begint zoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
Deze in OP ipv al die afzonderlijke plaatjes?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Marsenal het volgende:
Ik kan de pot alleen volgen door dit topic in de gaten te houden.
Probeer zo grafisch mogelijk te zijn in jullie commentaar jongens, dan kan ik een beetje meevoelen.
vPersie gaat naar United zeiden ze.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Marsenal het volgende:
Probeer zo grafisch mogelijk te zijn in jullie commentaar jongens, dan kan ik een beetje meevoelen.
dit dus. NOSquote:
Je vergeetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nike en Adidas![]()
Puma
Ik hyperventileer buiten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Marsenal het volgende:
Ibi is schaatser gewordenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nike en Adidas![]()
Puma
Als je dat wil doen, dan pakt een tjap je topic af. Kost teveel tijdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij kan je zelf ook reeksen, TS.
Als je op 'open nieuw deel' klikt kan je onder het vakje waar je de TT in kan vullen, bij het vakje waar 'Koppel aan een ander topic (id of url van topic):' voorstaat de link van het vorige topic plaatsen, dan is het direct een reeks.
Maar dat geheel terzijde.
Dan hoop je gwn dat NL zo vroeg mogelijk word uitgeschakeld en dan Sjek huilie huilie doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
dit dus. NOSecht wat een stel debielen daarzo. Wat een andere user al zei: zo chauvinistisch als het maar zijn kan
in elkaar geslagen door Jones?quote:
Niet als iedereen dat voortaan doet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je dat wil doen, dan pakt een tjap je topic af. Kost teveel tijd
Mooi op de bank zitten komend EK, Bertje kiest toch voor Kuijt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nike en Adidas![]()
Puma
Nee RVP vocht iets te letterlijk voor zijn plaats.quote:
Chel$kiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
En voor wie hebben de FOK!kers een lichte voorkeur?
Ich baaaien.
Geen moeite mee, helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat een andere user al zei: zo chauvinistisch als het maar zijn kan
Gelijkspel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ich baaaien.
Dan kom ik persoonlijk Bert een klap geven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mooi op de bank zitten komend EK, Bertje kiest toch voor Kuijt.
Als je te laat bent blijft je topic toch open, omdat degene die eerder was hem niet gereekst had.quote:
Is Nigel niets bij.quote:
Hopen niet als het gaat om EK of WK, denken dat we zomaar door de groep heen komen doe ik iig niet. Ik zeg alleen dat als er internationaal voetbal is dat er altijd maar gerefereerd wordt naar Nederlanders of Nederland.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan hoop je gwn dat NL zo vroeg mogelijk word uitgeschakeld en dan Sjek huilie huilie doen
Bayern. Niet licht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ich baaaien.
Is dat Tymoschuk?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Deze mooiboy gaat het doen:
[ afbeelding ]
grote voorkeur voor chelsea, want barca verslagen en bayern (NL tintje) zometeen is NOS huilenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ich baaaien.
Dat is toch ook niet zo vreemd man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hopen niet als het gaat om EK of WK, denken dat we zomaar door de groep heen komen doe ik iig niet. Ik zeg alleen dat als er internationaal voetbal is dat er altijd maar gerefereerd wordt naar Nederlanders of Nederland.
Hij heeft niet echt een spaanse kop hehquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dus.. je hoopt dat Bayern verliest vanwege een paar analisten bij de NOS?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
grote voorkeur voor chelsea, want barca verslagen en bayern (NL tintje) zometeen is NOS huilen
Jawel wat kan mij fucking salemon kalou schelen bij Chelsea - Barca, ik wil xavi/iniesta horen of terry/lampard niet omdat hij toevallig een aantal jaar bij feyenoord heeft gevoetbaldquote:
Hij wou Prive nog aanklagen ook.quote:
Zit achter pc, maar op curacao. Internetverbinding is nog trager dan mijn dial up in 1998.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tgaat niet te doen zijn als je via mobiel doet
grapje uiteraard... ik ben wel voor bayern omdat ze leuker voetbal spelen, maar ik zou het chelsea ook wel gunnen voor helden zoals terry en lampardquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Dus.. je hoopt dat Bayern verliest vanwege een paar analisten bij de NOS?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:35 schreef Grifte het volgende:
Volgend jaar Feijenoord - Ajax CL finale op Wembley
Ook van Telegraaf Media volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:35 schreef Grifte het volgende:
Wat wil je hier nou voor reactie op? Iets van ''Dat is toch logisch''?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:35 schreef Grifte het volgende:
Alsof Feyenoord serieus zijn best gaat doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]!!
Laat Feyenoord maar eerst stunten in de 3de voorronde
Oh okequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
grapje uiteraard... ik ben wel voor bayern omdat ze leuker voetbal spelen, maar ik zou het chelsea ook wel gunnen voor helden zoals terry en lampard
Dat zonder meer. Ik ben niet zo van moderne stadions, maar de Allianz Arena en Donbass Arena in Donetsk vind ik mooie bouwwerken.quote:
Nee een modje die mij quote, en een gefrustreerde vEL Psverquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou voor reactie op? Iets van ''Dat is toch logisch''?
Feyenoord in de CL.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:35 schreef Grifte het volgende:
Ok, geen geld. Verliezer draagt 1 jaar lang een UI die de winnaar bepaalt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, ik wil je geen geld afhandig maken.
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 20:36:56Zou @TofikDibi van het bestuur van Groen Links wel gewoon naar #bayche mogen kijken? #Clfinale reageer retweet
Feyenoord doet niet eens mee met de mini CL.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ok, geen geld. Verliezer draagt 1 jaar lang een UI die de winnaar bepaalt?
Hier, beste promo ooit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef Specularium het volgende:
Een kraker met een viool, weer eens wat anders.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:39 schreef Evertjan het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 20:36:56Zou @TofikDibi van het bestuur van Groen Links wel gewoon naar #bayche mogen kijken? #Clfinale reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:39 schreef Evertjan het volgende:
Nee echte CLquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Feyenoord doet niet eens mee met de mini CL.
Heeft geen zin, ik vind je huidige UI al prachtig.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ok, geen geld. Verliezer draagt 1 jaar lang een UI die de winnaar bepaalt?
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:39 schreef Evertjan het volgende:
Jij moet het journaal kijken.quote:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 20:36:56Zou @TofikDibi van zijn moeder wel gewoon naar #bayche mogen kijken? #Clfinale reageer retweet
quote:
jajaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft geen zin, ik vind je huidige UI al prachtig.
EIN VOLK EIN REICH EIN ....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dikke Merkel gaat zo een toespraak houden.
Dibi mocht niet lijsttrekker verkiezing in van GL. De commissie liet hem niet toe. Maar check nieuws,want hier helemaal uitleggen duurt te lang.quote:
twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 20:38:57Ah leuk, de nicht van André Rieu! reageer retweet
Beter iets hoempapa tokkie achtigs ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:41 schreef Hierro het volgende:
Het is wel mooi van die gozer maar dit doe je toch niet voor een voetbalwedstrijd.
Met die viool on pep er naast.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:42 schreef Compliment het volgende:
Die verkouden sirene van een operazanger
twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 20:38:57Ah leuk, de nicht van André Rieu! gr gr twitterende gayboy reageer retweet
idd gewoon de finale na 22.00 spelenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Finale gevoel is al 70% minder, daglicht![]()
![]()
twitter:Modernegezegden twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 18:28:27Aan alle dames die voetbal niet begrijpen: Goal is als de postbode 'nH&M-pakket brengt & tegengoal is als maatje 34 niet meer past! #bayche reageer retweet
Ha. ha.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:44 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Modernegezegden twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 18:28:27Aan alle dames die voetbal niet begrijpen: Goal is als de postbode 'nH&M-pakket brengt & tegengoal is als maatje 34 niet meer past! #bayche reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:44 schreef Merkie het volgende:
Kunnen die "grappige" tweets niet gewoon even achterwege blijven?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Opstelling Chelsea:
-------K
V-V-V-V-V-V
----V-V-V
-------A
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:44 schreef Merkie het volgende:
Kunnen die "grappige" tweets niet gewoon even achterwege blijven?
ik ben beter dan messiquote:
Tegen Barca:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Opstelling Chelsea:
-------K
V-V-V-V-V-V
----V-V-V
-------A
Een V moet A zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Tegen Barca:
-------------K
V-V-V-V-V-V-V-V-V-V
Ook als hij het zelf veroorzaakt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Robben een blessure krijgt maak ik die voetballer persoonlijk kapot.
Zijn vrouw snapt de waslabels niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:46 schreef tech4u het volgende:
waarom heeft Robben altijd een kindershirt aan?
Je hebt nog nooit een wedstrijd van Bayern gezien zeker, hij staat namelijk altijd zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:45 schreef Compliment het volgende:
Wat een klote camera-hoek, veuls te laag.
ze weet iig dat ze moet poetsen , dat is toch een goed beginquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Natuurlijk moet m'n moeder net bij het begin van de wedstrijd gaan stofzuigen
Maar H&M pakket postbode maatje 34 enzo, dus geel.quote:
REGELS SIND REGELS EN ORDE MUST SIJNquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:47 schreef Knaller het volgende:
Tjongejonge scheids, meteen met kaarten strooien.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
KOMOP DROGBA SCOREN
KOMOP MINIMAAL 3 GOALS
KOMOP MINIMAAL 5 GELE KAARTEN / 1 RODE EN 3 GELE / 2 RODE KAARTEN
KOMOP CHELSEA MEER CORNERS IN HELFT TWEE
KOMOP BAYERN WINT
MAKE-ME-RICH
Dat maakt het er niet beter op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:47 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een wedstrijd van Bayern gezien zeker, hij staat namelijk altijd zo.
ik snapte de kwoot nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar H&M pakket postbode maatje 34 enzo, dus geel.
quote:
Uiteindelijk wel terechtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:47 schreef Knaller het volgende:
Tjongejonge scheids, meteen met kaarten strooien.
Ja dat zouden Duitsers als geen ander moeten weten.quote:
Grap kwam door zo'n tweet voor vrouwen.quote:
Wordt die nou iedere wedstrijd lelijker of ligt dat aan mijquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef gers het volgende:
[..]
Wordt die nou iedere wedstrijd lelijker of ligt dat aan mij
Je lelijke kop word elke dag nog meer lelijker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef gers het volgende:
[..]
Wordt die nou iedere wedstrijd lelijker of ligt dat aan mij
vrouwen kunnen toch niet grappig zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Grap kwam door zo'n tweet voor vrouwen.
Gadverdamme. Enge gedachten heb jij gozer.quote:
Warpaintquote:
Een tweet voor vrouwen is wat anders dan een tweet DOOR vrouwenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gadverdamme. Enge gedachten heb jij gozer.
Vind aardbei leuker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 maanden Robben UI als hij een goal maakt en Bayern wint
ik zie casillas niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef PowerData het volgende:
Beste keeper nu vs. de beste keeper van de toekomst?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef PowerData het volgende:
Velthuizen doet niet mee hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef PowerData het volgende:
Casillas speelt niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef PowerData het volgende:
Een jaar een UI van Torres als hij het beslist.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat mag zeker maar hoop vooral dat ie heelhuids uit de finale komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik doe mee met dezequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Een jaar een UI van Torres als hij het beslist.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
cech is pas 29quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef PowerData het volgende:
Ik ook als jij die UI voor me maakt.quote:
Eerst is allang klaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Je houdt je er toch niet aan, je moet ook nog iemand vermoorden vanwege de 2-2 van Twente en je moet nog 10 maanden een VI UI nemen vanwege de winst van de ring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |