Ik heb ze aan de op toegevoegd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:56 schreef Gulmez het volgende:
Wie komen er:
Gulmez
Mr.Cooper
stevenmac26
o.us
Dimachaerus
amenth
Rattelslangetje
slangpie
squatt3r
Arcadia
Prullenbak6
Wil je ook komen? Stuur mij een DM of privebericht!
Ik ga nu naar Amsterdam, ik maak vanavond nog wel een poll aan met wat datums!
Tot nu toe is er maar 1 chick ingescheven, misschien moeten er nog meer bij anders is het voor haar ongezellig
Zeer binnenkort worden dus de datums bekend, en kan je stemmen welke datum je het best uitkomt!
Cheers!
Jaaaaa.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Jij bent er toch eentje die zich altijd aanmeldt voor een meet en nooit durft te komen?
Geef je dan ook niet opquote:
Ik kom al niet eens binnen daarquote:
Grootste mongolen en lelijkerds komen daar binnen man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kom al niet eens binnen daar
Ik ben 14 hèquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Grootste mongolen en lelijkerds komen daar binnen man.
Ik herhaal wat ik net al zei: Als je daar geen chicks kan fixen moet je echt fucking lelijk zijn kill
Niet om het een of het ander maar je moet wel een bepaalde type zijn voor Hollywood anders val je daar gigantisch buiten de boot.quote:
12-jarigen fiksen daar mensen van 16.quote:
Waar zou jij dan naartoe willen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar je moet wel een bepaalde type zijn voor Hollywood anders val je daar gigantisch buiten de boot.
Kan je daar gewoon binnen komen met 14 jaar dan? Is toch 16+quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:57 schreef o.us het volgende:
[..]
12-jarigen fiksen daar mensen van 16.
Weliswaar homo's en dikzakken met gladde leggings maae je begrijpt mij wel.
12-jargen komen gewoon binnenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je daar gewoon binnen komen met 14 jaar dan? Is toch 16+
Ik ga meestal naar Jazz of Blues cafes. Ben een beetje te oud voor Hollywood. In mijn jonge jaren wel een paar keer geweest overigens.quote:
Ik zie meestal van die gladde jongens die van top tot teen onder de G-star kledij zitten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar je moet wel een bepaalde type zijn voor Hollywood anders val je daar gigantisch buiten de boot.
Beetje jong voor Jazz en Blues café's lijkt me?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar Jazz of Blues cafes. Ben een beetje te oud voor Hollywood.
Ja, precies. Wereld van verschil; zie mijzelf daar niet echt meer rondlopen met mijn colbertje en santoni's, C&J's of Alden's.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zie meestal van die gladde jongens die van top tot teen onder de G-star kledij zitten.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:01 schreef sthomass het volgende:
[..]
Beetje jong voor Jazz en Blues café's lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |