Nee, dat mag niet. Als je dat doet dan stuur ik de Bunnikside politie op je af.quote:
Zelfverdediging. Maar serieus, ik ben echt veel aan het trainen binnen Utrecht... een uurtje of 5 Krav Maga aan de Amsterdamse straagweg en 3 uur in de week Braziliaans Jiu Jitsu in Overvecht. Aanrader voor mensen in Utrecht die iets aan zelfverdediging (more or less) willen doen of fit willen worden want het is vrij intens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt goed uit, geweld is namelijk ook voor mietjes.
Ik bel je wel even als er weer gezeik is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zelfverdediging. Maar serieus, ik ben echt veel aan het trainen binnen Utrecht... een uurtje of 5 Krav Maga aan de Amsterdamse straagweg en 3 uur in de week Braziliaans Jiu Jitsu in Overvecht. Aanrader voor mensen in Utrecht die iets aan zelfverdediging (more or less) willen doen of fit willen worden want het is vrij intens.
Haha, deal!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bel je wel even als er weer gezeik is.
Vergeet je picknickmand niet. In het Waterwinpark kan je ook aardig picknicken heb ik gehoord uit betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:41 schreef A_Wolfsen het volgende:
Lekker weertje he onderdanen? Wat zijn jullie allemaal aan het doen? Ik denk dat ik zo de bestuurshamer eens even neerleg, de ketting afdoe en een ijsje ga halen in het Griftpark. IJsjes zijn niet zo duur, dus dan loopt het declaratiegedrag ook niet de spuigaten uit.
Vooral bij het speeltuintje. En aan de Herbert Kawanstraat is het ook altijd heel gezellig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergeet je picknickmand niet. In het Waterwinpark kan je ook aardig picknicken heb ik gehoord uit betrouwbare bron.
Dat klinkt als een doldwaasch idee! Dat wordt lachen, gieren ende brullen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral bij het speeltuintje. En aan de Herbert Kawanstraat is het ook altijd heel gezellig.
Pics van Eefke.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:16 schreef A_Wolfsen het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben. Dit soort dingen gebeuren mij en Eefke nu nooit.
Ha, Keiland strikes againquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef Nielsch het volgende:
Ik moet even van Aleid Wolfsen zeggen dat hij ermee stopt. Hij is jullie bedreigingen en getier zat.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef Nielsch het volgende:
Maar het was dus niet Paul. Ik was het. Sorry Paul.
Als je die op de Thematerweg bedoelt, vanuit Haarzuilens aan de linkerkant; deze was vanavond open.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik weet niet of ik een apart Haarzuilens topic moet openen. Maar in de zomer staat er tussen vleuten en haarzuilens (vlakbij dorp haarzuilens) altijd een kraampje met verse aardbeien, kersen en frambozen (ook jam, honing etc).
Weet iemand vanaf wanneer die kraam er weer staat, ze hebben daar zulk lekker fruit.
Geen idee hoe ze heten en/of ze een website hebben.
Hierquote:UTRECHT - De Roma-familie Nicolich heeft Utrecht meer gekost dan eerder is gezegd door de gemeente. Dat schrijft het AD.
De opvang van het gezien kostte de stad de afgelopen jaren ruim 29.000 euro, maar daarnaast kreeg de familie nog meer geld, schrijft de krant.
Zo zouden er regelmatig enveloppen met 500 euro aan contanten zijn betaald en ook zou er voor ruim 2000 euro stageld betaald zijn voor lege caravans op een camping. Die bedragen zijn niet terug te vinden in de papieren van de gemeente.
CDA en D66 reageren verbijsterd, juist omdat burgemeester Wolfsen had beloofd volledige openheid van zaken te geven over het Nicolich-dossier.
Je bent twee keer beroofd in twee maanden tijd? WTF, we hebben het over Utrecht, niet over een of ander gat in zuid-Italie toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Het is echt van de zotte. Ik ben twee keer beroofd in twee maanden tijd, er is de hele tijd gedonder in de wijk, de hele straat is wel een keer overvallen, je auto is niet meer veilig, je wordt je huis uit gejaagd, schuurtjes worden in de fik gezet, en zo'n familie krijgt geld toe.
Achterlijk gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |