Ja maar dat doe ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is ook wettelijk verboden om al feyenoord kijken een pizza-etende geit te neuken
Dat heten Direct messages paul, en je hebt mij bedreigd dus je kan maar beter niks zeggenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:36 schreef A_Wolfsen het volgende:
[..]
Ik kreeg net allemaal rare privéberichtjes van jou.
Hoezo heeft deze meneer Paul u bedreigd? Moet ik de politie inschakelen?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat heten Direct messages paul, en je hebt mij bedreigd dus je kan maar beter niks zeggen
Nee hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef A_Wolfsen het volgende:
[..]
Hoezo heeft deze meneer Paul u bedreigd? Moet ik de politie inschakelen?
Het is mijn kloon nieeeeeeeeeeeetquote:Op maandag 21 mei 2012 21:42 schreef smegmanus het volgende:
Leuke kloon TS, speel je ook nog met handpoppen?
Leugens.quote:
Nee, in mijn vrije tijd werp ik graag een balletje.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:42 schreef smegmanus het volgende:
Leuke kloon TS, speel je ook nog met handpoppen?
JONGE HET KAN MIJN KLOON NIET ZIJN JONGE LAAT DAN DIE IPS CHECKEN IK SCHUIMBEK OP DIT MOMENT JA IK BEN WOEDENDquote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb bewijs![]()
en ik heb ook bewijs van een geuite bedreiging
Dat vind ik wel knapquote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
Smeggie moet ik je even wat bewijs stukken sturen ?
Bewijs? Waarvan? Bedreiging? Deze meneer Paul gaat zijn boekje wel te buiten.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb bewijs![]()
en ik heb ook bewijs van een geuite bedreiging
Laat maar zien die bewijsstukken.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
Smeggie moet ik je even wat bewijs stukken sturen ?
Ik ben wel benieuwd wat jij stuurtquote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
Zo bewijsstukken geleverd en nu gaan slapen paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |