Zo vaak geprobeerd en gegoogled. Volgens mij snap ik iCloud nu pas.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onder Windows moet je handmatig foto's in de Photo Stream-map op je computer zetten.
Waarom vraag je trouwens zoveel als je het ook gewoon zelf even kan proberen?
Dat laatste kan dus wel. Installeer iCloud op je PC en je zie het vanzelf.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zo vaak geprobeerd en gegoogled. Volgens mij snap ik iCloud nu pas.
Device > andere iDevices OF PC
Dus niet
PC > iDevices
Oftewel, ik zoek een app of software die dat wel doet.
Geïnstalleerd. Downloadmap en uploadmap aangegeven. En doet echter niets.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat laatste kan dus wel. Installeer iCloud op je PC en je zie het vanzelf.
3 jaar achter elkaar hetzelfde design? Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:37 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Links die nieuwe iPhone?
Likely next-generation iPhone with 3.9-inch display, 1136 x 640 resolution in testing
Hij wordt waarschijnlijk ook platter hè?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef Guidetti het volgende:
[..]
3 jaar achter elkaar hetzelfde design? Natuurlijk niet.
Als dit hem wordt...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:37 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Links die nieuwe iPhone?
Likely next-generation iPhone with 3.9-inch display, 1136 x 640 resolution in testing
Geef mij maar een betere accu erin, hij ist al plat genoeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij wordt waarschijnlijk ook platter hè?
Letterboxed, dus dat lijkt me het probleem niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef remlof het volgende:
Vraag me wel af hoe oude apps gaan reageren op de veranderde schermverhouding
Mwah, de iPad heeft toch ook al drie generaties hetzelfde design?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:46 schreef Guidetti het volgende:
Ik geloof niet dat ze weer met hetzelfde design op de proppen komen.
Iets anders mag ook welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:06 schreef xminator het volgende:
Waarom zou het een andere design moeten krijgen, is toch mooi zo?
Bolle achterkant. Voor de rest laat ik me verrassenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe heb jij het in gedachte? Wat zou jij echt anders willen?
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
He vraagje, ik heb engels als taal op mijn iphone, nederland als Regio..
Maaaar, als ik nu wat google krijg ik vooral hits van google.com
Hoe krijg ik eerst de hits van google.nl ..
Niet. Google wordt bepaald op taal. Engels is .com, Nederlands is .nl etcquote:
Wtf? Je wilt liever een bolle achterkant dan mooi plat zoals hij nu is? De 3G was juist zo bagger omdat hij zo'n gare bolling had die onnodig ruimte in beslag nam.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bolle achterkant. Voor de rest laat ik me verrassen
Waarom ga je niet gewoon eerst naar google.nl in safari?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
.. Grrrrrrmbll ..
Maar is gaan zoeken in cydia dan ... Zal vast wel ergens een registertje om te zetten zijn
Dat bolle ligt veel lekkerder in de handquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wtf? Je wilt liever een bolle achterkant dan mooi plat zoals hij nu is? De 3G was juist zo bagger omdat hij zo'n gare bolling had die onnodig ruimte in beslag nam.
Zeker niet. iPhone 4 is mooier maar 3G is fijnerquote:
Eerst ongelijk geven, dan gelijk geven en dan van onderwerp veranderen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeker niet. iPhone 4 is mooier maar 3G is fijner
Jeweetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:24 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Eerst ongelijk geven, dan gelijk geven en dan van onderwerp veranderen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je slim bent zet je ook al het dataverkeer uit en blokkeer je de mogelijkheid om apps te installeren... Dan gaat je batterij pas écht lang mee.
Moraal van het verhaal: waarom zo panisch doen over de batterijduur als je daarvoor allerlei handige features moet missen? Een iPhone is er om te gebruiken, niet om de accu zoveel mogelijk te sparen.
Omdat ik gewoon gelijk gebruik wil maken van dat uiterst makkelijke snellere zoekbalkje..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon eerst naar google.nl in safari?
iPhone op Nederlands zetten danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:57 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon gelijk gebruik wil maken van dat uiterst makkelijke snellere zoekbalkje..
Is normaalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef DenS het volgende:
Me iPhone wordt de laatste tijd snel warm als ik eventjes 3G aan heb met o.a. Facbook, Twitter, Mail en Whatsapp. Als ik dan even 5/10 minuten echt aan het interneten ben wordt de iPhone gloeiend heet. Lijkt me niet normaal of wel?
Lelijk. Zoals alle mock-ups.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:19 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vind dit ook wel een mooi concept.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://iphone5.nl/concept/iphone-5-liquidmetal/
Ik gok dat elke app verticaal schaalbaar zal moeten zijn. Dat lijkt me een prima oplossing die niet eens zo heel moeilijk te implementeren is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Letterboxed, dus dat lijkt me het probleem niet.
Ik ben vooral benieuwd hoe Apple het gaat verkopen dat apps met de nieuwe schermresolutie niet op oude iPhones kunnen draaien, vooral omdat de 4S waarschijnlijk nog wel twee jaar verkocht gaat worden.
Dat staat echt zo ... Afschuwelijk .. Hahahahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iPhone op Nederlands zetten dan
Je weet dat een iPhone ook kan bellen hè?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:55 schreef RickoKun het volgende:
Facebook doet het ook niet bij mij, dus ik ben nu compleet onbereikbaarHandig, ik wilde net afspraken maken om iets te doen vanmiddag.
Weet iemand of er een reset knop zit op de Iphone?
Als hij het doet, wel jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je weet dat een iPhone ook kan bellen hè?
Ik kom er niet meer in.quote:
Àquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik kom er niet meer in.
Als ik mijn Iphone aan druk, geeft ie dat stekkertje aan > Itunes
En als ik hem nu met USB aan mn PC koppel, ziet mijn PC hem niet meer.
Zoals ik al zei: Er is iets fout gegaan (kreeg foutmelding) tijdens het downloaden / updaten / bewerken van mijn iphone tijdens het overzetten van die update...
Mijn ouders hebben nog wel zo'n MAC thuis, ik zal daar eens even op kijken
Maak een reservekopie in iCloud. Verlies je nooit appsquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:27 schreef DeMessias het volgende:
Waarschijnlijk is deze vraag al meermaals voorbijgekomen en beantwoord, maar ik vind het even niet terug. Als ik mijn iPhone aansluit op m'n pc en iTunes open, verlies ik gegarandeerd enkele apps. Is hier een oplossing voor?
Heb de phone aangesloten op een andere pc (de Mac) en toen ging ie meteen bezig met herstelmodusquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
À
DFU-mode en dan herstellen lukt prima meestal.
Rechtermuisknop: aankopen overzetten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:27 schreef DeMessias het volgende:
Waarschijnlijk is deze vraag al meermaals voorbijgekomen en beantwoord, maar ik vind het even niet terug. Als ik mijn iPhone aansluit op m'n pc en iTunes open, verlies ik gegarandeerd enkele apps. Is hier een oplossing voor?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop: aankopen overzetten.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:09 schreef alwaysonhold het volgende:
Misschien een tip, iPhone 4S is nu spotgoedkoop met een abonnement. Hele goede aanbieding! Als ik geen smartphone had, had ik dit gelijk genomen. Kwam het hier tegen:
http://www.telecomvergeli(...)-met-abonnement.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |