Je kan toch ook meer casual gekleed gaan, dan chique. Of gewoon allemaal chique gekleed gaan, vallen we wel een beetje uit de toon..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, precies. Wereld van verschil; zie mijzelf daar niet echt meer rondlopen met mijn colbertje en santoni's, C&J's of Alden's.
Maar voor de jongeren is het wel leuk denk ik.
[..]
Nee hoor.
We halen wel ons gemiddelde naar beneden. De meeste bezoekers zijn niet zo bijster als ons twee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:13 schreef Alborz het volgende:
Ok. Ik kom ook. Sign me up.
Frank, kom ook gewoon. Niet al te serieus nemen, doe ik ook niet
Als jij geen sign-up had gedaan, had ik het ook niet gedaan. Als het een kut avond wordt dan kunnen we in iedergeval nog bouncen naar een andere tent ofzo. Frank_Drebin moet ook gewoon komen, heb ik in iedergeval nog een back-up om mee te babbelen onder het genot van een borreltjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:15 schreef o.us het volgende:
[..]
We halen wel ons gemiddelde naar beneden. De meeste bezoekers zijn niet zo bijster als ons twee.
Nou ik weet het zo net nog niet. Er bestaat wel een hele grote kloof tussen wat in Hollywood komt en mij. En babbelen onder het genot van een borreltje is daar niet bij; dat is meer in elkaars oren schreeuwen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:13 schreef Alborz het volgende:
Ok. Ik kom ook. Sign me up.
Frank, kom ook gewoon. Niet al te serieus nemen, doe ik ook niet
Als Frank komt kom ik ook. Leuk, gaan we samen schuren Frank!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ik weet het zo net nog niet. Er bestaat wel een hele grote kloof tussen wat in Hollywood komt en mij. En babbelen onder het genot van een borreltje is daar niet bij; dat is meer in elkaars oren schreeuwen.
Het initiatief is om de FOK!ker aan een vrouw te helpen. Praten doe je maar op het forum.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:45 schreef Equites het volgende:
Waarom hollywood voor een meeting man. Ff rustig een drankje doen en praten met elkaar zit er dan niet in, wat is dan het nut van die meeting. Ook is het volk daar veels te jong, beter meeten we ergens anders en dan later naar de hollywood.
In Holly heb je geen vrouwen alleen chimi's.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het initiatief is om de FOK!ker aan een vrouw te helpen. Praten doe je maar op het forum.
en dan maar hard JA MAN / NEE MAN roepen op alles tegen iemand terwijl je er eigenlijk geen fuck van verstaatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ik weet het zo net nog niet. Er bestaat wel een hele grote kloof tussen wat in Hollywood komt en mij. En babbelen onder het genot van een borreltje is daar niet bij; dat is meer in elkaars oren schreeuwen.
Als jij komt, kom ik ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Als Frank komt kom ik ook. Leuk, gaan we samen schuren Frank!
Hoe wil je een normaal gesprek voeren met mekaar als je elkaar niet verstaat dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het initiatief is om de FOK!ker aan een vrouw te helpen. Praten doe je maar op het forum.
Ze hebben ook een buitenplaats waar catering is en lounge bankjes dacht ik, daar kan je elkaar prima verstaan. Tenminste dat hadden ze 4 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom zou je hele gesprekken moeten voeren dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:20 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoe wil je een normaal gesprek voeren met mekaar als je elkaar niet verstaat dan?
Dat is toch het hele principe van een meeting? Dit word geen meeting, dit is een groep mensen die dalijk verspreid staan over 7 zalen en eigenlijk nog niet weten hoe de ander eruit ziet, kansloos.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom zou je hele gesprekken moeten voeren dan?
Nee, dat is niet het principe van deze meeting blijkbaar. Gulmez wil gewoon dat bepaalde FOK!ers eens contact zoeken met een vrouw, niet de hele avond gesprekken voeren met andere FOK!ers.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat is toch het hele principe van een meeting? Dit word geen meeting, dit is een groep mensen die dalijk verspreid staan over 7 zalen en eigenlijk nog niet weten hoe de ander eruit ziet, kansloos.
Haha nou ok, als dat is wat jullie willen, ik kom wel. Moet wel snel een datum hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het principe van deze meeting blijkbaar. Gulmez wil gewoon dat bepaalde FOK!ers eens contact zoeken met een vrouw, niet de hele avond gesprekken voeren met andere FOK!ers.
Doe je wel voorzichtig? Ik neem aan dat je bekend bent met de GHB verhalen die op FOK! rondgaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Als Frank komt kom ik ook. Leuk, gaan we samen schuren Frank!
Ja hoor ik pas wel opquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig? Ik neem aan dat je bekend bent met de GHB verhalen die op FOK! rondgaan.
zie het als een complimentquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja hoor ik pas wel opEn ik las ook al iets op FOK! over condooms omdoen tijdens het schuren? Af en toe best handig, dit forum
![]()
ik kan niet pijpen, spijt me.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik kom alleen als Meloewa en rosepetals en vooruit, Sinosappel (omdat ze zo lekker vies is) mij tegelijkertijd pijpen.
Prima aanbod, toch dames?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |