Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
jukkie!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Iemand moet de eerste zijn...
[ afbeelding ]
Die zijn dat gedrag vaak ook niet vreemd.quote:
wat???quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die zijn dat gedrag vaak ook niet vreemd.
ik heb lelijke knieen en ik zou willen dat de huid in mijn gezicht weer zo babybilletjes zacht en romig was als 10 jaar geledenquote:
hoerig gedragquote:
Vrouwen gedragen zich soms als hoeren.quote:
gebruik zwitsal hmmmquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb lelijke knieen en ik zou willen dat de huid in mijn gezicht weer zo babybilletjes zacht en romig was als 10 jaar geleden
maar dat was het wel
En, heb je lekker geslapen onder die steen?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen gedragen zich soms als hoeren.
quote:
mannen ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen heeft lelijke knieenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb lelijke knieen en ik zou willen dat de huid in mijn gezicht weer zo babybilletjes zacht en romig was als 10 jaar geleden
maar dat was het wel
you just took pointy knees to a whole new levelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat was het wel
ik heb een 2persoonsbed...wil je het eens zien?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
En, heb je lekker geslapen onder die steen?
ik zie het meer als vrouwen kunnen ook geil zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
26quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:43 schreef system_overload het volgende:
[..]
you just took pointy knees to a whole new level
10 jaaar?
hoe oud ben je?
Als je wat ouder bent, dan wil ik dat bed wel samen met je van dichtbij bekijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:43 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik heb een 2persoonsbed...wil je het eens zien?
SPOILER
Grapje!!
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik zie het meer als vrouwen kunnen ook geil zijn
en niet zo een beetje ook
zal wel meevallen tochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
26
toen ik een puber was had ik een super mooi huidje en nu niet meer
Inderdaad.quote:
en tenenquote:
hoe dichtbij?? Nog 1 jaar wachten lolquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je wat ouder bent, dan wil ik dat bed wel samen met je van dichtbij bekijken
dan is het ineens hoerig gedragquote:
Je mag de mijne wel lenen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en tenen
maar ik kan er ook prima mee leven hoor vooral omdat iedereen lelijke knieën heeft
maar als ik een toverstokje had zou ik daar wat aan doen
Geil zijn en hoerig gedragen zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik zie het meer als vrouwen kunnen ook geil zijn
en niet zo een beetje ook
nee het is echt ergquote:
Ach, ze zijn gewoon jaloers.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan is het ineens hoerig gedrag
Maak daar maar 8 jaar vanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hoe dichtbij?? Nog 1 jaar wachten lol
nee ik zit binnen maar mijn bank staat precies voor de balkondeuren die je open kunt zwaaienquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef kipknots het volgende:
hoeveel topics hebben jullie met dit prachtige weer volgepost? Jullie zitten toch wel in de tuin of op het terras te fokken?
dan ben ik 23 hahahquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maak daar maar 8 jaar van(Dat is zo'n eis van mijn kant
)
In de tussentijd heb je mij gelukkig nog.quote:
Ja en dat is precies goed, want dan ben je waarschijnlijk (bijna) klaar met je studiequote:
Tuin? Terras? Is dat ehm... buiten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef kipknots het volgende:
hoeveel topics hebben jullie met dit prachtige weer volgepost? Jullie zitten toch wel in de tuin of op het terras te fokken?
JAILBAIT!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hoe dichtbij?? Nog 1 jaar wachten lol
ja zo ongeveer...ik doe havo lolzquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja en dat is precies goed, want dan ben je waarschijnlijk (bijna) klaar met je studie
Hele dag diablo 3 in de tuin.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef kipknots het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maak daar maar 8 jaar van(Dat is zo'n eis van mijn kant
)
Jaquote:
hoe ouid is comp lex dan??quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
Dus we hebben er over 8 jaar een FOK! stelletje bij. Wat leuk.
Vraag het hem zou ik zeggen.quote:
ik heb ook bijna niks maar ik heb ook geen geldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:54 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ja![]()
Zelf ook veel te veel binnen geweest. Volgende keer maar eens zomer kleding kopen voor het echt mooi weer is.
Dat sowieso, gelukkig zijn wij nog jong en vitaal.quote:
Hater.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat sowieso, gelukkig zijn wij nog jong en vitaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |