Dat klopt. Als 15 jarig geil haantje zal het ongetwijfeld leuk zijn maar niets voor beschaafde, geletterde volwassenen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:29 schreef vincerusso het volgende:
door die 2de foto begin ik te denken dat dit gwn een pauperplaats is met alleen maar tuig
Alsof je naar de kindercrèche gaatquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:31 schreef LavenderTown het volgende:
Een ontmoeting voor middelbare scholieren. Wat schattig.
Van mij mag iedereen komen, leeftijd is geen probleemquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:31 schreef LavenderTown het volgende:
Een ontmoeting voor middelbare scholieren. Wat schattig.
Ik mag niet van mijn vrouwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Als 15 jarig geil haantje zal het ongetwijfeld leuk zijn maar niets voor beschaafde, geletterde volwassenen.
imageshack werkt niet op fok kneusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb mezelf zo hard ge face palmed
[ http://img40.imageshack.us/img40/6119/facepalmp.gif (copy/paste deze link) ]
aiit kankerharde baas melt zigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
imageshack werkt niet op fok kneus
overigens kom ik gewoon
Balen; als jij was gegaan had ik het wellicht overwogen.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Balen; als jij was gegaan had ik het wellicht overwogen.
Aww, zoveel liefde in KLB.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zet mij eens op de lijst danquote:
de kans is groot dat je er aids krijgt jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef ikjijallebei het volgende:
Gore afgelebberde greppeldellen daar
Zou daar niet eens iemand durven hosselen, wie weet wat ze een uur daarvoor heeft gedaan.
roeren in andermans papje
ik zou die 'harde' Franky wel eens IRL willen zien, kijken of je echt zo'n bikkel bent als hoe je je voordoet hier op dit kneuzenforum.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik verwacht van de KLB-users wel meer dan de ONZ-users.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ik zou die 'harde' Franky wel eens IRL willen zien, kijken of je echt zo'n bikkel bent als hoe je je voordoet hier op dit kneuzenforum.
Natuurlijk niet. Ben slechts een internetheld. Ik zou alleen maar tegenvallen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ik zou die 'harde' Franky wel eens IRL willen zien, kijken of je echt zo'n bikkel bent als hoe je je voordoet hier op dit kneuzenforum.
ik ben ook wel is op de wallen geweest, als je condoom gebruikt ben je behalve wratten wel veilig!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
de kans is groot dat je er aids krijgt ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |