Is Nigel niets bij.quote:
Hopen niet als het gaat om EK of WK, denken dat we zomaar door de groep heen komen doe ik iig niet. Ik zeg alleen dat als er internationaal voetbal is dat er altijd maar gerefereerd wordt naar Nederlanders of Nederland.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan hoop je gwn dat NL zo vroeg mogelijk word uitgeschakeld en dan Sjek huilie huilie doen
Bayern. Niet licht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
En voor wie hebben de FOK!kers een lichte voorkeur?
Ich baaaien.
Is dat Tymoschuk?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Deze mooiboy gaat het doen:
[ afbeelding ]
grote voorkeur voor chelsea, want barca verslagen en bayern (NL tintje) zometeen is NOS huilenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
En voor wie hebben de FOK!kers een lichte voorkeur?
Ich baaaien.
Dat is toch ook niet zo vreemd man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hopen niet als het gaat om EK of WK, denken dat we zomaar door de groep heen komen doe ik iig niet. Ik zeg alleen dat als er internationaal voetbal is dat er altijd maar gerefereerd wordt naar Nederlanders of Nederland.
Hij heeft niet echt een spaanse kop hehquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dus.. je hoopt dat Bayern verliest vanwege een paar analisten bij de NOS?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
grote voorkeur voor chelsea, want barca verslagen en bayern (NL tintje) zometeen is NOS huilen
Jawel wat kan mij fucking salemon kalou schelen bij Chelsea - Barca, ik wil xavi/iniesta horen of terry/lampard niet omdat hij toevallig een aantal jaar bij feyenoord heeft gevoetbaldquote:
Hij wou Prive nog aanklagen ook.quote:
Zit achter pc, maar op curacao. Internetverbinding is nog trager dan mijn dial up in 1998.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tgaat niet te doen zijn als je via mobiel doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |