Zo vaak geprobeerd en gegoogled. Volgens mij snap ik iCloud nu pas.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onder Windows moet je handmatig foto's in de Photo Stream-map op je computer zetten.
Waarom vraag je trouwens zoveel als je het ook gewoon zelf even kan proberen?
Dat laatste kan dus wel. Installeer iCloud op je PC en je zie het vanzelf.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zo vaak geprobeerd en gegoogled. Volgens mij snap ik iCloud nu pas.
Device > andere iDevices OF PC
Dus niet
PC > iDevices
Oftewel, ik zoek een app of software die dat wel doet.
Geïnstalleerd. Downloadmap en uploadmap aangegeven. En doet echter niets.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat laatste kan dus wel. Installeer iCloud op je PC en je zie het vanzelf.
3 jaar achter elkaar hetzelfde design? Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:37 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Links die nieuwe iPhone?
Likely next-generation iPhone with 3.9-inch display, 1136 x 640 resolution in testing
Hij wordt waarschijnlijk ook platter hè?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef Guidetti het volgende:
[..]
3 jaar achter elkaar hetzelfde design? Natuurlijk niet.
Als dit hem wordt...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:37 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Links die nieuwe iPhone?
Likely next-generation iPhone with 3.9-inch display, 1136 x 640 resolution in testing
Geef mij maar een betere accu erin, hij ist al plat genoeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij wordt waarschijnlijk ook platter hè?
Letterboxed, dus dat lijkt me het probleem niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef remlof het volgende:
Vraag me wel af hoe oude apps gaan reageren op de veranderde schermverhouding
Mwah, de iPad heeft toch ook al drie generaties hetzelfde design?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:46 schreef Guidetti het volgende:
Ik geloof niet dat ze weer met hetzelfde design op de proppen komen.
Iets anders mag ook welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:06 schreef xminator het volgende:
Waarom zou het een andere design moeten krijgen, is toch mooi zo?
Bolle achterkant. Voor de rest laat ik me verrassenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe heb jij het in gedachte? Wat zou jij echt anders willen?
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
He vraagje, ik heb engels als taal op mijn iphone, nederland als Regio..
Maaaar, als ik nu wat google krijg ik vooral hits van google.com
Hoe krijg ik eerst de hits van google.nl ..
Niet. Google wordt bepaald op taal. Engels is .com, Nederlands is .nl etcquote:
Wtf? Je wilt liever een bolle achterkant dan mooi plat zoals hij nu is? De 3G was juist zo bagger omdat hij zo'n gare bolling had die onnodig ruimte in beslag nam.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bolle achterkant. Voor de rest laat ik me verrassen
Waarom ga je niet gewoon eerst naar google.nl in safari?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
.. Grrrrrrmbll ..
Maar is gaan zoeken in cydia dan ... Zal vast wel ergens een registertje om te zetten zijn
Dat bolle ligt veel lekkerder in de handquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wtf? Je wilt liever een bolle achterkant dan mooi plat zoals hij nu is? De 3G was juist zo bagger omdat hij zo'n gare bolling had die onnodig ruimte in beslag nam.
Zeker niet. iPhone 4 is mooier maar 3G is fijnerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |