Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
ja hieroquote:
wil je trouwens Fut potje of gewoon normaalequote:
Het liefst FUTquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
wil je trouwens Fut potje of gewoon normaale
Ik heb een volledig bagger FUT team.quote:
H2H is ook goed, ben ik alleen niet zo sterk in. Zeg even je GT.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb een volledig bagger FUT team.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:45 schreef Pobberd het volgende:
[..]
H2H is ook goed, ben ik alleen niet zo sterk in. Zeg even je GT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]Hahah nice. Ik ga xbox aanzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga bedenken hoe ik naar mijn XBOX toekom.quote:
Als ik tegen de Computer speel, krijg ik altijd dezelfde goals tegen, eerst tegen de paal en dan schieten ze hem erin, kan je lekker veel tegen doen.quote:
Zelfs met TOTY Vert en TOTY Komp?quote:
zit op de console nu, maar ik heb straks nog een plaatje gepostquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doet Klaas het goed?
Mag ik een link van je team?
Ik wil een linkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zit op de console nu, maar ik heb straks nog een plaatje gepost
why? Als het je om bedragen gaat: Die zie je toch amper omdat ik alles via mijn andere account koop bijnaquote:
Hoezo moet, en hoezoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:02 schreef tochweerhenk het volgende:
ik denk dat ik maar een potje moet spelen tegen pobberd
omdat best moequote:
Je kan ook vriendschappelijk tegen een vriend doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:02 schreef tochweerhenk het volgende:
maar pobberd h2h moet je in dezelfde divisie zitten
doen we daquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Je kan ook vriendschappelijk tegen een vrien doen.
jawel ben alleen bang om met 9-0 te verliezenquote:
te gek ik ga nu mijn xbox aanzettenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:04 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Accepteer eerst nou maar eens mijn vriendenverzoek
Lijkt 3421 op 4321 of is het niet te vergelijken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
6-1 gewonnen en fantastisch gespeeld, er is nog hoop
Ja, de voorhoede staat precies hetzelfde opgesteld. Verschil is nu gewoon dat je een LM/RM ipv backs hebt en dat je verdedigende CDM nu achterin staat. De linker CM is voor mijn gevoel wel wat meer verdedigend van de 2..merkte ik in mijn teams met Ramires-Hernanes en deze, maar het is toevallig ook de meest aanvallende speler, dus kan goed aan de workrates liggen. RvP komt vaak voor het doel en dat is wel lekker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lijkt 3421 op 4321 of is het niet te vergelijken?
Maar is een budgetteampje bouwen om te kijken hoe het speelt!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, de voorhoede staat precies hetzelfde opgesteld. Verschil is nu gewoon dat je een LM/RM ipv backs hebt en dat je verdedigende CDM nu achterin staat. De linker CM is voor mijn gevoel wel wat meer verdedigend van de 2..merkte ik in mijn teams met Ramires-Hernanes en deze, maar het is toevallig ook de meest aanvallende speler, dus kan goed aan de workrates liggen. RvP komt vaak voor het doel en dat is wel lekker.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:26 schreef Maver24 het volgende:
Staat nu een Huntelaar op voor 360k bin, haha, ik heb em dus echt te snel gekocht zoals altijd
De RB is een baas , LB niet gehadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Cicinho? Die zilveren linksback? Kan hij meekomen met een gouden brasil squad?
Ja maar ik ga hem niet verkopen. Verlies heb je toch al. Zolang je er maar plezier van hebtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb jij em dan ook gehaald voor teveel ?
ja precies, ik moet daar ook maar even aan gaan denken geloof ik en niet meer naar om kijken, hahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar ik ga hem niet verkopen. Verlies heb je toch al. Zolang je er maar plezier van hebt
Die paceboost merk je welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:41 schreef Tim86 het volgende:
het is weer happy hour he..
8-1 nu, Hunter is goeddddddddd
Hij komt zeker in de buurt. die 89 acceleratie merk je wel zeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:45 schreef Rijst het volgende:
Zou Hunter beter dan Ibra zijn? Ik denk het niet maar komt wel in de buurt.
Hij is zo wendbaar nu...echt paar goals al gemaakt dat ik overal tussendoor slalom en pas daarna zie dat het niet Hazard wasquote:
Nee speelde op mijn volle 100 procent.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:25 schreef Pobberd het volgende:
Wat een kutpot. Volgens mij was jij half aan het slapen
Van der Sar Casme?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee speelde op mijn volle 100 procent.
groeten Sar Casme.
quote:
Jij gaat zeker niet slapenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij komt zeker in de buurt. die 89 acceleratie merk je wel zeg.
Had net even op het EA forum gevraagd wat ze denken wat Huntelaar gaat kosten na het weekend, iemand zei 250k, dat mag ik toch niet hopen,
Familie van Nectar?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Transfervrije Seedorf: 'Deur staat altijd open voor Ajax'
Ajax: Wij houden de deur liever even dicht.
SNAPJE NEGER EN DAN STELEN HAHAH NEE IK BEN NIET RACISTISCH
quote:
want??quote:
Wie noemt zijn pik nou "goedkope Vertonghen"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
want??
Ik ga zo wel slapen hoor trouwens
moet nog alleen even goedkope Vertonghen even aanslingeren
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie noemt zijn pik nou "goedkope Vertonghen"
godverdomme Timoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hardcore klinkt geleidelijk op de achtergrondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
in de nachtelijke uurtjes, rust dit topic
terwijl men zondes benadert, en zondes verlaatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
hardcore klinkt geleidelijk op de achtergrond
hoe meer men rust in zichzelf kan vinden, te meer men zichzelf vergeeftquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
terwijl men zondes benadert, en zondes verlaat
14 doden roept de priester, niet realiserend dat het in de nachtelijke uurtjes doorbuurt... de doden roept de kaasboer, de doden!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
hoe meer men rust in zichzelf kan vinden, te meer men zichzelf vergeeft
Maar herdenking is een schone zaak, als een rots in den brandingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
14 doden roept de priester, niet realiserend dat het in de nachtelijke uurtjes doorbuurt... de doden roept de kaasboer, de doden!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar herdenking is een schone zaak, als een rots in den branding
het mooie landschap borduurt, terwijl het 2:43 is... waar schijnt de zon... ondergaat de maan?!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoewel de sterken niet in staat zijn om te vergeven.
Ayu Ayu wordt er geroepen door de omstanders..... Ayu! !quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Vergeef de homoboer Yvon, vergeef ze in godsnaam!
En hij fnuikte doorheen verschillende gronden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ayu Ayu wordt er geroepen door de omstanders..... Ayu! !
Ah, een liefhebber.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:57 schreef Kamikazie het volgende:
Dronken of niet, het is gewoon idioot wat jullie doen.
Al geprobeerd uit- en in te loggen? Zou geen 7 moeten zijn idd natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:31 schreef KC.PSV het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Dempsey 7 chem heeft?
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#QXBEKvFqbdyIG
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:49 schreef Rijst het volgende:
Ik had e en nachtmerrie. Chelsea wint de CL Finale. Drogba scoort uit een afstandsschot van 30 meter.
Chelsea gaat inderdaad winnenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:49 schreef Rijst het volgende:
Ik had e en nachtmerrie. Chelsea wint de CL Finale. Drogba scoort uit een afstandsschot van 30 meter.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:49 schreef Rijst het volgende:
Winst is winst.quote:
Gelijkspel is ook winst.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Winst is winst.
Tevens een longshot van 30 meter is niet lelijk
Goeie discussies kan je aangaan met jouquote:
Liefhebbers van anti-voetbal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Winst is winst.
Tevens een longshot van 30 meter is niet lelijk
Smoesjes om het verlies van Bayern goed te pratenquote:
ik laat even zien hoeveel jij ervan snapt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goeie discussies kan je aangaan met jou
Ik doe niet aan gokken helaasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
5 x je inzet terug. Zou er geld op in zetten als je er heilig in gelooft
wtf, ten eerste is de wedstrijd nog niet eens begonnen en ten tweede, ik heb het helemaal niet over de wedstrijd, maar over liefhebbers van anti-voetbal, jij dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Smoesjes om het verlies van Bayern goed te praten
Gewoon slim vind ik. Een doelpunt maken en vervolgens op ultra-defensive. Waarom zou ik me hier voor moeten schamen? Het is niet het mooiste voetbal nee, maar alles voor de winstquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik laat even zien hoeveel jij ervan snapt.
Chelsea speelt anti-voetbal. Metzn negenen voor je eigen goal staan en met je snelste speler op de middenlijn (Ramires) op de counter. 90 minuten lang tegenhouden en wachten totdat de tegenstander een fout maakt. Als een elftal zo voetbalt dan heb je gewoon geen eer. Als supporter zou ik me schamen voor zo'n club.
Dat anti-voetbal is elke keer een smoesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf, ten eerste is de wedstrijd nog niet eens begonnen en ten tweede, ik heb het helemaal niet over de wedstrijd, maar over liefhebbers van anti-voetbal, jij dus.
wat lul je nou met je smoes, het is gewoon zo. Dat het werkt oke, maar het is zo verschrikkelijk lelijk en zo'n verkrachting van het voetbalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat anti-voetbal is elke keer een smoeseerst tegen Barca en nu tegen Bayern
Volwassen hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:09 schreef Rijst het volgende:
Laat maar ik ga niet meer discussen met een mongool.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:09 schreef Toefjes het volgende:
In discussie gaan met iemand die niet weet hoeveel punten winst, verlies en gelijkspel oplevert
Het is niet het mooiste nee, maar toen tegen Barca was het ook zo dat Chelsea zogenaamd won door hun manier van spelen. Als ze niet zo hadden gespeeld zou Barca hebben gewonnen e.dquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat lul je nou met je smoes, het is gewoon zo. Dat het werkt oke, maar het is zo verschrikkelijk lelijk en zo'n verkrachting van het voetbal
ik snap wel waarom je soms wegblijft. De tering zeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:09 schreef Toefjes het volgende:
In discussie gaan met iemand die niet weet hoeveel punten winst, verlies en gelijkspel oplevert
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is niet het mooiste nee, maar toen tegen Barca was het ook zo dat Chelsea zogenaamd won door hun manier van spelen. Als ze niet zo hadden gespeeld zou Barca hebben gewonnen e.d
Jullie reageren er toch echt zelf opquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik snap wel waarom je soms wegblijft. De tering zeg.
Ik heb weer wat incasseringsvermogen opgebouwd, kan weer een goede week irritaties hebbenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik snap wel waarom je soms wegblijft. De tering zeg.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu met z'n allen tegen mij weer enzo
moet je maar geen bullshit lullenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu met z'n allen tegen mij weer enzo
Zo leuk dat je tegen anderen zegt dat je begrijpt dat ze wegblijven, maar je blijft rijkelijk reageren op elke post van mijquote:
Jij bepaalt wel even of mijn mening/opinie bullshit is. Okéquote:
Ja elke post werkt irritatie op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo leuk dat je tegen anderen zegt dat je begrijpt dat ze wegblijven, maar je blijft rijkelijk reageren op elke post van mij
Niet mijn probleem.quote:
Dit is niet meer subjectief.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bepaalt wel even of mijn mening/opinie bullshit is. Oké
mening en opinie is hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bepaalt wel even of mijn mening/opinie bullshit is. Oké
Okéquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mening en opinie is hetzelfde.
Bij deze eindig ik deze discussie want die valt niet te voeren met jou.
Ik kan er wel om lachen hoor, de een zit nog dieper in iemands reet dan de anderquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:19 schreef Toefjes het volgende:
Okee, samenvattend:
We zijn voetbal liefhebbers, GJE verheerlijkt anti-voetbal, mensen reageren erop, en nu GJE beteuterd, iedereen is tegen hem.![]()
Volgende discussie
Goed zo, lachen is gezondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen hoor, de een zit nog dieper in iemands reet dan de ander
Mooi team, alleen Naldo en Cesar zouden je wel eens irritaties kunnen gaan geven, Cesar is echt een hele slechte keeper en Naldo komt niet van de grond bij kopduels.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:19 schreef UltimateTeam het volgende:
http://futhead.com/12/squad/806177
Dit team mischien gaan maken aan het eind van deze week
Ik snap echt niet wat mensen zo slecht aan hem vinden. Hij deed het bij mij altijd prima.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]Cesar is echt een hele slechte keeper
Ik kan ipv Naldo ook Dede Toty er in zetten alleen geeft futhead dan iedereen wel 9 chem alleen weet ik niet zeker of dat ook zo is in fut zelf omdat futhead er wel eens naast zit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi team, alleen Naldo en Cesar zouden je wel eens irritaties kunnen gaan geven, Cesar is echt een hele slechte keeper en Naldo komt niet van de grond bij kopduels.
Diego Alves op goal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi team, alleen Naldo en Cesar zouden je wel eens irritaties kunnen gaan geven, Cesar is echt een hele slechte keeper en Naldo komt niet van de grond bij kopduels.
Dan heeft iederen inderdaad gewoon 9 chem.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:26 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ik kan ipv Naldo ook Dede Toty er in zetten alleen geeft futhead dan iedereen wel 9 chem alleen weet ik niet zeker of dat ook zo is in fut zelf omdat futhead er wel eens naast zit.
Lijkt me een betere optie. Ik pak soms ook wel eens 7 chem als het de totale kwaliteit van mijn team kan verbeteren. Wel leuk, al die zieke teams van de fokkersquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:26 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ik kan ipv Naldo ook Dede Toty er in zetten alleen geeft futhead dan iedereen wel 9 chem alleen weet ik niet zeker of dat ook zo is in fut zelf omdat futhead er wel eens naast zit.
Laatst toen ik keek ging die voor 60kquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:29 schreef UltimateTeam het volgende:
Overigens heb ik die sif Ramires al ooit vaker gehad maar wat is hij goed zeg, echt een aanrader en niet super duur doordat hij maar 82 rating heeft.
Dat vind ik duur voor zo'n spelerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:30 schreef UltimateTeam het volgende:
Daarom vind ik meevallen voor zo'n goede speler
chiellini is echt pauperlangzaam en klein jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat vind ik duur voor zo'n speler
Trouwens ik vind dat de Serie A weinig snelle kopsterke verdedigers hebben. Ik kan er maar 1 opnoemen en dat is Lucio.
Chielliniquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat vind ik duur voor zo'n speler
Trouwens ik vind dat de Serie A weinig snelle kopsterke verdedigers hebben. Ik kan er maar 1 opnoemen en dat is Lucio.
Kan er ook wel net mee door vind ik. Na Chielini en Lucio blijft er niemand meer overquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
chiellini is echt pauperlangzaam en klein ja
Gamberini. Caceres. Santacrocequote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan er ook wel net mee door vind ik. Na Chielini en Lucio blijft er niemand meer over
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verdedigers moeten minstens 85 pace hebben ja tog xd xd
serieus? 183 is inderdaad wat aan de kleine kant, maar 186 is goed genoeg vind ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik bedoel pace met lengte. 183-186 vind ik niet lang voor een CB.
heeft GJE je account gehacked?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:37 schreef vandermar het volgende:
Barcelona speelt vies tiki taka voetbal, dat kan elke 5e klasse amateurclub nog. Man City speelt veel leuker voetbal terwijl ze ook rondtikken. Man City is veel directer naar het goal toe.
Inderdaad, zeker in combinatie met 91 jumping.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
serieus? 183 is inderdaad wat aan de kleine kant, maar 186 is goed genoeg vind ik
Ey daar heb je gelijk mattie. Boksquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:37 schreef vandermar het volgende:
Barcelona speelt vies tiki taka voetbal, dat kan elke 5e klasse amateurclub nog. Man City speelt veel leuker voetbal terwijl ze ook rondtikken. Man City is veel directer naar het goal toe.
Hoezo? Ik verheerlijk anti voetbal nietquote:
Ik heb ook Silva en met hem verlies ik zoveel kopduels waardoor ik tegengoals krijg. Hij is dan ook underrated in deze Fifa. David Luiz is nog beterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:35 schreef UltimateTeam het volgende:
Dan speel ik liever met silva als met lucio centraal. Vind snelheid in de verdediging belangrijker.
Ik ben het spel van Barcelona inderdaad ook zat. Dat eeuwige rondtikken. Zie liever idd een leuke aanvallend ingestelde Engelse ploeg, dat is voetbal wat met het hart gespeeld wordt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo? Ik verheerlijk anti voetbal nietMan City speelt imo veel leuker voetbal dan Barca!
1 snelle verdediger en een iets tragere met beesten defensieve stats is wel de fijnste combinatie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:39 schreef UltimateTeam het volgende:
Bij mij moeten verdedigers min 75 pace hebben, is nou eenmaal heel erg belangrijk in deze fut als je een beetje verder naar voren wilt spelen :S
Je zegt iets nuttigs.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso is Engels voetbal het beste
GJE IK BEN HET ZOWAAR MET JE EENSquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso is Engels voetbal het beste
Veelste goedkoop voor zo'n verdedigerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:42 schreef vandermar het volgende:
Waarom zetten mensen IF Fanni er voor 40K bin op terwijl hij voor die prijs toch niet verkocht wordtdomme clowns zijn het allemaal.
Nee, hij zou discardwaarde moeten zijnquote:
Hoezo beste Franse CB uit het spel atm.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, hij zou discardwaarde moeten zijn
lolquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
GJE IK BEN HET ZOWAAR MET JE EENS
*boks*
Voor een dubbeltje op de eerste rij!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoezo beste Franse CB uit het spel atm.
quote:
Zaterdag, zondag en maandag pinkpop aan het eind van volgende week en ik vrees voor kutweer omdat het nu al mooi weer gaat wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:48 schreef vandermar het volgende:
Zo, volgende week warm zeg.
En ik moet fucking opdrachten voor school maken
[ afbeelding ]
In Friesland is altijd een paar graadjes minder.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:48 schreef vandermar het volgende:
Zo, volgende week warm zeg.
En ik moet fucking opdrachten voor school maken
[ afbeelding ]
Lolquote:
door al die gassen van de koeien daar blijft de warmte meer behouden dan hier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lolik geloof er niets van dat het in Friesland warmer wordt
het is hier altijd vrij koel vergeleken met elders!
Ja want in Friesland zijn veel boerenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
door al die gassen van de koeien daar blijft de warmte meer behouden dan hier.
Ja die zijn erquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want in Friesland zijn veel boeren
Groningen, Flevoland, Brabant, Gelderland, Overijsel hebben allemaal meer boerenIn Friesland zijn helemaal niet veel boeren lol.
Boeren ja, veel nee!quote:
Weet ik veel, ik heb hier niets te klagen, prima dorp hiero. Ik leef niet in het verpauperde deel richting Noord Holland of Overijssel lol.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jawel man daar staat het noorden toch om bekend. wat moeten jullie anders doen daar
de broertjes de Boerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:56 schreef laucas het volgende:
Het begint!
http://www.youtube.com/uefa?feature=inp-lt-uen
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:56 schreef laucas het volgende:
Het begint!
http://www.youtube.com/uefa?feature=inp-lt-uen
jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:01 schreef UltimateTeam het volgende:
gaan julie serieus zon wedstrijd kijken?
Ja, daar kijk ik mijn skills vanaf.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:01 schreef UltimateTeam het volgende:
gaan julie serieus zon wedstrijd kijken?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:57 schreef Kamikazie het volgende:
Dronken of niet, het is gewoon idioot wat jullie doen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:09 schreef Toefjes het volgende:
Santacroce is niet zo bekend, maar ik vind 'm echt een held voor 400 coins.quote:
Fucking klein is hij, Gamberini is stukken beter!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
[..]
Santacroce is niet zo bekend, maar ik vind 'm echt een held voor 400 coins.![]()
Vond ik ook prima.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fucking klein is hij, Gamberini is stukken beter!
Zijn laatste wedstrijdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:23 schreef Rijst het volgende:
Het lijkt wel heel lang geleden dat ik Makaaay laatst zag voetballen met het is pas 2 jaar gestopt met voetballen.
Joe is not amused.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:22 schreef Lindgren. het volgende:
http://videos.sapo.pt/AzALnosZEOzISYzIk5pN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
leuken tiem aleen naldo is nie zo goet gr grquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:44 schreef pascal08 het volgende:
Mij nieuwe tiem:
http://futhead.com/12/squad/805949
Met zoveel coins kun je toch wel iets mooiers maken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:44 schreef pascal08 het volgende:
Mij nieuwe tiem:
Doe TOTY Hummelsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:44 schreef pascal08 het volgende:
Mij nieuwe tiem:
Hoezo is Naldo niet goed? Hij is een facking roadblock achterin. Gustavo is echt veruit de slechtste in dit team. Door hem onderstonden gisteren bijna alle tegendoelpunten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuken tiem aleen naldo is nie zo goet gr gr
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:51 schreef Rijst het volgende:
De goals die ik tegen krijg.
1 Neymar wint een kopduel; van Thiago Silva
2 Neymar wint een fysieke duel van Taiwo
3 Tegenstander speelt een lange steekbal naar zijn spits. Verdediger hoorth em te onderscheppen maar struikelt en halve meter voor de bal waardoor Neymar zo door kan lopen naar de goal
Jammer.quote:
Dat vind ik niet, er zijn gewoon teveel aanvallers met 90+ pace deze FUT en maar weinig verdedigers met 70+ pace (vooral Spaanse verdedigers zijn traag deze FUT) Dan bedoel ik de CBs en niet de backs.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:40 schreef vandermar het volgende:
Mensen nemen snelle aanvallers omdat iedereen met snelle verdedigers speelt. De aanvallers zijn het probleem niet, meer de verdedigers.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:59 schreef Fuszy het volgende:
Ajax kennende verkopen ze nu vertonghen voor 15 miljoen en spenderen ze zo'n 10 miljoen aan Donk, want ze willen hem zo graag hebben. They don't give a shit about some silly contract.
Naldo kan niet koppen en dat lijkt mij toch vrij belangrijk als CVquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoezo is Naldo niet goed? Hij is een facking roadblock achterin. Gustavo is echt veruit de slechtste in dit team. Door hem onderstonden gisteren bijna alle tegendoelpunten.
Toevallig wel zoiets, ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
Net alsof ze 15 miljoen voor een Belg gaan krijgen met nog 1 jaar contract
haha, ja, voor een Belgquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
Het zit je best diep he. Je zou toch moeten weten dat Ajax altijd spelers voor veel te veel geld verkoopt. Babel, Sneijder en De Mul bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
Sulejmani zal ook ooit voor 25 miljoen verkocht wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit je best diep he. Je zou toch moeten weten dat Ajax altijd spelers voor veel te veel geld verkoopt. Babel, Sneijder en De Mul bijvoorbeeld
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sulejmani zal ook ooit voor 25 miljoen verkocht worden
Amsterdammers hebben gewoon een sterke persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit je best diep he. Je zou toch moeten weten dat Ajax altijd spelers voor veel te veel geld verkoopt. Babel, Sneijder en De Mul bijvoorbeeld
Was het maar waar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sulejmani zal ook ooit voor 25 miljoen verkocht worden
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:04 schreef Reemi het volgende:
[..]! Ze willen hem totaal niet graag hebben. Zéker niet als vervanger van Vertonghen.
haphap
egt sorry GJEquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een liefde voor mijn club, Fuszy
Ik vind PSV een stuk enger dan Ajax na dit seizoen. In het buitenland haat ik geen enkele club eigenlijk. Al is haat een groot woord tegenover PSV of Ajax hoor. Het is toch leuk dat je dat soort clubs ook hebt, anders zou het maar saai worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er is maar één club waar ik nog meer haat voor heb dan Ajax. Dat is Chelsea. Al kan PSV er sinds een aantal jaar ook wel wat van.
De club die ik het meest haat, is inderdaad PSV. Ik heb totaal geen haat voor Feyenoord overigens, wel voor een deel van hun supporters.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er is maar één club waar ik nog meer haat voor heb dan Ajax. Dat is Chelsea. Al kan PSV er sinds een aantal jaar ook wel wat van.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
De club die ik het meest haat, is inderdaad PSV. Ik heb totaal geen haat voor Feyenoord overigens, wel voor een deel van hun supporters.
Dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]Ik hoor bij dat deel. IK WIST HET!
sig maar even veranderen![]()
Als Gomez er 6 scoort, en dat is nog niet eens zo'n gek idee dan zal hij een MOTM krijgen met als rating 100. BEST PLAYER IN THE GAME.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:29 schreef Maver24 het volgende:
Die TOTY gomez, wanneer zal ik die halen, vandaag al of wat. als Bayern vanavond wint dan ben ik bang dat de prijs omhoog zal gaan
Jij bent echt een baasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:32 schreef vandermar het volgende:
HAHAHAHA
Ik moest tegen een ziek team met mijn 4* rated goud zilvers.
Hij had
IF Tevez - TOTY Aguero
UP Nani - Nasri - Up RVP - TOTY Valencia
TOTY Baines - TOTY Coloccini - TOTY Kompany TOTY Simpson
TOTY Krul
Geen idee hoe ik daaraan gematched kan worden
ik win 5-4 in extremis lol
Hij gaat de hele tijd alle replay's kijken en debiel juichenmaak ik de 5-4 met Ogbonna van rand 16 lol
Hat-trick met Bianchiwat een bazige spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |