abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111734626
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
27 mei frummeltje86 (12-2010)
6 juni aurum (08-2011)
6 juni Logician (05-2012)

Users:
Aemelia (01-2012)
Ashina
Aurum (08-2011)
Bellelena (03-2012)
Chanty (09-2011)
Designed
Fieder (01-2012)
Frummeltje86 (12-2010)
Happyme28
Kekaa
Ladyblack (08-2010)
Lijnloos
Lindala (10-2011)
Logician (05-2012)
L0t.. (02-2012)
Marijevdh
Poppejans
Sethiwe (08-2011)
Shandaly
.Sparkling. (09-2011)
Spewey
-TukTuk- (02-2012)
Winka (01-2011)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door L0t.. op 19-05-2012 14:44:57 ]
pi_111734655
Heb geprobeerd de lijst met posters aan te passen. Als er nog iemand bij of uit moet moeten jullie het maar even zeggen :). Weet niet van iedereen wanneer ze nou begonnen zijn dus geef ook maar even door als dat nog erachter kan. En geef NOD's ook maar even door :P
pi_111734696
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 09:46 schreef Kekaa het volgende:
Misschien moet ik me hier ook maar eens melden...
We willen graag zwanger worden, en ik ben bijna twee jaar geleden gestopt met de pil. Voor de pil was ik onregelmatig ongesteld, maar kan me niet meer herinneren hoe dat was. Dus ik ben het bij gaan houden, eerst op papier, en daarna met een app (ovuview). De kortste cyclus was 26 dagen, de langste 76, en alles er tussenin...

Op dit moment zit ik op dag 46, met al een week hele kleine beetje bruinverlies.. Dus ik dacht, misschien....ook omdat de twee keer daarvoor mn cyclus in de 30 zat, maar de test van vanochtend gaf niet het gewilde antwoord.

Ik ga binnenkort een afspraak maken bij de huisarts, en gebruik dit topic als stok achter de deur.
Ik vind het namelijk heel eng. Straks is er van alles mis, en ik weet niet of ik dat wel wil weten...
Welkom Kekaa! Wat vervelend dat je al zo lang aan het wachten bent en jammer dat de test niet het gewenste antwoord gaf :* Denk dat het idd verstandig is om een keer naar de huisarts te gaan, het zou niet leuk zijn als er wat mis was maar je kunt het toch maar beter weten denk ik. Misschien valt er wel heel simpel iets aan veranderen! :)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 11:01:15 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_111734936
Zet mijn begindatum maar op september 2011, aangezien dat de datum is sinds ik wacht op mijn menstruatie.

Lot Fijn dat die kweek niks opleverde en nu maar hopen dat je goed ontpild bent :Y

Kekaa welkom en succes. Naar de huisarts is inderdaad eng maar het kan je ook een hoop rust geven en ze kunnen een hele hoop doen.

Marije goede instelling ^O^ Ik ben volgens mij op soortgelijke hormonen getest en dat kon gewoon met volle maag. Maar goed het zal allemaal wel ;) Benieuwd hoe lang je op de uitslagen moet wachten. Ik vind het zelf erg lang duren.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_111739857
Lot, wil je bij mij toevoegen dat wij 09-2011 begonnen zijn? Dankjewel!

Kekaa, welkom! De stap nemen naar de huisarts is inderdaad eng maar mocht er inderdaad iets zijn kunnen ze je goed helpen waarschijnlijk :*

[ Bericht 1% gewijzigd door .Sparkling. op 19-05-2012 14:30:50 ]
E.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:07:14 #6
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_111739938
Kekaa, welkom in dit topic! Het klinkt allemaal spannend voor jou. Succes in ieder geval! :*

Lot, wellicht handig om de data van de NOD's chronologisch te houden? :)
pi_111740433
Lot, wij zijn begonnen 1-2012 als je dat nog kunt toevoegen :)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:37:23 #8
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111740829
Welkom Kekaa :)

Mijn nod is 6 juni, vanaf morgen begint mijn vruchtbare periode *O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_111741066
Volgens mij heb ik alles aangepast :)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 19:43:47 #10
52229 Chanty
pi_111751066
Vandaag een station wagen gekocht. We zijn er nu echt helemaal klaar voor: eengezinswoning in een rustige kindvriendelijke buurt en een familieauto: nu het kind nog :+
pi_111753602
Logician ~O>

Chanty :D
pi_111772892
Suuces Logician! ;)

Nou Chanty, dat kan niet lang meer duren dan!

Ik zou morgen het ziekenhuis bellen maar gisteren had ik ineens een heel positieve ovulatietest! *O*
Even afwachten wanneer hij negatief is maar er is eindelijk iets aan de hand in mijn lichaam. Ik heb mijn man maar meteen besprongen! ;)
E.
  zondag 20 mei 2012 @ 08:37:32 #13
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_111772995
Zet 'm op Logician!

Nice, Sparkling! Daar zal je man erg blij mee geweest zijn ;) hopelijk springt ie vandaag!
  zondag 20 mei 2012 @ 09:58:34 #14
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111773632
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 08:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Suuces Logician! ;)

Nou Chanty, dat kan niet lang meer duren dan!

Ik zou morgen het ziekenhuis bellen maar gisteren had ik ineens een heel positieve ovulatietest! *O*
Even afwachten wanneer hij negatief is maar er is eindelijk iets aan de hand in mijn lichaam. Ik heb mijn man maar meteen besprongen! ;)
pi_111774824
Yes Sparkling, das goed nieuws!! Vanavond maar weer even haha! Even technisch vraagje: dan word je ook over 2 weken waarschijnlijk ongesteld toch na een eisprong? Of niet natuurlijk *O*

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden :) kijken of het deze keer wel n ouwe trouwe 7 dagen guts sessie wordt :')
En dan komende tijd maar ovu-testen. Als je dat voor het eerst doet moet je dan eigenlijk de hele maand testen? Voor het geval je niet rond die 14e dag zit? Of kan je alleen maar later zitten?
pi_111776208
Woah .sparkling. :o wat goed!! Dat vind ik echt zo super om te horen!

Keeka: Welkom! En snel een tweede streepje toegewenst :)

Fieder: Ook al goed nieuws! Op naar een nieuwe ronde O+

Logician: Veel plezier de komende week :D

Chanty :*

Hier nog geen ongi. Wild weekend gehad, maar vriendlief kreeg toen we vrijdagnacht thuis kwamen plots een soort van buikgriep en heeft het halve weekend al boven de pot gehangen, dus verder niets gebeurd tussen de lakens ;) Ik wacht dus maar vrolijk verder op een menstruatie...
pi_111777112
Ohh Sparkling wat fijn! Eindelijk schot in de zaak! Hoef je straks mss gewoon helemaal niet meer ongesteld te worden :D

Fieder ook fijn! Gaan jullie er komende ronde weer helemaal voor? :) Je hoeft in principe niet de hele maand te testen als je wel ongeveer weet wanneer je je eisprong zou hebben maar ik heb daar bijv. niet echt een idee van dus test van dag 9 tot 'ie positief is (en paar dagen daarna).

Logician, hopelijk heb je meteen een goede cyclus!

bellelena :*
  zondag 20 mei 2012 @ 13:03:15 #18
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111777757
Kan een eisprong ook al heel snel na de menstruatie zijn? :@
pi_111779000
Wat is heel snel?
  zondag 20 mei 2012 @ 13:54:55 #20
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111779576
3 a 4 dagen na menstruatie?
Heb het eisprong gevoel en last van gevoelige borsten vandaar
pi_111780194
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:54 schreef Logician78 het volgende:
3 a 4 dagen na menstruatie?
Heb het eisprong gevoel en last van gevoelige borsten vandaar
Kan prima volgens mij, hoeveelste dag van je cyclus is het?
  zondag 20 mei 2012 @ 14:12:23 #22
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111780317
De 15e was mijn laatste menstruatie dag maar 13e en 14e was alleen lichtroze bloed bij afvegen maar die heb ik dus wel als menstruatie dag meegeteld..
  Vis een optie? zondag 20 mei 2012 @ 14:30:45 #23
70532 loveli
N
pi_111781174
Eerste dag rood bloed = dag 1 cyclus, op welke dag van je cyclus heb je het over? Rond dag 14 is gemiddeld, maar vanaf dag 8 is volgens mij in de range van 'normaal'.
crap in = crap out
  zondag 20 mei 2012 @ 14:35:28 #24
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111781409
1e dag van ongesteldheid was 10mei

Srry trouwens voor alle vragen, ik ben nog nooit op deze manier met zwanger worden bezig geweest dus ik weet heel veel van dit soort dingen niet :@
  Vis een optie? zondag 20 mei 2012 @ 14:43:17 #25
70532 loveli
N
pi_111781763
Dus dag 1 = 10 mei, 3 of 4 dagen na menstruatie = 18 of 19 mei en dat zijn dan dag 9 en 10.

Hoe lang duurt je cyclus normaal? Bij een relatief korte cyclus zou het best kunnen. Vaak is de periode van eisprong tot menstruatie voor een vrouw hetzelfde. Bij een variabele cyclusduur is de periode van menstruatie tot eisprong variabel en het deel na de eisprong tot menstruatie in het algemeen vast.

Laatste dag van menstruatie is geen moment waarmee gerekend wordt, eerste dag van menstruatie (met rood bloed) is standaard dag 1. Eisprong is ook een vast/meetbaar moment in de cyclus, ongeveer halverwege. Bij een gemiddelde vrouw met een gemiddelde cyclus is de eisprong ongeveer op dag 14, maar de meeste vrouwen zijn niet zo vreselijk gemiddeld ;) Hoe ouder je wordt, des te korter wordt je cyclus. En zo zijn er nog meer factoren.
crap in = crap out
  zondag 20 mei 2012 @ 14:48:05 #26
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111782000
Bedankt voor de info!

Ik heb eerlijk waar geen idee hoe lang mijn cyclus is, ik heb de laatste 8jr de nuva ring gebruikt en dit wordt mijn eerste keer weer zonder.. daarvoor was het altijd 28dgn
  Vis een optie? zondag 20 mei 2012 @ 14:53:11 #27
70532 loveli
N
pi_111782231
Je kunt een dagboekje bijhouden (als je er zin in hebt), of gewoon zonder er teveel over na te denken afwachten ;)

Zelf vind ik het prettig om over m'n cyclus te weten wat ik weet, voor een ander kan het te wiskundig aanvoelen. Emoties zijn opeens een stuk makkelijker te relativeren als ik weet dat het PMS-tijd is.
crap in = crap out
  zondag 20 mei 2012 @ 14:54:06 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111782271
Dat kan wel kloppen, dat je cyclus korter wordt. Ik had na het stoppen met de pil een cyclus van 22 dagen (voor ik met de pil begon altijd tussen de 28-3- dagen), de cyclus erna was ik zwanger. Terugrekenend moet mijn eisprong toen op dag 8,9 of 10 zijn geweest.
  zondag 20 mei 2012 @ 14:55:21 #29
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111782333
Ja ik heb alle data zelf al genoteerd, heb alleen nog geen vergelijkingsmateriaal aangezien in 8jr je lichaam toch anders is. Ik vind de informatie erg waardevol :)
  Vis een optie? zondag 20 mei 2012 @ 15:00:20 #30
70532 loveli
N
pi_111782564
crap in = crap out
  zondag 20 mei 2012 @ 15:42:49 #31
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111784454
Thanks ga even kijken zo
pi_111792210
Logician: Je haalde de nuvaring eruit en die werkt met hormonen e.d. Het kan dus best dat vanaf dat je hem eruit haalde, je lichaam is begonnen met een 'nieuwe' cyclus. Ook al was je bloeding pas later. Dus het zou best kunnen dat je cyclus al eerder begon en dan is je eisprong nu ook niet vreemd. Maar je kunt ook een eisprong hebben al snel na je menstruatie, je lichaam moet nog een beetje reguleren ook.
  zondag 20 mei 2012 @ 20:07:30 #33
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111797448
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:34 schreef bellelena het volgende:
Logician: Je haalde de nuvaring eruit en die werkt met hormonen e.d. Het kan dus best dat vanaf dat je hem eruit haalde, je lichaam is begonnen met een 'nieuwe' cyclus. Ook al was je bloeding pas later. Dus het zou best kunnen dat je cyclus al eerder begon en dan is je eisprong nu ook niet vreemd. Maar je kunt ook een eisprong hebben al snel na je menstruatie, je lichaam moet nog een beetje reguleren ook.
Dan zal dat misschien ook mijn buikkramp en het gevoel dat ik weer ongesteld moet worden kunnen verklaren? Volgens mij is mijn lichaam gewoon helemaal in de war -O-
pi_111799631
Logician het kan best dat je lichaam nu nog even tijd nodig heeft. Dat is heel normaal.
Ik zou gewoon alles noteren wat je voelt/ ziet. Misschien dat je dan over een tijdje patronen ziet?
De enige manier om te weten of je een eisprong hebt zijn ovulatietesten. Maar de vraag is of je dat meteen nu al wilt gaan doen.
Intussen is er geen enkele reden om niet gewoon te gaan klussen. Wie weet!!
Maar als je twijfelt kun je ook gewoon even wachten tot je je cyclus wat beter in beeld hebt.
:*
  zondag 20 mei 2012 @ 20:43:35 #35
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111800208
We gaan het gewoon proberen en kijken wat het wordt... ik schrijf idd nu alles op, thx voor alle goede tips! :)
pi_111801047
Wij gaan dit jaar 2x op vakantie (geboekt na de miskraam als oppepper).
Als ik de komende 2 cyclussen zwanger raak ben ik zwanger in het buitenland. Beide keren rond de tijd dat het vorige keer mis ging. Dat vind ik heel erg eng. Stel dat het weer mis gaat? We blijven binnen Europa maar toch...
Je moet je leven niet laten beheersen door angsten maar ik zit heel erg te twijfel of ik die cyclussen niet zal overslaan.

Aan de andere kant hoor je altijd dat je na een miskraam vruchtbaarder bent en die tijd wil ik ook niet 'verspillen'.

Pff ik wilde dat ik er zo nuchter tegenaan kon kijken als een paar maanden terug. :{

Ik weet dat ik dankbaar moet zijn als ik zwanger raak, wanneer dan ook, maar ik ben zo bang!!
pi_111810272
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef Fieder het volgende:
Ik weet dat ik dankbaar moet zijn als ik zwanger raak, wanneer dan ook, maar ik ben zo bang!!
:* Ik begrijp je helemaal!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111810627
Logician, rottig is dat hè, als je gewoon echt niet weet wat je lichaam nu aan het doen is. Probeer het inderdaad te noteren, het kan helaas een flinke tijd duren voor er enige regelmaat in is. Of zoals in mijn geval, er is nooit enige duidelijkheid!

Fieder, ik herken je gevoel heel goed! Probeer je gevoel te volgen en probeer je angsten te relativeren. Het kan altijd nog eens mis gaan maar de kans op een goede zwangerschap is veel groter!
Dat herhaal ik mezelf ook maar steeds, anders draai ik door!

Ik heb net een nieuwe ovulatietest gedaan en nog steeds positief. Het streepje dat komt als hij positief is verscheen nog eerder dan de andere. Nog niet gesprongen dus, maar er lijkt echt iets te gebeuren.
En het is zo heeeeeet hier in de Achterhoek! Pff, ik zweet al bij niets doen en dan moet ik nog aan het werk ook! ;)
E.
pi_111811169
Fieder, herkenbaar hoor! Maar aan de andere kant ook wat .sparkling. zegt, er is meer kans dat het gewoon goed gaat! Dat van extra vruchtbaar heb ik ook gehoord, maar jammer genoeg dus even geen zicht op m'n cyclus hier, misschien ook mijn lief maar nog vaker het bed insleuren, hebben we ook meer kans dat er iets raak kan zijn ;).

Logician: Je lichaam is zeker aan het wennen, tegelijkertijd let je misschien ook meer op wat je allemaal voelt. Tel maar op! Een goede tip inderdaad van het opschrijven, ik moet dat ook eens meer doen want ik denk elke keer 'Oh ik onthoud dat wel even', maar een paar weken later ben ik dan weer net de details vergeten :P En verder vooral genieten en eerst maar eens zien wat dat gaat brengen, goede instelling :)

.Sparkling. spannend! Wat doe je nog hier op fok ;) :P
pi_111822220
quote:
Marije goede instelling ^O^ Ik ben volgens mij op soortgelijke hormonen getest en dat kon gewoon met volle maag. Maar goed het zal allemaal wel ;) Benieuwd hoe lang je op de uitslagen moet wachten. Ik vind het zelf erg lang duren.
Hoe lang moest jij op de uitslag van de bloedtest van de huisarts wachten?

Kekaa: welkom! Ik ken het gevoel hoor, van de drempel om naar de huisarts te gaan. Ik ben inmiddels wel geweest en moet woensdag bloed laten prikken. Het is wat L0t zegt...uiteindelijk kun je het toch beter wel weten als er iets is ( en wie weet is er helemaal niets!). Uiteindelijk wil je toch zwanger worden; ook als er iets is dan moet dat worden aangepakt!
En dat klinkt allemaal lekker rationeel, maar ik zie ook echt wel op tegen woensdag en het wachten op (+ krijgen van) de uitslag. Maarja; wel verstandig om toch te gaan! Succes!
pi_111822469
Balen dat het zo lang op zich laat wachten, Kekaa! :*
  maandag 21 mei 2012 @ 11:00:02 #42
52229 Chanty
pi_111822630
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef Marijevdh het volgende:

[..]

Hoe lang moest jij op de uitslag van de bloedtest van de huisarts wachten?

Kekaa: welkom! Ik ken het gevoel hoor, van de drempel om naar de huisarts te gaan. Ik ben inmiddels wel geweest en moet woensdag bloed laten prikken. Het is wat L0t zegt...uiteindelijk kun je het toch beter wel weten als er iets is ( en wie weet is er helemaal niets!). Uiteindelijk wil je toch zwanger worden; ook als er iets is dan moet dat worden aangepakt!
En dat klinkt allemaal lekker rationeel, maar ik zie ook echt wel op tegen woensdag en het wachten op (+ krijgen van) de uitslag. Maarja; wel verstandig om toch te gaan! Succes!
6 weken :{ Hij zei: maak maar een afspraak voor over zes weken, dan zijn de uitslagen zeker binnen. Het zal vast niet zo lang duren, maar blijkbaar wel langer dan een week anders had ik die afspraak echt wel eerder gehad. Voor mijn gevoel staat de tijd echt stil, nog 4 weken...

het is overigens de uitslag van de bloedtest van de gyneacoloog. Huisarts doet dat hier niet.
pi_111822916
6 weken??? Dat is wel heel erg lang! Mag toch hopen dat het bij mij minder lang duurt.
Nou ja, ik merk het wel :)
  maandag 21 mei 2012 @ 11:10:18 #44
57497 happyme28
I'm so happy
pi_111822951
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:00 schreef Chanty het volgende:

[..]

6 weken :{ Hij zei: maak maar een afspraak voor over zes weken, dan zijn de uitslagen zeker binnen. Het zal vast niet zo lang duren, maar blijkbaar wel langer dan een week anders had ik die afspraak echt wel eerder gehad. Voor mijn gevoel staat de tijd echt stil, nog 4 weken...

het is overigens de uitslag van de bloedtest van de gyneacoloog. Huisarts doet dat hier niet.
Apart, bij mij waren de uitslagen er destijds binnen een week. Ik kon gewoon een week later bellen voor de uitslag.

Hier is het echt op de handen zitten. Volgens mijn berekening zit ik nu op 7/8 DPO maar zeker weten doe ik het niet (en kan het ook 11/12 DPO zijn (wat bij mij NOD is) want uitgerekend deze cyclus heb ik niet getemperatuurd voor mijn eisprong. We gingen op vakantie en dacht ik sla wel een maandje over. Nu heb ik:

- al 3 dagen gevoel dat ik ongi moet worden, maar er gebeurd niets
- ik heb gedurende de dag vlagen van misselijkheid die ik herken
- ik blijf naar het toilet lopen om te plassen
- af en toe herkenbare kleine steekjes rond mijn baarmoeder
- een gevoel wat lijkt op bandenpijn (trekkend gevoel in mijn zij/buik)

Anyway, ik durf niet te hopen, maar als de ongi wegblijft ga ik denk woendag testen. Zit nu op dag 31 van de cyclus, mijn eisprong ligt normaal tussen dag 19-24 en ben nu uitgegaan van dag 23.

:X
pi_111823056
Happyme, dat klinkt spannend! Ik ben alvast begonnen met duimen voor je! Je hoort wel vaker dat juist in een maandje dat je er niet op let en er een beetje nonchalant instaat, het toch opeens raak is... Wat zou dat leuk zijn!
pi_111823332
Happyme :o Klinkt heel spannend... Succes met wachten :+

Mijn NOD mag trouwens naar 7-6-2012...
Dus nu druk aan de klus ;)
pi_111823518
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef Lijnloos het volgende:
Happyme :o Klinkt heel spannend... Succes met wachten :+

Mijn NOD mag trouwens naar 7-6-2012...
Dus nu druk aan de klus ;)
Nu?
pi_111823870
Owja, er lezen hier natuurlijk ook bekenden mee (Cynthiaa). Geeft niet verder. Ben alleen niet zo'n open persoon. Mn man daarentegen weer wel, soms is dat wel handig.

En ik weet ook wel dat ik naar de huisarts moet gaan, en dat het beter is als ik weet of er iets is, of juist niet. Maarja.. toch..... Heb mn man beloofd dat ik nog deze maand een afspraak maak.

Ondertussen nog steeds beetje slijmerig lichtbruin verlies... Alsof het niet door wil zetten.
pi_111823985
Oeh, Happyme! Dat lijkt toch echt ergens op! :o Wat spannend, succes met wachten!

Chanty, dat moet jij lang wachten zeg. Ik kan me voorstellen dat je de dagen zit af te tellen, dat schiet niet op natuurlijk :*

Kekaa, het is ook heel erg eng en spannend. Je wil het eigenlijk wel weten maar tegelijkertijd ook de angst dat er misschien echt iets is. Ik hoop dat het je uiteindelijk mee gaat vallen allemaal :*
E.
pi_111823988
quote:
11s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef -Spring het volgende:

[..]

Nu?
Ja joh, ik lig gewoon rustig op mijn rug, met smartphone in de hand, terwijl manlief zijn ding doet... :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')