Nu al geloofwaardig deze kloon.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef A_Wolfsen het volgende:
Beste meneer Paul,
Ik geloof dat er op die foto copyright zit.
Pas als er op forum@fok.nl een vriendelijk doch dringend mailtje van hem binnenkomt met het verzoek alle negatieve topics over Wolfsen zijn persoon weg te halen.quote:
Ik ben wel van plan om de topics over Utrecht en mijn persoon beter in de gaten te gaan houden en zonodig te debunkenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Pas als er op forum@fok.nl een vriendelijk doch dringend mailtje van hem binnenkomt met het verzoek alle negatieve topics over Wolfsen zijn persoon weg te halen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef A_Wolfsen het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om de topics over Utrecht en mijn persoon beter in de gaten te gaan houden en zonodig te debunken
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:55 schreef A_Wolfsen het volgende:
[..]
Wat is daar zo hilarisch aan jongeman?
Ja hoe moet ik dat met hem afsprekenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Post is allebei op precies dezelfde seconde?
Ik ben niet bekend met keiland.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
he meneer wolfsen wat vind u van keiland
Kanaleneiland is een mooie wijk met een hoop potentieel. We moeten dat potentieel er alleen nog uit zien te halen. Daar zijn wel als PvdA ook volop mee bezig.quote:
Haten op keilandquote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef A_Wolfsen het volgende:
[..]
Kanaleneiland is een mooie wijk met een hoop potentieel. We moeten dat potentieel er alleen nog uit zien te halen. Daar zijn wel als PvdA ook volop mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |