Ik had ook verwacht dat hij verder zou zakken, maar misschien is Morgan Stanley wel bezig met een reddingsoperatie. Dat zijn banken toch meestal verplicht in de eerste dagen na introductie? Hebben ze vrijdag ook gedaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:44 schreef Tchock het volgende:
Op zich trekt de koers best bij. Ik had verwacht dat het verder zou zakken, maar de koers is alweer door de 10% verlies heen.
Waarom, die medewerkers hebben als ze slim zijn al gecashed bij de eerste introductie door een deel van hun pakket te verkopen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik stel me zo voor dat er in HQ van die dikke plasmaschermen in de hall staan waar ook live de koersen zichtbaar zijn, en her en der op monitoren in cubacles....
En paniekerige employees die hun zuurverdiende centjes down the drain zien gaan, so to speak.
wat een hoop Engels.
of 6$quote:Op maandag 21 mei 2012 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee toch? Je krijgt aandelen als werknemer (denk ik) en die dingen houd je zo lang mogelijk vast, en gaat ze pas cashen als 'ie op $60 staat.
Ze verwachtten dat ie ging stijgen... en flink ook.quote:
Ik zou meteen de helft mijn aandelen verkopen. Als de koers omhoog gaat is het mooi mee genomen voor de andere helft.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee toch? Je krijgt aandelen als werknemer (denk ik) en die dingen houd je zo lang mogelijk vast, en gaat ze pas cashen als 'ie op $60 staat.
quote:Statistics
901 million monthly active users at the end of March 2012.
Approximately 80% of our monthly active users are outside the U.S. and Canada.
526 million daily active users on average in March 2012.
488 million monthly active users who used Facebook mobile products in March 2012, and more than 500 million mobile monthly active users as of April 20, 2012.
During March 2012, on average 398 million users were active with Facebook on at least six out of the last seven days.
More than 125 billion friend connections on Facebook at the end of March 2012.
On average more than 300 million photos uploaded to Facebook per day in the three months ended March 31, 2012.
An average of 3.2 billion Likes and Comments generated by Facebook users per day during the first quarter of 2012.
More than 42 million Pages with ten or more Likes at the end of March 2012.
Facebook is available in more than 70 languages.
MS wil die rotzooi zo snel mogelijk weer van z'n balans hebben, maar wel tegen een leuke prijs. Het dumpen van die zooi met een prijs van meer dan 3 a 4% onder de eerste notering is verlies voor MS.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:53 schreef VeX- het volgende:
Dus Morgan Stanley zit als het ware die shares kunstmatig hoog te houden? Een beetje hetzelfde idee als plaatmaatschappijen die massaal nummers kopen zodat hun artiest hoog in de hitlijsten komt?
De app voor Nokia Symbian is al helemaal een ramp.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Facebook mag wel wat sneller en op een betere manier vernieuwen. Die Android app is echt superslecht.
en terecht t is levensgevaarlijk dat FB gedoequote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef flyguy het volgende:
[..]
MS wil die rotzooi zo snel mogelijk weer van z'n balans hebben, maar wel tegen een leuke prijs. Het dumpen van die zooi met een prijs van meer dan 3 a 4% onder de eerste notering is verlies voor MS.
Dat zeg ik ook wel eens tegen mijn leuterquote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze verwachtten dat ie ging stijgen... en flink ook.
Maar die verwachting komt dus ook niet uit?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook wel eens tegen mijn leuter
Ja zonder Facebook was dat idd maar tobben, toen liep je echt àlles mis.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Het enige positieve is dat je op de hoogte kan blijven van nieuwe muziek/releases/feestjes.
[wijze spreuk]Wat je niet weet mis je niet.[/wijze spreuk]quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zonder Facebook was dat idd maar tobben, toen liep je echt àlles mis..
Best mooi, als je bedenkt wat een strijd die banken gevoerd hebben om FB te mogen begeleiden...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
Als ik zo wat op het internet lees is MS al voor veel geld het schip in gegaan.
Hoelang zijn ze ze vandaag al aan het verhandelen?quote:
Nu net, 5 minuten geleden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze ze vandaag al aan het verhandelen?
Hij staat nou alweer op -7,43%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |