Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
ja hieroquote:
wil je trouwens Fut potje of gewoon normaalequote:
Het liefst FUTquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
wil je trouwens Fut potje of gewoon normaale
Ik heb een volledig bagger FUT team.quote:
H2H is ook goed, ben ik alleen niet zo sterk in. Zeg even je GT.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb een volledig bagger FUT team.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:45 schreef Pobberd het volgende:
[..]
H2H is ook goed, ben ik alleen niet zo sterk in. Zeg even je GT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]Hahah nice. Ik ga xbox aanzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga bedenken hoe ik naar mijn XBOX toekom.quote:
Als ik tegen de Computer speel, krijg ik altijd dezelfde goals tegen, eerst tegen de paal en dan schieten ze hem erin, kan je lekker veel tegen doen.quote:
Zelfs met TOTY Vert en TOTY Komp?quote:
zit op de console nu, maar ik heb straks nog een plaatje gepostquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doet Klaas het goed?
Mag ik een link van je team?
Ik wil een linkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zit op de console nu, maar ik heb straks nog een plaatje gepost
why? Als het je om bedragen gaat: Die zie je toch amper omdat ik alles via mijn andere account koop bijnaquote:
Hoezo moet, en hoezoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:02 schreef tochweerhenk het volgende:
ik denk dat ik maar een potje moet spelen tegen pobberd
omdat best moequote:
Je kan ook vriendschappelijk tegen een vriend doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:02 schreef tochweerhenk het volgende:
maar pobberd h2h moet je in dezelfde divisie zitten
doen we daquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Je kan ook vriendschappelijk tegen een vrien doen.
jawel ben alleen bang om met 9-0 te verliezenquote:
te gek ik ga nu mijn xbox aanzettenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:04 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Accepteer eerst nou maar eens mijn vriendenverzoek
Lijkt 3421 op 4321 of is het niet te vergelijken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
6-1 gewonnen en fantastisch gespeeld, er is nog hoop
Ja, de voorhoede staat precies hetzelfde opgesteld. Verschil is nu gewoon dat je een LM/RM ipv backs hebt en dat je verdedigende CDM nu achterin staat. De linker CM is voor mijn gevoel wel wat meer verdedigend van de 2..merkte ik in mijn teams met Ramires-Hernanes en deze, maar het is toevallig ook de meest aanvallende speler, dus kan goed aan de workrates liggen. RvP komt vaak voor het doel en dat is wel lekker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lijkt 3421 op 4321 of is het niet te vergelijken?
Maar is een budgetteampje bouwen om te kijken hoe het speelt!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, de voorhoede staat precies hetzelfde opgesteld. Verschil is nu gewoon dat je een LM/RM ipv backs hebt en dat je verdedigende CDM nu achterin staat. De linker CM is voor mijn gevoel wel wat meer verdedigend van de 2..merkte ik in mijn teams met Ramires-Hernanes en deze, maar het is toevallig ook de meest aanvallende speler, dus kan goed aan de workrates liggen. RvP komt vaak voor het doel en dat is wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |