Ja, ik ook.. ONzin lijken me meer kinderen, en van die nerdjes die denken grappig te zijn iddquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik verwacht van de KLB-users wel meer dan de ONZ-users.
Ik bedoel te zeggen dat de locatie niet gunstig is om iedereen aan te spreken. Met Hollywood beperk je je tot een onvolwassen doelgroep. Dat is zonde.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen komen, leeftijd is geen probleem
ewa !quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Merhaba gulmez,
Het lijkt me fantastisch om samen met jou in de holly te chillings'!
Hadi gorusuruz![]()
ONZquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik verwacht van de KLB-users wel meer dan de ONZ-users.
Dat bedoel ik, ja. Sowieso vind ik het vrij kansloos om naar zo'n meeting te gaan, terwijl het waarschijnlijk best wel de moeite waard kan zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:41 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ONZ
Waar de echte rasautistjes samenkomen.
Jammer, ik had je graag willen zienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef rosepetals het volgende:
Ik durf nietVeel plezier voor de andere tho.
hihi ja binnenkort gaan ouders 3 wken turkij alleen thuis kan dan lekker stikem wild doen zndr dat me ouders weten tog hahaah :$:$quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ewa !dus je komt als de datum je goed uitkomt?
ja tog was helemale loko, awequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef luckass het volgende:
ben erbij, ik zal cooper wel in de gaten houden die was vorige keer helemaal de weg kwijt van de sos haha
watquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef luckass het volgende:
ik ben nog steeds voor een meet in de bigdik
klinkt veelbelovendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef luckass het volgende:
ik ben nog steeds voor een meet in de bigdik
handige naam, ongooglebaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |