Ja, maar dat pad skate natuurlijk voor geen meterquote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een leuke skates en beschermers
Nee daar dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar dat pad skate natuurlijk voor geen meter
Lekker dichtbijquote:Op maandag 21 mei 2012 00:52 schreef golfer het volgende:
http://www.woodstockthestory.nl/
Daar gaan we zaterdag naartoe!
Yups. We gaan er lekker op de fiets of met de scoot naartoe en het schijnt mooi weer te worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker dichtbij. Met Erwin Nijhof zie ik.
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. We gaan er lekker op de fiets of met de scoot naartoe en het schijnt mooi weer te worden.
Oepsquote:Op maandag 21 mei 2012 01:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Werd zojuist wakkergebeld door vriendin bij wie ik vanavond was. De pizzeria/shoarmatent en snackbar ervoor zijn volledig afgebrand. Zo zielig voor de 2 familiebedrijven die er al jaaaaren zitten. Omwonenden moesten hun sleutel inleveren en allemaal het huis uit. Mag hopen dat de politie bewaakt want de deuren staan nog gewoon open volgens die vriendin...
Allemachtig, wat een drama voor die mensen zegquote:Op maandag 21 mei 2012 01:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Werd zojuist wakkergebeld door vriendin bij wie ik vanavond was. De pizzeria/shoarmatent en snackbar ervoor zijn volledig afgebrand. Zo zielig voor de 2 familiebedrijven die er al jaaaaren zitten. Omwonenden moesten hun sleutel inleveren en allemaal het huis uit. Mag hopen dat de politie bewaakt want de deuren staan nog gewoon open volgens die vriendin...
Weet ik, maar anders ga ik liggen woelen. Schiet ook niet op he.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:08 schreef Isabeau het volgende:
En P, online dingen checken gaat ook niet helpen bij het slapen
Och jee, die was al een tijdje slechtquote:Op maandag 21 mei 2012 02:09 schreef PdeHoog het volgende:
Robin Gibb overledenhttp://www.nu.nl/muziek/2(...)bb-62-overleden.html
Ik vraag me inmiddels af of ik niet beter helemaal wakker kan blijven. De wekker gaat over drie uurtjesquote:Op maandag 21 mei 2012 02:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och jee, die was al een tijdje slecht
Schermlicht houdt je eerder wakker dan bijv een boek oid
Slapen is toch geluktquote:Op maandag 21 mei 2012 02:40 schreef Isabeau het volgende:
Dan ben je vanmiddag waarschijnlijk helemaal kapot
Ik begin te twijfelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:26 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb koffie met een heel lekker smaakje
En een onwaarschijnlijk goed humeur!
En om 2:30 vannacht totaal de slappe lach gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zijn kinderen best grappig
En wat voor smaakje in de koffie? Of zit er nu al een scheut alcohol in?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
't Is hier ook topweerquote:Op maandag 21 mei 2012 09:17 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh
Zo eens doorreizen naar het noorden van hongarije. Wat een topweer is het hier. Gisteren 31 graden
Wordt wel heeeeel warmquote:Op maandag 21 mei 2012 09:34 schreef freecell het volgende:
Past ook prima Isa, gelukkig welMoeten we wel een beetje beter verdelen
Nu probeerde iedereen op me te liggen
Verschillende persoonlijke redenen, ze gaat sowieso verhuizen naar de andere kant van het land dus dat is ook niet echt handig.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom stopt ze ermee? Wat klote zeg!
Als er geen buikdansles meer wordt gegeven kun je misschien kijken naar een ander soort dansen in de buurt... misschien vind je dat ook wel leuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Verschillende persoonlijke redenen, ze gaat sowieso verhuizen naar de andere kant van het land dus dat is ook niet echt handig.
Vraag me wel heel erg af hoe ik nu verder wil, hoop dat een van de andere leraressen door gaat.
Verder ken ik maar 1 andere school die ik interessant vind maar die is 60km verderop
Is dat alles?quote:
Dat kan in de praktijk levenslang betekenen.quote:
Ja, maar van mij mag die beste man echt levenslang (en ik meen....levenslang) in de gevangenis blijven zitten. Niks TBS. Gewoon in de zwaarste gevangenis, levenslang!quote:Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan in de praktijk levenslang betekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |