Welkom Kekaa! Wat vervelend dat je al zo lang aan het wachten bent en jammer dat de test niet het gewenste antwoord gafquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:46 schreef Kekaa het volgende:
Misschien moet ik me hier ook maar eens melden...
We willen graag zwanger worden, en ik ben bijna twee jaar geleden gestopt met de pil. Voor de pil was ik onregelmatig ongesteld, maar kan me niet meer herinneren hoe dat was. Dus ik ben het bij gaan houden, eerst op papier, en daarna met een app (ovuview). De kortste cyclus was 26 dagen, de langste 76, en alles er tussenin...
Op dit moment zit ik op dag 46, met al een week hele kleine beetje bruinverlies.. Dus ik dacht, misschien....ook omdat de twee keer daarvoor mn cyclus in de 30 zat, maar de test van vanochtend gaf niet het gewilde antwoord.
Ik ga binnenkort een afspraak maken bij de huisarts, en gebruik dit topic als stok achter de deur.
Ik vind het namelijk heel eng. Straks is er van alles mis, en ik weet niet of ik dat wel wil weten...
quote:Op zondag 20 mei 2012 08:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Suuces Logician!
Nou Chanty, dat kan niet lang meer duren dan!
Ik zou morgen het ziekenhuis bellen maar gisteren had ik ineens een heel positieve ovulatietest!
Even afwachten wanneer hij negatief is maar er is eindelijk iets aan de hand in mijn lichaam. Ik heb mijn man maar meteen besprongen!
Kan prima volgens mij, hoeveelste dag van je cyclus is het?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:54 schreef Logician78 het volgende:
3 a 4 dagen na menstruatie?
Heb het eisprong gevoel en last van gevoelige borsten vandaar
Dan zal dat misschien ook mijn buikkramp en het gevoel dat ik weer ongesteld moet worden kunnen verklaren? Volgens mij is mijn lichaam gewoon helemaal in de warquote:Op zondag 20 mei 2012 18:34 schreef bellelena het volgende:
Logician: Je haalde de nuvaring eruit en die werkt met hormonen e.d. Het kan dus best dat vanaf dat je hem eruit haalde, je lichaam is begonnen met een 'nieuwe' cyclus. Ook al was je bloeding pas later. Dus het zou best kunnen dat je cyclus al eerder begon en dan is je eisprong nu ook niet vreemd. Maar je kunt ook een eisprong hebben al snel na je menstruatie, je lichaam moet nog een beetje reguleren ook.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef Fieder het volgende:
Ik weet dat ik dankbaar moet zijn als ik zwanger raak, wanneer dan ook, maar ik ben zo bang!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Hoe lang moest jij op de uitslag van de bloedtest van de huisarts wachten?quote:Marije goede instellingIk ben volgens mij op soortgelijke hormonen getest en dat kon gewoon met volle maag. Maar goed het zal allemaal wel
Benieuwd hoe lang je op de uitslagen moet wachten. Ik vind het zelf erg lang duren.
6 wekenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef Marijevdh het volgende:
[..]
Hoe lang moest jij op de uitslag van de bloedtest van de huisarts wachten?
Kekaa: welkom! Ik ken het gevoel hoor, van de drempel om naar de huisarts te gaan. Ik ben inmiddels wel geweest en moet woensdag bloed laten prikken. Het is wat L0t zegt...uiteindelijk kun je het toch beter wel weten als er iets is ( en wie weet is er helemaal niets!). Uiteindelijk wil je toch zwanger worden; ook als er iets is dan moet dat worden aangepakt!
En dat klinkt allemaal lekker rationeel, maar ik zie ook echt wel op tegen woensdag en het wachten op (+ krijgen van) de uitslag. Maarja; wel verstandig om toch te gaan! Succes!
Apart, bij mij waren de uitslagen er destijds binnen een week. Ik kon gewoon een week later bellen voor de uitslag.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
6 wekenHij zei: maak maar een afspraak voor over zes weken, dan zijn de uitslagen zeker binnen. Het zal vast niet zo lang duren, maar blijkbaar wel langer dan een week anders had ik die afspraak echt wel eerder gehad. Voor mijn gevoel staat de tijd echt stil, nog 4 weken...
het is overigens de uitslag van de bloedtest van de gyneacoloog. Huisarts doet dat hier niet.
Nu?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef Lijnloos het volgende:
HappymeKlinkt heel spannend... Succes met wachten
Mijn NOD mag trouwens naar 7-6-2012...
Dus nu druk aan de klus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |