Welkom Kekaa! Wat vervelend dat je al zo lang aan het wachten bent en jammer dat de test niet het gewenste antwoord gafquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:46 schreef Kekaa het volgende:
Misschien moet ik me hier ook maar eens melden...
We willen graag zwanger worden, en ik ben bijna twee jaar geleden gestopt met de pil. Voor de pil was ik onregelmatig ongesteld, maar kan me niet meer herinneren hoe dat was. Dus ik ben het bij gaan houden, eerst op papier, en daarna met een app (ovuview). De kortste cyclus was 26 dagen, de langste 76, en alles er tussenin...
Op dit moment zit ik op dag 46, met al een week hele kleine beetje bruinverlies.. Dus ik dacht, misschien....ook omdat de twee keer daarvoor mn cyclus in de 30 zat, maar de test van vanochtend gaf niet het gewilde antwoord.
Ik ga binnenkort een afspraak maken bij de huisarts, en gebruik dit topic als stok achter de deur.
Ik vind het namelijk heel eng. Straks is er van alles mis, en ik weet niet of ik dat wel wil weten...
quote:Op zondag 20 mei 2012 08:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Suuces Logician!
Nou Chanty, dat kan niet lang meer duren dan!
Ik zou morgen het ziekenhuis bellen maar gisteren had ik ineens een heel positieve ovulatietest!
Even afwachten wanneer hij negatief is maar er is eindelijk iets aan de hand in mijn lichaam. Ik heb mijn man maar meteen besprongen!
Kan prima volgens mij, hoeveelste dag van je cyclus is het?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:54 schreef Logician78 het volgende:
3 a 4 dagen na menstruatie?
Heb het eisprong gevoel en last van gevoelige borsten vandaar
Dan zal dat misschien ook mijn buikkramp en het gevoel dat ik weer ongesteld moet worden kunnen verklaren? Volgens mij is mijn lichaam gewoon helemaal in de warquote:Op zondag 20 mei 2012 18:34 schreef bellelena het volgende:
Logician: Je haalde de nuvaring eruit en die werkt met hormonen e.d. Het kan dus best dat vanaf dat je hem eruit haalde, je lichaam is begonnen met een 'nieuwe' cyclus. Ook al was je bloeding pas later. Dus het zou best kunnen dat je cyclus al eerder begon en dan is je eisprong nu ook niet vreemd. Maar je kunt ook een eisprong hebben al snel na je menstruatie, je lichaam moet nog een beetje reguleren ook.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef Fieder het volgende:
Ik weet dat ik dankbaar moet zijn als ik zwanger raak, wanneer dan ook, maar ik ben zo bang!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Hoe lang moest jij op de uitslag van de bloedtest van de huisarts wachten?quote:Marije goede instellingIk ben volgens mij op soortgelijke hormonen getest en dat kon gewoon met volle maag. Maar goed het zal allemaal wel
Benieuwd hoe lang je op de uitslagen moet wachten. Ik vind het zelf erg lang duren.
6 wekenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef Marijevdh het volgende:
[..]
Hoe lang moest jij op de uitslag van de bloedtest van de huisarts wachten?
Kekaa: welkom! Ik ken het gevoel hoor, van de drempel om naar de huisarts te gaan. Ik ben inmiddels wel geweest en moet woensdag bloed laten prikken. Het is wat L0t zegt...uiteindelijk kun je het toch beter wel weten als er iets is ( en wie weet is er helemaal niets!). Uiteindelijk wil je toch zwanger worden; ook als er iets is dan moet dat worden aangepakt!
En dat klinkt allemaal lekker rationeel, maar ik zie ook echt wel op tegen woensdag en het wachten op (+ krijgen van) de uitslag. Maarja; wel verstandig om toch te gaan! Succes!
Apart, bij mij waren de uitslagen er destijds binnen een week. Ik kon gewoon een week later bellen voor de uitslag.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
6 wekenHij zei: maak maar een afspraak voor over zes weken, dan zijn de uitslagen zeker binnen. Het zal vast niet zo lang duren, maar blijkbaar wel langer dan een week anders had ik die afspraak echt wel eerder gehad. Voor mijn gevoel staat de tijd echt stil, nog 4 weken...
het is overigens de uitslag van de bloedtest van de gyneacoloog. Huisarts doet dat hier niet.
Nu?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef Lijnloos het volgende:
HappymeKlinkt heel spannend... Succes met wachten
Mijn NOD mag trouwens naar 7-6-2012...
Dus nu druk aan de klus
Ja joh, ik lig gewoon rustig op mijn rug, met smartphone in de hand, terwijl manlief zijn ding doet...quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:38 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ja joh, ik lig gewoon rustig op mijn rug, met smartphone in de hand, terwijl manlief zijn ding doet...
Geen woord van mij verder hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 11:35 schreef Kekaa het volgende:
Owja, er lezen hier natuurlijk ook bekenden mee (Cynthiaa). Geeft niet verder. Ben alleen niet zo'n open persoon. Mn man daarentegen weer wel, soms is dat wel handig.
En ik weet ook wel dat ik naar de huisarts moet gaan, en dat het beter is als ik weet of er iets is, of juist niet. Maarja.. toch..... Heb mn man beloofd dat ik nog deze maand een afspraak maak.
Ondertussen nog steeds beetje slijmerig lichtbruin verlies... Alsof het niet door wil zetten.
Ach, een vluggertje in de ochtend is toch zo gepieptquote:Op maandag 21 mei 2012 20:58 schreef AED86 het volgende:
Daar ging mijn avondeten de wc in...
Komende zondag mijn NOD, maar ik gooi wel vaker mijn eten eruit zonder aanwijsbare reden.
Verder gaan vage verschijnselen.
Als het deze ronde nog niet gelukt is, wil manlief met ovutesten gaan beginnen...Hopelijk heeft hij geen avonddiensten als de testen dan posi uitvallen![]()
![]()
Succes allemaal met klussen of wachten
Succes!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef _aurum_ het volgende:
Wat gaan jullie weer hard
Chanty is het niet zo dat ze van alle onderzoeken de info willen verzamelen en dat het daarom wat langer duurt?
Wij gaan hier de klusdagen weer in
Ja ze zullen wel gewoon geen tijd hebben eerder dan want bloeduitslagen zijn echt zo binnen.. Wel shit hoor, dat wachtenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef Chanty het volgende:
Aurum geen idee, het enige onderzoek wat nu nog loopt is het bloedonderzoek
AED: spannend en wel lief dat je vent er zo mee bezig is
Volgens mij wel want kon de eerste keer na 3 weken al terecht. Hij zal wel een reden hebben die hij niet met mij gedeeld heeft. Ondertussen hoop ik gewoon dat ik spontaan ongesteld wordquote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ze zullen wel gewoon geen tijd hebben eerder dan want bloeduitslagen zijn echt zo binnen.. Wel shit hoor, dat wachten
en anders bel je ff en vraag je waarom het 6 weken duurt. Dan is dat mysterie ook weer opgelostquote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij wel want kon de eerste keer na 3 weken al terecht. Hij zal wel een reden hebben die hij niet met mij gedeeld heeft. Ondertussen hoop ik gewoon dat ik spontaan ongesteld word
Heb erover zitten denken maar ik wil me ook niet opdringenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en anders bel je ff en vraag je waarom het 6 weken duurt. Dan is dat mysterie ook weer opgelost
dat is toch geen opdringen? Opdringen is als je er morgen naartoe gaat en direct de uitslagen wilquote:Op maandag 21 mei 2012 21:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb erover zitten denken maar ik wil me ook niet opdringen
Dit. En sowieso zijn ze in het ziekenhuis wel wat gewend hoor, je staat echt niet meteen bekend als 'die opdringerige patiënt' na 1 telefoontjequote:Op maandag 21 mei 2012 21:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat is toch geen opdringen? Opdringen is als je er morgen naartoe gaat en direct de uitslagen wil
Je kan toch vragen of je het goed had onthouden dat je 6 weken moet wachten op je uitslag en zo ja, waarom dit is want ze weten alles toch al
herkenbaarquote:Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef Logician78 het volgende:
Voor het eerst bewust geklust(sed?)
Blijkbaar was ik zenuwachtigIk kreeg telkens lach aanvallen! Dat was echt zo genant
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:37 schreef bellelena het volgende:
Ja zeker, er zijn meer vrouwen die wel eens een drupje roze bij de eisprong hebben, en met alle andere info van je in ogenschouw genomen....... iets met man en lakens enzo
Gek he Logician? Dat had ik ook de 1e keer dat we 'onveilig' gingen. Giechelig. Mn man was best beledigd geloof ikquote:Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef Logician78 het volgende:
Voor het eerst bewust geklust(sed?)
Blijkbaar was ik zenuwachtigIk kreeg telkens lach aanvallen! Dat was echt zo genant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef bellelena het volgende:
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Mijn meneer begon gisteren ook al te zeuren toen ik zei dat ik een springend ei voelde en we toch nog echt effe aan de slag moesten.. Heb hem beloofd dat ie mocht blijven liggen en ik wel het hard werk zou doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Logician, schrijf maar lekker van je af hoor. En dat hoeft wat mij betreft ook niet in een spoiler. Wel spannend hoor, misschien is het wel meteen raak
Pfoe, het is echt warm he? Lukt het klussen nog wel een beetje bij iedereen?
Gelukkig heb ik het al gehad, het is al zweten bij gewoon stilliggen in bed.
Fieder, hoe gaat het met je menstruatie? Al wat minder?
AED, wat leuk dat je man er zo mee bezig is. Duimen dat het snel raak is!
Voor ik zwanger werd was mijn man er niet echt mee bezig, hij vond het een beetje eng geloof ik. Maar nu heeft hij er helemaal geen moeite meer mee, wat een verandering
Nee je hebt mis geschotenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:37 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Mijn meneer begon gisteren ook al te zeuren toen ik zei dat ik een springend ei voelde en we toch nog echt effe aan de slag moesten.. Heb hem beloofd dat ie mocht blijven liggen en ik wel het hard werk zou doen![]()
Wat zijn jullie mannen er lief onder zeg!Die van mij vraagt af en toe es of ik al zwanger ben, maar daar blijft het wel bij ongeveer
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef Aemelia het volgende:
Hier even een niet bijgelezen update. Ik ben ongesteld geworden! Cyclus was slechts 88 dagen.
![]()
Ik heb me dus ook even afzijdig gehouden en zal jullie van de zijlijn wel gaan volgen. Maar ik geloof dr niet meer zo in. Geen dramatisch verhaal trouwens. Als het komt dan komt en zo niet dan niet
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:03 schreef .Sparkling. het volgende:
Fieder, spannend dat gesprek. Misschien maken jullie volgende week wel weer een kindje
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Fieder het volgende:
Pff Aemelia dat was een lange wacht...
Fijn dat je er zo nuchter in staat maar toch vervelend lijkt me
[..]
Herkenbaar, ik denk ook van alles te voelen.. Ik had gisteravond/vanmorgen en vanmiddag wat bruinverlies en het gevoel ongesteld te moeten worden, mijn onderbuik borrelt ook als een dolle.. ook voel ik me met vlagen misselijk.. terwijl dat idd nog allemaal veel te vroeg is... Met andere woorden....quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Wij zitten ook volop in de wachtdagen en mijn geduld is nu al op!
Ik denk steeds overal iets te voelen maar dat kan nog helemaal niet zo snel na een eisprong, toch?
Morgen gaan mijn man en ik een weekendje weg, zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:04 schreef Logician78 het volgende:
Gewoon doen! (had ze maar een ander beroep moeten kiezen)
Spannend!! Ik duim voor je!!!!!quote:Op zondag 27 mei 2012 08:40 schreef Frummeltje86 het volgende:
Zou ik ook gewoon doen hoor Fieder.
Shandaly, wat fijn dat het trouwfeest zo leuk was! Alleen geen ongi nog dus...
Hier nog geen bloed, dames! Vandaag is mijn NOD. Ik wacht vandaag nog af en doe morgen een testje indien nodig
Ja, het wordt nu wel spannend inderdaad! Lastig te zeggen hoe ik me voel. Ik krijg altijd al een loom gevoel van de warmte. Beetje onbestemd gevoel in mijn buik. Heb wel last van mijn liezen...quote:Op zondag 27 mei 2012 08:55 schreef L0t.. het volgende:
Ohh spannend frummel! Hoe voel je je? Wat een mooi cadeau zou dat zijn zo vlak voor jullie bruiloft
Nog iets minder dan een maand! Exacte datum zet ik hier niet neer i.v.m. eventuele herkenbaarheidquote:Op zondag 27 mei 2012 10:27 schreef Lijnloos het volgende:
Frummeltje, spannend!!! Wanneer is jullie grote dag eigenlijk?
Ik moet telkens naar de wc maar echt dat kan nog niet iets betekenen lijkt mij (te vroeg) gelukkig geen roze slijm meer heb nu alleen wel sinds een uur of migraine wat ik normaal alleen op de eerste menstruatie dag heb.. maw mijn lijf is behoorlijk van slag volgens mijquote:Op zondag 27 mei 2012 12:45 schreef bellelena het volgende:
Fieder: Geen idee waar dat bloed nu opeens vandaan komt, het zou een contact bloeding kunnen zijn. Is het er nog of is het al weg? Verder zou ik me voor de gyn ook niet inhouden hoor, zeker als ze (hij?) zeer waarschijnlijk niet gaat kijken
Frummeltje: Wat spannend!! Ik ga in de duimmodus!
Logician: Hmm, veel water drinken dan! En eventueel cranberry-sap, dan houd je die mogelijke blaasontsteking wel weg.
Hier nog steeds niets, behalve misselijkheid, vorige week al en nog steeds, geen idee waarvanIk wacht maar weer verder af
Oh dat zou dan wel heeel erg mooi zijn zegquote:Op zondag 27 mei 2012 12:56 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Nog iets minder dan een maand! Exacte datum zet ik hier niet neer i.v.m. eventuele herkenbaarheid
Bellelena, je weet maar nooit! Al word ik zelf altijd een beetje misselijk ook van extreme warmte. Misschien jij ook? Al hoop ik natuurlijk op wat anders
Zeker! Ik moet ook zeggen dat mijn hoop inmiddels behoorlijk groot is...quote:Op zondag 27 mei 2012 13:21 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Oh dat zou dan wel heeel erg mooi zijn zeg
Kan ik mij heel goed voorstellen, en iedereen hier hoopt met je mee (wie weet helpt hetquote:Op zondag 27 mei 2012 13:28 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Zeker! Ik moet ook zeggen dat mijn hoop inmiddels behoorlijk groot is...
Goed dat het je weer lukt om vooruit te kijken!quote:Op zondag 27 mei 2012 14:15 schreef Fieder het volgende:
Shandaly, fijn dat je het toch naar je zin hebt gehad op het feest!
Frummelpijn in mn duimen
Heb je n test in huis voor morgenochtend?
Oei Logician goed drinken, blegh blaasontsteking! Volgens mij zit ik er ook tegenaan![]()
Bellelena vreemd dat je steeds zo misselijk bent. Zou fijn zijn als t niet voor niks is![]()
Fijn dat jullie je ook niet zouden inhouden voor de gyn![]()
weet ik wat me te doen staat volgende week
Het voelt zoooo goed om weer vooruit te kunnen kijken, hoop voor iedereen die dat nog niet kan dat het snel komt
Morgenochtend! Heb inmiddels wel wat buikpijn, maar dat kan natuurlijk ook ergens anders van zijn...quote:Op zondag 27 mei 2012 16:12 schreef bellelena het volgende:
Fieder: Mja, geen idee, het is vooral 's ochtends, overdag valt het wel mee en soms dan ook weer 's avonds een beetje. Maar geen gekots verder, dus dat scheelten ook gewoon goed uit te houden, tis niet zo heel ernstig gelukkig. Op 21 mei heb ik een test gedaan, die was negatief. Nu durf ik niet meer. Ik hoop ook dat ik snel weer echt vooruit kan gaan kijken! Echt super fijn dat het bij jou ook weer kan
![]()
FrummeltjeWanneer ben je van plan te testen?
Komende uren niet drinken en dan testen als ie terugkomtquote:Op zondag 27 mei 2012 16:48 schreef Frummeltje86 het volgende:
Pfff ik moet wel zeggen dat ik inmiddels redelijk op mijn handen moet zitten om niet nu al te testen hoor...Ik heb inmiddels echter zoveel gedronken vandaag (en ook al geplast) dat mijn urine nagenoeg kleurloos is. Dan zal er dus ook weinig HCG in zitten, mocht dat er in zitten. Een negatieve test zou ik dan nog steeds interpreteren als onbetrouwbaar.
Mijn vriend is inmiddels de deur uit, die is met een uurtje of drie weer terug. Ik ga sowieso niet meer zonder hem testen, dus voorlopig echt nog even op mijn handen blijven zitten!
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Komende uren niet drinken en dan testen als ie terugkomtIk ben zo benieuwd!!
Ja ondanks dat ik nog niet zo lang meepost merk ik dat ookquote:Op zondag 27 mei 2012 19:16 schreef L0t.. het volgende:
Ja hallo, nou moeten wij ook allemaal de wekker om half 7 zetten![]()
Zo stom, ik zit altijd helemaal in spanning als iemand hier gaat testen, kennen elkaar niet eens
Sja, het varieert soms wel eens wat dagen... Ik moet ook zeggen dat ik de afgelopen weken wat stressy was vanwege mijn werk. Dat slaat ook altijd wel op mijn cyclus. Ik ben ook nog niet ongesteld of zo...quote:Op maandag 28 mei 2012 08:16 schreef __Isis__ het volgende:
Oh shit, wat balen....![]()
Kan het te vroeg zijn geweest of is je cyclus heel regelmatig?
quote:Op maandag 28 mei 2012 08:15 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sorry dat ik jullie liet wachten dames...werd pas om 8 uur wakker! Natuurlijk meteen getest; nu ben ik sip...
ach, je bent denk ik gewoon mensquote:Op maandag 28 mei 2012 09:47 schreef purebliss het volgende:
Hoi dames! Sorry dat ik hier binnen kom vallen maar er moet me echt even iets van het hart.
Mijn vriend en ik hebben een zoon van anderhalf. Toen zoonlief 8 maand was ben ik gestopt met de pil (cerazette) omdat de wens voor een tweede kindje heel groot was. De eerste werd in ronde 1 verwekt, en tuurlijk, dat geluk hebben we vast niet weer. En inderdaad, 8 maanden later nog niets.
Maar wat me het meest dwars zit is dat ik in een ware babyboom zit in mijn vriendenkring. Afgelopen maanden zijn er rond de 20 vriendinnen/kennissen van mij zwanger geraakt. Veel ongepland of ongewenst.
Ik snap het niet, ik vind het verschrikkelijk dat het bij ons niet lukt, en voel me tegerlijkertijd zo'n trut dat ik niet blij voor hun kan zijn:(
Bij vriendlief kan ik ook niet echt op begrip rekenen. Hij snapt niet dat ik het me zo aantrek dat het anderen wel schijnt te lukken en ons niet. Maar het doet mij ontzettend veel verdriet, waar ik dus met niemand over kan praten.
Hopelijk begrijpen jullie me wel.
Groetjes pb
Spannend!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb geen blaasontsteking!
De assistente zei dat dit best al een verschijnsel kon zijn zo vroeg
Hopes are up!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef Logician78 het volgende:
Ik zou er heel blij mee zijn, maar me ook heel erg schuldig voelenIk wil je niet teleurstellen hoor, maar bij het ontpillen heb ik tot wel 4 maand lang last gehad van extreem gevoelige tepels. Mijn Lief mocht er niet eens meer aanzitten, kon niet eens fatsoenlijk een bh aan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duim wel voor je dat het natuurlijk een andere betekenis heeft.
* Nanuke rent snel weer uit topic wegMorgen ben ik vast weer mezelf.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen hoor, maar bij het ontpillen heb ik tot wel 4 maand lang last gehad van extreem gevoelige tepels. Mijn Lief mocht er niet eens meer aanzitten, kon niet eens fatsoenlijk een bh aan...Ik duim wel voor je dat het natuurlijk een andere betekenis heeft.
* Nanuke rent snel weer uit topic weg
Volgens mijn huisarts zou je van de nuvaring nauwelijks last moeten hebben, maar het zou idd best kunnen. En ik zou het heel erg jammer vinden maar realistisch gezien hou ik er rekening mee dat het wel een half jr kan duren (of langer). Ik schrijf alleen alles op hier wat ik irl niet zegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Ah, wat Nanuke zegt dus! Ik had het ontpillen ook zo erg, inclusief vreselijk pijnlijke tepels en ik dacht ook echt dat ik zwanger was toen. En wat was ik verdrietig dat het niet zo was
Ah kijk, ik hoop mee op goede uitslag volgende week!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef _aurum_ het volgende:
Ze gaan het progesteron meten na mijn eisprong. Om te kijken of ik goede eisprong heb volgens mij
volgens mij heb ik wel eisprong gehad, maar mijn lief moet zijn spul inleveren rond de tijd dat mijn eisprong had. En dan heb je iig 3 dagen onthouding nodig, dus ik denk niet dat het raak is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:18 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ah kijk, ik hoop mee op goede uitslag volgende week!
Betekent dat ook dat je dus laatst je eisprong had? Mocht je er ook gebruik van maken dit keer of moest je een ronde rustig aan doen? In het eerste geval hoop ik, naast een goede uitslag, ook mee op een bevrucht eitje
Ik lijk nu een aanloopje te hebben, tenminste, als het nu binnenkort echt positief wordt. Vorige cyclus geen eisprong gehad maar die daarvoor had ik 's ochtends een heel licht streepje en 's avonds ineens knalpositief dus alles kanquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:53 schreef bellelena het volgende:
.Sparkling. het is inmiddels acht weken geleden alweer! Ik ben inderdaad gisteravond gewoon maar begonnen. Die was negatiefVanavond de tweede.
Hoe ging dat bij jou en anderen die ze gebruiken eigenlijk? Heb je dan dat je van negatief in 1 keer positief hebt, of heb je een 'aanloopje', dus dat je al een dag of wat van te voren telkens een iets feller streepje krijgt?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Menstruatiekrampen!veel te vroeg natuurlijk, mijn NOD is maandag of dinsdag pas.
Die 'slijmprop' en gevoel dat ik ongesteld moest worden had ik voor m'n eisprong dus misschien toch even klussen voor de zekerheidquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:13 schreef Logician78 het volgende:
Ik denk ga er nu ook maar vanuit dat het misschien "ontringen" zou kunnen zijn.. want idd last van mijn tepels en jeuk zoals jullie zeiden (alsof er iemand keihard ingeknepen heeft) en ik heb vanmorgen een soort dik witte slijm prop/sliert verloren wat ik ook nergens van herken en heb gevoel dat ik ongi moet worden,![]()
Ik denk dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben![]()
![]()
Pfff lekker weer, zit je dan heel de dag op te wachten. Hoop dat ze het je morgenochtend meteen kunnen vertellen dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:19 schreef _aurum_ het volgende:
Nah, wij zouden vandaag tussen 1600 en 1800 gebeld worden met de uitslagen en 3x raden wie er niet gebeld is?! Ga ik morgenvroeg wel achteraan, maar wat irritant zeg
Balen van je ongesteldheid.. Het is het handigst om gewoon vanaf dag 1 te tempen omdat je dan echt een duidelijk overzicht hebt. Je weet dan wat je 'normale' temperatuur is en ook welke schommelingen normaal zijn voor jou, dan kun je het verschil echt goed opmerken als het stijgt. Zo doe ik het tenminstequote:Op donderdag 31 mei 2012 19:37 schreef Sethiwe het volgende:
Frummeltje balen dat je nu toch ongesteld bent geworden, ook al weet je dat het er aan komt na een negatieve test. Hoop voor je dat dit de laatste is voor komende 9 maanden.
Aurum wat irritant dat ze afspraken niet na komen. Nog weer een dag langer wachten.
Hier nu ook ongesteld geworden, toch weer een lange cyclus. Zit erover te denken om toch te gaan tempen voor zover mogelijk met onregelmatigheid. Vanaf wanneer moet je dan beginnen? Met ovutestjes is dat dag 10, maar bij tempen heb ik geen idee.
Ik had voor mijn nod toen al 2 dagen bloedingen gehad, waardoor mijn hoop verkeken was. Omdat het bij die twee dagen bleef, ongeveer anderhalve week later toch nog een keer getest maar ook die was gewoon negatief.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:25 schreef Chanty het volgende:
Nog steeds geen streepjes hier?dames jullie moeten beter je best doen
![]()
Nanunke: jij dacht toch misschien zwanger te zijn? Ben je daar al over uit (kan zijn dat ik het gemist heb hoor).
pff aurum..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
nah, ik heb gebeld: Omdat de belafspraak op naam van mijn lief stond is het over het hoofd gezien omdat afspraken normaliter op naam van de vrouw gemaakt worden. Hij bestaat niet in het systeem, alleen ik.
Maar ja, dat weten wij natuurlijk nietDus haar daarop gewezen en het er maar bij gelaten want ik kan de tijd toch niet terugdraaien
Ik word vandaag gebeld over het onderzoek van mijn lief. Maar bij mij is het denk ik ook niet helemaal in orde; ik heb bloed moeten prikken op dag 21 om mijn progesteron te bepalen en ik had een waarde van 6.3 wat vrij laag schijnt te zijn.
Maar ik heb er de ballen verstand van, dus ik ga zo weer googlenEn ik hoor wel wat de arts te zeggen heeft.
Hmm oké, ze prikken dan dus nog een keer? Om te checken of ie dan nog verder zakt? Ik heb er ook niet zoveel verstand vanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
nah, ik heb gebeld: Omdat de belafspraak op naam van mijn lief stond is het over het hoofd gezien omdat afspraken normaliter op naam van de vrouw gemaakt worden. Hij bestaat niet in het systeem, alleen ik.
Maar ja, dat weten wij natuurlijk nietDus haar daarop gewezen en het er maar bij gelaten want ik kan de tijd toch niet terugdraaien
Ik word vandaag gebeld over het onderzoek van mijn lief. Maar bij mij is het denk ik ook niet helemaal in orde; ik heb bloed moeten prikken op dag 21 om mijn progesteron te bepalen en ik had een waarde van 6.3 wat vrij laag schijnt te zijn.
Maar ik heb er de ballen verstand van, dus ik ga zo weer googlenEn ik hoor wel wat de arts te zeggen heeft.
Gefeliciteeeeeerd!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:33 schreef bellelena het volgende:
Aurum: Dat liep handig mis zo ja! Maar gelukkig is dat nu recht gezet en is het bij je lief allemaal goed. Voor jou nog even afwachten wat het progesteron doet als je ongesteld wordt. Hopelijk komt er dan alsnog iets uit waar jullie verder mee kunnen!
En ik:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben net ongesteld geworden!!!!!
Jemig, nooit gedacht ooit zo blij/opgelucht daarover te kunnen zijn!
Op naar onze eerste echte cyclus (onze eerste ronde, vorige keer, begonnen we halverwege mijn cyclus, precies tijdens de eisprong hihi, dus dit is officieel de eerste hele cyclus!).
Daar gaan we voorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:09 schreef Shandaly het volgende:
Haha... fijn he?
Volgende keer zijn we er weer gewoon niet blij met ongesteld worden, zoals het hoort in dit topic(Of we piesen gewoon allemaal 2 streepjes over een maand)
Hmm nou ik weet er ook niet veel van maar wat ik zo heb gelezen op internet is een lage progesteronwaarde wel vrij simpel op te lossen, zou fijn zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:01 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb geen idee wat die lage waardes betekenen?! Het was ook niet mijn arts die ik sprak.
Ik denk dat het niet goed is, maar ja, wat weet ik
Als ik hier kijk, dan zie ik dat de normaalwaardes tussen de 12 en 60 zijn.
Ik wacht wel tot ik ongesteld ben en dan bel ik mijn arts wel.
Ja idd! Is al weer veel te lang geledenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:32 schreef bellelena het volgende:
Fieder, wat fijn dat het gesprek goed is gegaan! Groen licht + daar ook al gebruik van gemaakt, dat gaat de goede kant op, want zoals al werd opgemerkt: het wordt weer eens tijd voor wat streepjes!
Wanneer heb jij je NOD?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:39 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat is fijn Fieder!
Eens met de rest, wie gaat beginnen met de streepjes?
Volgens mij ben jij wel de eerste jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Maandag of dinsdag. Ben ik de eerste dan? Want ik denk niet dat ik ga beginnen hoor, geen goed voorbeeld dan!
[ Bericht 5% gewijzigd door Logician78 op 02-06-2012 11:58:31 ]Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
De menstruatie krampen voelen echt alsof ik midden in de eerste dagen van mijn menstruatie zit qua hevigheid.. Ik verwacht ook telkens mijn hele onderbroek en broek knalrood aan te treffen als ik naar de wc gaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat spannend hè, Fieder? Ik duim dat jullie het opnieuw mogen beleven en dan dit keer met goede afloop
Logician, ik zou even afwachten en als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent even een testje doen. Wat Fieder zegt, ik had ook menstruatiekrampen toen ik zwanger was. Als je niet zwanger bent of ongesteld kun je de dokter bellen om eens te overleggen waar die pijn vandaan komt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:31 schreef bellelena het volgende:
![]()
.Sparkling. wat rottig... Ik herken je gevoel. Toen ik gisteren ongesteld werd was ik enorm opgelucht dat mijn lichaam eindelijk weer echt opgang was gekomen, maar toch voelde ik ook die steek. Dat er gewoon eigenlijk een babietje in mijn buik had gehoord en helemaal niet dat bloed. Ik voelde me gisteren ook best wel emotioneel heen en weer geslingerd. Dikke
en laat je man je maar extra verwennen vandaag!
Hehequote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef Logician78 het volgende:
Ik vind dat pipetje zo irritant van die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |