Op Windows wel. Daar heb je een Photo Stream-map met twee subfolders, één upload-map en één stream-map. Als je foto's op je iPhone wilt zetten, zet je deze gewoon in je upload-map.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:07 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Niet de map, wel de foto's in iPhoto (Geen idee of het programma zo ook heet op een Windowsbak)
Vertelquote:Op zondag 20 mei 2012 22:10 schreef kikoooooo het volgende:
Zo heb ik m'n ex betrapt toen ze vreemd ging![]()
Zo jammer dat het niet vaker gepromoot wordt en niet standaard op je iPhone staat of in een handleiding of waar dan ook. Dan zouden veel meer mensen van het bestaan weten.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet tegen.Jij bent al de zoveelste in dit topic wiens iPhone gestolen is. Tevens ben je al de zoveelste die geen Find My iPhone had ingesteld, terwijl Apple die dienst al dik een jaar aanbiedt. Zo zonde.
Als je iOS 5 installeert word je op het bestaan ervan geattendeerd. Dus iedereen met iOS 5 zou moeten weten of het bestaat. Had jij iOS 5?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo jammer dat het niet vaker gepromoot wordt en niet standaard op je iPhone staat of in een handleiding of waar dan ook. Dan zouden veel meer mensen van het bestaan weten.
Ja, maar ik heb echt helemaal geen melding gehad. Alleen dat het tegenwoordig draadloos gaat. En ik weet nog dat ik dat helemaal niet handig vond omdat ik de iPhone dan nooit meer aan de pc hoef te hangen en ik zelf back-ups moest makenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je iOS 5 installeert word je op het bestaan ervan geattendeerd. Dus iedereen met iOS 5 zou moeten weten of het bestaat. Had jij iOS 5?
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:31 schreef Narcotical het volgende:
Als je backups naar iCloud instelt dan gebeurt het gewoon automatisch zodra je iPhone aan de oplader ligt en WiFi heeft... Hoef je dus helemaal niet zelf te doen
Dan heb je echt niet goed gelezen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb echt helemaal geen melding gehad. Alleen dat het tegenwoordig draadloos gaat. En ik weet nog dat ik dat helemaal niet handig vond omdat ik de iPhone dan nooit meer aan de pc hoef te hangen en ik zelf back-ups moest maken
Maar ik heb er nu van geleerd en ik heb iedereen met een iPhone erop gewezen, want m;n hele familie heeft een iPhone (met iOS 5) en niemand wist ervan.
Hoeft niet perse. Maar vaak wel het geval.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef kikoooooo het volgende:
Water is gewoon killing hoor. Vroeg of laat krijg je toch roest binnenin.
Dat hele iCloud deed het bij mij niet, dus die stond uitquote:Op maandag 21 mei 2012 11:51 schreef Agiath het volgende:
Ging maar even testen of findmyiphone nu goed werkt met dat iCloud. Maar het werkt dus voor geen meter. Hij vindt mijn toestel niet en extern vergrendelen werkt ook nietHij is offline terwijl hij hier naast me ligt
Een 3GS wordt onbruikbaar traag als je iCloud aanzet.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet tegen.Jij bent al de zoveelste in dit topic wiens iPhone gestolen is. Tevens ben je al de zoveelste die geen Find My iPhone had ingesteld, terwijl Apple die dienst al dik een jaar aanbiedt. Zo zonde.
Vanwege performance. Je kan net zo goed een baksteen gebruiken als je iCloud op een 3GS aanzet, die werkt dan nog beter.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hele iCloud deed het bij mij niet, dus die stond uit.
Ik gebruik alleen dat photostream en heb nergens last van...quote:Op maandag 21 mei 2012 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanwege performance. Je kan net zo goed een baksteen gebruiken als je iCloud op een 3GS aanzet, die werkt dan nog beter.
Dat het bij jou niet werkt, wil niet zeggen dat 'het voor geen meter werkt'. Weet je zeker dat je Locatievoorzieningen voor Find My iPhone hebt aangezet? Het werkt hier prima en bij iPhones van andere mensen die ik ken ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:51 schreef Agiath het volgende:
Ging maar even testen of findmyiphone nu goed werkt met dat iCloud. Maar het werkt dus voor geen meter. Hij vindt mijn toestel niet en extern vergrendelen werkt ook nietHij is offline terwijl hij hier naast me ligt
De iCloud-processen gebruiken tientallen MBs geheugen terwijl een stock 3GS net na het booten nog 2 MB overheeft ongeveer.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen dat photostream en heb nergens last van...
Jij had inderdaad al gezegd dat het geen succes was op een 3GS, weet ik nogquote:Op maandag 21 mei 2012 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
De iCloud-processen gebruiken tientallen MBs geheugen terwijl een stock 3GS net na het booten nog 2 MB overheeft ongeveer.
Goed (en slecht) nieuws! Hij deed het gisteravond weer normaal mits ik de helderheid op z'n laagst in had gesteld, als ik hem hoger deed viel de backlight weer uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik heb hem standaard op de vensterbank liggen zodat de zon er fel in schijnt.
Ik denk dat ik hem daar nog even laat liggen.
Ja. Alles nagelopen, met mobileme werkte het prima en heb sindsdien niets veranderd.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:56 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat het bij jou niet werkt, wil niet zeggen dat 'het voor geen meter werkt'. Weet je zeker dat je Locatievoorzieningen voor Find My iPhone hebt aangezet? Het werkt hier prima en bij iPhones van andere mensen die ik ken ook.
Maar dat photostream doet toch alleen iets als je nieuwe foto's hebt gemaakt en weer in het bereik van wifi komt?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
De iCloud-processen gebruiken tientallen MBs geheugen terwijl een stock 3GS net na het booten nog 2 MB overheeft ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |