amenth is nog bezig met zijn hossels hij komt vannacht wel online wss komt ie wel!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:04 schreef Prullenbak6 het volgende:
Ik kom alleen als ik een spin mag maken met Amenth zijn M3
Wie zou je dan willen ontmoeten? Ik vis trouwens niet naar een antwoord met "Arcadia", maar ik vraag het oprecht, wie zou je willen zien dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Er zijn wel users die ik zou willen ontmoeten, maar die gaan hier niet heen denk ik dus nee.
En dan bedreigen, zodat ze wel moeten komen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wie zou je dan willen ontmoeten? Ik vis trouwens niet naar een antwoord met "Arcadia", maar ik vraag het oprecht, wie zou je willen zien dan?
iedereen staat stil op dat filmpje ahsabiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:10 schreef Gulmez het volgende:
Voor onze fokkers die keihard een chimi willen schuren, vrijdag avond bubbling beats![]()
Meen je dat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Is Holly tegenwoordig multi-culti? Dat was vroeger wel anders
Staat Mr T nog voor de deur?
Ik doe allang niet meer aan bedreigen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef sthomass het volgende:
[..]
En dan bedreigen, zodat ze wel moeten komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
word ik niet geklapt door hun dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Meen je dat?tegenwoordig zitte alle mocro's enzo turke stoned buiten op de bankjes op de beeach
er is groot buitengedeelte wat je ook zou kunnen kenmerken als strand voor de mensen die dat niet wisten!![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik doe allang niet meer aan bedreigen.Onze kickbox kampioen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wajoo waar kom je vandaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:18 schreef Prullenbak6 het volgende:
Ik hoop niet dat dit een fake word![]()
Anders rijd ik helemaal voor niks naar Rotterdam toe, en kost mijn ¤170 aan benzine
Dus je komt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gaat dit over een meet of over spierbundels waar de doorsnee KLB'er voor in de broek schijt?
Ik heb wel zin in een meet namelijk.
Ik kom uit Zwolle maar heb familie wonen in Zoetermeer en Capelle a/d ijsselquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:28 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Uit het verre oosten van Nederland
aight, gaan we doen is keertje!quote:
Eigenlijk vind je het gewoon heel leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:35 schreef Baalhaar het volgende:
Hahahahahahahahahaha meeting in Holly! Hahahaha deze man![]()
Weetje ik heb gewoon schijt, zet mij maar op die lijst, als het na mijn examens is kom ik hahaha
Jazeker. Moet niet iedereen op het laatste moment afhaken.quote:
Ik ook. Waar woon je?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:28 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Uit het verre oosten van Nederland
(ONZ) Meetings in Stairway Utrecht vind ik altijd een afschuwelijke locatie maar zodra je daar met zn allen bent maakt de omgeving geen zak meer uit. Als het maar gezellig is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:35 schreef Baalhaar het volgende:
Hahahahahahahahahaha meeting in Holly! Hahahaha deze man![]()
Weetje ik heb gewoon schijt, zet mij maar op die lijst, als het na mijn examens is kom ik hahaha
waar woont ratelslangetje ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker. Moet niet iedereen op het laatste moment afhaken.
[..]
Ik ook. Waar woon je?
Vriezenveen en jij?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker. Moet niet iedereen op het laatste moment afhaken.
[..]
Ik ook. Waar woon je?
onee hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:40 schreef slangpie het volgende:
als er meer tukkers/achterhoekers gaan, wil ik ook wel komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |