word ik niet geklapt door hun dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Meen je dat?tegenwoordig zitte alle mocro's enzo turke stoned buiten op de bankjes op de beeach
er is groot buitengedeelte wat je ook zou kunnen kenmerken als strand voor de mensen die dat niet wisten!![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik doe allang niet meer aan bedreigen.Onze kickbox kampioen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wajoo waar kom je vandaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:18 schreef Prullenbak6 het volgende:
Ik hoop niet dat dit een fake word![]()
Anders rijd ik helemaal voor niks naar Rotterdam toe, en kost mijn ¤170 aan benzine
Dus je komt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gaat dit over een meet of over spierbundels waar de doorsnee KLB'er voor in de broek schijt?
Ik heb wel zin in een meet namelijk.
Ik kom uit Zwolle maar heb familie wonen in Zoetermeer en Capelle a/d ijsselquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:28 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Uit het verre oosten van Nederland
aight, gaan we doen is keertje!quote:
Eigenlijk vind je het gewoon heel leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:35 schreef Baalhaar het volgende:
Hahahahahahahahahaha meeting in Holly! Hahahaha deze man![]()
Weetje ik heb gewoon schijt, zet mij maar op die lijst, als het na mijn examens is kom ik hahaha
Jazeker. Moet niet iedereen op het laatste moment afhaken.quote:
Ik ook. Waar woon je?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:28 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Uit het verre oosten van Nederland
(ONZ) Meetings in Stairway Utrecht vind ik altijd een afschuwelijke locatie maar zodra je daar met zn allen bent maakt de omgeving geen zak meer uit. Als het maar gezellig is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:35 schreef Baalhaar het volgende:
Hahahahahahahahahaha meeting in Holly! Hahahaha deze man![]()
Weetje ik heb gewoon schijt, zet mij maar op die lijst, als het na mijn examens is kom ik hahaha
waar woont ratelslangetje ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker. Moet niet iedereen op het laatste moment afhaken.
[..]
Ik ook. Waar woon je?
Vriezenveen en jij?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker. Moet niet iedereen op het laatste moment afhaken.
[..]
Ik ook. Waar woon je?
onee hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:40 schreef slangpie het volgende:
als er meer tukkers/achterhoekers gaan, wil ik ook wel komen
haha scheelt dat niemand die kutgemeente waar ik woon kenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
onee heals ze op me id kaart kijke en staat burgermeester van zwolle zeggen ze al, oh je komt uit het Oost'n.. laat staan een hele groep
![]()
wel is het zo dat ik overal snel binnenkom, Zoetermeer, Rotterdam gehele randstad omdat mensen uit overijssel denk minder bedreigend over komen
2NutZ en Id_do_her ben ik wel erg benieuwd naar, Meloewa ook wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wie zou je dan willen ontmoeten? Ik vis trouwens niet naar een antwoord met "Arcadia", maar ik vraag het oprecht, wie zou je willen zien dan?
quote:
Almeloooooo. Niet van oorsprong hoor, proat niet plat enzo. Ie dan?quote:
daar ga ik altijd naar de ikea ergens in die regioquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Almeloooooo. Niet van oorsprong hoor, proat niet plat enzo. Ie dan?
neee met drie e'squote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Almeloooooo. Niet van oorsprong hoor, proat niet plat enzo. Ie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |