Het is nog Voorjaar !quote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Aha, dat doe ik met kasten.....Maar de kasten zijn allang overvol....
Tja, dat is een heel ander plan.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef krakkemieke het volgende:
En het wordt mooi weer en ik heb het plan om de bewaarde kleren van mijn zus te wassen. Ik wil er een quilt van maken.
Ik weet het zeker. Alleen jammer dat mijn vriendin nu een baan heeft.... Maar het komt wel goed. Ik heb er geen verstand van btw.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, dat is een heel ander plan.
Weet je het zeker? dan begin je eraan.
Ja en nee want ze kregen door dat ik geen fouten meer maakte en mijn partner wel (in de rally). Wel leuk dat je langskwam!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik je geen geluk bracht.Maar hebben jullie uiteindelijk toch gewonnen?
En bleven ze alle ballen op jou afvuren?
Ooit een klein beetje als voorgerechtje, dit is de eerste keer 'echt'. Bij fam thuis vond niemand dat lekker dus aten we het nooit en alleen eet ik het ook niet dus ik heb er superveel zin in nu!quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. ff bakpauzeDe zooi mag de vaatwasser in voor ik de andere dingen ga maken
[ afbeelding ]
Battlefield: KitchenNiet mijn meest efficiente opstelling
Ja lach maarquote:
Goed hoor, dingen zelf maken!quote:
Vooral leuk om te doen eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed hoor, dingen zelf maken!
Wij gaan met 3 personen vlg. week bestelde vlaaien uitdelen voor onze verjaardagen
Vind je dat nou echt nog lekker?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef Isabeau het volgende:
MultivlaaiBezorgen hier gratis en dus bestelt iedereen daar
Ik vind het ook lekkerquote:Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef Isabeau het volgende:
MultivlaaiBezorgen hier gratis en dus bestelt iedereen daar
Sommige taarten welquote:
Ik kan me voorstellen dat het voor hem nog heel zwaar gaat worden, maar het had een stuk slechter kunnen aflopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sommige taarten wel![]()
En fijn dat het beter gaat met je oom, Sarabi. Komt goed
En stopt je buikdansklas nu dan en waar moeten jullie dan naar toe?
Oh wat jammer! En fijn dat het op lange termijn goed komt met je oom!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Tot het geklaag in dit topic had ik nog nooit van multivlaai gehoord![]()
Oja Isa je vroeg gisteren hoe het met mijn oom ging?
Gaat allemaal redelijk goed, hij mag dinsdag waarschijnlijk naar huis.
Verder mag hij zijn been 10 weken helemaal niet belasten en daarna heel rustig aan.
Dus wel erg vervelend maar het moet allemaal goed komen
Verder kijk ik een beetje om tegen komende week.
Danslerares gaat haar dansschool sluiten en ik voorzie een paar emotionele lessen komende week, kan daar op dit moment niet zo goed tegen.
Mooi om dat dan te verwerken in iets blijvends.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Alleen jammer dat mijn vriendin nu een baan heeft.... Maar het komt wel goed. Ik heb er geen verstand van btw.
Dat zou wel fijn zijn. Maar het zou fijner zijn als mijn vriendin me zou kunnen helpen, ze heeft mijn zus gekend...quote:Op zondag 20 mei 2012 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi om dat dan te verwerken in iets blijvends.
Er is hier op fok ook een topic met handige meiden! Mss dat die je op weg kunnen helpen?
Wat een mooi ideequote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef krakkemieke het volgende:
En het wordt mooi weer en ik heb het plan om de bewaarde kleren van mijn zus te wassen. Ik wil er een quilt van maken.
Ja, het liefst maak ik iig een quilt voor mijn moeder.quote:
Gedachtenisquilts enzo?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Er is ook vrij veel over te vinden op google zie ik, wist niet dat het vaak gedaan werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |