abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111734626
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
27 mei frummeltje86 (12-2010)
6 juni aurum (08-2011)
6 juni Logician (05-2012)

Users:
Aemelia (01-2012)
Ashina
Aurum (08-2011)
Bellelena (03-2012)
Chanty (09-2011)
Designed
Fieder (01-2012)
Frummeltje86 (12-2010)
Happyme28
Kekaa
Ladyblack (08-2010)
Lijnloos
Lindala (10-2011)
Logician (05-2012)
L0t.. (02-2012)
Marijevdh
Poppejans
Sethiwe (08-2011)
Shandaly
.Sparkling. (09-2011)
Spewey
-TukTuk- (02-2012)
Winka (01-2011)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door L0t.. op 19-05-2012 14:44:57 ]
pi_111734655
Heb geprobeerd de lijst met posters aan te passen. Als er nog iemand bij of uit moet moeten jullie het maar even zeggen :). Weet niet van iedereen wanneer ze nou begonnen zijn dus geef ook maar even door als dat nog erachter kan. En geef NOD's ook maar even door :P
pi_111734696
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 09:46 schreef Kekaa het volgende:
Misschien moet ik me hier ook maar eens melden...
We willen graag zwanger worden, en ik ben bijna twee jaar geleden gestopt met de pil. Voor de pil was ik onregelmatig ongesteld, maar kan me niet meer herinneren hoe dat was. Dus ik ben het bij gaan houden, eerst op papier, en daarna met een app (ovuview). De kortste cyclus was 26 dagen, de langste 76, en alles er tussenin...

Op dit moment zit ik op dag 46, met al een week hele kleine beetje bruinverlies.. Dus ik dacht, misschien....ook omdat de twee keer daarvoor mn cyclus in de 30 zat, maar de test van vanochtend gaf niet het gewilde antwoord.

Ik ga binnenkort een afspraak maken bij de huisarts, en gebruik dit topic als stok achter de deur.
Ik vind het namelijk heel eng. Straks is er van alles mis, en ik weet niet of ik dat wel wil weten...
Welkom Kekaa! Wat vervelend dat je al zo lang aan het wachten bent en jammer dat de test niet het gewenste antwoord gaf :* Denk dat het idd verstandig is om een keer naar de huisarts te gaan, het zou niet leuk zijn als er wat mis was maar je kunt het toch maar beter weten denk ik. Misschien valt er wel heel simpel iets aan veranderen! :)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 11:01:15 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_111734936
Zet mijn begindatum maar op september 2011, aangezien dat de datum is sinds ik wacht op mijn menstruatie.

Lot Fijn dat die kweek niks opleverde en nu maar hopen dat je goed ontpild bent :Y

Kekaa welkom en succes. Naar de huisarts is inderdaad eng maar het kan je ook een hoop rust geven en ze kunnen een hele hoop doen.

Marije goede instelling ^O^ Ik ben volgens mij op soortgelijke hormonen getest en dat kon gewoon met volle maag. Maar goed het zal allemaal wel ;) Benieuwd hoe lang je op de uitslagen moet wachten. Ik vind het zelf erg lang duren.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_111739857
Lot, wil je bij mij toevoegen dat wij 09-2011 begonnen zijn? Dankjewel!

Kekaa, welkom! De stap nemen naar de huisarts is inderdaad eng maar mocht er inderdaad iets zijn kunnen ze je goed helpen waarschijnlijk :*

[ Bericht 1% gewijzigd door .Sparkling. op 19-05-2012 14:30:50 ]
E.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:07:14 #6
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_111739938
Kekaa, welkom in dit topic! Het klinkt allemaal spannend voor jou. Succes in ieder geval! :*

Lot, wellicht handig om de data van de NOD's chronologisch te houden? :)
pi_111740433
Lot, wij zijn begonnen 1-2012 als je dat nog kunt toevoegen :)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:37:23 #8
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111740829
Welkom Kekaa :)

Mijn nod is 6 juni, vanaf morgen begint mijn vruchtbare periode *O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_111741066
Volgens mij heb ik alles aangepast :)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 19:43:47 #10
52229 Chanty
pi_111751066
Vandaag een station wagen gekocht. We zijn er nu echt helemaal klaar voor: eengezinswoning in een rustige kindvriendelijke buurt en een familieauto: nu het kind nog :+
pi_111753602
Logician ~O>

Chanty :D
pi_111772892
Suuces Logician! ;)

Nou Chanty, dat kan niet lang meer duren dan!

Ik zou morgen het ziekenhuis bellen maar gisteren had ik ineens een heel positieve ovulatietest! *O*
Even afwachten wanneer hij negatief is maar er is eindelijk iets aan de hand in mijn lichaam. Ik heb mijn man maar meteen besprongen! ;)
E.
  zondag 20 mei 2012 @ 08:37:32 #13
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_111772995
Zet 'm op Logician!

Nice, Sparkling! Daar zal je man erg blij mee geweest zijn ;) hopelijk springt ie vandaag!
  zondag 20 mei 2012 @ 09:58:34 #14
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111773632
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 08:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Suuces Logician! ;)

Nou Chanty, dat kan niet lang meer duren dan!

Ik zou morgen het ziekenhuis bellen maar gisteren had ik ineens een heel positieve ovulatietest! *O*
Even afwachten wanneer hij negatief is maar er is eindelijk iets aan de hand in mijn lichaam. Ik heb mijn man maar meteen besprongen! ;)
pi_111774824
Yes Sparkling, das goed nieuws!! Vanavond maar weer even haha! Even technisch vraagje: dan word je ook over 2 weken waarschijnlijk ongesteld toch na een eisprong? Of niet natuurlijk *O*

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden :) kijken of het deze keer wel n ouwe trouwe 7 dagen guts sessie wordt :')
En dan komende tijd maar ovu-testen. Als je dat voor het eerst doet moet je dan eigenlijk de hele maand testen? Voor het geval je niet rond die 14e dag zit? Of kan je alleen maar later zitten?
pi_111776208
Woah .sparkling. :o wat goed!! Dat vind ik echt zo super om te horen!

Keeka: Welkom! En snel een tweede streepje toegewenst :)

Fieder: Ook al goed nieuws! Op naar een nieuwe ronde O+

Logician: Veel plezier de komende week :D

Chanty :*

Hier nog geen ongi. Wild weekend gehad, maar vriendlief kreeg toen we vrijdagnacht thuis kwamen plots een soort van buikgriep en heeft het halve weekend al boven de pot gehangen, dus verder niets gebeurd tussen de lakens ;) Ik wacht dus maar vrolijk verder op een menstruatie...
pi_111777112
Ohh Sparkling wat fijn! Eindelijk schot in de zaak! Hoef je straks mss gewoon helemaal niet meer ongesteld te worden :D

Fieder ook fijn! Gaan jullie er komende ronde weer helemaal voor? :) Je hoeft in principe niet de hele maand te testen als je wel ongeveer weet wanneer je je eisprong zou hebben maar ik heb daar bijv. niet echt een idee van dus test van dag 9 tot 'ie positief is (en paar dagen daarna).

Logician, hopelijk heb je meteen een goede cyclus!

bellelena :*
  zondag 20 mei 2012 @ 13:03:15 #18
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111777757
Kan een eisprong ook al heel snel na de menstruatie zijn? :@
pi_111779000
Wat is heel snel?
  zondag 20 mei 2012 @ 13:54:55 #20
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111779576
3 a 4 dagen na menstruatie?
Heb het eisprong gevoel en last van gevoelige borsten vandaar
pi_111780194
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:54 schreef Logician78 het volgende:
3 a 4 dagen na menstruatie?
Heb het eisprong gevoel en last van gevoelige borsten vandaar
Kan prima volgens mij, hoeveelste dag van je cyclus is het?
  zondag 20 mei 2012 @ 14:12:23 #22
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111780317
De 15e was mijn laatste menstruatie dag maar 13e en 14e was alleen lichtroze bloed bij afvegen maar die heb ik dus wel als menstruatie dag meegeteld..
  Vis een optie? zondag 20 mei 2012 @ 14:30:45 #23
70532 loveli
N
pi_111781174
Eerste dag rood bloed = dag 1 cyclus, op welke dag van je cyclus heb je het over? Rond dag 14 is gemiddeld, maar vanaf dag 8 is volgens mij in de range van 'normaal'.
crap in = crap out
  zondag 20 mei 2012 @ 14:35:28 #24
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111781409
1e dag van ongesteldheid was 10mei

Srry trouwens voor alle vragen, ik ben nog nooit op deze manier met zwanger worden bezig geweest dus ik weet heel veel van dit soort dingen niet :@
  Vis een optie? zondag 20 mei 2012 @ 14:43:17 #25
70532 loveli
N
pi_111781763
Dus dag 1 = 10 mei, 3 of 4 dagen na menstruatie = 18 of 19 mei en dat zijn dan dag 9 en 10.

Hoe lang duurt je cyclus normaal? Bij een relatief korte cyclus zou het best kunnen. Vaak is de periode van eisprong tot menstruatie voor een vrouw hetzelfde. Bij een variabele cyclusduur is de periode van menstruatie tot eisprong variabel en het deel na de eisprong tot menstruatie in het algemeen vast.

Laatste dag van menstruatie is geen moment waarmee gerekend wordt, eerste dag van menstruatie (met rood bloed) is standaard dag 1. Eisprong is ook een vast/meetbaar moment in de cyclus, ongeveer halverwege. Bij een gemiddelde vrouw met een gemiddelde cyclus is de eisprong ongeveer op dag 14, maar de meeste vrouwen zijn niet zo vreselijk gemiddeld ;) Hoe ouder je wordt, des te korter wordt je cyclus. En zo zijn er nog meer factoren.
crap in = crap out
  zondag 20 mei 2012 @ 14:48:05 #26
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111782000
Bedankt voor de info!

Ik heb eerlijk waar geen idee hoe lang mijn cyclus is, ik heb de laatste 8jr de nuva ring gebruikt en dit wordt mijn eerste keer weer zonder.. daarvoor was het altijd 28dgn
  Vis een optie? zondag 20 mei 2012 @ 14:53:11 #27
70532 loveli
N
pi_111782231
Je kunt een dagboekje bijhouden (als je er zin in hebt), of gewoon zonder er teveel over na te denken afwachten ;)

Zelf vind ik het prettig om over m'n cyclus te weten wat ik weet, voor een ander kan het te wiskundig aanvoelen. Emoties zijn opeens een stuk makkelijker te relativeren als ik weet dat het PMS-tijd is.
crap in = crap out
  zondag 20 mei 2012 @ 14:54:06 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111782271
Dat kan wel kloppen, dat je cyclus korter wordt. Ik had na het stoppen met de pil een cyclus van 22 dagen (voor ik met de pil begon altijd tussen de 28-3- dagen), de cyclus erna was ik zwanger. Terugrekenend moet mijn eisprong toen op dag 8,9 of 10 zijn geweest.
  zondag 20 mei 2012 @ 14:55:21 #29
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111782333
Ja ik heb alle data zelf al genoteerd, heb alleen nog geen vergelijkingsmateriaal aangezien in 8jr je lichaam toch anders is. Ik vind de informatie erg waardevol :)
  Vis een optie? zondag 20 mei 2012 @ 15:00:20 #30
70532 loveli
N
pi_111782564
crap in = crap out
  zondag 20 mei 2012 @ 15:42:49 #31
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111784454
Thanks ga even kijken zo
pi_111792210
Logician: Je haalde de nuvaring eruit en die werkt met hormonen e.d. Het kan dus best dat vanaf dat je hem eruit haalde, je lichaam is begonnen met een 'nieuwe' cyclus. Ook al was je bloeding pas later. Dus het zou best kunnen dat je cyclus al eerder begon en dan is je eisprong nu ook niet vreemd. Maar je kunt ook een eisprong hebben al snel na je menstruatie, je lichaam moet nog een beetje reguleren ook.
  zondag 20 mei 2012 @ 20:07:30 #33
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111797448
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:34 schreef bellelena het volgende:
Logician: Je haalde de nuvaring eruit en die werkt met hormonen e.d. Het kan dus best dat vanaf dat je hem eruit haalde, je lichaam is begonnen met een 'nieuwe' cyclus. Ook al was je bloeding pas later. Dus het zou best kunnen dat je cyclus al eerder begon en dan is je eisprong nu ook niet vreemd. Maar je kunt ook een eisprong hebben al snel na je menstruatie, je lichaam moet nog een beetje reguleren ook.
Dan zal dat misschien ook mijn buikkramp en het gevoel dat ik weer ongesteld moet worden kunnen verklaren? Volgens mij is mijn lichaam gewoon helemaal in de war -O-
pi_111799631
Logician het kan best dat je lichaam nu nog even tijd nodig heeft. Dat is heel normaal.
Ik zou gewoon alles noteren wat je voelt/ ziet. Misschien dat je dan over een tijdje patronen ziet?
De enige manier om te weten of je een eisprong hebt zijn ovulatietesten. Maar de vraag is of je dat meteen nu al wilt gaan doen.
Intussen is er geen enkele reden om niet gewoon te gaan klussen. Wie weet!!
Maar als je twijfelt kun je ook gewoon even wachten tot je je cyclus wat beter in beeld hebt.
:*
  zondag 20 mei 2012 @ 20:43:35 #35
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111800208
We gaan het gewoon proberen en kijken wat het wordt... ik schrijf idd nu alles op, thx voor alle goede tips! :)
pi_111801047
Wij gaan dit jaar 2x op vakantie (geboekt na de miskraam als oppepper).
Als ik de komende 2 cyclussen zwanger raak ben ik zwanger in het buitenland. Beide keren rond de tijd dat het vorige keer mis ging. Dat vind ik heel erg eng. Stel dat het weer mis gaat? We blijven binnen Europa maar toch...
Je moet je leven niet laten beheersen door angsten maar ik zit heel erg te twijfel of ik die cyclussen niet zal overslaan.

Aan de andere kant hoor je altijd dat je na een miskraam vruchtbaarder bent en die tijd wil ik ook niet 'verspillen'.

Pff ik wilde dat ik er zo nuchter tegenaan kon kijken als een paar maanden terug. :{

Ik weet dat ik dankbaar moet zijn als ik zwanger raak, wanneer dan ook, maar ik ben zo bang!!
pi_111810272
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef Fieder het volgende:
Ik weet dat ik dankbaar moet zijn als ik zwanger raak, wanneer dan ook, maar ik ben zo bang!!
:* Ik begrijp je helemaal!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111810627
Logician, rottig is dat hè, als je gewoon echt niet weet wat je lichaam nu aan het doen is. Probeer het inderdaad te noteren, het kan helaas een flinke tijd duren voor er enige regelmaat in is. Of zoals in mijn geval, er is nooit enige duidelijkheid!

Fieder, ik herken je gevoel heel goed! Probeer je gevoel te volgen en probeer je angsten te relativeren. Het kan altijd nog eens mis gaan maar de kans op een goede zwangerschap is veel groter!
Dat herhaal ik mezelf ook maar steeds, anders draai ik door!

Ik heb net een nieuwe ovulatietest gedaan en nog steeds positief. Het streepje dat komt als hij positief is verscheen nog eerder dan de andere. Nog niet gesprongen dus, maar er lijkt echt iets te gebeuren.
En het is zo heeeeeet hier in de Achterhoek! Pff, ik zweet al bij niets doen en dan moet ik nog aan het werk ook! ;)
E.
pi_111811169
Fieder, herkenbaar hoor! Maar aan de andere kant ook wat .sparkling. zegt, er is meer kans dat het gewoon goed gaat! Dat van extra vruchtbaar heb ik ook gehoord, maar jammer genoeg dus even geen zicht op m'n cyclus hier, misschien ook mijn lief maar nog vaker het bed insleuren, hebben we ook meer kans dat er iets raak kan zijn ;).

Logician: Je lichaam is zeker aan het wennen, tegelijkertijd let je misschien ook meer op wat je allemaal voelt. Tel maar op! Een goede tip inderdaad van het opschrijven, ik moet dat ook eens meer doen want ik denk elke keer 'Oh ik onthoud dat wel even', maar een paar weken later ben ik dan weer net de details vergeten :P En verder vooral genieten en eerst maar eens zien wat dat gaat brengen, goede instelling :)

.Sparkling. spannend! Wat doe je nog hier op fok ;) :P
pi_111822220
quote:
Marije goede instelling ^O^ Ik ben volgens mij op soortgelijke hormonen getest en dat kon gewoon met volle maag. Maar goed het zal allemaal wel ;) Benieuwd hoe lang je op de uitslagen moet wachten. Ik vind het zelf erg lang duren.
Hoe lang moest jij op de uitslag van de bloedtest van de huisarts wachten?

Kekaa: welkom! Ik ken het gevoel hoor, van de drempel om naar de huisarts te gaan. Ik ben inmiddels wel geweest en moet woensdag bloed laten prikken. Het is wat L0t zegt...uiteindelijk kun je het toch beter wel weten als er iets is ( en wie weet is er helemaal niets!). Uiteindelijk wil je toch zwanger worden; ook als er iets is dan moet dat worden aangepakt!
En dat klinkt allemaal lekker rationeel, maar ik zie ook echt wel op tegen woensdag en het wachten op (+ krijgen van) de uitslag. Maarja; wel verstandig om toch te gaan! Succes!
pi_111822469
Balen dat het zo lang op zich laat wachten, Kekaa! :*
  maandag 21 mei 2012 @ 11:00:02 #42
52229 Chanty
pi_111822630
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef Marijevdh het volgende:

[..]

Hoe lang moest jij op de uitslag van de bloedtest van de huisarts wachten?

Kekaa: welkom! Ik ken het gevoel hoor, van de drempel om naar de huisarts te gaan. Ik ben inmiddels wel geweest en moet woensdag bloed laten prikken. Het is wat L0t zegt...uiteindelijk kun je het toch beter wel weten als er iets is ( en wie weet is er helemaal niets!). Uiteindelijk wil je toch zwanger worden; ook als er iets is dan moet dat worden aangepakt!
En dat klinkt allemaal lekker rationeel, maar ik zie ook echt wel op tegen woensdag en het wachten op (+ krijgen van) de uitslag. Maarja; wel verstandig om toch te gaan! Succes!
6 weken :{ Hij zei: maak maar een afspraak voor over zes weken, dan zijn de uitslagen zeker binnen. Het zal vast niet zo lang duren, maar blijkbaar wel langer dan een week anders had ik die afspraak echt wel eerder gehad. Voor mijn gevoel staat de tijd echt stil, nog 4 weken...

het is overigens de uitslag van de bloedtest van de gyneacoloog. Huisarts doet dat hier niet.
pi_111822916
6 weken??? Dat is wel heel erg lang! Mag toch hopen dat het bij mij minder lang duurt.
Nou ja, ik merk het wel :)
  maandag 21 mei 2012 @ 11:10:18 #44
57497 happyme28
I'm so happy
pi_111822951
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:00 schreef Chanty het volgende:

[..]

6 weken :{ Hij zei: maak maar een afspraak voor over zes weken, dan zijn de uitslagen zeker binnen. Het zal vast niet zo lang duren, maar blijkbaar wel langer dan een week anders had ik die afspraak echt wel eerder gehad. Voor mijn gevoel staat de tijd echt stil, nog 4 weken...

het is overigens de uitslag van de bloedtest van de gyneacoloog. Huisarts doet dat hier niet.
Apart, bij mij waren de uitslagen er destijds binnen een week. Ik kon gewoon een week later bellen voor de uitslag.

Hier is het echt op de handen zitten. Volgens mijn berekening zit ik nu op 7/8 DPO maar zeker weten doe ik het niet (en kan het ook 11/12 DPO zijn (wat bij mij NOD is) want uitgerekend deze cyclus heb ik niet getemperatuurd voor mijn eisprong. We gingen op vakantie en dacht ik sla wel een maandje over. Nu heb ik:

- al 3 dagen gevoel dat ik ongi moet worden, maar er gebeurd niets
- ik heb gedurende de dag vlagen van misselijkheid die ik herken
- ik blijf naar het toilet lopen om te plassen
- af en toe herkenbare kleine steekjes rond mijn baarmoeder
- een gevoel wat lijkt op bandenpijn (trekkend gevoel in mijn zij/buik)

Anyway, ik durf niet te hopen, maar als de ongi wegblijft ga ik denk woendag testen. Zit nu op dag 31 van de cyclus, mijn eisprong ligt normaal tussen dag 19-24 en ben nu uitgegaan van dag 23.

:X
pi_111823056
Happyme, dat klinkt spannend! Ik ben alvast begonnen met duimen voor je! Je hoort wel vaker dat juist in een maandje dat je er niet op let en er een beetje nonchalant instaat, het toch opeens raak is... Wat zou dat leuk zijn!
pi_111823332
Happyme :o Klinkt heel spannend... Succes met wachten :+

Mijn NOD mag trouwens naar 7-6-2012...
Dus nu druk aan de klus ;)
pi_111823518
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef Lijnloos het volgende:
Happyme :o Klinkt heel spannend... Succes met wachten :+

Mijn NOD mag trouwens naar 7-6-2012...
Dus nu druk aan de klus ;)
Nu?
pi_111823870
Owja, er lezen hier natuurlijk ook bekenden mee (Cynthiaa). Geeft niet verder. Ben alleen niet zo'n open persoon. Mn man daarentegen weer wel, soms is dat wel handig.

En ik weet ook wel dat ik naar de huisarts moet gaan, en dat het beter is als ik weet of er iets is, of juist niet. Maarja.. toch..... Heb mn man beloofd dat ik nog deze maand een afspraak maak.

Ondertussen nog steeds beetje slijmerig lichtbruin verlies... Alsof het niet door wil zetten.
pi_111823985
Oeh, Happyme! Dat lijkt toch echt ergens op! :o Wat spannend, succes met wachten!

Chanty, dat moet jij lang wachten zeg. Ik kan me voorstellen dat je de dagen zit af te tellen, dat schiet niet op natuurlijk :*

Kekaa, het is ook heel erg eng en spannend. Je wil het eigenlijk wel weten maar tegelijkertijd ook de angst dat er misschien echt iets is. Ik hoop dat het je uiteindelijk mee gaat vallen allemaal :*
E.
pi_111823988
quote:
11s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef -Spring het volgende:

[..]

Nu?
Ja joh, ik lig gewoon rustig op mijn rug, met smartphone in de hand, terwijl manlief zijn ding doet... :+
  maandag 21 mei 2012 @ 12:05:39 #51
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111824975
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:38 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ja joh, ik lig gewoon rustig op mijn rug, met smartphone in de hand, terwijl manlief zijn ding doet... :+
:D
  maandag 21 mei 2012 @ 12:06:09 #52
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111824994
Happyme wat spannend!! Ik duim voor je!
pi_111825192
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:35 schreef Kekaa het volgende:
Owja, er lezen hier natuurlijk ook bekenden mee (Cynthiaa). Geeft niet verder. Ben alleen niet zo'n open persoon. Mn man daarentegen weer wel, soms is dat wel handig.

En ik weet ook wel dat ik naar de huisarts moet gaan, en dat het beter is als ik weet of er iets is, of juist niet. Maarja.. toch..... Heb mn man beloofd dat ik nog deze maand een afspraak maak.

Ondertussen nog steeds beetje slijmerig lichtbruin verlies... Alsof het niet door wil zetten.
Geen woord van mij verder hoor ;) Ik gun het jullie zo! :)
En idd, beter nu een afspraak maken dan kunnen jullie er wat mee doen. Duidelijkheid lijkt mij erg fijn!
pi_111825521
Mijn begindatum kan trouwens wel gezet worden op december 2011. Eind december had ik voor het eerst ongesteld moeten worden, dus sinds die tijd wacht ik daar nog op.
pi_111826310
Oh ja, begindatum: mag bij mij op 02-2011...

Oh en welkom nog Kekaa... Hopelijk heb je snel duidelijkheid of streepjes... :*
pi_111839082
Succes lijnloos!

Ik had net een negatieve ovulatietest! Mijn NOD is dus 04-06-2012. Ongeveer, heb ik dat goed? Handig wel, op 1 juni krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en je hoort soms dat de eerste menstruatie na een miskraam nogal heftig is. Maar misschien word ik helemaal niet ongesteld, we hebben goed gebruik gemaakt van de dagen ;)
E.
  maandag 21 mei 2012 @ 18:06:26 #57
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_111839464
Spannend, happyme en Sparkling! Ik hoop voor jullie beiden op een mooi tweede streepje binnenkort!

Ik moet over 6 dagen ongesteld worden. Of eigenlijk: liever niet natuurlijk. Ik heb werkelijk geen idee wat ik ervan moet denken. Kan niet echt zeggen dat ik iets voel eigenlijk wat anders is dan vorige maanden...

Wordt dus echt nog even afwachten!
  maandag 21 mei 2012 @ 18:08:07 #58
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_111839530
Oeh Lijnloos, sla ik jou zomaar over ;) Jij mag deze maand wat mij betreft ook wel door naar het volgende topic! Klussen met die handel! ;)
pi_111841056
Bedankt allemaal, had gister geloof ik even een hormoonaanval :{ lekker depri. Nu gaat t wel weer, op gutsende ongesteldheid na. Sodeju hee... Maar goed, dat is wat ik wilde dus we klagen niet :Y
Vanavond even een goed gesprek met manlief hoe nu verder.

Shandaly en Kekaa :*
Chanty balen dat je zo lang moet wachten zeg!!

Bellelena, Lijnloos ~O>
Sparkling, spannend zeg! Gewoon een NOD!!

Happyme, dat klinkt echt zeer verdacht!!
Frummeltje ook aan t wachten, duim duim!

[ Bericht 5% gewijzigd door Fieder op 21-05-2012 19:00:20 ]
pi_111845714
Goed bezig iedereen hier :D

Chanty 6 weken is echt belachelijk, bloeduitslagen kunnen vaak dezelfde dag nog bekend zijn, hoogstens een paar dagen :{

Happyme spannend! Klinkt hoopvol allemaal :)

Frummeltje ook spannende dagen!

Ik kan trouwens niks meer veranderen aan de OP dus mss dat de mods dat even willen doen :)
  maandag 21 mei 2012 @ 20:41:23 #61
52229 Chanty
pi_111847797
Er wordt weer volop geoefend voor streepjes zie ik ^O^

En ik snap ook niet waarom het zes weken moet duren, zeker nu ik jullie reacties zo lees. Misschien wilde hij het ruim plannen om af te wachten of er misschien toch nog iets gaat gebeuren de komende zes weken? :?
Nou ja, het is niet anders en ik bijt me er door heen. Zes weken is niks op een mensenleven.
  maandag 21 mei 2012 @ 20:58:24 #62
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_111848890
Nee oké Chanty. Zes weken is op die manier niks, maar je wilt toch ook gewoon uitsluitsel hebben? Sterkte in ieder geval! :* Je kunt in ieder geval goed relativeren ;)
pi_111848904
:r Daar ging mijn avondeten de wc in...

Komende zondag mijn NOD, maar ik gooi wel vaker mijn eten eruit zonder aanwijsbare reden.

Verder gaan vage verschijnselen.

Als het deze ronde nog niet gelukt is, wil manlief met ovutesten gaan beginnen...Hopelijk heeft hij geen avonddiensten als de testen dan posi uitvallen :+ :')

Succes allemaal met klussen of wachten
  maandag 21 mei 2012 @ 21:03:01 #64
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_111849195
Vaag, AED! Hopelijk is het deze keer met een goede reden ;) Fijn dat je man zo'n initiatief neemt! Mijn vriend wil niet eens weten wanneer de test positief is :') Dat zou zijn libido volgens mij echt killen als ie weet dat het echt moet... ;)
pi_111849259
Wat gaan jullie weer hard :O

Chanty is het niet zo dat ze van alle onderzoeken de info willen verzamelen en dat het daarom wat langer duurt?

Wij gaan hier de klusdagen weer in :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111849308
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:58 schreef AED86 het volgende:
:r Daar ging mijn avondeten de wc in...

Komende zondag mijn NOD, maar ik gooi wel vaker mijn eten eruit zonder aanwijsbare reden.

Verder gaan vage verschijnselen.

Als het deze ronde nog niet gelukt is, wil manlief met ovutesten gaan beginnen...Hopelijk heeft hij geen avonddiensten als de testen dan posi uitvallen :+ :')

Succes allemaal met klussen of wachten
Ach, een vluggertje in de ochtend is toch zo gepiept :D

Hopen dat je misselijk bent om de goede reden ^O^
  maandag 21 mei 2012 @ 21:05:35 #67
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_111849340
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef _aurum_ het volgende:
Wat gaan jullie weer hard :O

Chanty is het niet zo dat ze van alle onderzoeken de info willen verzamelen en dat het daarom wat langer duurt?

Wij gaan hier de klusdagen weer in :)
Succes! :9
pi_111849396
Manlief wilde eigenlijk drie jaar geleden al voor uk gaan, maar dat zag ik niet zo zitten (Ik was bezig met een hbo studie naast een fulltime baan)

En nu wwe wel bezig zijn wil hij alles doen om ook daadwerkelijk een uk te maken :) Hij kan soms ook echt teleurgesteld zijn als de }) weer lang }) komen!
  maandag 21 mei 2012 @ 21:13:42 #69
52229 Chanty
pi_111849918
Aurum geen idee, het enige onderzoek wat nu nog loopt is het bloedonderzoek :P

AED: spannend en wel lief dat je vent er zo mee bezig is O+
pi_111850030
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef Chanty het volgende:
Aurum geen idee, het enige onderzoek wat nu nog loopt is het bloedonderzoek :P

AED: spannend en wel lief dat je vent er zo mee bezig is O+
Ja ze zullen wel gewoon geen tijd hebben eerder dan want bloeduitslagen zijn echt zo binnen.. Wel shit hoor, dat wachten :*
  maandag 21 mei 2012 @ 21:16:47 #71
52229 Chanty
pi_111850154
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja ze zullen wel gewoon geen tijd hebben eerder dan want bloeduitslagen zijn echt zo binnen.. Wel shit hoor, dat wachten :*
Volgens mij wel want kon de eerste keer na 3 weken al terecht. Hij zal wel een reden hebben die hij niet met mij gedeeld heeft. Ondertussen hoop ik gewoon dat ik spontaan ongesteld word :D
pi_111850230
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef Chanty het volgende:

[..]

Volgens mij wel want kon de eerste keer na 3 weken al terecht. Hij zal wel een reden hebben die hij niet met mij gedeeld heeft. Ondertussen hoop ik gewoon dat ik spontaan ongesteld word :D
en anders bel je ff en vraag je waarom het 6 weken duurt. Dan is dat mysterie ook weer opgelost :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 21 mei 2012 @ 21:23:15 #73
52229 Chanty
pi_111850572
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

en anders bel je ff en vraag je waarom het 6 weken duurt. Dan is dat mysterie ook weer opgelost :Y)
Heb erover zitten denken maar ik wil me ook niet opdringen :@
pi_111851119
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:23 schreef Chanty het volgende:

[..]

Heb erover zitten denken maar ik wil me ook niet opdringen :@
dat is toch geen opdringen? Opdringen is als je er morgen naartoe gaat en direct de uitslagen wil :P

Je kan toch vragen of je het goed had onthouden dat je 6 weken moet wachten op je uitslag en zo ja, waarom dit is want ze weten alles toch al :+
pi_111852043
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat is toch geen opdringen? Opdringen is als je er morgen naartoe gaat en direct de uitslagen wil :P

Je kan toch vragen of je het goed had onthouden dat je 6 weken moet wachten op je uitslag en zo ja, waarom dit is want ze weten alles toch al :+
Dit. En sowieso zijn ze in het ziekenhuis wel wat gewend hoor, je staat echt niet meteen bekend als 'die opdringerige patiënt' na 1 telefoontje ;)
pi_111853887
Fieder en Shandaly ik kan me helemaal in jullie twijfels vinden...ook ik ben met zulke gedachten bezig. Scheelt dat wat? ;) nee hè, maar het is wel normaal denk ik. Ik vraag me ook af, als het weer zou mogen, waarom ik ook alweer een tweede wil. Doordat ik zelf van slag ben kan ik m'n meisje ook niet goed handelen (en ze doet geen vlieg kwaad). Tja, en vooruit kijken naar vakanties enzo en moeilijkheden...herkenbaar.

Edit: vreemd om nu weer even in dit topic te posten; ik hoop dat ik hier binnenkort weer terug mag en wil.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kursor op 21-05-2012 22:15:51 (Toevoeging) ]
  maandag 21 mei 2012 @ 22:19:52 #77
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111854218
Voor het eerst bewust geklust(sed?)

Blijkbaar was ik zenuwachtig :o Ik kreeg telkens lach aanvallen! Dat was echt zo genant :D
pi_111854520
Whihi, Logician, klinkt net echt als een 'eerste keer' zo ;)
pi_111864860
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef Logician78 het volgende:

Blijkbaar was ik zenuwachtig :o Ik kreeg telkens lach aanvallen! Dat was echt zo genant :D
herkenbaar :D

Zo, convoi exceptionnel heeft ook weer plaats gevonden, nu een weekje wachten op de uitslag van mijn lief zijn zwemmertjes :+
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:02:04 #80
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111866570
Hmm heb vanmorgen een heel klein beetje licht roze bloed gehad bij het afvegen en gevoel dat ik ongesteld moet worden... even aankijken dus...

Gelukkig nergens last meer van :D

[ Bericht 36% gewijzigd door Logician78 op 22-05-2012 16:06:01 ]
pi_111883413
Logician!! Met je eisprong kun je dat ook hebben! Misschien heb je wel gewoon je eisprong gehad :o
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:29:43 #82
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111884003
Serieus? :o

Dat wordt aan de bak dus :+
pi_111884289
Ja zeker, er zijn meer vrouwen die wel eens een drupje roze bij de eisprong hebben, en met alle andere info van je in ogenschouw genomen....... iets met man en lakens enzo :9~
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:43:22 #84
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111884508
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:37 schreef bellelena het volgende:
Ja zeker, er zijn meer vrouwen die wel eens een drupje roze bij de eisprong hebben, en met alle andere info van je in ogenschouw genomen....... iets met man en lakens enzo :9~
pi_111885753
Haha is t nog gelukt dames? Wel n beetje warm om te klussen zucht :D

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef Logician78 het volgende:

Gek he Logician? Dat had ik ook de 1e keer dat we 'onveilig' gingen. Giechelig. Mn man was best beledigd geloof ik :') :P Na al die jaren oppassen is t ook echt wennen dat je ff nergens aan hoeft te denken.
Maar wel gek op n leuke manier O+

Chanty, ik heb dat gevoel ook heel snel maar met al t gedoe van de afgelopen weken ben ik er al wat makkelijker in. Gewoon bellen!! En dan met de tip van Aurum, kunnen ze niks van vinden.

Kursor :* mijn duimen blijven draaien voor je
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:01:16 #86
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111895743
Ja idd. dat zal het zijn :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111896744
SPOILER
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:25:57 #88
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111897921
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef bellelena het volgende:
SPOILER
lol

SPOILER
pi_111903470
Dit hoeft toch allemaal niet in een spoiler? Wat mij betreft dan :P

Spannend Logician! Het is natuurlijk ook weer even wennen voor je lichaam na zo lang de nuvaring gebruikt te hebben :)
pi_111916507
Logician, schrijf maar lekker van je af hoor. En dat hoeft wat mij betreft ook niet in een spoiler. Wel spannend hoor, misschien is het wel meteen raak :D

Pfoe, het is echt warm he? Lukt het klussen nog wel een beetje bij iedereen? ;)
Gelukkig heb ik het al gehad, het is al zweten bij gewoon stilliggen in bed.

Fieder, hoe gaat het met je menstruatie? Al wat minder?

AED, wat leuk dat je man er zo mee bezig is. Duimen dat het snel raak is!

Voor ik zwanger werd was mijn man er niet echt mee bezig, hij vond het een beetje eng geloof ik. Maar nu heeft hij er helemaal geen moeite meer mee, wat een verandering O+
E.
pi_111917244
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Logician, schrijf maar lekker van je af hoor. En dat hoeft wat mij betreft ook niet in een spoiler. Wel spannend hoor, misschien is het wel meteen raak :D

Pfoe, het is echt warm he? Lukt het klussen nog wel een beetje bij iedereen? ;)
Gelukkig heb ik het al gehad, het is al zweten bij gewoon stilliggen in bed.

Fieder, hoe gaat het met je menstruatie? Al wat minder?

AED, wat leuk dat je man er zo mee bezig is. Duimen dat het snel raak is!

Voor ik zwanger werd was mijn man er niet echt mee bezig, hij vond het een beetje eng geloof ik. Maar nu heeft hij er helemaal geen moeite meer mee, wat een verandering O+
Mijn meneer begon gisteren ook al te zeuren toen ik zei dat ik een springend ei voelde en we toch nog echt effe aan de slag moesten.. Heb hem beloofd dat ie mocht blijven liggen en ik wel het hard werk zou doen :+

Wat zijn jullie mannen er lief onder zeg! O+ Die van mij vraagt af en toe es of ik al zwanger ben, maar daar blijft het wel bij ongeveer :7
pi_111917277
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:37 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Mijn meneer begon gisteren ook al te zeuren toen ik zei dat ik een springend ei voelde en we toch nog echt effe aan de slag moesten.. Heb hem beloofd dat ie mocht blijven liggen en ik wel het hard werk zou doen :+

Wat zijn jullie mannen er lief onder zeg! O+ Die van mij vraagt af en toe es of ik al zwanger ben, maar daar blijft het wel bij ongeveer :7
Nee je hebt mis geschoten :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_111917419
idd, mijn standaard repliek }:|
pi_111920889
Even een copy/paste uit het andere topic:

Mijn vriend en ik hebben een behoorlijk rotjaar achter de rug (verlies van zijn vader, ziekte, etc.). Hij is hier erg door van slag en blijft erg hangen in een negatieve spiraal. Het enorme verdriet van het verliezen van ons kindje kwam dus grotendeels op mijn schouders neer, want voor mijn verdriet had hij simpelweg geen ruimte.
Afgelopen zaterdag besloot ik dat ik zo niet door kan gaan en heb besloten om alleen verder te gaan.

Voorlopig ben ik bij mijn ouders en ga ik hard op zoek naar eigen woonruimte.

Ik mag dus uit de OP.

Veel succes allemaal, enorm bedankt voor de steun en wie weet tot ooit :)
pi_111921657
Oh tuktuk, wat een heftig en verdrietig nieuws... Sterkte meid! :*
pi_111921716
Tuktuk, wat vreselijk :* wat een heftige tijd zit je nu in. Ik wens je alle kracht om alleen verder te gaan, sterkte!
E.
pi_111921740
Tuktuk, wat heftig! Sterkte de komende tijd, lijkt me een nare beslissing om te moeten nemen. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:36:38 #98
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_111921750
tsjonge tuktuk, da's niet niks. maar soms kom je in dit soort heftige tijden wel tot belangrijke inzichten. sterkte!

lijnloos, ik blijf erbij. jij moet gewoon een andere username nemen.
in de haak.
pi_111921800
Jeetje Tuktuk, wat heftig is dit. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd.
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:24:54 #100
57497 happyme28
I'm so happy
pi_111923897
Jeetje Tuktuk, wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte en wijsheid gewenst de komende tijd :*

Lijntje, hopelijk is de noeste arbeid in verhitte dagen ergens goed voor geweest :9

Hier helaas toch gisteren ongesteld geworden. Ik voelde vanaf gisterochtend ook weinig meer en mijn temperatuur was ook gekelderd. Of het raak was of niet zal ik dus niet weten, maar in ieder geval een goed nette cyclus en deze maand weer een kans :)

Ik blijf dus nog even hangen hier :W
pi_111923970
Hmm, balen Happy. -O-

Broeden met dit weer is natuurlijk wel een makkie ;)

@Trui, I know... maar tja, vorige keer lukte het ook, ondanks de Nick.
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:27:23 #102
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_111924009
ohh tukje! :*

en jammer happy me

op mijn werk zijn ze een beetje gek geworden :P
hadden ze gister een etentje met wat managers, hebben ze het er overgehad dat ik zwanger was! :o en dat ik zou bevallen op een offshore platform en dat mijn baby dan naar dat platform vernoemd zou worden en dat ie gedoopt zou wiorden in een emmer zeewater 8)7

gekke mannen :N :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:31:54 #103
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111924209
:D Barreltje

Happyme Balen!! Gelukkig wel een regelmatig cyclus (voor wat dat waard is dan, het blijft jammer)

Tuktuk Ik heb er geen woorden voor, wat een omslag zal dat zijn.. Heel veel sterkte!
pi_111930262
Pffff wat een hitte! Petje af voor alle klussers haha

Haha Lijnloos, dat was wel een aantrekkelijk aanbod voor m zeker? :P Mijn man vraagt er verder ook niet naar eigenlijk. Maar mss ook wel omdat ik m altijd voor ben met mn mededelingen :')

Happyme, jammer dat je ongesteld geworden bent. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Barreltje _O- Wat een fantasie. Doe maar niet hoor :P Geen idee hoe die platforms allemaal heten maar echt leuk zal t niet zijn zeker? hihi

Mn menstruatie lijkt alweer afgelopen te zijn. Nog steeds korter dan voor de miskraam, maar wel 3 dagen flink gebloed... Ik heb volgende week vrijdag mn nacontrole en dan zou ik ook mn eisprong hebben als ik volgens t boekje ben (wat ik altijd wel was) dus dan kan ik eerste de gyn uithoren. Als t me bevalt wat ik hoor ga ik daarna meteen aan de slag thuis :P
pi_111930402
Tuktuk, even in een apart berichtje.

Wat een rotnieuws zeg. Je bent er in je hoofd waarschijnlijk al langer mee bezig maar om dan de stap te nemen doet toch pijn. Ik hoop dat het je goed zal gaan en dat er snel betere tijden mogen komen. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk tot ziens. :*
pi_111934928
TukTuk, meid wat klote. Knap dat je die beslissing hebt gemaakt! Wat een enorme omschakeling zul je moeten maken nu.. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel :*

Happyme, balen! ;(

Fieder hoop dat je een goed gesprek hebt volgende week en weer met vertrouwen er voor durft te gaan! :*

Mijn vriend leeft eigenlijk heel erg mee met het hele zwanger worden. Vraagt er vaak naar, heeft het regelmatig over hoe het gaat zijn en praat aanmoedigend tegen m'n buik :') ( O+ )
  woensdag 23 mei 2012 @ 17:55:17 #107
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_111935591
Hier even een niet bijgelezen update. Ik ben ongesteld geworden! Cyclus was slechts 88 dagen.

8)7

Ik heb me dus ook even afzijdig gehouden en zal jullie van de zijlijn wel gaan volgen. Maar ik geloof dr niet meer zo in. Geen dramatisch verhaal trouwens. Als het komt dan komt en zo niet dan niet :)
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:40:07 #108
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111940296
Lot.. Hetzelfde hier, praat als een mafketel tegen mijn buik en vraagt braaf elke dag of we nog moeten klussen en is tijdens mijn lachbuien heel geduldig tot we dit eindelijk kunnen doen :')
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:40:29 #109
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111940323
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef Aemelia het volgende:
Hier even een niet bijgelezen update. Ik ben ongesteld geworden! Cyclus was slechts 88 dagen.

8)7

Ik heb me dus ook even afzijdig gehouden en zal jullie van de zijlijn wel gaan volgen. Maar ik geloof dr niet meer zo in. Geen dramatisch verhaal trouwens. Als het komt dan komt en zo niet dan niet :)
:o dat is lang
pi_111941507
Fieder, spannend dat gesprek. Misschien maken jullie volgende week wel weer een kindje :D

Aemelia, wat een lange cyclus zeg! Wat rot :*

Barreltje! Haha :D
E.
pi_111943035
Pff Aemelia dat was een lange wacht...
Fijn dat je er zo nuchter in staat maar toch vervelend lijkt me :*

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:03 schreef .Sparkling. het volgende:
Fieder, spannend dat gesprek. Misschien maken jullie volgende week wel weer een kindje :D
O+
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:34:53 #112
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111943184
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Fieder het volgende:
Pff Aemelia dat was een lange wacht...
Fijn dat je er zo nuchter in staat maar toch vervelend lijkt me :*

[..]

O+
:) vast wel!
pi_111956643
Tuktuk heel veel sterkte met je heftige beslissing :*
pi_111957868
Tuktuk Heel veel sterkte toegewenst, hoop voor je dat je snel in rustiger vaarwater terecht komt!
pi_111959048
Sterkte Tuktuk! (Zal wel aan m'n (gebrek aan) hormonen liggen, maar ik hoop stiekum toch nog dat het goedkomt tussen jullie en dat je snel een tweede kans krijgt voor tweede streepjes)

Ik heb er vanochtend toch nog maar eens een 2v5-je tegenaan gegooid. Helaas zoals verwacht - maar stiekum toch anders gehoopt - hartstikke negatief. Helaas ook nog steeds geen bloed te zien. Nog anderhalve week, dan mag ik de gyn bellen...

Ik heb vandaag expres een witte broek aan gedaan... de goden verzoeken ;) Als het komt, komt het ongelegen natuurlijk :P
pi_111959153
Ik vind het maar een vaag verhaal Tuktuk. Je ex vriend zal het jaar van zijn leven hebben; Vader dood, miskraam meemaken én partner weg.

Er zal vast veel meer achter zitten maar het is een beetje wrang. Iig succes met het op orde krijgen van je leven.

Hier zijn de wachtdagen weer begonnen, volgende week bellen voor de zwemmertjes ( :') ) van manlief en ik moet bloed gaan prikken.

Ik heb geen chlamydia en geen enge bacterien, verbazingwekkend :P
pi_111961067
Maandagochtend 4 juni afspraak met de huisarts.... De eerste stap is gezet.
pi_111961211
Goed zo Kekaa... Die eerste stap lijkt me het lastigste, daarna is het (denk iik) een kwestie van luisteren, vertellen en meegaan in de flow. Hopelijk worden jullie er meegeholpen en kunnen jullie wellicht met wat hulp toch de wens van een kindje in vervulling laten gaan. :*

AED, bluh 88 dagen... -O- Op naar de volgende dan maar?!
pi_111963196
Goed gedaan Kekaa! Verder sluit ik me aan bij wat lijnloos zegt. Ik hoop je snel te mogen begroeten met 2 streepjes!

Shandaly, wat rot! Hopelijkt helpt die witte broek! ;)

Aurum, succes met wachten!

Wij zitten ook volop in de wachtdagen en mijn geduld is nu al op! :D
Ik denk steeds overal iets te voelen maar dat kan nog helemaal niet zo snel na een eisprong, toch?
Morgen gaan mijn man en ik een weekendje weg, zin in!
E.
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:00:01 #120
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111964816
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Wij zitten ook volop in de wachtdagen en mijn geduld is nu al op! :D
Ik denk steeds overal iets te voelen maar dat kan nog helemaal niet zo snel na een eisprong, toch?
Morgen gaan mijn man en ik een weekendje weg, zin in!
Herkenbaar, ik denk ook van alles te voelen.. Ik had gisteravond/vanmorgen en vanmiddag wat bruinverlies en het gevoel ongesteld te moeten worden, mijn onderbuik borrelt ook als een dolle.. ook voel ik me met vlagen misselijk.. terwijl dat idd nog allemaal veel te vroeg is... Met andere woorden.... :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Logician78 op 24-05-2012 15:24:23 ]
  vrijdag 25 mei 2012 @ 09:20:01 #121
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112007310
Succes, Tuktuk...

Dat is inderdaad een huge cyclus, Aemelia! Hopelijk gaat ie nu wel wat normaliseren!

Shandaly, jammer van de negatieve test... :*

Pfff hier het gevoel dat ik ongesteld ga worden binnenkort... Al hoor je ook wel dat vrouwen toch zwanger zijn soms terwijl ze zweren ongesteld te worden. Ik houd hoop!
pi_112007412
Waarom kan je pas over 2 weken bij je huisarts terecht Kekaa? Dat duurt nog zo lang :P

Nou Frummeltje, ik hoop dat je gevoel niet klopt ;)
pi_112017674
Nou... ik vertelde dus waarvoor het was. En dat ik kon op maandagochtend, woensdag of vrijdagmiddag. IVM werk van mij en mn man.
En ze vertelde dat maandag het beste was (misschien vanwege een bepaalde huisarts.. er zitten er drie daar). En aankomende maandag is het pinksteren... Vandaar.
pi_112024819
Hihi Shandaly met je witte broek! Hoe is het afgelopen? :)

Aurum jeee geen enge wratten! *O* :') Verder nog even afwachten dus.

Kekaa goed van je! Hoop dat je er veel aan gaat hebben.

Logician en Sparkling, is dat wel echt te vroeg? Ik heb t achteraf gezien ook heel vroeg al vaag gemerkt. Bij vlagen lichtjes misselijk... ik dacht dat ik t mezelf aanpraatte. (kan natuurlijk alsnog zo zijn geweest :') )
Fijn weekend Sparkling! (wanneer is je NOD of had je dat hierboven al gezegd?)

Frummel, spannend! (Ik had dat gevoel ook ja toen ik zwanger bleek. Zat er al een paar dagen op te wachten ivm krampen/ raar onderbuikgevoel)

Ik heb volgende vrijdag afspraak bij de gyn maar zit dan ook in mn vruchtbare dagen. Is t heel erg not done om te klussen als je naar de gyn moet (mocht mn ei eerder zijn)? Mn verstand zegt IEHHHH niet doen!! Maar mn gevoel zegt pech voor de gyn :') :@ of ben ik nu een smeerlap :P
Ze gaat officieel niet eens kijken maar je weet maar nooit.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 18:04:23 #125
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112025300
Gewoon doen! (had ze maar een ander beroep moeten kiezen) O-)

SPOILER
pi_112027377
Kekaa goed dat je gebeld hebt! Hopelijk krijgen jullie de hulp die net dat zetje naar een zwangerschap gaat geven :)

Fieder gewoon doen hoor, denk niet dat het de eerste keer is dat de gyn dat zou zien :P Lekker jammer voor dr dan.

:* Voor alle wachtende dames, zijn er weer een hoop!

Hier lijkt het bruinverlies ein-de-lijk wat minder te worden. Hopelijk binnenkort dan ook echt helemaal weg, dan hang ik de vlag uit :P Verder nog geen teken van een naderend ei. Maar zit dat ook pas op dag 11.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:30:59 #127
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112046912
Het valt mij wel op dat veel dames last hebben van bruin verlies. Enig idee hoe dat komt?

Ik heb al jaren contactbloedingen, overal al op getest en onderzoek gehad. Daar kwam nooit iets uit. Sinds ik ben gestopt met de nuvaring heb ik er nog meer last van dus dinsdag opnieuw een onderzoekje.
pi_112048210
Volgens mij is het een stukje dat de hormonen uit je lijf moeten en een stukje dat je menstruatie eraan komt.
pi_112048263
SPOILER
pi_112064770
Witte kleding helpt niet ;) Drie dagen verder, en nog steeds niets. Wel gister prachtig trouwfeest gehad. (Met de nodige slikmomentjes, maar niet eens allemaal vanwege babies) (En mensen, wat was ik trots op die kleine blonde boef van mij... als enige aanwezige onder de 30 heeft ie zich prima vermaakt, geen moment lastig geweest en alleen maar vreselijk schattig en vrolijk zitten wezen... O+ Ja, daar ga ik wel weer extra van rammelen ja)
pi_112064920
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:04 schreef Logician78 het volgende:
Gewoon doen! (had ze maar een ander beroep moeten kiezen) O-)
:Y Gewoon doen, je krijgt er spijt van als ze toch niet 'gaan kijken' en je achteraf merkt dat je je eisprong gemist hebt. En dan erbij, die mensen zijn echt wel wat gewend hoor...
  zondag 27 mei 2012 @ 08:40:39 #132
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112080694
Zou ik ook gewoon doen hoor Fieder.

Shandaly, wat fijn dat het trouwfeest zo leuk was! Alleen geen ongi nog dus...

Hier nog geen bloed, dames! Vandaag is mijn NOD. Ik wacht vandaag nog af en doe morgen een testje indien nodig :)
pi_112080782
Ohh spannend frummel! Hoe voel je je? Wat een mooi cadeau zou dat zijn zo vlak voor jullie bruiloft O+
  zondag 27 mei 2012 @ 09:32:11 #134
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112081100
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 08:40 schreef Frummeltje86 het volgende:
Zou ik ook gewoon doen hoor Fieder.

Shandaly, wat fijn dat het trouwfeest zo leuk was! Alleen geen ongi nog dus...

Hier nog geen bloed, dames! Vandaag is mijn NOD. Ik wacht vandaag nog af en doe morgen een testje indien nodig :)
Spannend!! Ik duim voor je!!!!!

Even een spoiler ivm heeelijke details ;)
SPOILER
  zondag 27 mei 2012 @ 10:10:51 #135
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112081542
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 08:55 schreef L0t.. het volgende:
Ohh spannend frummel! Hoe voel je je? Wat een mooi cadeau zou dat zijn zo vlak voor jullie bruiloft O+
Ja, het wordt nu wel spannend inderdaad! Lastig te zeggen hoe ik me voel. Ik krijg altijd al een loom gevoel van de warmte. Beetje onbestemd gevoel in mijn buik. Heb wel last van mijn liezen...

Logician, je zou denken dat er dan een beetje bloed bij zit!
pi_112081746
Frummeltje, spannend!!! Wanneer is jullie grote dag eigenlijk? ^)
pi_112084924
Fieder: Geen idee waar dat bloed nu opeens vandaan komt, het zou een contact bloeding kunnen zijn. Is het er nog of is het al weg? Verder zou ik me voor de gyn ook niet inhouden hoor, zeker als ze (hij?) zeer waarschijnlijk niet gaat kijken :)

Frummeltje: Wat spannend!! Ik ga in de duimmodus!

Logician: Hmm, veel water drinken dan! En eventueel cranberry-sap, dan houd je die mogelijke blaasontsteking wel weg.

Hier nog steeds niets, behalve misselijkheid, vorige week al en nog steeds, geen idee waarvan :? Ik wacht maar weer verder af :)
  zondag 27 mei 2012 @ 12:56:38 #138
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112085279
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:27 schreef Lijnloos het volgende:
Frummeltje, spannend!!! Wanneer is jullie grote dag eigenlijk? ^)
Nog iets minder dan een maand! Exacte datum zet ik hier niet neer i.v.m. eventuele herkenbaarheid ;)

Bellelena, je weet maar nooit! Al word ik zelf altijd een beetje misselijk ook van extreme warmte. Misschien jij ook? Al hoop ik natuurlijk op wat anders ;)
  zondag 27 mei 2012 @ 13:21:03 #139
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112085977
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:45 schreef bellelena het volgende:
Fieder: Geen idee waar dat bloed nu opeens vandaan komt, het zou een contact bloeding kunnen zijn. Is het er nog of is het al weg? Verder zou ik me voor de gyn ook niet inhouden hoor, zeker als ze (hij?) zeer waarschijnlijk niet gaat kijken :)

Frummeltje: Wat spannend!! Ik ga in de duimmodus!

Logician: Hmm, veel water drinken dan! En eventueel cranberry-sap, dan houd je die mogelijke blaasontsteking wel weg.

Hier nog steeds niets, behalve misselijkheid, vorige week al en nog steeds, geen idee waarvan :? Ik wacht maar weer verder af :)
Ik moet telkens naar de wc maar echt dat kan nog niet iets betekenen lijkt mij (te vroeg) gelukkig geen roze slijm meer heb nu alleen wel sinds een uur of migraine wat ik normaal alleen op de eerste menstruatie dag heb.. maw mijn lijf is behoorlijk van slag volgens mij :{
  zondag 27 mei 2012 @ 13:21:27 #140
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112085993
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:56 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Nog iets minder dan een maand! Exacte datum zet ik hier niet neer i.v.m. eventuele herkenbaarheid ;)

Bellelena, je weet maar nooit! Al word ik zelf altijd een beetje misselijk ook van extreme warmte. Misschien jij ook? Al hoop ik natuurlijk op wat anders ;)
Oh dat zou dan wel heeel erg mooi zijn zeg O+
  zondag 27 mei 2012 @ 13:28:27 #141
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112086210
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 13:21 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Oh dat zou dan wel heeel erg mooi zijn zeg O+
Zeker! Ik moet ook zeggen dat mijn hoop inmiddels behoorlijk groot is... :@
  zondag 27 mei 2012 @ 13:30:51 #142
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112086294
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 13:28 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Zeker! Ik moet ook zeggen dat mijn hoop inmiddels behoorlijk groot is... :@
Kan ik mij heel goed voorstellen, en iedereen hier hoopt met je mee (wie weet helpt het :+ )
pi_112086405
Logician: De combinatie van het stoppen met anticonceptie en de warmte kan ook een hele hoop doen met je lichaam inderdaad. Ook voor migraine/hoofdpijn geldt: lekker veel water drinken!
En op zich kun je al best vroeg wel dingen voelen, maar het kan inderdaad ook helemaal iets anders betekenen. Maar je weet maar nooit, ik hoop dat je over een week of 2 a 3 gewoon twee mooie strepen gaat plassen!

Frummeltje: Hou je het nog vol?! Ik zit hier al super nieuwsgierig te zijn naar je tweede streep ;)
  zondag 27 mei 2012 @ 13:43:08 #144
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112086666
Ik stort mezelf fijn op een hoop huishoudelijke klusjes, dan vliegt de tijd voorbij. Hoop ik... ;) Dank voor de duimen, dames! Wellicht helpt dat :)
pi_112087845
Shandaly, fijn dat je het toch naar je zin hebt gehad op het feest!

Frummel :* pijn in mn duimen :P Heb je n test in huis voor morgenochtend?

Oei Logician goed drinken, blegh blaasontsteking! Volgens mij zit ik er ook tegenaan :{

Bellelena vreemd dat je steeds zo misselijk bent. Zou fijn zijn als t niet voor niks is ;)

Fijn dat jullie je ook niet zouden inhouden voor de gyn :P :@ weet ik wat me te doen staat volgende week
Het voelt zoooo goed om weer vooruit te kunnen kijken, hoop voor iedereen die dat nog niet kan dat het snel komt
  zondag 27 mei 2012 @ 14:46:08 #146
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112088765
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 14:15 schreef Fieder het volgende:
Shandaly, fijn dat je het toch naar je zin hebt gehad op het feest!

Frummel :* pijn in mn duimen :P Heb je n test in huis voor morgenochtend?

Oei Logician goed drinken, blegh blaasontsteking! Volgens mij zit ik er ook tegenaan :{

Bellelena vreemd dat je steeds zo misselijk bent. Zou fijn zijn als t niet voor niks is ;)

Fijn dat jullie je ook niet zouden inhouden voor de gyn :P :@ weet ik wat me te doen staat volgende week
Het voelt zoooo goed om weer vooruit te kunnen kijken, hoop voor iedereen die dat nog niet kan dat het snel komt
Goed dat het je weer lukt om vooruit te kijken! :) Ja, ik heb gister 2 doosjes KV-testen gehaald. Om vijf minuten voor sluitingstijd dacht ik eraan, dus ik ben als een gek naar de Kruidvat gerend ;) Was nog net op tijd.
pi_112091497
Fieder: Mja, geen idee, het is vooral 's ochtends, overdag valt het wel mee en soms dan ook weer 's avonds een beetje. Maar geen gekots verder, dus dat scheelt ;) en ook gewoon goed uit te houden, tis niet zo heel ernstig gelukkig. Op 21 mei heb ik een test gedaan, die was negatief. Nu durf ik niet meer. Ik hoop ook dat ik snel weer echt vooruit kan gaan kijken! Echt super fijn dat het bij jou ook weer kan O+

Frummeltje :D Wanneer ben je van plan te testen?
  zondag 27 mei 2012 @ 16:19:04 #148
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112091660
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 16:12 schreef bellelena het volgende:
Fieder: Mja, geen idee, het is vooral 's ochtends, overdag valt het wel mee en soms dan ook weer 's avonds een beetje. Maar geen gekots verder, dus dat scheelt ;) en ook gewoon goed uit te houden, tis niet zo heel ernstig gelukkig. Op 21 mei heb ik een test gedaan, die was negatief. Nu durf ik niet meer. Ik hoop ook dat ik snel weer echt vooruit kan gaan kijken! Echt super fijn dat het bij jou ook weer kan O+

Frummeltje :D Wanneer ben je van plan te testen?
Morgenochtend! Heb inmiddels wel wat buikpijn, maar dat kan natuurlijk ook ergens anders van zijn... O~)
  zondag 27 mei 2012 @ 16:48:37 #149
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112092547
Pfff ik moet wel zeggen dat ik inmiddels redelijk op mijn handen moet zitten om niet nu al te testen hoor... :@ Ik heb inmiddels echter zoveel gedronken vandaag (en ook al geplast) dat mijn urine nagenoeg kleurloos is. Dan zal er dus ook weinig HCG in zitten, mocht dat er in zitten. Een negatieve test zou ik dan nog steeds interpreteren als onbetrouwbaar.

Mijn vriend is inmiddels de deur uit, die is met een uurtje of drie weer terug. Ik ga sowieso niet meer zonder hem testen, dus voorlopig echt nog even op mijn handen blijven zitten! :P
pi_112093949
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 16:48 schreef Frummeltje86 het volgende:
Pfff ik moet wel zeggen dat ik inmiddels redelijk op mijn handen moet zitten om niet nu al te testen hoor... :@ Ik heb inmiddels echter zoveel gedronken vandaag (en ook al geplast) dat mijn urine nagenoeg kleurloos is. Dan zal er dus ook weinig HCG in zitten, mocht dat er in zitten. Een negatieve test zou ik dan nog steeds interpreteren als onbetrouwbaar.

Mijn vriend is inmiddels de deur uit, die is met een uurtje of drie weer terug. Ik ga sowieso niet meer zonder hem testen, dus voorlopig echt nog even op mijn handen blijven zitten! :P
Komende uren niet drinken en dan testen als ie terugkomt ;) Ik ben zo benieuwd!!
  zondag 27 mei 2012 @ 17:59:28 #151
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112094530
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:39 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Komende uren niet drinken en dan testen als ie terugkomt ;) Ik ben zo benieuwd!!
  zondag 27 mei 2012 @ 18:40:53 #152
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112095694
Mijn meneer wil dat ik wacht tot morgen... :{
pi_112095699
Neee!! Owww -O-
  zondag 27 mei 2012 @ 18:45:01 #154
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112095816
En toen ik als argument aanvoerde dat er nog een heel stel dames op Fok ook aan het wachten is op de uitslag, vond hij dat ik alsnog geen punt had. Tsssss....
pi_112095853
_O-
Arme Frummel :*
Morgenochtend vroeg opstaan dan maar :) spannend meid
  zondag 27 mei 2012 @ 18:47:18 #156
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112095884
Ik maak 'm gewoon morgenochtend om 6 uur wakker. :P
pi_112096751
Ja hallo, nou moeten wij ook allemaal de wekker om half 7 zetten ;( :P

Zo stom, ik zit altijd helemaal in spanning als iemand hier gaat testen, kennen elkaar niet eens :')
pi_112099017
Dat heb ik ook altijd Lot. Ik kan soms ook de hele dag aan bepaalde mensen denken. :')

Nog even geduld Frummel, over minder dan 12 uurtjes weet je het :*

Hier vandaag de hele dag bruinverlies. Het lijkt of mn menstruatie tegenwoordig in 2x komt. 1e paar dagen veel rood bloed, paar dagen niks en dan opeens weer wat rood en bruin. Heel irritant. Zal de gyn vragen wat dat kan betekenen.
pi_112101897
Hier weer de }) op bezoek! Kan dus volop aan de slag met de wasbenzine om de plakresten van de vloer te schrobben :+

Elk nadeel heeft ook zijn voordeel, alhoewel ik het liever aan manlief had overgelaten maar een geldige reden heb ik nu niet :')

De nieuwe buuf heeft gister gezegd dat ze mijn man en mij echt een stel voor kinderen vindt, en dat we vast fantastische ouders zullen worden... Rammel rammel..

Voor iedereen die binnekort gaat testen i keep my fingers crossed voor jullie!
  zondag 27 mei 2012 @ 21:23:46 #160
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112102022
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:16 schreef L0t.. het volgende:
Ja hallo, nou moeten wij ook allemaal de wekker om half 7 zetten ;( :P

Zo stom, ik zit altijd helemaal in spanning als iemand hier gaat testen, kennen elkaar niet eens :')
Ja ondanks dat ik nog niet zo lang meepost merk ik dat ook :)
pi_112104391
Frummeltje spannend, ik ga voor je duimen vannacht.
Hoe vroeg/ laat ga je ongeveer testen?

Hier is het wachten op }), dag 47 inmiddels. Maar goed wil niet klagen als ik hier al die verhalen lees van meiden bij wie het nog veel langer duurt.

Lees wel mee, maar reageer iets minder. Voor ieder die het nodig heeft :*
pi_112110719
*O* Ik ben ongesteld!! *O*
Blijft apart om daar blij om te zijn in dit topic, maar toch... jullie snappen me wel...
pi_112115453
*O* fijn shandaly. Nieuwe ronde, veel succes.
pi_112115718
Sethiwe bleh, 47 dagen is toch ook wel irritant lang al hoor, sucks ;( :*

Shandaly, fijn! Nu eindelijk weer verder *O*

Frummel, ik wacht O-)
  maandag 28 mei 2012 @ 07:29:15 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112115823
Ik zit ook klaar voor testnieuws! :Y
  maandag 28 mei 2012 @ 08:10:43 #166
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_112115934
Me too! c_/
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_112115942
ik ook frummel!! Kom op, testen!! ;)
*poef* nu is het weg
  maandag 28 mei 2012 @ 08:15:16 #168
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112115946
Sorry dat ik jullie liet wachten dames... :@ werd pas om 8 uur wakker! Natuurlijk meteen getest; nu ben ik sip... :(
  maandag 28 mei 2012 @ 08:16:28 #169
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_112115954
Oh shit, wat balen.... :{
Kan het te vroeg zijn geweest of is je cyclus heel regelmatig? :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 28 mei 2012 @ 08:16:51 #170
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112115956
Het is natuurlijk ook supersnel als het nu al gelukt zou zijn, maar toch...
  maandag 28 mei 2012 @ 08:18:23 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112115963
-O- jammer frummel
  maandag 28 mei 2012 @ 08:18:46 #172
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112115965
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 08:16 schreef __Isis__ het volgende:
Oh shit, wat balen.... :{
Kan het te vroeg zijn geweest of is je cyclus heel regelmatig? :*
Sja, het varieert soms wel eens wat dagen... Ik moet ook zeggen dat ik de afgelopen weken wat stressy was vanwege mijn werk. Dat slaat ook altijd wel op mijn cyclus. Ik ben ook nog niet ongesteld of zo...
pi_112116026
Oh balen frummeltje :*
  maandag 28 mei 2012 @ 08:38:41 #174
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112116057
Balen zeg Frummel!! :P
pi_112116084
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 08:15 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sorry dat ik jullie liet wachten dames... :@ werd pas om 8 uur wakker! Natuurlijk meteen getest; nu ben ik sip... :(
-O- jammer zeg! :*
*poef* nu is het weg
pi_112116123
Balen Frum! :*
pi_112116168
Shit Frummeltje -O- ik had jullie graag een moou prehuwelijkkado gegund....

shandaly *O* tuurlijk ben je blij!!!
  maandag 28 mei 2012 @ 09:11:39 #178
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_112116275
Jammer frummeltje...
(maar het kan nog deze maand!) ik blijf duimen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 28 mei 2012 @ 09:17:35 #179
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112116306
Jullie zijn lief :*
  maandag 28 mei 2012 @ 09:47:52 #180
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_112116573
Hoi dames! Sorry dat ik hier binnen kom vallen maar er moet me echt even iets van het hart.

Mijn vriend en ik hebben een zoon van anderhalf. Toen zoonlief 8 maand was ben ik gestopt met de pil (cerazette) omdat de wens voor een tweede kindje heel groot was. De eerste werd in ronde 1 verwekt, en tuurlijk, dat geluk hebben we vast niet weer. En inderdaad, 8 maanden later nog niets.

Maar wat me het meest dwars zit is dat ik in een ware babyboom zit in mijn vriendenkring. Afgelopen maanden zijn er rond de 20 vriendinnen/kennissen van mij zwanger geraakt. Veel ongepland of ongewenst.

Ik snap het niet, ik vind het verschrikkelijk dat het bij ons niet lukt, en voel me tegerlijkertijd zo'n trut dat ik niet blij voor hun kan zijn:(

Bij vriendlief kan ik ook niet echt op begrip rekenen. Hij snapt niet dat ik het me zo aantrek dat het anderen wel schijnt te lukken en ons niet. Maar het doet mij ontzettend veel verdriet, waar ik dus met niemand over kan praten.

Hopelijk begrijpen jullie me wel.

Groetjes pb
pi_112116812
Jammer Frummel -O- was bijzonder geweest deze ronde :* t is maar goed dat ik niet om half 7 ben opgestaan want jij was ook later zie ik :P

Shandaly *O* ik begrijp je volkomen :D

Sethiwe je mag best een beetje 'klagen' vind ik persoonlijk, als je maar niet totaal in t negatieve opgaat (niet dat jij dat doet). En er zijn idd dames waar t veel langer duurt en veel moeizamer gaat, maar dat besef je ook.

Pb ik begrijp je wel. Je had het sneller verwacht, omdat het vorige keer ook vlot ging. En het is gewoon heel moeilijk om te zien dat anderen het aan lijkt te komen waaien. Misschien hadden sommigen van hen dat gevoel ook bij jouw 1e :)
Ik denk dat velen hier het gevoel herkennen dat de hele wereld zwanger is/ raakt behalve jij.
Vervelend dat je vent het niet begrijpt. Schrijf hier maar van je af wat mij betreft. :*
pi_112117025
Wat rot Frummel, het zag er zo veelbelovend uit! :*

Shandaly! *O* eindelijk ongesteld!

Sethiwe, ook al zijn er mensen die een langere cyclus hebben, 48 dagen is ook al heel lang en dat is gewoon niet leuk. Ik duim dat het snel wat gaat worden.

Fieder, het lijkt me erg lastig om een menstruatie in delen te hebben. Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen eind van de week. Ik herken het gevoel wel, vooruit kijken is ook fijn en het geeft mij ook een zekere rust.

Wij zitten in de auto op weg naar huis. We hebben een heerlijk weekendje gehad en het 1 jaar getrouwd zijn fijn gevierd samen!
Nu zo ons hondje ophalen, die heb ik gigantisch gemist!
Ik heb helemaal geen klachten wat zou kunnen duiden op een zwangerschap en er ook niet echt een goed gevoel bij. Nog een week!
E.
pi_112117130
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 09:47 schreef purebliss het volgende:
Hoi dames! Sorry dat ik hier binnen kom vallen maar er moet me echt even iets van het hart.

Mijn vriend en ik hebben een zoon van anderhalf. Toen zoonlief 8 maand was ben ik gestopt met de pil (cerazette) omdat de wens voor een tweede kindje heel groot was. De eerste werd in ronde 1 verwekt, en tuurlijk, dat geluk hebben we vast niet weer. En inderdaad, 8 maanden later nog niets.

Maar wat me het meest dwars zit is dat ik in een ware babyboom zit in mijn vriendenkring. Afgelopen maanden zijn er rond de 20 vriendinnen/kennissen van mij zwanger geraakt. Veel ongepland of ongewenst.

Ik snap het niet, ik vind het verschrikkelijk dat het bij ons niet lukt, en voel me tegerlijkertijd zo'n trut dat ik niet blij voor hun kan zijn:(

Bij vriendlief kan ik ook niet echt op begrip rekenen. Hij snapt niet dat ik het me zo aantrek dat het anderen wel schijnt te lukken en ons niet. Maar het doet mij ontzettend veel verdriet, waar ik dus met niemand over kan praten.

Hopelijk begrijpen jullie me wel.

Groetjes pb
ach, je bent denk ik gewoon mens :+

Als je wat wil dan wil je het gister :P Dan ga je je erop focussen en ineens is iederéén zwanger. Wat best meevalt, maar doordat je er mee bezig bent komt het op je radar voor. En het feit dat het warm is en dat zelfs de zwangeren zich luchtiger kleden waardoor het eerder opvalt, dat helpt natuurlijk ook niet :P :D

Kop op! Het is 1 keer gelukt, dus het komt nu ook wel goed, al duurt het misschien langer dan je gewild had :s)
pi_112117204
Hè Frummel, wat jammer! ;( :* Was zo mooi geweest! Nu dan maar een wittebroodskindje ;)

Pb dat is ook enorm klote als het niet lukt en om je heen vallen de zwangeren en baby's uit de lucht ;( Hou je vast aan de gedachte dat het in ieder geval al een keer gelukt is, dan gaat een tweede kindje er vast komen :*

En even een vette jompel voor mezelf, na 7 weken non-stop bruinverlies is het nu al 2 dagen weg *O* *O* Ik ben zo blij, alles lijkt weer normaal te worden O+ Halleluja! :')
pi_112118253
Frummeltje :* Wat jammer van de test...

L0t: Wat goed dat het bruinverlies al 2 dagen weg is!!

En Shandaly, wat goed dat je ongesteld bent geworden! Echt weer verder in een nieuwe ronde!
  maandag 28 mei 2012 @ 14:24:52 #186
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112125490
Shandaly *O* en nu lekker aan het werk :P

Lot: :) dat voelt wel fijner he? Bij mij is het na het roze slijm gister nu ook weer lekker doorzichtig.

Purebliss Vanmorgen op een verjaardag waar ook een vrouw trots vertelde dat ze zwanger was, en ondanks dat wij net begonnen zijn was ik stiekem wel even jaloers, dus ik kan mij heel goed voorstellen dat dit na 8mnd echt heel rot voelt ondanks dat je het iemand gunt :*

Ik moet echt om het half uur plassen :') I wish dat het wat is alhoewel ik wel bijna zeker weet dat het gewoon een blaasontsteking zal zijn :+
pi_112136991
Jammer Frummeltje.

En purebliss, dat heb ik ook. Heb al geaccepteerd dat eerst iedereen om mij heen volgens mij zwanger moet worden voordat ik het wordt. En ook de meest onwaarschijnlijke. Zoals een collega die al jaren alleen is. Via IVF. Ze heeft het helemaal uitgelegd hoe en waarom. En vind het superleuk voor haar. Maar wel jammer voor ons dat het nog niet zo ver is.

Mijn bruinverlies is trouwens al bijna een week voorbij. Begin een beetje te denken dat het misschien wel mijn ongesteldheid was,... al was het dan echt wel heel erg licht. Volgende week ook maar eens naar vragen bij de huisarts.
  maandag 28 mei 2012 @ 21:31:47 #188
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_112142724
Dank jullie wel voor jullie reacties! Fijn dat ik hier even mijn hart kon luchten!

Heb het er vanmiddag even met mijn vriend over gehad. Ik kreeg namelijk gister van 2 vriendinnen te horen dat ze zwanger waren en was dus heel erg verdrietig. Hij snapte dat niet zo omdat hij vind dat ik me niet zo moet focussen op het wel zwanger raken van anderen, zit een kern van waarheid in natuurlijk. Maar het blijft kut.

Zeker omdat ik weet dat het deze maand ook wel weeeer niet raak zal zijn.

@kekaa snap wat je bedoeld, een kennis van me had een bbm zwangerschap en raakte daarna al heel snel weer zwanger. Ik dacht even, ook oneerlijk dat het zo snel weeer lukt, schrok gewoon van die gedachte.

Maar hoop natuurlijk ook voor jullie allemaal dat we snel een tweede streepje mogen zien!
pi_112145495
Herkenbare gedachtes hoor, Kekaa en Purebliss. We hebben het zelf niet in de hand en ik vind dat we in ieder geval moeten oppassen dat we niet van die zuurpruimen worden ;)
Maar ja, er is niets altijd iets aan te doen. Een paar weken geleden hoorde ik dat een vriendin van mijn zus weer zwanger is. Van de derde in korte tijd en waarbij altijd alles mee lijkt te zitten. Blegh, dat vond ik helemaal niet zo leuk. Onze tijd komt nog wel dames :*
E.
pi_112158235
Voor de dames die het nodig hebben :*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:28:48 #191
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112160064
Ik heb geen blaasontsteking!
De assistente zei dat dit best al een verschijnsel kon zijn zo vroeg :D

Hopes are up!
pi_112160174
Spannend Logician!

(Waarom wilde ik ook alweer zo graag ongesteld worden? Heb buikpijn, hoofdpijn en ben stik-chagerijnig... -O- )
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:38:00 #193
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112160403
Bah zeg, veel chocolade en thee!
pi_112161748
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb geen blaasontsteking!
De assistente zei dat dit best al een verschijnsel kon zijn zo vroeg :D

Hopes are up!
Spannend! :o Nog een weekje..hopelijk gaat de tijd lekker snel :)

Shandaly, blegh :* Nouja, met een paar dagen is het over moet je maar denken.
pi_112162868
Spannend logician! :D

Bah Shandaly, nog eventjes volhouden :*
E.
pi_112166719
Logician :o Spannennnnnnd
pi_112175119
Sparkling nog gefeli met je trouwdag!

Lot *O* eindelijk!

Logician :D zou het???

Kekaa hoop dat er snel duidelijkheid komt!

Shandaly -O- :* Lekker hormonsteren

Morgen begin ik met ovutesten, ben benieuwd, heb t nog nooit gedaan. (af en toe eens n losse :+ )
Ik ben trouwens vaag misselijk moet ook steeds plassen :( begin ik nu al te hyperhypochonderen?? Nog niet eens n ei gehad zeg... :N
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:46:53 #198
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112176702
Ik zou er heel blij mee zijn, maar me ook heel erg schuldig voelen :?

SPOILER
pi_112177215
Ahh nee joh, je hoeft je toch niet schuldig te voelen als het in 1 keer raak is?! :*

En wat klinken alle symptomen hoopvol O+
pi_112178321
Ik hoop dat het raak is Logi, want je bent er heel erg mee bezig :)

lot, fijn dan het bruinverlies eindelijk genokt is!
pi_112179120
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef Logician78 het volgende:
Ik zou er heel blij mee zijn, maar me ook heel erg schuldig voelen :?

SPOILER
Ik wil je niet teleurstellen hoor, maar bij het ontpillen heb ik tot wel 4 maand lang last gehad van extreem gevoelige tepels. Mijn Lief mocht er niet eens meer aanzitten, kon niet eens fatsoenlijk een bh aan... :P Ik duim wel voor je dat het natuurlijk een andere betekenis heeft. :)

* Nanuke rent snel weer uit topic weg
pi_112179259
Logician, ik heb het denk ik gemist maar weet je zeker dat je je eisprong gehad hebt? En wanneer dan? Wanneer ga je testen? Het klinkt wel hoopvol, dat wel! Maar je bent er zoveel mee bezig, het lijkt me zo erg als het dan toch niet zo blijkt te zijn. :*

Fieder, spannend! Je kan niet toevallig nu al gewoon zwanger zijn? :P
E.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:45:53 #203
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112179285
_Aurum_ :@ Klopt, ik hoop dat dit niet irritant overkomt... als dit wel zo is dan sorry (dit is mijn enige uitlaadklep op dit moment).

Ik loop al 2jr te rammelen :X

Maar omdat ik een chronische ziekte heb en deze lange tijd niet stabiel was, was het gewoon niet verstandig.. We hebben destijds (3jr geleden)besloten er niet/nooit aan te beginnen tenzij de situatie stabiel was. En de kans is gewoon aanwezig geweest dat het er nooit meer van zou komen, ik heb het hier ondanks dat ik drie schatten van kinderen heb erg moeilijk mee gehad omdat het voor mijn gevoel nog niet klaar/compleet was..

Ik ben al een geruime tijd weer aan het werk (eigen praktijkje) en dit gaat ook allemaal lekker heb de ruimte om mijn eigen tijden in te plannen en werk veel vanuit/aan huis.

En alles is nu al ruim 1jr stabiel, heb gevoelsmatig zo lang op groen licht gewacht :@
pi_112179334
Ah, wat Nanuke zegt dus! Ik had het ontpillen ook zo erg, inclusief vreselijk pijnlijke tepels en ik dacht ook echt dat ik zwanger was toen. En wat was ik verdrietig dat het niet zo was :(
E.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:46:59 #205
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112179340
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik wil je niet teleurstellen hoor, maar bij het ontpillen heb ik tot wel 4 maand lang last gehad van extreem gevoelige tepels. Mijn Lief mocht er niet eens meer aanzitten, kon niet eens fatsoenlijk een bh aan... :P Ik duim wel voor je dat het natuurlijk een andere betekenis heeft. :)

* Nanuke rent snel weer uit topic weg
:) Dat zou best kunnen hoor!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:48:52 #206
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112179433
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Ah, wat Nanuke zegt dus! Ik had het ontpillen ook zo erg, inclusief vreselijk pijnlijke tepels en ik dacht ook echt dat ik zwanger was toen. En wat was ik verdrietig dat het niet zo was :(
Volgens mijn huisarts zou je van de nuvaring nauwelijks last moeten hebben, maar het zou idd best kunnen. En ik zou het heel erg jammer vinden maar realistisch gezien hou ik er rekening mee dat het wel een half jr kan duren (of langer). Ik schrijf alleen alles op hier wat ik irl niet zeg :+
pi_112179434
Sparkling volgens mij kan ik nu niet zwanger zijn nee. Afgelopen tijd met condoom gedaan (snertdingen!) en deze ronde pas ongesteld geweest. Of ik moet n supervroeg ei hebben maar dan zou ik nu nog niks moeten merken. Of er moet n rubbermankementje geweest zijn :+
Denk dat ik iets onder de leden heb, voel me niet zo lekker... Maar toch twijfelen dan he :')

Logician :*
pi_112179578
Logician, je mag ook door blijven posten hoor! Hoe het met een nuvaring gaat weet ik niet, ik denk dat we allemaal gewoon willen dat je geen valse hoop krijgt. Het is moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn hè? :*

Fieder, iets onder de leden hebben kan ook ja. En anders gewoon testen binnenkort ;)

Ik begin steeds meer zenuwen te krijgen, al zegt mijn gevoel en lichaam dat er niets aan de hand is. Maar toch hè, niets is zeker voor ik ongesteld ben. Of niet!
E.
pi_112180138
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Of niet!
:Y
pi_112181014
Ik vind je niet vervelend hoor Logi, hoop alleen dat je niet teleurgesteld wordt :)

Ik heb zojuist bloed laten prikken, vrijdag bellen voor de uitslag.
pi_112186811
Ik zit er langzaamaan aan te denken om gewoon maar te beginnen met ovulatie-testen. Wie weet heb ik dan ook ineens, net als .sparkling., een ovulatie, of anders word ik vanzelf vast wel een keertje ongesteld en heb ik er voor niks een aantal opgemaakt. Ik heb ze tenslotte toch liggen. Wat denken jullie, een goed idee of ..?

Aurum: Dat is ook spannend, waar gaan ze precies naar kijken in je bloed?
(Sorry als je het al vertelt had, dan heb ik er perongeluk overheen gelezen.)
pi_112187589
Ze gaan het progesteron meten na mijn eisprong. Om te kijken of ik goede eisprong heb volgens mij :)
pi_112188678
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef _aurum_ het volgende:
Ze gaan het progesteron meten na mijn eisprong. Om te kijken of ik goede eisprong heb volgens mij :)
Ah kijk, ik hoop mee op goede uitslag volgende week!
Betekent dat ook dat je dus laatst je eisprong had? Mocht je er ook gebruik van maken dit keer of moest je een ronde rustig aan doen? In het eerste geval hoop ik, naast een goede uitslag, ook mee op een bevrucht eitje :)
pi_112203989
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:18 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ah kijk, ik hoop mee op goede uitslag volgende week!
Betekent dat ook dat je dus laatst je eisprong had? Mocht je er ook gebruik van maken dit keer of moest je een ronde rustig aan doen? In het eerste geval hoop ik, naast een goede uitslag, ook mee op een bevrucht eitje :)
volgens mij heb ik wel eisprong gehad, maar mijn lief moet zijn spul inleveren rond de tijd dat mijn eisprong had. En dan heb je iig 3 dagen onthouding nodig, dus ik denk niet dat het raak is.

Dat boeit ook niet zo, ik heb liever dat als er iets niet goed is ze er achter komen :P
pi_112205305
Daar heb je ook gelijk in! In ieder geval alvast veel succes met de wachtweek nu en vooral met de uitslag. Hopelijk komt er iets uit waar je iets aan hebt :)
pi_112206426
Aurum, dat klinkt best wel spannend. Fijn dat je dan wat duidelijkheid krijgt en ik hoop ook dat er niets aan de hand is. Of misschien ook wel, maar dat het dan heel makkelijk te verhelpen is. Zoiets! :*

Bellelena, ik zou gewoon ovulatietesten gebruiken hoor. Ze zijn niet zo duur en nu twijfel je ook steeds! Kon je eerder je eisprong herkennen zonder testjes?
Hoe lang is de miskraam ook alweer geleden voor jou?
E.
pi_112208933
Aurum: spannend! Fijn dat je snel de uitslag krijgt! Ik moet 1,5 week wachten ongeveerd ( maar bij mij prikken ze meer hormonen dus daar zal dat wel aan liggen).
pi_112211005
.Sparkling. het is inmiddels acht weken geleden alweer! Ik ben inderdaad gisteravond gewoon maar begonnen. Die was negatief :) Vanavond de tweede.

Hoe ging dat bij jou en anderen die ze gebruiken eigenlijk? Heb je dan dat je van negatief in 1 keer positief hebt, of heb je een 'aanloopje', dus dat je al een dag of wat van te voren telkens een iets feller streepje krijgt?
pi_112211612
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:53 schreef bellelena het volgende:
.Sparkling. het is inmiddels acht weken geleden alweer! Ik ben inderdaad gisteravond gewoon maar begonnen. Die was negatief :) Vanavond de tweede.

Hoe ging dat bij jou en anderen die ze gebruiken eigenlijk? Heb je dan dat je van negatief in 1 keer positief hebt, of heb je een 'aanloopje', dus dat je al een dag of wat van te voren telkens een iets feller streepje krijgt?
Ik lijk nu een aanloopje te hebben, tenminste, als het nu binnenkort echt positief wordt. Vorige cyclus geen eisprong gehad maar die daarvoor had ik 's ochtends een heel licht streepje en 's avonds ineens knalpositief dus alles kan :P Ik heb overigens wel altijd een licht streepje op de ovutest.
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind om ze te gebruiken want je weet toch iets beter waar je aan toe bent maar je kunt er ook wel weer zenuwachtig van worden als 'ie maar niet positief wordt..
pi_112211758
Bellelena, ik had deze keer eigenlijk helemaal niet consequent getest hoor. Zo af en toe eentje en die was dan negatief en dan deed ik er een paar dagen later weer een. Deze keer had ik er 1 gedaan en die was negatief en toen had ik een paar dagen later wat extra afscheiding, ging ik testen voor de zekerheid en toen was hij positief. De dag erna was het streepje nog feller en daarna werd hij weer minder.
Ik weet van de vorige keren dat er een aanloopje was, hij werd steeds donkerder en uiteindelijk zo fel dat hij duidelijk feller was dan dat streepje dat er bij mij altijd staat.

8 weken is ook al best wel lang he? Ik mocht het ziekenhuis bellen bij 9 weken dus misschien mag jij ook bellen als er volgende week nog niets is? Of nu al bellen en het voorleggen, wie weet mag je langs komen om even te checken of alles goed is.
E.
pi_112213548
Dankjulliewel L0t en .Sparkling., goed om zo wat ervaringen te horen.
Toen ik de testen net binnen had (rond 25 april) heb ik een paar keer getest, toen heb ik ook elke keer een licht streepje erop gehad. Die van gisteren was nagenoeg helemaal wit (op de controle streep na dan). .Sparkling. wel grappig dat je toch precies je ovulatie hebt gespot zo! Mooie timing heb jij :)
Voor de miskraam kon ik vaak mijn eisprong wel voelen, tenminste, ik wist dat altijd pas zeker na 2 weken wanneer ik dan ongesteld werd en dat klopte dan vaak. Maar nu sinds de miskraam dus af en toe wel eens soort gelijke steekjes, maar tot op heden geen menstruatie/tweede streep, dus ik gok dat ie nog helemaal niet geweest is. Vandaar om toch maar de ovu-testen er nu bij te halen.
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:55:12 #222
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112216418
Aurum, ben benieuwd wat er uit de test komt! Ik ga voor je duimen :)

Bellelena, ovutesten geven je op zich fijn inzicht. Hopelijk geeft het je snel wat duidelijkheid. Het lijkt me zo'n gevoel alsof je in niemandsland zit...
pi_112217608
Aurum ik duim mee voor een goede uitslag of een waar je wat mee kunt iig.

Bellelena; waarom niet? Als jij denkt dat je er goed mee om kunt gaan dan zou ik het niet laten. Vandaag begin ik officieel met ovutesten. Gisteravond stiekem vast één gedaan maar die was spierwit...
Ik stap over op de sensitive testen denk ik.

In de handleiding staat n heel stuk over zoveel uur niet drinken en plassen oid (weet t ff niet uit mn hoofd). Hoe nauw komt dat? Of is t gewoon goed als t maar geen ochtendurine is?
pi_112217949
Over die ovulatietesten.. Een tijd geleden zei ik dat ik de sensitive fijner vond dan de normale maar dat neem ik terug. Het streepje dat kwam rond mijn eisprong was zo donker vergeleken het controlestreepje, die was niet te missen! Bij de sensitive kreeg ik altijd 2 heel duidelijke streepjes en twijfelde ik soms of ik hem wel of niet had. Bij de normale is het gewoon niet te missen, daar blijf ik dus maar bij :)

Ik weet niet hoe het zit Fieder, ik doe ze altijd maar gewoon. Toen ik vorige week mijn eisprong had was hij duidelijk positief en toen heb ik geen rekening gehouden met het drinken. Deze test deed ik laat in de avond.
E.
pi_112218907
Oww heb ik net sensitive besteld -O- :P

Ik heb voor deze maand nog wel gewone, misschien dat ik ze allebei af neem om t verschil te zien. Ik heb een tijd terug een heel vaag streepje gehad en verder altijd spierwit, dus weet niet hoe n positieve eruitziet bij mij.
Moet iig vandaag beginnen met testen en dan tot mn ei is geweest doortesten. Vandaag is t dag 10 van mn cyclus.

Handige site misschien:
Positieve/ negatieve ovutesten
pi_112219776
Maar misschien vind jij de sensitive wel fijn! Ik heb sowieso altijd 2 duidelijke streepjes dus voor mij voegde een sensitivetest niet zoveel toe, kwam ik achteraf achter. Het is zo persoonlijk! Gewoon uitzoeken wat jij fijn vindt :)
E.
pi_112230671
Menstruatiekrampen! :( veel te vroeg natuurlijk, mijn NOD is maandag of dinsdag pas.
E.
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:30:16 #228
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112241872
:{
pi_112249038
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Menstruatiekrampen! :( veel te vroeg natuurlijk, mijn NOD is maandag of dinsdag pas.
:* Kan van alles betekenen hè..
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:13:18 #230
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112254224
Ik denk ga er nu ook maar vanuit dat het misschien "ontringen" zou kunnen zijn.. want idd last van mijn tepels en jeuk zoals jullie zeiden (alsof er iemand keihard ingeknepen heeft) en ik heb vanmorgen een soort dik witte slijm prop/sliert verloren wat ik ook nergens van herken en heb gevoel dat ik ongi moet worden, :{

Ik denk dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben :) :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Logician78 op 31-05-2012 10:20:05 ]
pi_112254635
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:13 schreef Logician78 het volgende:
Ik denk ga er nu ook maar vanuit dat het misschien "ontringen" zou kunnen zijn.. want idd last van mijn tepels en jeuk zoals jullie zeiden (alsof er iemand keihard ingeknepen heeft) en ik heb vanmorgen een soort dik witte slijm prop/sliert verloren wat ik ook nergens van herken en heb gevoel dat ik ongi moet worden, :{

Ik denk dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben :) :)
Die 'slijmprop' en gevoel dat ik ongesteld moest worden had ik voor m'n eisprong dus misschien toch even klussen voor de zekerheid ;)
pi_112256571
.Sparkling. Hopelijk is het heel iets anders! Ik duim nog hoor!

Logician :* wat kunnen de dagen zo voorbij kruipen hè?
Niet per se om valse hoop, maar toen ik vorige keer zwanger was had ik vlak na m'n eisprong hele jeukende tepels en een paar dagen later ook pijnlijke tepels alsof er iemand in geknepen had. Dus het kan ook nog steeds twee kanten op. Dat maakt het ook zo verwarrend, dat de meeste symptomen eigenlijk hetzelfde zijn als bij een aankomende menstruatie en ook vaak nog eens voorbij bij het ontpillen/ontringen. Proberen om vooral zoveel mogelijk leuke dingen te doen, zodat de tijd een beetje voorbij gaat!
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:34:21 #233
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112256813
Dank je voor de lieve reacties :*

Ik ga er nu gewoon vanuit dat het ontringen is voor mijn eigen gemoedstoestand :')
pi_112256946
Soms is het gewoon ook fijner om jezelf alvast te behoeden voor grote teleurstellingen! En als het deze maand niet is, dan komt er daarna een nieuwe maand :*
pi_112261499
Inderdaad Logician, het kan iets betekenen en het kan ook niets betekenen, wat is dat frustrerend he? Probeer moed te houden en geduld te hebben, dan komt het wel :*

Hoewel ik steeds het gevoel heb dat het niet raak is word ik steeds zenuwachtiger. Sowieso vind ik het eigenlijk best wel eng om ongesteld te worden, de eerste keer na de miskraam. Mijn laatste menstruatie was in november vorig jaar! En zal het heftig zijn of niet? Veel pijn? Ik word er best zenuwachtig van :@
De miskraam is zelf alweer ruim 10 weken geleden, echt bizar hoe hard het gaat. Morgen gaan we tekenen bij de notaris en is de sleuteloverdracht van ons nieuwe huis, gelukkig niet zoveel tijd om stil te staan bij mijn menstruatie en wel of niet zwanger zijn. :')
E.
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:59:54 #236
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112262667
Een vriendin van mij die al heel lang via het ziekenhuis probeerde zwanger te worden is zwanger, ik ben zooooo blij voor haar *O* *O*
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:01:17 #237
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112262736
.Sparkling. Hopelijk valt het mee qua
ongi het lijkt mij idd vreemd na zo'n lange tijd zonder.. en wie weet is het wel gewoon raak! :*

ps: succes morgen, spanned :Y
pi_112262837
Zou toch leuk zijn om samen zwanger te zijn he? ;)

Mijn ongesteldheid na de miskraam is eigenlijk niets anders dan anders. Niet pijnlijker, heftiger of langer. 't was zondagavond begonnen, en begint nu tegen het eind aan te lopen geloof ik. Komende week aan de klus! (Letterlijk en figuurlijk, want we willen ook de keuken een beetje opknappen :) )
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:07:27 #239
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112263032
Het zou heel leuk zijn, maar ook al lukt het mij helemaal niet meer ben ik alsnog super blij ze is al echt heel lang bezig en ik durfde tot vandaag ook nog niet te vertellen dat wij ook bezig zijn nu.. het is gewoon super tof :Y
pi_112263058
Hopelijk hoef je niet ongesteld te worden Sparkling :)

Shandaly, fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan! O+

Hier is het wachten op een eisprong, inmiddels dag 17 alweer, tijd gaat zo snel maar ook zo traag tegelijkertijd..
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:08:29 #241
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112273554
Succes voor de klussers! En voor de onzekere dames een dikke :* wat is dat toch vervelend he, die twijfel...

Nou, vanmorgen ben ik dan eindelijk toch ongesteld geworden na een cyclus van 38 dagen. Een paar dagen later dan normaal dus, maar dat zal wel door de stress gekomen zijn :( Toch wel jammer hoor... Nu maar hopen op een mooi wittebroodskindje!

Hmm krijg mijn tekst niet dikgedrukt met de iPad, dus op hoop van zegen: kan een mod mijn NOD op 4 juli zetten? :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:06:03 #242
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112275685
Wat jammer zeg -O-
pi_112276286
Nah, wij zouden vandaag tussen 1600 en 1800 gebeld worden met de uitslagen en 3x raden wie er niet gebeld is?! Ga ik morgenvroeg wel achteraan, maar wat irritant zeg :X
pi_112276559
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:19 schreef _aurum_ het volgende:
Nah, wij zouden vandaag tussen 1600 en 1800 gebeld worden met de uitslagen en 3x raden wie er niet gebeld is?! Ga ik morgenvroeg wel achteraan, maar wat irritant zeg :X
Pfff lekker weer, zit je dan heel de dag op te wachten. Hoop dat ze het je morgenochtend meteen kunnen vertellen dan.

Frummel wat jammer! :*
pi_112276819
Sparkling t kan nog alle kanten op! :* Ff spannend meid, wat duren die dagen dan lang he? Hoop dat je hartstikke zwanger bent en anders dat je ongi mee valt.
Veel plezier met de sleuteloverdracht *O* is n hele stap, ook al stelt t overdragen zelf niks voor.

Logician wat leuk van je vriendin! Hopen dat jullie samen kunnen zwangeren.

Shandaly aan de klus :D *O* Fijn voor je

Frummel ik duim voor een wittebroodskindje voor jullie O+

Aurum :( stom is dat zeg!!

Hier gister voor t eerst weer geklust :P ovutest van vandaag lijkt positief, kijken of ie nog duidelijker wordt. Verwacht mn ei eigenlijk zaterdag pas. Als je test positief is gaat ie nog springen toch? Dus misschien dan morgen positieve test en zaterdag ei?

Morgen eindafspraak bij de gyn, spannend wel. Maar als er wat was hadden ze toch wel eerder gebeld neem ik aan.
pi_112277202
Frummeltje balen dat je nu toch ongesteld bent geworden, ook al weet je dat het er aan komt na een negatieve test. Hoop voor je dat dit de laatste is voor komende 9 maanden.

Aurum wat irritant dat ze afspraken niet na komen. Nog weer een dag langer wachten -O-.

Hier nu ook ongesteld geworden, toch weer een lange cyclus. Zit erover te denken om toch te gaan tempen voor zover mogelijk met onregelmatigheid. Vanaf wanneer moet je dan beginnen? Met ovutestjes is dat dag 10, maar bij tempen heb ik geen idee.
pi_112278273
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:37 schreef Sethiwe het volgende:
Frummeltje balen dat je nu toch ongesteld bent geworden, ook al weet je dat het er aan komt na een negatieve test. Hoop voor je dat dit de laatste is voor komende 9 maanden.

Aurum wat irritant dat ze afspraken niet na komen. Nog weer een dag langer wachten -O-.

Hier nu ook ongesteld geworden, toch weer een lange cyclus. Zit erover te denken om toch te gaan tempen voor zover mogelijk met onregelmatigheid. Vanaf wanneer moet je dan beginnen? Met ovutestjes is dat dag 10, maar bij tempen heb ik geen idee.
Balen van je ongesteldheid.. Het is het handigst om gewoon vanaf dag 1 te tempen omdat je dan echt een duidelijk overzicht hebt. Je weet dan wat je 'normale' temperatuur is en ook welke schommelingen normaal zijn voor jou, dan kun je het verschil echt goed opmerken als het stijgt. Zo doe ik het tenminste :P Niet dat ik er al een ei mee heb kunnen spotten maarja :')
Heb een tijdje geprobeerd om gewoon te tempen zodra ik wakker word maar ik krijg daar toch te grote schommelingen mee, vooral als ik een keer echt lang uitslaap. Dus nu meet ik het elke ochtend om dezelfde tijd :). Maar kan voor iedereen anders werken natuurlijk.
pi_112278421
Frummeltje :* Een wittebroodskindje zou ook fantastisch zijn!

Logician: Wat leuk van je vriendin! En wie weet, samen zwanger, dat zou helemaal gaaf zijn!

.Sparkling. ik hoop natuurlijk heel hard mee dat je helemaal niet ongesteld wordt. En zo toch, dan hoop ik dat het alles mee zal vallen. In ieder geval een leuke dag in het vooruitzicht met de sleuteloverdracht morgen!

Fieder: Whaaaa spannend!!! Ik las inderdaad ook dat wanneer ie positief is dat dan 1 a 2 dagen later je eisprong ongeveer is.

Sethiwe: Volgens mij kun je het beste je hele cyclus door temperaturen, vooral als je er net mee begint en als je een onregelmatige cyclus hebt. En het is geloof ik ook het 'best' om elke dag op dezelfde tijd te tempen, nog voordat je uit bed bent geweest. Daarna kun je gerust weer verder slapen trouwens ;) Ohh, ik zie nu dat L0t je ook al heeft geantwoord en zij heeft ervaring!
  donderdag 31 mei 2012 @ 20:25:45 #249
52229 Chanty
pi_112279765
Nog steeds geen streepjes hier? -O- dames jullie moeten beter je best doen :P

Nanunke: jij dacht toch misschien zwanger te zijn? Ben je daar al over uit (kan zijn dat ik het gemist heb hoor).
pi_112283328
Ik ga er niet vanuit dat ik morgenochtend gelijk iets hoor. Ik zal wel weer een belafspraak moeten maken om dan te wachten tot de arts tijd heeft om te bellen :z

Het positieve is dat het iig niet levensbedreigend is, anders hadden ze wel gebeld :+
pi_112291908
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:25 schreef Chanty het volgende:
Nog steeds geen streepjes hier? -O- dames jullie moeten beter je best doen :P

Nanunke: jij dacht toch misschien zwanger te zijn? Ben je daar al over uit (kan zijn dat ik het gemist heb hoor).
Ik had voor mijn nod toen al 2 dagen bloedingen gehad, waardoor mijn hoop verkeken was. Omdat het bij die twee dagen bleef, ongeveer anderhalve week later toch nog een keer getest maar ook die was gewoon negatief. :) Nu heb ik 26 juni een afspraak met de Klinisch Geneticus en dan hoop ik te horen wat er mogelijk is, en wanneer. Dus tegen de tijd dat ik hier terug ben, hoop ik dat jullie allemaal al lekker in het volgende topic zitten (en misschien wel al in het topic daarna). O+
  vrijdag 1 juni 2012 @ 07:44:35 #252
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112295989
Aurum, vervelend als ze zich niet houden aan afspraken... :( vandaag maar zelf terugbellen dus! :*

Ja, de ovutest meet je lh-piek; binnen 24-48 uur is dan de eisprong. Je mag dus aan de klus, Fieder! ;)

Sethiwe, hoe lang was je cyclus? Had je wellicht positief getest met een ovutest? Ben even kwijt hoe lang je nu bezig bent...

Ik moet zeggen dat ik gisteren stond te juichen toen er eindelijk bloed was! Na tien minuten trouwens al niet meer :') mijn baarmoeder denkt altijd gelijk alles in 1 keer eruit te moeten gooien, dus ik krijg krampen waar ik bijna bij moet puffen voor mijn gevoel. Mijn pijnstillers waren op :')
pi_112296356
nah, ik heb gebeld: Omdat de belafspraak op naam van mijn lief stond is het over het hoofd gezien omdat afspraken normaliter op naam van de vrouw gemaakt worden. Hij bestaat niet in het systeem, alleen ik.

Maar ja, dat weten wij natuurlijk niet :') Dus haar daarop gewezen en het er maar bij gelaten want ik kan de tijd toch niet terugdraaien :P

Ik word vandaag gebeld over het onderzoek van mijn lief. Maar bij mij is het denk ik ook niet helemaal in orde; ik heb bloed moeten prikken op dag 21 om mijn progesteron te bepalen en ik had een waarde van 6.3 wat vrij laag schijnt te zijn.

Maar ik heb er de ballen verstand van, dus ik ga zo weer googlen :P En ik hoor wel wat de arts te zeggen heeft.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 08:30:18 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_112296373
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
nah, ik heb gebeld: Omdat de belafspraak op naam van mijn lief stond is het over het hoofd gezien omdat afspraken normaliter op naam van de vrouw gemaakt worden. Hij bestaat niet in het systeem, alleen ik.

Maar ja, dat weten wij natuurlijk niet :') Dus haar daarop gewezen en het er maar bij gelaten want ik kan de tijd toch niet terugdraaien :P

Ik word vandaag gebeld over het onderzoek van mijn lief. Maar bij mij is het denk ik ook niet helemaal in orde; ik heb bloed moeten prikken op dag 21 om mijn progesteron te bepalen en ik had een waarde van 6.3 wat vrij laag schijnt te zijn.

Maar ik heb er de ballen verstand van, dus ik ga zo weer googlen :P En ik hoor wel wat de arts te zeggen heeft.
pff aurum..
wat balen van het gedoe daar :P

en hopelijk kunnen ze vinden "wat" het is en kunnen ze een oplossing vinden dat het WEL lukt..

succes! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_112297145
Dokter heeft gebeld, bij mijn lief is alles ok.

Ben wat mezelf betreft volgens mij niet veel wijzer:

mijn progesteron is 6.3 wat volgens de assistente vrij laag was voor het moment van prikken, maar ik had wel eisprong.Volgens de arts zei het niks omdat ze pas iets kunnen zeggen over progesteronwaarde als ik ongesteld word.

Dus nu moet ik weer bellen als ik ongesteld word. :z
pi_112298965
Aurum, fijn dat bij je man in ieder geval alles goed is. Jammer dat het bij jou niet helemaal duidelijk is maar dat je in ieder geval een eisprong hebt is wel goed toch?

Sethiwe en Frummeltje, succes met jullie menstruatie! Hopen dat de volgende ronde meer succes brengt :*

Fieder, succes vandaag bij de gyn! En veel plezier bij het klussen. Doe je best! ;)
E.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:05:11 #257
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112300047
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 08:28 schreef _aurum_ het volgende:

Hmm oké, ze prikken dan dus nog een keer? Om te checken of ie dan nog verder zakt? Ik heb er ook niet zoveel verstand van ;) hopelijk bellen ze je vandaag snel voor de uitslag van je lief!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:05:32 #258
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112300059
Oh, en natuurlijk succes voor jou Fieder! :)
pi_112300996
Aurum: Dat liep handig mis zo ja! Maar gelukkig is dat nu recht gezet en is het bij je lief allemaal goed. Voor jou nog even afwachten wat het progesteron doet als je ongesteld wordt. Hopelijk komt er dan alsnog iets uit waar jullie verder mee kunnen!

En ik:
*O* *O* *O* *O* *O*
ben net ongesteld geworden!!!!!
Jemig, nooit gedacht ooit zo blij/opgelucht daarover te kunnen zijn!
Op naar onze eerste echte cyclus (onze eerste ronde, vorige keer, begonnen we halverwege mijn cyclus, precies tijdens de eisprong hihi, dus dit is officieel de eerste hele cyclus!).
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:35:29 #260
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112303170
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 11:33 schreef bellelena het volgende:
Aurum: Dat liep handig mis zo ja! Maar gelukkig is dat nu recht gezet en is het bij je lief allemaal goed. Voor jou nog even afwachten wat het progesteron doet als je ongesteld wordt. Hopelijk komt er dan alsnog iets uit waar jullie verder mee kunnen!

En ik:
*O* *O* *O* *O* *O*
ben net ongesteld geworden!!!!!
Jemig, nooit gedacht ooit zo blij/opgelucht daarover te kunnen zijn!
Op naar onze eerste echte cyclus (onze eerste ronde, vorige keer, begonnen we halverwege mijn cyclus, precies tijdens de eisprong hihi, dus dit is officieel de eerste hele cyclus!).
Gefeliciteeeeeerd!!! :)
pi_112303246
:D Dankjewel! Ja echt even een opluchting hoor! Zo fijn dat mijn cyclus in ieder geval gewoon weer opgang is!
pi_112304469
Haha... fijn he?
Volgende keer zijn we er weer gewoon niet blij met ongesteld worden, zoals het hoort in dit topic ;) (Of we piesen gewoon allemaal 2 streepjes over een maand)
pi_112305703
Ja, laten we wel voor dat laatste gaan hoor!
pi_112305982
Gefeliciteerd Bellelena! Je hebt lang genoeg moeten wachten!
E.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:01:19 #265
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112306353
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:09 schreef Shandaly het volgende:
Haha... fijn he?
Volgende keer zijn we er weer gewoon niet blij met ongesteld worden, zoals het hoort in dit topic ;) (Of we piesen gewoon allemaal 2 streepjes over een maand)
Daar gaan we voor :Y
pi_112306757
Dankje .Sparkling., zeker een opluchting dat het afwachten nu weer even voorbij is!
pi_112311556
Terug van de gyn, kort gesprekje, groen licht gekregen om door te gaan (wat we dus al gedaan hadden gister :+ ). Ze wilde niet meer kijken, gelukkig maar, want we hadden vanmiddag geen warm water dus niet gedoucht. :9
Als ik weer zwanger ben mag ik bellen en dan mag ik met 7 weken n echo, vond ik zo lief aangeboden (is vast standaard maar toch fijn).
Maar dat had de verloskundige ook al aangeboden dus doe t liever daar denk ik.

Vandaag lijkt mn ovutest minder positief, morgen voor de zekerheid nog één doen. Als die van gister echt positief was ben ik dus weer net als voorheen precies volgens t boekje. :) Ben zo blij :D alles is weer terug bij t oude

Nanuke :* ik hoop dat je goed begeleidt gaat worden en wens je heel veel sterkte

Pff Frummel ongesteld en geen pijnstillers :X das even flink balen

Aurum jammer dat je nu eigenlijk weinig wijzer bent. Heb je al gehoord/ gevonden wat die lage waarde zou kunnen betekenen? Even geduld nog maar...

Bellelena *O* Verder sluit ik me bij Shandaly aan, 2 streepjes here we come
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:37:01 #268
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112312404
Fieder wat fijn! *O*
pi_112313378
Ik heb geen idee wat die lage waardes betekenen?! Het was ook niet mijn arts die ik sprak.

Ik denk dat het niet goed is, maar ja, wat weet ik :+

Als ik hier kijk, dan zie ik dat de normaalwaardes tussen de 12 en 60 zijn.

Ik wacht wel tot ik ongesteld ben en dan bel ik mijn arts wel.
pi_112314887
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:01 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb geen idee wat die lage waardes betekenen?! Het was ook niet mijn arts die ik sprak.

Ik denk dat het niet goed is, maar ja, wat weet ik :+

Als ik hier kijk, dan zie ik dat de normaalwaardes tussen de 12 en 60 zijn.

Ik wacht wel tot ik ongesteld ben en dan bel ik mijn arts wel.
Hmm nou ik weet er ook niet veel van maar wat ik zo heb gelezen op internet is een lage progesteronwaarde wel vrij simpel op te lossen, zou fijn zijn :).
pi_112324510
Fieder, wat fijn dat het gesprek goed is gegaan! Groen licht + daar ook al gebruik van gemaakt, dat gaat de goede kant op, want zoals al werd opgemerkt: het wordt weer eens tijd voor wat streepjes!
pi_112324671
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:32 schreef bellelena het volgende:
Fieder, wat fijn dat het gesprek goed is gegaan! Groen licht + daar ook al gebruik van gemaakt, dat gaat de goede kant op, want zoals al werd opgemerkt: het wordt weer eens tijd voor wat streepjes!
Ja idd! Is al weer veel te lang geleden ;( Ik wil een streepjesregen! O+

Fieder fijn idd! :*
pi_112324788
Dat is fijn Fieder! :*

Eens met de rest, wie gaat beginnen met de streepjes?
E.
pi_112324919
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:39 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat is fijn Fieder! :*

Eens met de rest, wie gaat beginnen met de streepjes?
Wanneer heb jij je NOD? :P
pi_112325211
Maandag of dinsdag. Ben ik de eerste dan? Want ik denk niet dat ik ga beginnen hoor, geen goed voorbeeld dan! ;)
E.
pi_112325591
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Maandag of dinsdag. Ben ik de eerste dan? Want ik denk niet dat ik ga beginnen hoor, geen goed voorbeeld dan! ;)
Volgens mij ben jij wel de eerste ja :D Wie weet joh, zou toch super zijn O+ Hoe voel je je?
Logician ook ergens volgende week volgens mij..

Ik heb nog steeds geen zicht op een eisprong, ovutest wordt wel donkerder maar nog niet positief dus voor mij duurt het sowieso nog wel even :P

Edit: oh Logician en aurum allebei de 6e zie ik nu :)
pi_112326203
Oh bellelena helemaal vergeten nog! Wat fijn dat je nu weer echt verder kunt! Hopelijk nu weer zulke turbostreepjes als de vorige keer! O+
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:14:36 #278
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112326453
Ja de 6e, maar ik heb al 3dgn flink het gevoel ongesteld te moeten worden dus denk dat ik niet de eerste zal zijn.

Anyway, hoop voor de rest dat ze mooie streepjes krijgen ^O^
pi_112331031
Dat is niet zo lang meer Logician! Spannend :)

Hoe het gaat.. Ik zit wat in die hypochondermodus, ben ik bang. Ik ben vaag misselijk, heb het gevoel alsof mijn man op mijn borsten is gaan liggen, maar ik neem aan dat ik dat wel gemerkt had ;) Al met al gaat het wel. Ik heb het idee dat ik alles voel omdat ik zo graag wil en niet omdat ik zwanger ben in ieder geval. Mocht het toch zo zijn dan zou ik echt staan springen denk ik! En daarna bang zijn..
E.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 00:25:31 #280
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112332770
Even een vraagje voor de onpil/ring ervarings deskundigen: ik heb sinds vanavond behoorlijke pijn in mijn rechter zij, ben er echt ziek van alsof ik extreem ongesteld ben, het zit precies waar ik mijn eisprong ook voel (maar die heb ik rond de 24e al licht gevoeld) kan dit ook door het ontringen komen of moet ik als dit aanhoud de dokter bellen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Logician78 op 02-06-2012 00:32:59 ]
pi_112337244
Sparkling ik hoop het zo voor je! Het klinkt veelbelovend maar ik snap je twijfels wel hoor, ik ben er ook zo alert op, voel alles nu. Ik moest vanmorgen bijna overgeven. Gelukkig heb ik al 2 weken last van mn buik en heb ik pas gister/ vandaag mn ei, dus t is niks. Misschien praat ik t mezelf wel aan...
En dat bang zijn snap ik ook :{ Zo jammer dat t genieten vast even op zich gaat laten wachten

Logician, dat gevoel van ongesteld moeten worden kan ook wat anders betekenen he? :) Zeker als je t al zo vroeg voelt... (zonder je valse hoop te willen geven)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:48:33 #282
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112338859
Dat is idd jammer Fieder, dat wordt extra genieten straks als het raak is! :Y

Wat betreft hypochonderen:
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Logician78 op 02-06-2012 11:58:31 ]
pi_112339579
Voor t eerst de ovutestjes gebruikt zoals t hoort (ivp af en toe één uit nieuwsgierigheid :') )
Ik heb de gewone en de sensitive gebruikt om te kijken wat me beter bevalt. Ik sluit me aan bij wat Sparkling hierboven zei: de gewone zijn voor mij veel duidelijker. Bij de sensitive heb ik altijd n donkere streep en kan dus de positieve met moeite herkennen.

Donderdag had ik n positieve ovutest, we hebben goed geklust, nu op t wachtbankje. Heb er alles aan gedaan :P

Nog heel even geduld Logician :*
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:57:16 #284
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112340299
Spannend Fieder :)

(wat is je nod?)
pi_112340478
Oh ja een NOD! Ben t alweer verleerd :P

14 dagen na mn eisprong zou do 14 juni zijn,maar tot nu toe steeds op zondag ongesteld geworden, kennelijk heb ik een vroege eisprong (dag 12) en word ik iets later ongesteld (dag 28).

Die zondag moet ik werken de hele dag, dus geen leuke dag om eventueel positief te testen.

Dus ik zet mn NOD op zaterdag 16 juni (een dagje te vroeg). Ofwel lekker shoppen om de teleurstelling te overkomen, ofwel rustig tijd om hier van me af te schrijven.

(zo dat was n hele analyse)
pi_112340688
Wat spannend hè, Fieder? Ik duim dat jullie het opnieuw mogen beleven en dan dit keer met goede afloop :*

Logician, ik zou even afwachten en als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent even een testje doen. Wat Fieder zegt, ik had ook menstruatiekrampen toen ik zwanger was. Als je niet zwanger bent of ongesteld kun je de dokter bellen om eens te overleggen waar die pijn vandaan komt.
E.
pi_112343736
Ik ben net ongesteld geworden. Shit! :(
E.
pi_112343836
Jammer Sparkling -O-

Volgende keer beter! :*
pi_112343938
Inderdaad. Al doet het me meer dan verwacht. Ik had steeds het gevoel dat het niet raak was maar ik vind het best pijnlijk om gewoon ongesteld te worden. Er had notabene nog een baby in mijn buik moeten zitten nu..
E.
pi_112344558
Het is ook verdorie niet eerlijk :* dikke knuffel
pi_112344689
;( :( .Sparkling. wat rottig... Ik herken je gevoel. Toen ik gisteren ongesteld werd was ik enorm opgelucht dat mijn lichaam eindelijk weer echt opgang was gekomen, maar toch voelde ik ook die steek. Dat er gewoon eigenlijk een babietje in mijn buik had gehoord en helemaal niet dat bloed. Ik voelde me gisteren ook best wel emotioneel heen en weer geslingerd. Dikke :* en laat je man je maar extra verwennen vandaag!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:53:56 #292
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112346914
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:57 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben net ongesteld geworden. Shit! :(
-O- wat rot.. en wat dubbel inderdaad :{
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:57:17 #293
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112347026
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 12:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat spannend hè, Fieder? Ik duim dat jullie het opnieuw mogen beleven en dan dit keer met goede afloop :*

Logician, ik zou even afwachten en als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent even een testje doen. Wat Fieder zegt, ik had ook menstruatiekrampen toen ik zwanger was. Als je niet zwanger bent of ongesteld kun je de dokter bellen om eens te overleggen waar die pijn vandaan komt.
De menstruatie krampen voelen echt alsof ik midden in de eerste dagen van mijn menstruatie zit qua hevigheid.. Ik verwacht ook telkens mijn hele onderbroek en broek knalrood aan te treffen als ik naar de wc ga :') terwijl er telkens helemaal niets is.. Ook de hoeveelheid slijm die ik een aantal dagen geleden had is nu weer weg en alles lijkt normaal..

Heb die krampen niet eerder gehad bij mijn vorige zwangerschappen (of ben ik vergeten) dus herkende het niet als mogelijk een symptoom. Stiekem maakt dit het dan wel weer spannend :@
Maar mijn nod is nog 4 dagen weg dus nog ff nagelbijten dan maar en proberen er van uit te gaan dat het niets is :')
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:59:34 #294
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112347095
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 14:31 schreef bellelena het volgende:
;( :( .Sparkling. wat rottig... Ik herken je gevoel. Toen ik gisteren ongesteld werd was ik enorm opgelucht dat mijn lichaam eindelijk weer echt opgang was gekomen, maar toch voelde ik ook die steek. Dat er gewoon eigenlijk een babietje in mijn buik had gehoord en helemaal niet dat bloed. Ik voelde me gisteren ook best wel emotioneel heen en weer geslingerd. Dikke :* en laat je man je maar extra verwennen vandaag!
;( bah zeg
pi_112348776
Bellelena :*
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:20:59 #296
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112349530
Ik heb net een predictor early test gehaald, maar weet niet wanneer ik hem ga gebruiken, misschien morgenochtend dan is het 3dgn voor nod.

[ Bericht 10% gewijzigd door Logician78 op 02-06-2012 17:34:02 ]
pi_112349811
:* Jullie zijn lief. Het was gewoon even gek, maar ik verbaasde mezelf ook wel door de krachtigheid van geest die ik had en heb. Het toelaten en eroverheen stappen viel me alles mee.

Logician: Nu wordt het echt menens dus! Mijn duimen draaien voor je hoor! Trouwens, die kruidvat 2 voor 5euro testen schijnen ook heel gevoelig te zijn ;)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:34:40 #298
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112349980
:) Ik vind dat pipetje zo irritant van die :@
pi_112350059
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef Logician78 het volgende:
:) Ik vind dat pipetje zo irritant van die :@
Hehe :D Dat is inderdaad weer even anders dan een dipstick of zo'n plas-stokje (hoe heet dat??). Was meer als tip voor als je die toevallig (ook) nog had liggen. ;)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:39:21 #300
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112350143
Maar ik heb er wel eentje liggen nog, dus ga sowieso nog wel testen na mijn nod (just in case). :')
Kan het misschien ook andersom doen idd, maar zou die drie dagen voor nod al gevoelig zijn?

Edit: Net heel licht roze afscheiding met wat donkere stipjes.. misschien toch vervroegde menstruatie, toch maar even wachten met testen denk ik zou zonde van het geld zijn :{

[ Bericht 26% gewijzigd door Logician78 op 02-06-2012 19:45:33 ]
pi_112369106
Dicht dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')