Je houdt toch van je ergeren? Dan moet je zeker kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Specularium het volgende:
Ik weet nog niet of ik het songfestival ga kijken.
En wat vond jij als volledig neutraal ingestelde FOK!ker van dat topic?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo ben ik er vorig jaar ook ingelokt.
Neen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef padlarf het volgende:
elke keer als ik die klootzak van een frenk zie krijg ik de welhaast onbedwingbare neiging om naar amsterdam te gaan en hem heel hard te slaan met een roestige stoeptegel
Ligt dat nu echt aan mij?
Wat is een roestige stoeptegel?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef padlarf het volgende:
elke keer als ik die klootzak van een frenk zie krijg ik de welhaast onbedwingbare neiging om naar amsterdam te gaan en hem heel hard te slaan met een roestige stoeptegel
Ligt dat nu echt aan mij?
Als ik ECHT niks te doen heb kom ik ook wel even langs op die homoparade.....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef Tommeke het volgende:
Met Fok! aan kijken lijkt me ook grappig. Net als die reeksen van de SBS6-zondagavond
Ik neutraal? Ik had gewoon niks te doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En wat vond jij als volledig neutraal ingestelde FOK!ker van dat topic?
Dat was enigszins sarcastisch. Heb je wel een antwoord op de vraag?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik neutraal? Ik had gewoon niks te doen.
Ik denk persoonlijk wel dat ik iets beters te doen heb...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ik ECHT niks te doen heb kom ik ook wel even langs op die homoparade.....
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
Nog geen opmerkingen over het rozenshirt van Frenk?
Je bedoelt die afgeprijsde gordijnstof?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
Nog geen opmerkingen over het rozenshirt van Frenk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |