Daarom heb ik aangegeven, dat als je op de lijst staat, ik er ook vanuit ga, dat je komt, anders gelieve afmelden, om inderdaad de meet van Assen te voorkomen, dat er niemand op komt dagen..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:25 schreef summer2bird het volgende:
Wordt dit weer zo'n meeting waar niemand behalve de TS op komt dagen?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:25 schreef summer2bird het volgende:
Wordt dit weer zo'n meeting waar niemand behalve de TS op komt dagen?
Is het ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:29 schreef vincerusso het volgende:
door die 2de foto begin ik te denken dat dit gwn een pauperplaats is met alleen maar tuig
ja echt hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:29 schreef o.us het volgende:
Als je niet eens chicks kan fixen in Hollywood moet je echt kklelijk zijn.
Dat klopt. Als 15 jarig geil haantje zal het ongetwijfeld leuk zijn maar niets voor beschaafde, geletterde volwassenen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:29 schreef vincerusso het volgende:
door die 2de foto begin ik te denken dat dit gwn een pauperplaats is met alleen maar tuig
Alsof je naar de kindercrèche gaatquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:31 schreef LavenderTown het volgende:
Een ontmoeting voor middelbare scholieren. Wat schattig.
Van mij mag iedereen komen, leeftijd is geen probleemquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:31 schreef LavenderTown het volgende:
Een ontmoeting voor middelbare scholieren. Wat schattig.
Ik mag niet van mijn vrouwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Als 15 jarig geil haantje zal het ongetwijfeld leuk zijn maar niets voor beschaafde, geletterde volwassenen.
imageshack werkt niet op fok kneusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb mezelf zo hard ge face palmed
[ http://img40.imageshack.us/img40/6119/facepalmp.gif (copy/paste deze link) ]
aiit kankerharde baas melt zigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
imageshack werkt niet op fok kneus
overigens kom ik gewoon
Balen; als jij was gegaan had ik het wellicht overwogen.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Balen; als jij was gegaan had ik het wellicht overwogen.
Aww, zoveel liefde in KLB.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zet mij eens op de lijst danquote:
de kans is groot dat je er aids krijgt jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef ikjijallebei het volgende:
Gore afgelebberde greppeldellen daar
Zou daar niet eens iemand durven hosselen, wie weet wat ze een uur daarvoor heeft gedaan.
roeren in andermans papje
ik zou die 'harde' Franky wel eens IRL willen zien, kijken of je echt zo'n bikkel bent als hoe je je voordoet hier op dit kneuzenforum.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik verwacht van de KLB-users wel meer dan de ONZ-users.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ik zou die 'harde' Franky wel eens IRL willen zien, kijken of je echt zo'n bikkel bent als hoe je je voordoet hier op dit kneuzenforum.
Natuurlijk niet. Ben slechts een internetheld. Ik zou alleen maar tegenvallen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ik zou die 'harde' Franky wel eens IRL willen zien, kijken of je echt zo'n bikkel bent als hoe je je voordoet hier op dit kneuzenforum.
ik ben ook wel is op de wallen geweest, als je condoom gebruikt ben je behalve wratten wel veilig!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
de kans is groot dat je er aids krijgt ja
Ja, ik ook.. ONzin lijken me meer kinderen, en van die nerdjes die denken grappig te zijn iddquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik verwacht van de KLB-users wel meer dan de ONZ-users.
Ik bedoel te zeggen dat de locatie niet gunstig is om iedereen aan te spreken. Met Hollywood beperk je je tot een onvolwassen doelgroep. Dat is zonde.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen komen, leeftijd is geen probleem
ewa !quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Merhaba gulmez,
Het lijkt me fantastisch om samen met jou in de holly te chillings'!
Hadi gorusuruz![]()
ONZquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik verwacht van de KLB-users wel meer dan de ONZ-users.
Dat bedoel ik, ja. Sowieso vind ik het vrij kansloos om naar zo'n meeting te gaan, terwijl het waarschijnlijk best wel de moeite waard kan zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:41 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ONZ
Waar de echte rasautistjes samenkomen.
Jammer, ik had je graag willen zienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef rosepetals het volgende:
Ik durf nietVeel plezier voor de andere tho.
hihi ja binnenkort gaan ouders 3 wken turkij alleen thuis kan dan lekker stikem wild doen zndr dat me ouders weten tog hahaah :$:$quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ewa !dus je komt als de datum je goed uitkomt?
ja tog was helemale loko, awequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef luckass het volgende:
ben erbij, ik zal cooper wel in de gaten houden die was vorige keer helemaal de weg kwijt van de sos haha
watquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef luckass het volgende:
ik ben nog steeds voor een meet in de bigdik
klinkt veelbelovendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef luckass het volgende:
ik ben nog steeds voor een meet in de bigdik
handige naam, ongooglebaarquote:
Godnondeju hier ga ik heen!!!111einzeiznoneonequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:54 schreef luckass het volgende:
[..]
kijk die filmpjes dan allemaal gewillige sletjes daar![]()
Té slechtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dat zei mijn vrouw vannacht ook
bwahahahahaha
Als je het zou durven, zou je gaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef rosepetals het volgende:
Ik durf nietVeel plezier voor de andere tho.
Er zijn wel users die ik zou willen ontmoeten, maar die gaan hier niet heen denk ik dus nee.quote:
amenth is nog bezig met zijn hossels hij komt vannacht wel online wss komt ie wel!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:04 schreef Prullenbak6 het volgende:
Ik kom alleen als ik een spin mag maken met Amenth zijn M3
Wie zou je dan willen ontmoeten? Ik vis trouwens niet naar een antwoord met "Arcadia", maar ik vraag het oprecht, wie zou je willen zien dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Er zijn wel users die ik zou willen ontmoeten, maar die gaan hier niet heen denk ik dus nee.
En dan bedreigen, zodat ze wel moeten komen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wie zou je dan willen ontmoeten? Ik vis trouwens niet naar een antwoord met "Arcadia", maar ik vraag het oprecht, wie zou je willen zien dan?
iedereen staat stil op dat filmpje ahsabiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:10 schreef Gulmez het volgende:
Voor onze fokkers die keihard een chimi willen schuren, vrijdag avond bubbling beats![]()
Meen je dat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Is Holly tegenwoordig multi-culti? Dat was vroeger wel anders
Staat Mr T nog voor de deur?
Ik doe allang niet meer aan bedreigen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef sthomass het volgende:
[..]
En dan bedreigen, zodat ze wel moeten komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |