Met Messi, Persie, Robben, Huntelaar, Benzema, Narsi, Kaka, Schweinsteiger, Villa, Xavi, Forlan, Suarez, Beckham enz?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Reclame adidas online bij HT.
Wat ik weet is dat Messi, RVP, Xavi en Kaka er sowieso inzitten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Messi, Persie, Robben, Huntelaar, Benzema, Narsi, Kaka, Schweinsteiger, Villa, Xavi, Forlan, Suarez, Beckham enz?
Geen Robben?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat Messi, RVP, Xavi en Kaka er sowieso inzitten.
als je scoort, of als je actie slaagt, dan heb je in de voetbalwereld altijd gelijkquote:
Wedstrijd begint zoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
Deze in OP ipv al die afzonderlijke plaatjes?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Marsenal het volgende:
Ik kan de pot alleen volgen door dit topic in de gaten te houden.
Probeer zo grafisch mogelijk te zijn in jullie commentaar jongens, dan kan ik een beetje meevoelen.
vPersie gaat naar United zeiden ze.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Marsenal het volgende:
Probeer zo grafisch mogelijk te zijn in jullie commentaar jongens, dan kan ik een beetje meevoelen.
dit dus. NOSquote:
Je vergeetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nike en Adidas![]()
Puma
Ik hyperventileer buiten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Marsenal het volgende:
Ibi is schaatser gewordenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nike en Adidas![]()
Puma
Als je dat wil doen, dan pakt een tjap je topic af. Kost teveel tijdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij kan je zelf ook reeksen, TS.
Als je op 'open nieuw deel' klikt kan je onder het vakje waar je de TT in kan vullen, bij het vakje waar 'Koppel aan een ander topic (id of url van topic):' voorstaat de link van het vorige topic plaatsen, dan is het direct een reeks.
Maar dat geheel terzijde.
Dan hoop je gwn dat NL zo vroeg mogelijk word uitgeschakeld en dan Sjek huilie huilie doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
dit dus. NOSecht wat een stel debielen daarzo. Wat een andere user al zei: zo chauvinistisch als het maar zijn kan
in elkaar geslagen door Jones?quote:
Niet als iedereen dat voortaan doet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je dat wil doen, dan pakt een tjap je topic af. Kost teveel tijd
Mooi op de bank zitten komend EK, Bertje kiest toch voor Kuijt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nike en Adidas![]()
Puma
Nee RVP vocht iets te letterlijk voor zijn plaats.quote:
Chel$kiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
En voor wie hebben de FOK!kers een lichte voorkeur?
Ich baaaien.
Geen moeite mee, helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat een andere user al zei: zo chauvinistisch als het maar zijn kan
Gelijkspel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
En voor wie hebben de FOK!kers een lichte voorkeur?
Ich baaaien.
Dan kom ik persoonlijk Bert een klap geven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mooi op de bank zitten komend EK, Bertje kiest toch voor Kuijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |