SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
* MohMi zwaait haar herboren respect voor DJ vaarwelquote:
Die bekijk je zeker zonder het geluid aan?quote:
Damn rightquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die bekijk je zeker zonder het geluid aan?
Who are you?!quote:
Ik vind haar knapper dan die linker. Die rechter heeft echt zo'n schattig gezichtje waar ik mijn lading wel over zou willen lozen.quote:
Maar wees eerlijk, wij willen onze lading over bijna iedereen lozenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind haar knapper dan die linker. Die rechter heeft echt zo'n schattig gezichtje waar ik mijn lading wel over zou willen lozen.
DJ en dit taalgebruik?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind haar knapper dan die linker. Die rechter heeft echt zo'n schattig gezichtje waar ik mijn lading wel over zou willen lozen.
Ik vind de brunette aantrekkelijker dan de deerne aan de linkerzijde. Zij heeft een zeer aandoenlijk gelaat waar ik gaarne eens over zou willen ejaculeren.quote:
Oh, ik zou die blonde ook niet uit m'n bed schoppen als ze er bij kroop hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef backgammon het volgende:
Beide, volblaffen en afkloppen, hatsjee!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind de brunette aantrekkelijker als de dame aan de linkerzijde. Zij heeft een zeer aandoenlijk gelaat waar ik gaarne eens over zou willen ejaculeren.
Ik ben van 1 tot 6 in de stad geweestquote:
Wat ben je wezen doen? Bier?quote:
Eerst een halterset gekocht, toen bier gedronken en wat gegetenquote:
Zo'n halter als dat ik heb?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eerst een halterset gekocht, toen bier gedronken en wat gegeten
quote:
Een of twee?quote:
Ik heb er ook 1, maar 15 kiloquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een of twee?Ik heb er maar eentje maar wil er geen bijkopen. En hoeveel kg?
Losse schijven dus? Ik had eerst 2x 1,25 en 2x 2,5. Doe je best lang mee. Daarna 2 van 5 besteld.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1, maar 15 kiloMaar ik koop nog wel bij binnenkort. Gezien de tijd dat ik al niet meer heb gesport is dit wel even genoeg.
2x1,25 4x2,5 en een de stang is 2,5quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Losse schijven dus? Ik had eerst 2x 1,25 en 2x 2,5. Doe je best lang mee. Daarna 2 van 5 besteld.
Ik had zelf ook lang niet gesport, vandaar fitness
Rellluhhhhhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:54 schreef backgammon het volgende:
Spierballe kweken voor als FCDB naar de Eredivisie gaat, hooligan jonge.
Is niet daarvoor. BDH en ik modelleren voor een gay-bodybuilder magazinequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:54 schreef backgammon het volgende:
Spierballe kweken voor als FCDB naar de Eredivisie gaat, hooligan jonge.
Chill. Ik vind spierballen helemaal niet mooiquote:
Moet iets doen voor geld...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is niet daarvoor. BDH en ik modelleren voor een gay-bodybuilder magazine
Zolang alles in proporties blijftquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Chill. Ik vind spierballen helemaal niet mooi
Nee vind ik nietquote:
Spierballen bij vrouwen sowiesoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee vind ik nietIk vind wat ik heb al te
Daarom snap ik niet dat jij een haltertje hebt gekocht, miladyquote:
Klinkt leuk. Maar ik heb mijzelf een uitgaansverbod gegeven de komende maand. Maar vanaf volgende week vakantie dus dan kan het welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar jullie zijn sowieso gezelliger hoor
Goed werkend verbod danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Maar ik heb mijzelf een uitgaansverbod gegeven de komende maand. Maar vanaf volgende week vakantie dus dan kan het welBen ook tering brak
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef bijdehand het volgende:
zou ik ook zeggen. Ik heb niet zoveel zin om weg te gaan
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef backgammon het volgende:
[..]
Nee, ga zo ff zonnebanken en dan naar de Eivissa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouch.
Thinking about thinking of you. ♫
Heb ik allemaal niet jonguh, waar zie je mij voor aan? Iemand die pleisters in huis heeft?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:19 schreef bijdehand het volgende:
Gatverdamme doe daar wat pleisters overheenover verbandtape
Ik stoot me zo vaak dat ik ze wel móet hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb ik allemaal niet jonguh, waar zie je mij voor aan? Iemand die pleisters in huis heeft?
De enige pleisters die goed zijn, zijn die nylon dingen! Die doen alleen zeer als ze er weer af moetenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik stoot me zo vaak dat ik ze wel móet hebben
Met plaatjesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:22 schreef shifto het volgende:
[..]
De enige pleisters die goed zijn, zijn die nylon dingen! Die doen alleen zeer als ze er weer af moetenMaar beter als die plastic meuk. Het aller aller beste zijn die, maar dan met monster plaatjes erop enzo!
Zijn die er?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met plaatjesEn die nylon plakken tenminste ja
Pleisters voor een behaarde huid zijn ook chill
Bijna elke vent heeft wel arm en beenhaar, daar zijn die pleisers voor. Op m'n borst blijven ze niet zittenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Zijn die er?Als in, speciale voor harige mannen?
Niet dat ik enigszins mannelijke haargroei heb...Op mn nipple shot is bijna al mijn borsthaar aanwezig
Aan jouw tepel te zien moet je dan likdoorpleisers voor olifanten kopenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:39 schreef shifto het volgende:
kan ook van die likdoorn pleisters halen, die hebben in het midden zon gaatje, kan mijn tepel doorheen
Nu een pic plaatsen van jouw zo veel kleinere tepel danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aan jouw tepel te zien moet je dan likdoorpleisers voor olifanten kopenOf zo'n aambeienkussentje
Morgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu een pic plaatsen van jouw zo veel kleinere tepel dan
Die heb ik ook, als ik dat ding 2/3 weken intensief gebruik is het fucking chill, want ik heb tegenwoordig gewoon spiergeheugen of hoe dat ook heet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1, maar 15 kiloMaar ik koop nog wel bij binnenkort. Gezien de tijd dat ik al niet meer heb gesport is dit wel even genoeg.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:58 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, nog 1 minuut ik verwacht awesome cadeau's mijn minions.![]()
![]()
![]()
Nou, doe eens aardig tegen die jongen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
KK is jarig, noone gives a fuck
Als jij dat denkt. Ondertussen al 3 verjaardags-cadeau-in-natura-aanboden gehad van geile chimeids.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
KK is jarig, noone gives a fuck
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als jij dat denkt. Ondertussen al 3 verjaardags-cadeau-in-natura-aanboden gehad van geile chimeids.
Dude...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als jij dat denkt. Ondertussen al 3 verjaardags-cadeau-in-natura-aanboden gehad van geile chimeids.
Deed shifto net voor jou!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:28 schreef Kutstudent het volgende:
Alleen barrie werkt niet mee.Ze wil geen foto's van haar tieten sturen als verjaardagscadeau.
Ja maar die is gehavend, en harig.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar die is gehavend, en harig.![]()
Nou moet ik zeggen dat barrie's tieten ook wel redelijk harig zijn, maar dat is een ander verhaal, barrie mag dat.
[ afbeelding ]
Wat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit nu gewoon in een fucking wasmand he KK wat ik toch allemaal niet voor je over heb
VRaag me niet waarom. Daar v iel ik in en nu laptop ik vanuit daarquote:
Pics.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
VRaag me niet waarom. Daar v iel ik in en nu laptop ik vanuit daar
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan niet. Eerst foto's van jouw piemel he
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit nu gewoon in een fucking wasmand he KK wat ik toch allemaal niet voor je over heb
Heldin.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
VRaag me niet waarom. Daar v iel ik in en nu laptop ik vanuit daar
Ik merkte het.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Was trouwens uiterst verbaasd van jouw niet zat zijn KK
Gezellig. En ja. Al mijn plannen in de shredder gegooidquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een vriendin. Jij thuis zitten chillen?
En zo bowlenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gezellig. En ja. Al mijn plannen in de shredder gegooid
Vanavond pas. En we gaan redelijk vroeg dus ik kan daarna nog gaan stappenquote:
Nicequote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vanavond pas. En we gaan redelijk vroeg dus ik kan daarna nog gaan stappen
quote:
Bitch je hebt Fritsquote:
Op zich noemt ze me al een paar maanden lang Frits.quote:
Beetje jammer dat hij frits heeft gezien en dus weet dat dit niet kloptquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op zich noemt ze me al een paar maanden lang Frits.
Je lijkt niet eens op hem.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op zich noemt ze me al een paar maanden lang Frits.
Wil je ontkennen?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij frits heeft gezien en dus weet dat dit niet klopt
Geen zorgen, jij scoort toch genoeg pussyquote:
Arme Fritsquote:
Ja daarom.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had goed verhaal kunnen worden anders.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Je date al maanden met die gast en dan nog ontkennen he.quote:
Ja, want het wil ook echt veel zeggen als je met iemand date.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je date al maanden met die gast en dan nog ontkennen he.
Ja ok, je bent niet van hem, maar jullie hebben wel iets
Ja dus dat ik hem geregeld zie betekend gelijk dat we wat hebben. Wtf?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je date al maanden met die gast en dan nog ontkennen he.
Ja ok, je bent niet van hem, maar jullie hebben wel iets
Wel als je dat consequent doet hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, want het wil ook echt veel zeggen als je met iemand date.
Ja bij jou misschien in mijn geval niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel als je dat consequent doet hoor.
Ach soms is het beter om een 'discussie' niet voort te zettenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:45 schreef DeJori het volgende:
Gefeliciteerd KK
Wat een gezellige boel is het hier
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach soms is het beter om een 'discussie' niet voort te zetten
Neger met kip; your argument is invalid.quote:
Neger met kip < Hitlerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Neger met kip; your argument is invalid.
Het is zaterdag; gok eens of het druk is..?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:20 schreef bijdehand het volgende:
Zo ff naar de stad, maar ben bang dat het druk is
Zaterdagmiddag en lekker warm... Maar het is dan wel weer lang weekend, dus misschien zijn mensen weg. En ach, soms moet je gewoon echt naar de stad, druk of niet. Succes/sterkte in ieder geval.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:20 schreef bijdehand het volgende:
Zo ff naar de stad, maar ben bang dat het druk is
I knowquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is zaterdag; gok eens of het druk is..?
Ja ik hoop ook dat het lange weekend mensen een keer iets anders laat doen dan winkelenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag en lekker warm... Maar het is dan wel weer lang weekend, dus misschien zijn mensen weg. En ach, soms moet je gewoon echt naar de stad, druk of niet. Succes/sterkte in ieder geval.
Jij gaat toch ook de stad in?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I know
[..]
Ja ik hoop ook dat het lange weekend mensen een keer iets anders laat doen dan winkelen
Ik ga doelgericht: ik weet wat ik moet hebben, koop dat en ga dan weer naar huis. Je hebt ook mensen die de stad in gaan om te slenteren enzo, en op die mensen doelde ik.quote:
Testonzeronquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hij is niet 'mensen' hij is testostzeron
Ik ben zo'n slenteraar!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga doelgericht: ik weet wat ik moet hebben, koop dat en ga dan weer naar huis. Je hebt ook mensen die de stad in gaan om te slenteren enzo, en op die mensen doelde ik.
Ik totaal nietquote:
Juist als ik alleen ga! Muziekje in, beetje stoer lopen zijn met m'n zonnebril op, fijn in gedachten verzonken;quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik totaal nietOp zich is dat wel leuk als je met meerdere mensen bent, maar niet als je toch alleen gaat.
Hm... als ik zo door de drukke stad loop krijg ik altijd inspiratie om mensen op een zo creatief mogelijke manier om te leggenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Juist als ik alleen ga! Muziekje in, beetje stoer lopen zijn met m'n zonnebril op, fijn in gedachten verzonken;
Zo ken ik je weer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... als ik zo door de drukke stad loop krijg ik altijd inspiratie om mensen op een zo creatief mogelijke manier om te leggen
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... als ik zo door de drukke stad loop krijg ik altijd inspiratie om mensen op een zo creatief mogelijke manier om te leggen
Geen last van als ik in mijn eigen wereld ben, hier is alles mooi en liefquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis. Levend. En ik heb niemand omgebracht, dat is dan weer jammerquote:
Mijn wereld is zwart. Somber. En rood. Bloed. Overal is tandgeknars te horen; evenals geween. Mensen leven in een constante cyclus van pijn. En verdriet. En er is een bowlingbaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geen last van als ik in mijn eigen wereld ben, hier is alles mooi en lief
Dat heb ik ook wel eens ja. Ik krijg altijd het gevoel alsof ik een boer ben die langzaam zijn prachtige creaties overspoeld ziet worden door onkruid wat gewied dient te worden. Alleen dat gevoel heb ik dan met mensen in de stad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En een echte boer weet dat je zoveel onkruid het best weg kan halen dmv een vliegtuigje met gif!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens ja. Ik krijg altijd het gevoel alsof ik een boer ben die langzaam zijn prachtige creaties overspoeld ziet worden door onkruid wat gewied dient te worden. Alleen dat gevoel heb ik dan met mensen in de stad.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En een echte boer weet dat je zoveel onkruid het best weg kan halen dmv een vliegtuigje met gif!
Weet ik, je luistert naar Nightwish.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:29 schreef bijdehand het volgende:
Mijn wereld is zwart. Somber. En rood. Bloed. Overal is tandgeknars te horen; evenals geween. Mensen leven in een constante cyclus van pijn. En verdriet. En er is een bowlingbaan.
Ik ken één nummer van zequote:
Dagdromerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Juist als ik alleen ga! Muziekje in, beetje stoer lopen zijn met m'n zonnebril op, fijn in gedachten verzonken;
Lol. Ben meer van de classic rock, rockabilly en countryquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Meer!!![]()
En hij was gewoon te mooi om te laten liggen
Nee.quote:
Je bent gewoon jaloers dat je geen liefde krijgtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:32 schreef bijdehand het volgende:
Wil er iemand een doekje voor dat geslijm hier?
Ik denk dat je het onderschatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je geen liefde krijgt
Net allemaal bekeken ja. Ook deze uitzending.quote:
Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:10 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb net besloten dat ik vanavond alleen James Bond versiertrucs ga gebruiken.
Net alsof jij versiertrucs nodig hebtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:10 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb net besloten dat ik vanavond alleen James Bond versiertrucs ga gebruiken.
Oh chill dagjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:38 schreef Kutstudent het volgende:
Oma is langs geweest, en de buurvrouw, en dat was het. Dalijk ff eten en dan richting stad om CL te kijken en te zuipen.
Die 'en er is een bowlingbaan' laat je bijna klinken als een moordlustige Spinvis, wat echt een HUGE compliment is als het van mij af komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis. Levend. En ik heb niemand omgebracht, dat is dan weer jammer
[..]
Mijn wereld is zwart. Somber. En rood. Bloed. Overal is tandgeknars te horen; evenals geween. Mensen leven in een constante cyclus van pijn. En verdriet. En er is een bowlingbaan.
Butsersss!quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Butsersss!
Man wat een chagrijnige teamleiders op het werk. Wel leuk dat bij mijn kassa een halfliterblikje bier kapot ging en over de halve kassa sproeide.(Gelukkig niet over mij en die klant
)
Jawel, maar ik kon niet weg (bij de kassa liggen niet veel schoonmaakspullen) en we gingen bijna sluiten, dus je ziet er niets meer van, maar je ruikt het nog wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Wat een geluk dat het niet over jou heen ging! Over de klant was nog grappig geweest
Je moest het toch niet zelf opruimen he?
Ach leuk voor de eerst volgende die er zitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kon niet weg (bij de kassa liggen niet veel schoonmaakspullen) en we gingen bijna sluiten, dus je ziet er niets meer van, maar je ruikt het nog wel.
One lovequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die 'en er is een bowlingbaan' laat je bijna klinken als een moordlustige Spinvis, wat echt een HUGE compliment is als het van mij af komt.
Had je wel een leuk verhaal gehad. 'Ik werd helemaal ondergespoten op mijn werk'quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Butsersss!
Man wat een chagrijnige teamleiders op het werk. Wel leuk dat bij mijn kassa een halfliterblikje bier kapot ging en over de halve kassa sproeide.(Gelukkig niet over mij en die klant
)
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had je wel een leuk verhaal gehad. 'Ik werd helemaal ondergespoten op mijn werk'
Zou toch vet zijn?quote:
Niet als je kijkt hoe mijn mannelijke collega's en de klanten er over het algemeen uit zien.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had je wel een leuk verhaal gehad. 'Ik werd helemaal ondergespoten op mijn werk'
Wa bende ge vrolijk!quote:
Nóg vrolijker dan normaal dan?quote:
Oh man.quote:
Ja, jij? Enquote:Op zondag 20 mei 2012 12:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooi zo, leuk weekend gehad? En_!
Gelukkig!quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:04 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb echt een houten kop op 't moment.Maar het was wel gezellig.
Zij zei gister tegen jou dat je die moest geven.quote:
Net alsof ze dat nu nog weetquote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zij zei gister tegen jou dat je die moest geven.
Ja dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof ze dat nu nog weet [ afbeelding ]
Kan je het haar zelf vragenquote:
Hele tijd niet naar huis willen maar dan welquote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zat jaap wel te cockblocken trouwens.
Zo bedoelde ik het ookquote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef Kutstudent het volgende:
Het was andersom. Hij wil eerst gaan en loopt allemaal te janken dat ik mee moet, en dan ziet hij dat T makkelijk is en dan wil hij ineens niet meer. Had ik echt schijt aan. En ik had op dat moment ook echt schijt aan alleen naar huis fietsen.
Dus ik had echt zoiets van, donder op gast, nou ga je ook mee ook.
Ziequote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:04 schreef bijdehand het volgende:
Maar 88_! Soms denk ik dat je lichtelijk overdrijft
Oh dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Omdat ik ook voor T heb betaald, valt reuze mee dus
Koopjequote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Omdat ik ook voor T heb betaald, valt reuze mee dus
Mijn plan werktquote:
http://www.brabantsdagbla(...)-4100-deelnemers.ecequote:Op zondag 20 mei 2012 17:09 schreef Muisraket het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand was tussen Gestel en Vught (ter hoogte van Halder) en in Den Bosch? Een soort marathon of zo?
Zou goed kunnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)-4100-deelnemers.ece
Deze misschien?
Ze hebben routes van 10/15 km dus zou best kunnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.Vraag me wel af wat er dan vlakbij Halder was, weet niet of het hetzelfde was.
Lol fijn dat jij dat zegtquote:
Laat gaan.quote:
Omdat jij het zegtquote:
quote:
Lach je me nu uit?quote:
Nee, ik noem je alleen maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zie je wel.Zieke nar ben je ook he.
Negeer deze cunt destroyer.quote:
Omdat jij het zegtquote:
Dacht je nou echt dat ik niet doorhad dat hij dat nu express doet?quote:
quote:
Hoax, jij ruilt me altijd in voor die harem van je.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef bijdehand het volgende:
Mr en ik zijn toch onafscheidelijk en AWESOME.
Dat is slechts frustratie omdat ik je niet kan krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoax, jij ruilt me altijd in voor die harem van je.
*Wacht op mensen die het geloven, pakt alvast popcorn*quote:Op zondag 20 mei 2012 17:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is slechts frustratie omdat ik je niet kan krijgen.
Dusssss hij kan jou wel krijgen?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*Wacht op mensen die het geloven, pakt alvast popcorn*
Tegelijk met de handen in de emmerquote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*pakt ook vast popcorn, omdat jij het weer gaat ontkennen*quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh man...quote:
Dat zei ik ooit tegen iemand en toen noemde ze me romantischquote:
Toevallig iemand uit je harem? Zo ja: dat zijn vrouwenhints.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zei ik ooit tegen iemand en toen noemde ze me romantisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |