Nu al geloofwaardig deze kloon.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef A_Wolfsen het volgende:
Beste meneer Paul,
Ik geloof dat er op die foto copyright zit.
Pas als er op forum@fok.nl een vriendelijk doch dringend mailtje van hem binnenkomt met het verzoek alle negatieve topics over Wolfsen zijn persoon weg te halen.quote:
Ik ben wel van plan om de topics over Utrecht en mijn persoon beter in de gaten te gaan houden en zonodig te debunkenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Pas als er op forum@fok.nl een vriendelijk doch dringend mailtje van hem binnenkomt met het verzoek alle negatieve topics over Wolfsen zijn persoon weg te halen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef A_Wolfsen het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om de topics over Utrecht en mijn persoon beter in de gaten te gaan houden en zonodig te debunken
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:55 schreef A_Wolfsen het volgende:
[..]
Wat is daar zo hilarisch aan jongeman?
Ja hoe moet ik dat met hem afsprekenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Post is allebei op precies dezelfde seconde?
Ik ben niet bekend met keiland.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
he meneer wolfsen wat vind u van keiland
Kanaleneiland is een mooie wijk met een hoop potentieel. We moeten dat potentieel er alleen nog uit zien te halen. Daar zijn wel als PvdA ook volop mee bezig.quote:
Haten op keilandquote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef A_Wolfsen het volgende:
[..]
Kanaleneiland is een mooie wijk met een hoop potentieel. We moeten dat potentieel er alleen nog uit zien te halen. Daar zijn wel als PvdA ook volop mee bezig.
Ik ben helemaal voor persvrijheid, alleen niet als er slecht over mij geschreven wordt. Kinderachtig, vind ik dat. Net als deze vraag.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef Paul het volgende:
Burgemeester Wolfsen, waarom versnipperde u eigenlijk al die kranten toen?
Omdat ik altijd denk aan de belangen van burgers.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef Paul het volgende:
Burgemeester Wolfseeeeeeeeeeeen?
Waarom mochten we geen Megaschermen met het WK en nu ook weer niet met het EK!????????
Wat is dat nou voor een antwoordquote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef A_Wolfsen het volgende:
[..]
Omdat ik altijd denk aan de belangen van burgers.
Dat weet ik. Heb het verhaal reeds gehoord van de desbetreffende agent. Hij had het over een idioot met een walkman op die zijn sirene niet hoorde.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
adolf wolfsen, er moet echt wat gedaan worden aan de verkeersomstandigheden in kanaleneiland. werd vandaag bijna aangereden toen ik door groen liep door een politieagent op motor
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:08 schreef A_Wolfsen het volgende:
[..]
Dat weet ik. Heb het verhaal reeds gehoord van de desbetreffende agent. Hij had het over een idioot met een walkman op die zijn sirene niet hoorde.
Hij kan er toch ook niks aan doen dat zelfs de politie jouw vriend niet wil zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
adolf wolfsen, er moet echt wat gedaan worden aan de verkeersomstandigheden in kanaleneiland. werd vandaag bijna aangereden toen ik door groen liep door een politieagent op motor
ik had geen walkman opquote:Op maandag 21 mei 2012 21:08 schreef A_Wolfsen het volgende:
[..]
Dat weet ik. Heb het verhaal reeds gehoord van de desbetreffende agent. Hij had het over een idioot met een walkman op die zijn sirene niet hoorde.
Nee, Paul. Dat willen ze niet. Het is gewoon te gevaarlijk. Wij van de PvdA weten echt wel wat goed voor u is hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een antwoord? DE BURGERS WILLEN HET EK OP GROOT SCHERM
ik deed anders niks verkeerdquote:Op maandag 21 mei 2012 21:08 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Hij kan er toch ook niks aan doen dat zelfs de politie jouw vriend niet wil zijn
U liegt.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik had geen walkman op![]()
en hij had geen sirene's of alarmlichten of watdan ook
Ik beeeeeeeen dat nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Paul dit is wettelijk strafbaar om een account voor een burgermeerster te maken en te doen alsof hij het is.
het is ook wettelijk verboden om al feyenoord kijken een pizza-etende geit te neukenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Paul dit is wettelijk strafbaar om een account voor een burgermeerster te maken en te doen alsof hij het is.
Yeah rightquote:Op maandag 21 mei 2012 21:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik beeeeeeeen dat nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Als dat zo is zal ik de politie van Utrecht hard laten optreden tegen deze meneer Paul.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja maar dat doe ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is ook wettelijk verboden om al feyenoord kijken een pizza-etende geit te neuken
Dat heten Direct messages paul, en je hebt mij bedreigd dus je kan maar beter niks zeggenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:36 schreef A_Wolfsen het volgende:
[..]
Ik kreeg net allemaal rare privéberichtjes van jou.
Hoezo heeft deze meneer Paul u bedreigd? Moet ik de politie inschakelen?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat heten Direct messages paul, en je hebt mij bedreigd dus je kan maar beter niks zeggen
Nee hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef A_Wolfsen het volgende:
[..]
Hoezo heeft deze meneer Paul u bedreigd? Moet ik de politie inschakelen?
Het is mijn kloon nieeeeeeeeeeeetquote:Op maandag 21 mei 2012 21:42 schreef smegmanus het volgende:
Leuke kloon TS, speel je ook nog met handpoppen?
Leugens.quote:
Nee, in mijn vrije tijd werp ik graag een balletje.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:42 schreef smegmanus het volgende:
Leuke kloon TS, speel je ook nog met handpoppen?
JONGE HET KAN MIJN KLOON NIET ZIJN JONGE LAAT DAN DIE IPS CHECKEN IK SCHUIMBEK OP DIT MOMENT JA IK BEN WOEDENDquote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb bewijs![]()
en ik heb ook bewijs van een geuite bedreiging
Dat vind ik wel knapquote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
Smeggie moet ik je even wat bewijs stukken sturen ?
Bewijs? Waarvan? Bedreiging? Deze meneer Paul gaat zijn boekje wel te buiten.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb bewijs![]()
en ik heb ook bewijs van een geuite bedreiging
Laat maar zien die bewijsstukken.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
Smeggie moet ik je even wat bewijs stukken sturen ?
Ik ben wel benieuwd wat jij stuurtquote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
Zo bewijsstukken geleverd en nu gaan slapen paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |