Ja hoor, wel beetje op tijd komen denk ik...quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik had al gezien dat de kneus iid ook aan karaoke doet, is die tent een beetje geschikt voor een groep van ongeveer 20 personen?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
van wiki:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren dat ik als kind de journaals altijd zo saai vond, maar dat deze op zondag maar 10 minuten waren en op andere dagen 20; het nadeel van de zondag was dat er geen reclame was, en als kind vond ik de reclame filmpjes uiteraard heel leuk.
Wordt leuk als de Parade daar over een paar weken weer neerstrijktquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:28 schreef Nielsch het volgende:
De Occupy'ers zijn verhuisd naar dat grasveldje tussen de Inktpot, het NS-hoofdkantoor, het Belastingdienstkantoor en het spoor / busbaan.
Edit: het grasveldje heeft zelfs een naam: Park Nieuweroord.
Edit 2: tussen Park Nieuweroord en het NS-hoofdkantoor staat nog een school / kinderdagverblijf.
De Parade staat niet op Nieuweroord maar in het Moreelsepark. En daarbij, de EK finale is op 1 juli, na het EK gaan de stinkerds weer terug naar hun ouwe plekkie.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:52 schreef Naamah het volgende:
[..]
Wordt leuk als de Parade daar over een paar weken weer neerstrijkt
Openbare ruimte afpakken van hardwerkende Utrechtse bewoners.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat doet de occupybeweging inmiddels anders dan voordat ze door het leven gingen als occupybeweging?
Dat deden ze toen ook al, toen noemden we het kraken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Openbare ruimte afpakken van hardwerkende Utrechtse bewoners.
Mooi? Tyfuslelijk zul je bedoelen. Die plint dan vooral, en dat ronde bord op het dak. Die schildering vind ik nog wel okee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef okiokinl het volgende:
[..]daar gaat t mooie kraakpandje.. jammer hoor..
Nederland heeft ook niet echt een traditie op dat gebied. Er gebeuren zoveel dingen waar niemand op zit te wachten, maar er is dan ook weer niemand die z'n bek open trekt om er iets aan te doen. Gehoorzaam bukken en verder leven.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat deden ze toen ook al, toen noemden we het kraken.
In Nederland hebben we het gewoon te goed met z'n allen. Vandaar ook dat de Occupy-beweging in Amerika veel meer normale mensen aantrok dan het krakerstuig dat zich in Nederland Occupy noemt.
kwestie van smaak. ik wordt ook niet vrolijk van een h&m pui op een historisch grachtenpand..quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mooi? Tyfuslelijk zul je bedoelen. Die plint dan vooral, en dat ronde bord op het dak. Die schildering vind ik nog wel okee.
Duitse inborst wellicht...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:37 schreef Meteoric het volgende:
Liep langs die occupy. Er staat ook nog eens sommer occupy in plaats van 'summer'Het ziet er echt sneu uit.
Net of ze daar sliepen. Er sliepen er misschien twee om het kamp te bewaken. Die vervolgens iemand met een hamer te lijf gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef okiokinl het volgende:
de hele afgelopen winter in een tentje middenin uitgaansgebied slapen is wel stoer toch..
Ik moest hard lachen om deze foto.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef Meteoric het volgende:
Had toevallig van de week een foto gemaaktVolgens mij staan er nu twee tenten bij.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef Meteoric het volgende:
Had toevallig van de week een foto gemaaktVolgens mij staan er nu twee tenten bij.
[ afbeelding ]
Hierquote:UTRECHT - De gemeenteraad in Utrecht is akkoord met de koop van het Stadskantoor op het Jaarbeursplein. Het nieuwe onderkomen van de meeste gemeenteambtenaren gaat de stad 214 miljoen euro kosten. Het gebouw kost 203 miljoen euro en daarnaast moet de gemeente kosten betalen.
Een meerderheid van de raad kan zich vinden in het kopen van het pand dat naast station Utrecht Centraal in aanbouw is, maar de VVD en SP zijn fel tegen de koop. Het gebouw zou te groot zijn voor de Utrechtse ambtenaren. De gemeente wil delen van het pand verhuren, maar volgens de VVD moet de stad niet op de stoel van de vastgoedondernemer gaan zitten.
Het gebouw wordt ontwikkeld door de NS. In 2008 sloot de gemeente een huurcontract voor 25 jaar. Dat zou Utrecht in totaal zo'n 275 miljoen euro kosten. Vorig jaar berekende B&W dat koop veel voordeliger zou zijn en werden met instemming van de gemeenteraad onderhandelingen gestart met de NS.
De aanschaf van het nieuwe stadskantoor is een van de grootste vastgoedtransacties dit jaar in heel Nederland. De gemeente wil een nieuw onderkomen omdat ambtenaren nu in 15 panden verspreid over de stad gehuisvest zijn.
In 2014 moet het gebouw klaar zijn en gaan de ambtenaren verhuizen. Ondanks protest van een deel van de raad, gaat ook het college van B&W verhuizen naar het Stationsgebied. Het gemeentehuis in het centrum blijft wel de plek waar de raadsvergaderingen worden gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |