Bewijs dat jij het bent:quote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef Paul het volgende:
Ik ben dat echt niet
Volgens mij is het Q trouwens
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Bewijs dat jij het bent:
Hee Paul, bewijs dat jij het was!
Grappenmakerquote:Op maandag 21 mei 2012 22:06 schreef A_Wolfsen het volgende:
Beste onderdanen, Eefke en ik kruipen lekker vroeg onder de wol. Tot morgen!
Trusten Aleid Paulquote:Op maandag 21 mei 2012 22:06 schreef A_Wolfsen het volgende:
Ja, maar die kunnen misschien wel boos worden en hun hele familie er bij gaan halen! Dan maar makkelijkere doelwitten aanpakken.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:53 schreef Specularium het volgende:
Nou nou, fantastisch.
Laten ze dit soort daadkracht maar eens zien bij bijvoorbeeld bepaalde zigeunerfamilies.
Dat was toch een Super de Boer altijd?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef s0k het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)van-kippersluis.html
Nu maar hopen op een AH
Ja. Was een soort franchiser. Moesten toen verplicht een jumbo worden, maar moesten zelf de kosten daarvan betalen. Kippersluis wilde dat niet. Is nog een rechtszaak geweest. Kippersluis dus in gelijk gesteld.quote:
Ik ga voorlopig nergens heen. #tweedetermijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:45 schreef Blik het volgende:
Kom je na een lang weekend terug in Nederland, en dan denk je als je de TT leest dat Nederland (en Utrecht) eindelijk de weg terug omhoog heeft gevonden...
Blijkt het allemaal nep te zijn
Ik krijg een laptop en een telefoon van je.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:06 schreef A_Wolfsen het volgende:
Mevrouw CherryLips er gaat hier niet gevochtend worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knokploeg op hem afsturen. Het is zijn schuld
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg een laptop en een telefoon van je.
Groetjes.
O, dat zou ik ook wel willen wetenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik weet niet of ik een apart Haarzuilens topic moet openen. Maar in de zomer staat er tussen vleuten en haarzuilens (vlakbij dorp haarzuilens) altijd een kraampje met verse aardbeien, kersen en frambozen (ook jam, honing etc).
Weet iemand vanaf wanneer die kraam er weer staat, ze hebben daar zulk lekker fruit.
Geen idee hoe ze heten en/of ze een website hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |