haha scheelt dat niemand die kutgemeente waar ik woon kenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
onee heals ze op me id kaart kijke en staat burgermeester van zwolle zeggen ze al, oh je komt uit het Oost'n.. laat staan een hele groep
![]()
wel is het zo dat ik overal snel binnenkom, Zoetermeer, Rotterdam gehele randstad omdat mensen uit overijssel denk minder bedreigend over komen
2NutZ en Id_do_her ben ik wel erg benieuwd naar, Meloewa ook wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wie zou je dan willen ontmoeten? Ik vis trouwens niet naar een antwoord met "Arcadia", maar ik vraag het oprecht, wie zou je willen zien dan?
quote:
Almeloooooo. Niet van oorsprong hoor, proat niet plat enzo. Ie dan?quote:
daar ga ik altijd naar de ikea ergens in die regioquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Almeloooooo. Niet van oorsprong hoor, proat niet plat enzo. Ie dan?
neee met drie e'squote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
Eigenlijk vind je het gewoon heel leuk
Ik ben zelf ook nooit in Holly geweest geef ik eerlijk toe, ik mijd het als de pest, laatst vierde een vriendin haar 18e(!!!) verjaardag daar, ben gewoon gaan chillen met een vriend in de stadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
(ONZ) Meetings in Stairway Utrecht vind ik altijd een afschuwelijke locatie maar zodra je daar met zn allen bent maakt de omgeving geen zak meer uit. Als het maar gezellig is.![]()
Geldt dus ook voor KLB meetings.
Ik praat wel plat, eigenlijk alleen maar. Een keer een weekend naar Amsterdam gegaan met kameraden. Ben je daar probeer je zo goed mogelijk netjes ABN te praten, krijg je nog steeds de opmerking; Ik kan je moeilijk verstaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet hoe jij onder de plak zit bij je dinnetje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
daar ga ik altijd naar de ikea ergens in die regio
moest van me vriendin![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik kom alleen als Meloewa en rosepetals en vooruit, Sinosappel (omdat ze zo lekker vies is) mij tegelijkertijd pijpen.
Prima aanbod, toch dames?
pa van mij ooit in amsterdam: gotsamme den lup dr ook wa gevoarlijk biequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:49 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik praat wel plat, eigenlijk alleen maar. Een keer een weekend naar Amsterdam gegaan met kameraden. Ben je daar probeer je zo goed mogelijk netjes ABN te praten, krijg je nog steeds de opmerking; Ik kan je moeilijk verstaan.
Jesusquote:
Welk dorp? Enter?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef slangpie het volgende:
[..]
neee met drie e'shet dorp waar dus never nooit wat te beleven is
3 km buiten tukkerland![]()
Leeftijdsgrens wel 18+ daar, en cafe de beurs is beterquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Snollywood <<<<<<<Skihut Stadhuisplein
Dat ken ik van naam. Maakt niet uit toch waar je woont? Als je een leuk huis hebt waar je je fijn in voelt moet de woonplaats niets uitmaken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:52 schreef slangpie het volgende:
neede
3 km buiten twente.. vlakbij haaksbergen
Nee 18 sthomass heeft gelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
21 zelfs geloof ik, maar ik kwam er al toen ik 17 was, dus boeiend.
klopt, in principe valt het ook onder lochuizen waar ik woon.. ( gehucht buiten neede )quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ken ik van naam. Maakt niet uit toch waar je woont? Als je een leuk huis hebt waar je je fijn in voelt moet de woonplaats niets uitmaken.
Behalve als je uit wilt gaan...dan is het wel balen.
Zelfde geldt voor Almelo, wat een graf zooi is dat geworden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ken ik van naam. Maakt niet uit toch waar je woont? Als je een leuk huis hebt waar je je fijn in voelt moet de woonplaats niets uitmaken.
Behalve als je uit wilt gaan...dan is het wel balen.
Ook goed, maar ik ben er nog nooit maar mijn ID gevraagd en ik kom er regelmatig, ook voordat ik 18 was.quote:
Klopt controle is er niet zo goed weet ik van horen zeggen, ga er zelf niet heen moet ik eigenlijk nog een keertje doen, vooral omdat het vaak alleen de meiden zijn die erheen gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook goed, maar ik ben er nog nooit maar mijn ID gevraagd en ik kom er regelmatig, ook voordat ik 18 was.
Zondagavond naar Soasel toequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:55 schreef slangpie het volgende:
[..]
klopt, in principe valt het ook onder lochuizen waar ik woon.. ( gehucht buiten neede )
uitgaan is hier geen probleem zomers
elk weekend zo ongeveer een zomerfeest
en swinters? bruinsalleen wel minder nu ik werk..
ohjah, laat ik cafe rustoord niet vergeten
Skihut komen volgens mij wel veel 30+'ersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:58 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Klopt controle is er niet zo goed weet ik van horen zeggen, ga er zelf niet heen moet ik eigenlijk nog een keertje doen, vooral omdat het vaak alleen de meiden zijn die erheen gaan
hahah nee komen van alles antillianen nederlanders surinamers marokkanen turken polen, gewoon een afweerspiegeling van rotterdam, dus er komen niet alleen ottomanen neequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zelf ook nooit in Holly geweest geef ik eerlijk toe, ik mijd het als de pest, laatst vierde een vriendin haar 18e(!!!) verjaardag daar, ben gewoon gaan chillen met een vriend in de stad
Meestal ga ik naar beurs, sorbonne, off corso dat soort plekken, als je naar holly gaat wordt je al snel uitgelachen merk ik.. Maar na mijn examens gaan alle remmen los dus waarom niet, zal mij een zorg wezen dat ik jullie niet ken neem wel een paar mensen mee voor de zekerheid
Maar Gulmez, komen er nu alleen maar ottomanen? Niks op tegen maar ik zie mijzelf al tussen 5 gladde ottomanen staan op de partypics
Nee toch meer 20ers? Die 30+ gaan allemaal naar.. hoe heet die tent nou? Bij sorbonne en the irish pub in the buurt, op de hoek van Meent.. Geloof dat die nu ook verhuist is en even groot is als holly..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:59 schreef sthomass het volgende:
[..]
Skihut komen volgens mij wel veel 30+'ers
Club Bed?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:01 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Nee toch meer 20ers? Die 30+ gaan allemaal naar.. hoe heet die tent nou? Bij sorbonne en the irish pub in the buurt, op de hoek van Meent.. Geloof dat die nu ook verhuist is en even groot is als holly..
Ik bedoel de meeting broerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hahah nee komen van alles antillianen nederlanders surinamers marokkanen turken polen, gewoon een afweerspiegeling van rotterdam, dus er komen niet alleen ottomanen nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |