Pru-siesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
.... onverwoestbaar
Zelden zeker, maar nooit gewoon
Nu komt het....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze gisteren wel zestien keer het verhaal van Laura die Scream kijkt hebben verteltZeg maar, zo hard mogelijk
Wait wuutquote:
Ja een van de jongens 'ging naar de wc' maar ging stiekem via de voordeur naar buiten, en precies op het moment dat iemands hoofd werd ingeslagen via de achterdeur naar binnen. En dat was precies achter mij. Dus ik zette het op een krijsen, hele scheldtirade.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu komt het....!
[..]
Wait wuut? Waar is die te halen
?
whehequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja een van de jongens 'ging naar de wc' maar ging stiekem via de voordeur naar buiten, en precies op het moment dat iemands hoofd werd ingeslagen via de achterdeur naar binnen. En dat was precies achter mij. Dus ik zette het op een krijsen, hele scheldtirade.
En dat moest natuurlijk aan bepaalde personen verteld worden
AHquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu komt het....!
[..]
Wait wuut? Waar is die te halen
?
Oei, daar ga ik ook maar eens voor kijken dan..quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:36 schreef Renesite het volgende:
Ik zou mijn vader ophalen na een etentje met het werk. Hij zou bellen. Sowieso een godswonder met mobiel.
Nou belt hij dus mijn moeder. Een verkeerde connectie tot stand of zo, geen idee, maar wij roepen 'HALLOOO' en hij hoort schijnbaar niks.
Daarna belt hij duidelijk weer tweemaal... wij krijgen steeds voicemail als wij terugbellen.
Wat blijkt?
'Huuu hoe werkt dit ding, ik snap dat ook niet'. 6 minuten lang op de voicemail (twee gesprekken).
Beltegoed is nu op
Ik zie het helemaal voor me!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:36 schreef Renesite het volgende:
Ik zou mijn vader ophalen na een etentje met het werk. Hij zou bellen. Sowieso een godswonder met mobiel.
Nou belt hij dus mijn moeder. Een verkeerde connectie tot stand of zo, geen idee, maar wij roepen 'HALLOOO' en hij hoort schijnbaar niks.
Daarna belt hij duidelijk weer tweemaal... wij krijgen steeds voicemail als wij terugbellen.
Wat blijkt?
'Huuu hoe werkt dit ding, ik snap dat ook niet'. 6 minuten lang op de voicemail (twee gesprekken).
Beltegoed is nu op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |